• Voor een schoolopdracht voor Engels moeten we een historische fictie schrijven over een gebeurtenis of tijd in de Britse geschiedenis.
    Docenten zijn nogal vaag met de opdracht, de ene (mijn docent) zegt dat het max. 500 woorden moet zijn, een ander zegt weer 10 pagina's en weer een ander zegt 1 à 2 a4tjes. Ik hou me lekker aan die laatste opdracht omdat 500 woorden veel te weinig zijn voor alles wat we erin moeten verwerken.

    Alleen is mijn Engels nogal niet zo heel geweldig. Zeker qua grammatica (ik schreef soms zinnen in 2 verschillende tijden...), maar ook qua woordgebruik.
    Zouden er Quizletters zijn die het leuk zouden vinden om een stukje te lezen en eventuele verbeteringen door te geven? Het gaat per privébericht in verband met plagiaatcontrole!

    Het had eigenlijk al af moeten zijn, maar ik was de hele week ziek dus ik heb vandaag pas een beetje geprobeerd om eraan te werken. Het is dus nog niet heel lang. Anyone? ^^ Het gaat trouwens over een jongetje die opgroeit tijdens de industriële revolutie!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil het graag lezen! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Als het nog zou helpen zou ik het wel door willen lezen voor je ^^


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Ik heb hem helemaal nagekeken, hopelijk heb je er nog wat aan, maar het staat in de link die ik je eerder gestuurd heb.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.