• Vandaag, 2 december, is een bijzondere dag want onze Yolanda (Gibbs) is jarig!!

    Proficiat met je 20-jarige jubileum! Je bent officieel geen tiener meer!





    Grab some cake and wish her a happy birthday, ya filthy muggles!


































    Natas/ Navigator

    Hooooi lieve Yo!
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een hele mooie dag van, met veel taart en cadeautjes!
    Ik vind je echt een super lieve meid die heel erg met anderen begaan is. Het is echt fijn dat we elkaar de laatste tijd vaker spreken via Messenger - nu nog in real life! Want dat is echt al super lang geleden! :c

    Lots of hugs!
    <3

    Natas




    Sylvie/ Reigns

    Lieve Yolanda Panda

    Gelukkige verjaardag, lieve meid! Maak er een top dagje van, dat verdien je echt! Je bent een toppertje, vergeet dat niet, ook al word je elk jaar een jaartje ouder, hihi. Hoewel ik de stickerwars best irritant vind en eigenlijk stiekem haat, kan ik het niet laten om telkens weer met je mee te doen op Facebook, haha. Geniet van je speciale dagje, nu mag jij een keertje extra schijnen.

    xx Sylvie



    Shar/ HalfBloodPrince

    Lieve Yolanda Panda,
    ik weet dat het de afgelopen tijd niet altijd super was voor jouw maar op deze dag wordt jij extra in de schijnwerpers gezet. Je bent officieel geen tiener meer :P. Yolanda, ik wens je een super dagje toe en geniet ervan, dat verdien je! Happy Birthday, love <3

    Groetjes Shar



    Happy Birthday Yolanda Panda!



    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ohnee): ik wilde ook een topic maken!
    GEFELICITEERD YOLANDAA!!!*O**O**O*(clown)(banana)(bloos).


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hahaha ik had vier topics kunnen krijgen? Wat lief!

    Maar dankjulliewel allemaal! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah shizzle, ik heb het nog wel op mijn Harry Potter kalender geschreven en toch was dit topic me ontschoten. Sorry dat het zo laat is, maar gefeliciteerd lieve Landa (: You've made it this far kid, ik ben echt blij hihi. Hopelijk heb je een shine dagje gehad op de warmste dag van november!