• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    • Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    • Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    • Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    • David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    • Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    • Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    • Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    • Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    • Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    • Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    • Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    • Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    • Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    • Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    • Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    • Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    • Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    • Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    • ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    • Milo Ace Porter
    • Miles Imari Kingsley
    • Zayko Scar von Ardon
    • Bassam Hashim Sultan
    • Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    • Matthew Chris Hatter
    • David James
    • Ashley Percival Jones
    • Bellamy Rumpelstiltskin
    • Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    • Aphrodite Jamila Najma
    • Elizabeth Noah Ryder
    • Kennedy Anastasia Ackermann
    • Delia April Hades
    • Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    • Adilene Raine Chastain
    • Fa Yué
    • Aize Deyan Huntley
    • Feline Luana Khan
    • Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Why are you threatened by anyone different from you?



    17 — quiet, animal loving guy — Tarzan and Jane

    Ik sta bij Addie — mijn beste vriendin — en de vreemde jongen, die met haar staat te praten.
          'Vanaf hier kan ik m'n weg wel vinden, thanks Addie! Kom Chess, zeg maar gedag tegen Addie en de leuke jongen met de dreadlocks,' zegt de jongen van wie ik de naam niet eens weet. Zijn kat heet blijkbaar Chess. Ik haal mijn schouders even op en zie hem weglopen, waarna ik naar het meisje naast me kijk en ik grijns kort naar haar.
          'Was je vlucht een beetje fijn? Geen huilende baby's dit keer?' vraagt ze me en ik grinnik kort waarna ik mijn hoofd mistroostig schud.
          'Drie huilende baby's zelfs,' pruil ik kort naar haar en ik zucht een keer. Ze moeten ook niet zulke jonge kinderen meenemen voor zo'n lange vlucht, dat slaat gewoon nergens op.
          Maar Addie lijkt zich er niet echt om te bekommeren en vrolijk kijkt ze me aan. ' 'Oh, ik ben trouwens dit keer niet mijn andere tassen vergeten. Pap en mam sturen het op.'
          Ik kan het niet laten om hard te lachen. Toen ze met me meeging naar Afrika, vergat ze vrolijk de helft van haar bagage en was ze totaal in paniek toen we eenmaal bij de bagageband stonden waar haar koffers niet langs kwamen. 'Ik ben trots op je, Addie,' zeg ik lachend en ik geef haar een stootje tegen haar schouder aan, waarna ik op een bankje zak en mijn ogen even sluit en geniet van het zonnetje dat op mijn gezicht schijnt. Het is elke keer weer een enorme reis terug naar Engeland. Niet per se de vliegreis zelf, maar ook de tijd die je doorbrengt op het vliegveld als je wacht op de douane, op je bagage... Dat duurt verschrikkelijk lang en het put me uit.
          Na een tijdje open ik mijn ogen en ik kijk toch weer even naar het meisje, dat ondertussen naast me is gaan zitten. Ik haal mijn hand door mijn dreadlocks — blijkbaar vond die jongen die wel leuk, of zo — en ik neem een hap adem om haar een vraag te stellen. 'Wie was die jongen?'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    He'll come back... and I'll be waiting.



