• Voor een schoolopdracht voor Engels moeten we een historische fictie schrijven over een gebeurtenis of tijd in de Britse geschiedenis.
    Docenten zijn nogal vaag met de opdracht, de ene (mijn docent) zegt dat het max. 500 woorden moet zijn, een ander zegt weer 10 pagina's en weer een ander zegt 1 à 2 a4tjes. Ik hou me lekker aan die laatste opdracht omdat 500 woorden veel te weinig zijn voor alles wat we erin moeten verwerken.

    Alleen is mijn Engels nogal niet zo heel geweldig. Zeker qua grammatica (ik schreef soms zinnen in 2 verschillende tijden...), maar ook qua woordgebruik.
    Zouden er Quizletters zijn die het leuk zouden vinden om een stukje te lezen en eventuele verbeteringen door te geven? Het gaat per privébericht in verband met plagiaatcontrole!

    Het had eigenlijk al af moeten zijn, maar ik was de hele week ziek dus ik heb vandaag pas een beetje geprobeerd om eraan te werken. Het is dus nog niet heel lang. Anyone? ^^ Het gaat trouwens over een jongetje die opgroeit tijdens de industriële revolutie!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je mag mij gerust je stukje sturen! Mijn gehele opleiding is in het Engels dus dat komt wel goed c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Je mag mij gerust je stukje sturen! Mijn gehele opleiding is in het Engels dus dat komt wel goed c:


    Okay, hij komt eraan! Hij is dus nog niet af, als je wilt kan ik je het eindresultaat (als het af is, ooit) ook nog sturen! Dan kun je het in de gehele context lezen haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    my inbox is open. I am curiuos though


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil er wel naar kijken. Ik studeer Engels-Nederlands vertalen en ik heb in Engeland gewoond, dus ik zou het aardig goed moeten kennen. (: Morgen heb ik wel geen tijd om er naar te kijken.


    Take risks and conquer your fears.

    @ HalfBloodPrince en @ Corday, het is verstuurd!

    Oh ja, voor de opdracht mochten we dus wel zelf weten over welk deel van de britse geschiedenis we schreven, dus het verhaaltje over het jochie in de industriële revolutie is wel helemaal mijn eigen keus

    Het is nog niet af, maar ik moest er 3 'firsts' in verwerken, dus het jochie krijgt nog een zusje
    die doodgaat aan cholera
    en er gebeuren nog dingen met zijn nieuwe beste vriend
    gaat dood als hij vast komt te zitten in een machine
    en zijn oude beste vriend
    gaat dood want die word op straat vermoord tijdens een gevecht om eten
    en uiteindelijk gebeurt er met dat jochie ook nog wat
    zn vader overlijdt aan een astmaaanval door allemaal stofdeeltjes in zijn longen van het werk en dat jochie kan al die overlijdens niet hebben
    dus hij pleegt zelfmoord
    aka dit verhaal is zijn suicide note jaja goed overnagedacht he


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    @ HalfBloodPrince en @ Corday, het is verstuurd!

    Oh ja, voor de opdracht mochten we dus wel zelf weten over welk deel van de britse geschiedenis we schreven, dus het verhaaltje over het jochie in de industriële revolutie is wel helemaal mijn eigen keus

    Het is nog niet af, maar ik moest er 3 'firsts' in verwerken, dus het jochie krijgt nog een zusje
    die doodgaat aan cholera
    en er gebeuren nog dingen met zijn nieuwe beste vriend
    gaat dood als hij vast komt te zitten in een machine
    en zijn oude beste vriend
    gaat dood want die word op straat vermoord tijdens een gevecht om eten
    en uiteindelijk gebeurt er met dat jochie ook nog wat
    zn vader overlijdt aan een astmaaanval door allemaal stofdeeltjes in zijn longen van het werk en dat jochie kan al die overlijdens niet hebben
    dus hij pleegt zelfmoord
    aka dit verhaal is zijn suicide note jaja goed overnagedacht he


    Hahaha geen idee waarom ik moest lachen om deze post, maar met de spoilers erbij maakt het gwn super droog om te lezen denk ik, maar ik hou wel van zulke eindes :x


    ~My Mind Is Free~

    Je kan het mij altijd sturen, ik kijk het graag na (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wow dat is echt een goed bedacht verhaal!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Wow dat is echt een goed bedacht verhaal!


    Is dit sarcasme? Hahaha je hebt het nog niet gelezen (toch? Heb jou niks gestuurd vgm)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @Pickett ik heb je wat gestuurd! :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    @Pickett ik heb je wat gestuurd! :)

    Is het goed als ik er morgen naar kijk? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Is het goed als ik er morgen naar kijk? (:


    Ja hoor, is helemaal prima


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Is dit sarcasme? Hahaha je hebt het nog niet gelezen (toch? Heb jou niks gestuurd vgm)

    Van wat je stuurde in de eerdere spoilers (als dat punten van je verhaal tenminste is tho hah)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)
    Van wat je stuurde in de eerdere spoilers (als dat punten van je verhaal tenminste is tho hah)



    Oooooh die spoilers haha

    Eh ja dat is basically hoe het verhaal af gaat lopen ja.

    Ik wilde iets bijzonders van het verhaal maken (sommigen doen t in dagboekvorm of meerdere brieven aan elkaar of gewoon een verhaal en ik doe tatatatatam
    jaja
    nu komt het hoor
    een suicide note
    is dat niet even origineel


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zijn er nog mensen die het eindresultaat willen lezen / eventuele fouten nog willen corrigeren? ^^ (alleen lezen is voldoende, ben benieuwd wat mensen ervan vinden, maar mochten er hele storende fouten in zitten...)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly