• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:21 ]

    Mopshonden of mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧?

    19.2% (5 stemmen)
     
    Mopshonden.

    80.8% (21 stemmen)
     
    Mopshonden met (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧.


    Heaven is a place that we all have

    HIJ PRAATTE WEER MET ME whaaaa *O* and we shared fooooood *O*


    het moet toch ieets zijn??? like naar m'n bank komen en op mijn plaats zitten 'om te praten' en tijdens de pauze wachten op me om naar ons lokaal te gaan of is het gewoon like vriendschappelijk :') oh help

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:43 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    You know, als je me niet graag hebt kan je dat ook gewoon zeggen en niet alles wat ik zeg tweeten en er iets denigrerends bijzetten. In de veronderstelling dat ik toch geen sociale media heb.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben echt een wandelend spook op het moment. Ik zie er werkelijk super ziek uit.

    KOUD!!!!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Het eten op tijd klaar hebben is stukken gemakkelijker als ik weet wat "op tijd" is. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ohh, en ps, misschien ook handig om te weten dat ik geen aso doe omdat ik een motorische stoornis heb en daardoor niet de benodigde attesten kreeg.(krul)


    Queer zijn is gewoon alles

    Deze vanille lipbutter.. Can't stop licking my lipsss :X

    They played the freaking Troll song...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat vind ik dan toch weer lief.


    Queer zijn is gewoon alles

    En we hebben vertragiiing.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    You are such a cutie <3

    Ik haat het feit dat ik niet weet in hoeverre het een grapje is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jezus wat een bullshit O.o

    Ik wil iets leuks organiseren, maar ik weet niet wat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    En dit is waarom ik nooit make-up draag... ik ben een panda