    17 — cold killer — Shere Khan

    Mijn ogen zijn gesloten en ik speel nog altijd met het pakje sigaretten dat ik in mijn handen heb. Zelf heb ik geen lucifers of aanstekers. Ik ben doodsbang voor vuur, dus ik wacht wel tot iemand mij een vuurtje aanbiedt, of tot ik het aan iemand vraag. Waarschijnlijk heeft Aize wel wat voor me.
          Verstoord kijk ik op als ik voel dat de zon verdwijnt en ik open mijn ogen, waarna ik zie dat Aize voor me staat. 'Leuke littekens Fae. Wat heb jij nu weer uitgespookt deze vakantie? Gevochten met een beer?' vraagt ze me. Ik weet dat ze me hiermee enorm pest, het litteken dat zij op haar gezicht draagt is ook onooglijk, maar die van mij zijn toch wel een tikje erger. Die zullen voor altijd blijven, terwijl het korstje op Aize's litteken aangeeft dat het snel aan het helen is.
          'Fuck off,' brom ik toch een beetje chagrijnig. Goed, Aize is mijn enige vriendin en ik wil niet weer alleen zijn dus ik probeer me af en toe in te houden, maar op dit moment kan ik haar wel villen. Misschien moet ik even op bijles bij Cruella De Vil, misschien leer ik dan om jonge, onschuldige puppy's te vermoorden voor een bontjas. In dat geval kan ik vast ook Aize's huid wel ergens voor gebruiken.
          'Doe eens wat nuttig en geef me een sigaret wil je? Ik heb het nodig. Vind je het ook niet geweldig om terug te zijn? Gewoon weer een heel jaar lang kunnen doen en laten wat ik wil. Géweldig! Toch?' Aize komt naast me zitten en slaat zelfs broederlijk haar arm om me heen, waarna ik het pakje sigaretten open en haar een sigaret aangeef.
          'Steek er voor mij even op,' zeg ik haar dan en ik wacht af tot ze twee brandende sigaretten heeft. Ik kijk weg zodra ze de aansteker aandoet. Vuur jaagt me zo veel angst aan en ik speel er liever niet mee. Figuurlijk wel, maar letterlijk niet. Niet met echt vuur.
          Ik pak de sigaret daarna aan en ik neem meteen een flinke trek, waarna ik de rook met half dichtgeknepen ogen uitblaas. Op het moment heb ik nog niet echt zin om een diep gesprek te hebben met Aize. Oké, ik heb nooit zin om met iemand een diep gesprek te voeren, maar met Aize is het zo goed als onmogelijk. Ik sluit mijn ogen weer en laat het zonnetje mijn gezicht een beetje opwarmen en bruiner kleuren. Deze vakantie ben ik sowieso bruin geworden, maar helaas leiden die grote littekens de aandacht nogal af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matthew "Matt" Chris Hatter


    We're all mad here.


    18 • Mad Hatter • Dorm 2 • David
    Matt keek op van een deur die haast uit z'n vesten getrokken werd. Ah dat moest een van zijn kamergenootjes zijn. Het was een heuse wervelwind die binnen kwam razen en de deur werd ook net zo hard weer dichtgeslagen.
    "Dat is een binnenkomst," zei Matt terwijl hij naar de jongen keek die ondertussen op zijn knieën naast hem zat. Chess had het niet zo op vreemde dus het was niet zo gek dat de jongen hem niet mocht aaien. Matt lachte toen Chess van zich af beet en bijna een stukje vinger op at.
    "Och ik ken het probleem, je bent niet de eerste die zo reageert," lachte Matt.
          Ondertussen had de jongen, die zich voorgesteld had als David, het bed naast het zijne geclaimd. Er was zo nog één bed leeg en er stonden vier namen op het bordje. Matt was benieuwd naar de laatste jongen die zich nog moest melden.
    "Aangenaam," zei hij terwijl alle kaarten naar één hand verplaatste en zijn hand uitstak om een hand te geven. "Matthew, maar zeg maar Matt. Matthew klinkt zo ouderwets." Na het voorstelrondje speelde Matt rustig verder met zijn pak kaarten. Simpele kaarttrucjes en sleight of hand waren leuk om te beoefenen. Een van de kaarten werd door hem weggeschoten en vloog door de kamer. Chess sprong er makkelijk achteraan om de kaart weer terug te halen.
    "Nieuw hier, eind van vorig jaar overgeplaatst en de laatste twee maanden thuisscholing gehad. Beetje vervelend om zo laat nog op een nieuwe school te komen, maar och zo is het nu eenmaal." Een tweede kaart vloog door de kamer en weer rende de kitten er achteraan om hem op te halen.
    "Speel je viool?" Matt knikte richting de vioolkoffer die op het bed lag. "Of is het alleen voor het aantrekken van meisjes?" Matt was zelf absoluut niet muziekaal, niet zo gek met zijn ouders, maar hij had ook geen muziek nodig bij de meisjes had hij vorig jaar gemerkt. Ondertussen was Chess weer op zijn schoot gaan liggen en wachtte rustig af tot er nog een kaart door de kamer vloog.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 15:31 ]

    ISAAC GASTON ZIEGLER
    TROUBLEMAKER | EIGHTEEN | GASTON | OUTSIDE


    Isaac's zomer was alles behalve plezierig geweest. Zijn ouders maakten constant ruzie, waardoor hij een uitvlucht zocht bij zijn vrienden uit de buurt. Zijn vrienden waren geweldig, dus daar had het allemaal niet aan gelegen. Zijn moeder bemoeide zich overal mee en zijn vader werd met de dag agressiever. Het enige waar het in zijn leven nog om draaide, was wraak nemen. Isaac was hier absoluut niet in geïnteresseerd, dus hij had nog nooit een ergere afstand gevoeld tot zijn bloedeigen ouders.
          Dat was dan ook de reden dat hij op tijd naar school vertrokken was. Hij had zorgvuldig zijn koffer op bed gegooid en daarmee zijn territorium afgebakend tegenover zijn kamergenoten. Daarna had hij besloten om naar buiten te gaan. Hij had nog maar een half been buiten toen hij in zijn zak graaiden, er een pakje sigaretten uithaalde en er eentje van opstak. Hij rookte al erg lang, waardoor hij immens verslaafd was geraakt. Dat was ook zoiets waar zijn moeder het niet mee eens was en iets waar zijn vader nog nooit warm of koud van was geworden.
          Een beetje weggedroomd in zijn gedachten liep hij buiten rond. Hoewel het weer niet bepaald slecht te noemen was, voelde Isaac toch een koude rilling over zijn rug lopen. Hij blies een flinke wolk aan rook uit en liet zich toen neerzakken op een laag muurtje. Zijn ogen rustten op niets in de verte, waardoor hij niet echt meekreeg wat er om hem heen gebeurde. In de verte zag hij een meisje lopen met wie hij ooit het bed gedeeld had. Hij herinnerde haar naam niet meer, dus dat zei voor hem eigenlijk al genoeg - niets interessants.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vivienne Madeline Hearts
    'Born at a very young age.’
    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl who's really bad at doing good stuff • Outside

    Diep in mijn gedachten verzonken loop ik de dorm uit die me is toegewezen. Vermoeid wrijf ik in mijn ogen en rek me even flink uit, waarbij ik bijna iemand in z'n gezicht mep. Moet 'ie maar niet zo dicht op mij lopen. Mijn ogen kijken de tweede jaars jongen doordringend aan, en als blikken konden doden... Op een hoog tempo rent hij weg en een sadistisch lachje verlaat mijn lippen. Watje. Fluitend loop ik naar buiten en stop mijn handen diep in de zakken van mijn broek. Of ik blij om weer op deze school rond te lopen, na een héél lange zomervakantie? Ja en nee. Om eerlijk te zijn ben ik zo'n persoon die school uit de diepste krochten van haar hart haat, and I'm the princess of Hearts, just sayin'. De verplichtingen, de regeltjes... Ik krijg al de rillingen als ik eraan denk. Aan de andere kant, thuis zijn is niet veel beter. MIjn moeder is niet veel beter. Alles behalve, eigenlijk. Het is algemeen bekend dat ze gemeen, bot, sadististisch, cynisch en ronduit slecht is. Net zoals... Ik? Maar in tegenstelling tot haar wil ik niet slecht zijn. Ik ben alleen heel slecht in goed zijn. Op een zeer pijnlijke manier word ik plotseling op een behoorlijk ruwe manier uit mijn gedachten gehaald. Voor ik het weet blijft mijn voet achter een been haken en val ik voorover, plat op mijn gezicht. Geweldig!
          ‘Kijk uit je doppen jij...,’ roep ik kwaad en een stroom aan scheldwoorden volgt. Haastig krabbel ik overeind en klop de aarde van mijn kleren. Boos en met samengeknepen ogen kijk ik degene aan die me heeft laten struikelen. Isaac? Great, deze dag wordt steeds beter.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 16:38 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Dorm • Ashley • Outfit

    'Het is Jones,' verbetert hij me op een nogal onnodig bitchy toon. Het is toch gewoon zijn naam? Oké, ergens begrijp ik het wel, ik wil ook geen Aphrodite genoemd worden, maar waarom noemt hij zichzelf dan niet gewoon "Ash". 'Je hebt niet veel onthouden van wat ik je geleerd heb hé?' zegt hij en mijn armbandje zit weer op zijn plaats. 'En vingervlugheid.' Ik kijk naar zijn handen en vervolgens omhoog naar hem.
          'Dat mijn vader een streetrat is, betekent niet dat hij mij geleerd heeft om te stelen,' mompel ik. Ik vraag hem over zijn zomer om van het onderwerp af te kunnen wijken.
          'Mijn zomer? Ehm even denken, het was ehm groot... en warm....' zegt hij plagend en hij geeft mij een duwtje. Ik lach zachtjes en schud dan mijn hoofd en duw hem terug. 'Als je beloofd dat je kat mijn hand niet opeet? Ik wil niet weer mijn naam gaan veranderen, Jones past me wel beter dan Hook Junior.' Ik kijk toe hoe hij langzaam door Hades' vacht strookt. 'Ja ik heb weer mijn zomer op een boot gespendeerd, het blijft mijn thuis. Daarbij wie wil er nou niet op een vliegend schip varen. Mijn vader en ik hebben dit jaar Neverland weer eens ingeruild voor een trip naar Europa en het Oosten. India , Thailand vreemde maar geweldige plaatsen. En natuurlijk Europa , stokbrood en snitchels, tulpen enzo, het verbaasde me hoe erg die landen met hun cliché's leefden Maar het beste van de vakantie is toch de zeilen hijsen en het varen. Al vaar ik nooit meer naar Arendelle, als kind ooit in een sneeuwstorm geweest, echt nooit meer.' Ik luister terwijl hij zijn avonturen nagaat en merk pas na een tijdje dat mijn mond langzaam open gezakt is. Ik merk niet eens dat hij niet gestopt is met het aaien van mijn tijger. 'Nooit willen varen Rodi? Wie weet zit er meer piraat in je dan streetrat.' Hij grijnst en ik lach zachtjes en sluit snel mijn mond die al de hele tijd open hangt.
          'Dat lijkt mij geweldig... ook varen trouwens. Ik ben nooit echt verder geweest dan in het vliegtuig naar Groot Brittanie. Ik mag amper buiten de muren van het paleis komen en dan te denken dat mijn moeder zich vrijgevochten heeft uit de klauwen van het koninkrijk omdat ze niet "gevangen" wilde zitten.' Ik grimas. 'Zodra ik oud genoeg ben en mijn ouders mij de kans geven... dan neem ik mijn deel van het geld en dan vertrek ik naar de andere kant van de wereld.' Een diepe zucht rolt over mijn lippen. Ik denk dat ik nog nooit zoveel tegen Ashley gesproken heb als dit, maar hij heeft het juiste onderwerp aangesneden, een onderwerp waar ik nogal gepassioneerd over ben. 'Hades lijkt je wel te mogen.'


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bassam "Sam" Hashim Sultan


    18 • reuniting with zayko

    Zayko reageert, zoals altijd, stamelend. Jemig, word volwassen, vriend. De jongen lijkt bij de gedachte aan seks al bijna flauw te vallen.
    Op de vraag hoe mijn leven, en daarmee mijn vakantie, was wil ik niet eens antwoord geven. Dat weet hij namelijk toch al.
    "Geweldig," mompel ik sarcastisch, terwijl ik een peuk opsteek.
    Ik haal een hand door mijn haren, die voor de verandering eens niet in een knot zitten, en zucht diep. Het is fijn om hier weer te zijn, maar het betekent wel veel vrijheid inleveren. Minder bewegingsruimte, constant in dezelfde ruimte met meerdere mensen.
    Maar ja, ook weer allerlei kansen. De meisjes worden hier elk jaar mooier, en makkelijker.
    "Je hebt haar niet gezien het afgelopen jaar?" Lach ik, terwijl ik wat rook aftik in het raamkozijn. "Waarom zag ik je dan in haar Snapchat?"
    Niet dat ik geïnteresseerd ben in haar leven, of zo, maar als je de hele zomer bij je vader thuis bent is er zoveel interessanters te zien dan de muren van je kamer.
    "Als je niet wilt toegeven dat je op haar geilt hoeft dat niet, hoor," ik schiet de peuk het raam uit en kijk mijn beste vriend lachend aan. "Ik judge niet. Ik heb ook.. dat soort meisjes gedaan."
    Ik trek mijn tas open en en haal er een kleinere tas uit. "Hier..," ik geef hem de linnen tas aan. Een fles drank is duidelijk te voelen, en te horen, en ik leeg het ding boven zijn bed. Een fles whiskey, een nieuwe aansteker en een shirt met een enorm vet getekende wolf er op. "Cadeautjes. Souvenirs. Weet ik veel."
    Ik frommel mijn haren in een knot en ga naast Zayko op het bed zitten. "Graag gedaan."


    life's too short to even care at all


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bellamy Tyler Rumpelstilskin
    In a place filled with fears, they were looking for the man who had none.
    18 • Criminal mastermind • His room • Outfit

    De vakantie ging zoals elk jaar voor mijn gevoel weer veelste snel. Kon het maar altijd zo zijn. Rondreizen van plek naar plek, toeristen oplichten van hun zuurverdiende centjes en juwelen. Het was een soort traditie geworden, eerste jaren van mijn leven heb ik het altijd met mijn vader gedaan. Best gek eigenlijk, de meeste jongens zouden gaan vissen met hun oude heer of naar een sportwedstrijd gaan, ik deed dat soort dingen ook vroeger, maar het hoofddoel was altijd hetzelfde, terug komen met een zo groot mogelijke buit. Als je het aan de meerderheid van de bevolking zou vragen zouden deze zeggen dat ik geen goede jeugd heb gehad. Ik zelf vind het tegendeel waar. Mijn vader was de beste vader die je je kan wensen, maar het mocht niet zo zijn. De overheid was het er niet mee eens en sloot hem op in een cel om de rest van zijn leven weg te rotten. Soms spreken we elkaar via brieven die we naar elkaar sturen maar zelfs daarin gaat het hem nog om de buit. De taxi stopt voor het enorme gebouw en met een diepe zucht stap ik uit. 'En daar zijn we weer.', ik haal mijn koffer uit de achterbak en steek vervolgens een sigaret op. Het is de eerste sigaret na een hele lange reis en om eerlijk te zijn, zijn die toch altijd het lekkerste. Ik kijk om me heen en verplaatst me ondertussen richting mijn kamer. Onderweg hoop ik Yué tegen te komen. Ik vertrouw niet veel mensen en gun ook zeker niet veel mensen mijn vriendschap, maar voor haar zou ik altijd een uitzondering maken. Waarom vraag je je af, omdat ze precies hetzelfde is als ik. Ze is zelfs met me mee gegaan op vakantie dit jaar, om dezelfde reden als ik, zoveel mogelijk eraan verdienen. Ik voel met mijn rechterhand in mijn zak, zonder haar iets te vertellen had ik toen we een tussenstop maakte in Las Vegas, een wat oudere rijke vrouw overvallen. Yué wist van de overval, maar niet van de ketting die om de nek van de vrouw hing. Als ik Yué tegenkom geef ik haar de ketting, als teken van bedankt voor het redden en dat zou een van de eerste keren in mijn leven zijn dat ik iemand bedank. Maar nog nergens lijkt zij te bekennen en ik stuur haar een berichtje met de vraag of ze naar mijn kamer wilt komen.Eenmaal daar aangekomen zie ik twee van mijn drie kamergenoten. 'Hey.', de ene kende ik, dat was David, de andere had ik nog nooit gezien. 'Hey, Bellamy.', ik geef de beide jongens even een knikje en laat mezelf op een van de nog beschikbare bedden ploffen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 23:12 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • just arriving • baby mama • ootd

    Mijn telefoon trilt in mijn zak als ik nog steeds een beetje verdwaald in de hal sta. Ik kan wel naar mijn kamer gaan, maar om de een of andere manier kan ik me daar niet toe zetten. Daarnaast krijg ik waarschijnlijk mijn tassen niet in een keer mee, dus moet ik meerdere keren lopen.
    En ja, daar moet ik moed voor verzamelen.

    From: Zaybae
    Message: Hey Lizzie, missed you, zin om te roken? x Z


    Ik rol met mijn ogen. Natuurlijk wil die jongen meteen met me roken, zoals goede oude tijden. Echter zijn de tijden nu zo erg veranderd dat het in geen velden of wegen meer lijkt op anderhalf jaar geleden. Ik ben een moeder, ik moet verantwoordelijk zijn. En stoned worden, of roken in het algemeen, met mijn beste vriend, is niet verantwoordelijk.

    To: Zaybae
    Message: Roken niet echt.. maar wil je wel zien. Heb je gemist. Zal ik naar jou toe komen? X


    Ik meen het als ik zeg dat ik Zayko heb gemist. We hebben elkaar een paar keer gezien, deze vakantie. Een keer kwam hij op kraamvisite, en daarna nog een paar keer om voor Kay te zorgen. Het verbaasde me, om te zien hoe zorgzaam en lief de jongen kan zijn. Daarvoor kende ik hem alleen maar als een rebel, iemand die overal tegen aan trapte. Maar.. natuurlijk heeft hij onder die harde laag ook nog een lieve kern.
    Iets dat overigens niet gezegd kan worden over zijn beste vriend, die me bijna omver liep en toen ook nog tegen me vloekte toen ik vroeg of hij wist of Zayko al op school was. Maar goed, je kunt niet alles hebben.





    I may be young at heart, but I know what I'm saying


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || I wish I could have stayed in Neverland || With Matt
    De jongen leek niet echt verbijsterd van mijn drukke gedrag, wat me wel verbaasde, want normaal schrok het mensen erg af, zeker als ze nog niet wisten wat voor soort kruiden ze allemaal wel niet bij me konden halen. Ik glimlachte door zijn woorden en stelde me voor, waarna ik het bed naast die van hem claimde. Op het bed bij het raam lag de tas die ik herkende als die van Jones, verweerd en verkleurt door het zout van de zee en het elfenstof van Neverland. Toen hij toch zijn hand uitstak nam ik die aan voor een stevige handdruk. "Aangenaam." Zijn naam was Matthew, of Matt. Een mooie naam, moest ik toegeven, een mooie naam voor een mooie jongen. Ik vroeg me af wie zijn ouders waren. Hij ging intussen verder met de kaarten in zijn handen met een vaardigheid die mijn aandacht trok en even vasthield, tot er een kaart wegvloog en ik er bijna net zo vlug als de kat achteraan ging, al was de kat sneller. Ik luisterde naar zijn woorden, terwijl ik wat speelde met de sluitingen van mijn vioolkoffer, waarvandaan weer mijn hoofd wegschoot toen er weer een aart door de kamer ging. Dit ging nog leuk worden. "Nou, ik ben in elk geval blij dat je hier bent. Dan is er nog iets leuks te beleven." kwam er vrolijk uit mijn mond, voor de jongen zijn vraag stelde over mijn viool. "Eh?" Het duurde heel even voor ik het door had en schudde mijn rode krullen uit voor er echt antwoord kwam. "Ik speel wel degelijk viool, al helpt het ook om jongens en meisjes gelijk om mijn vingers te winden." Het was zeker niet mijn enige troef, mijn kruiden hielpen zeker ook, en het feit dat ik na een feestje eigenlijk altijd nog redelijk nuchter leek, maar toch was het zeker een dingen waar ik het meest trots op was. Ik opende de koffer en viste er eerst een zwarte fret uit, gevolgd door mijn viool en de strijkstok. "Dit is trouwens Jake." De fret begon direct door de kamer te scharrelen en over op en over te klimmen. "Wil je wat horen?" Ik liet mijn vingers over de snaren gaan, om te horen of ze gestemd waren, wat ondanks de reis gelukkig nog zo was. Het instrument was een belangrijk deel van mijn leven en ik kon echt niet zonder, net als mijn vader met zijn panfluit. Toch zou de jongen, Matt, snel genoeg mijn spel horen, ook als hij dat nu niet perse wilde. Het toen ik mijn viool uit min koffer wilde pakken opende Bellamy de deur, waardoor ik snel Jake in zijn nekvel greep, zodat hij niet ontsnapte. "Hey. Dit is Matt." zei ik, voor ik de deur dicht trapte, zodat ik mijn fret weer los kon laten.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 21:16 ]


    Bowties were never Cooler

    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..
    ”


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Dorm • Outfit

    Met een dikke joint in mijn hand en mijn zonnebril op mijn hoofd bekijk ik de campus vanaf een van mijn favoriete bankjes. Het is het bankje waar ik mijn eerste kus heb gekregen maar misschien nog wel belangrijker, mijn eerste joint heb gerookt. Ik neem een grote hijs en houd deze voor een redelijk lange tijd in. Het helpt de THC beter achter te blijven in je longen, zeggen ze. Maar ik denk dat het licht aan de zuurstoftoevoer naar je hoofd. Als ik daarmee bij een van mijn vrienden aan zou komen zitten zouden ze me raar aankijken. Huh, Delia die een keertje iets nuttigs zegt? Dat zien we nou ook niet vaak. Na een paar hijsjes is de joint voor groot en deels op en gooi ik deze met een sierlijk boogje weg,. Mijn koffer breng ik later wel naar mijn kamer, daar heb ik later nog lang genoeg de tijd voor als ik zo voor weer een jaar vast zit in deze hel. Begrijp me niet verkeerd, er zitten best gezellige mensen op deze school maar ik lig liever op het strand met een cocktail in mijn ene hand een een sigaret in de ander, te genieten van de warme zomer zon. Een wolk schuift voor de zon en ik zucht even. Dan maar eens mijn tassen opbrengen, misschien kom ik Addie nog tegen, mijn beste vriendin. Over het algemeen heb ik haar vrijwel de hele zomer niet gezien, al was dat te verwachten omdat we zo verschillend zijn. Addie is het tegenovergestelde van mij en als je ons zo zou vergelijken zou je niet verwachten dat het ooit mogelijk was voor ons om goede vrienden te worden. Ik verplaats me naar mijn kamer om daar Rodi en Jones aan te trekken. 'Hey Rodi, Jones.', ik glimlach even kort naar mijn klasgenoten. Van beide wist ik niet zoveel alleen hun namen en een beetje hoe ze waren. Maar who knows, misschien komt daar dit jaar wel verandering in. 'Hebben jullie een leuke vakantie gehad?'. vraag ik terwijl ik ondertussen alvast begin met mijn tas uit te pakken. Vanuit mijn ooghoek kijk ik heel even naar Jones, die er tot mijn verbazing wel heel goed uitziet dit jaar.


    A little party never hurt nobody

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 21:38 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Dorm • With Sam

    'Je hebt haar niet gezien het afgelopen jaar?' lacht hij. Ik haal mijn schouders op en schud mijn hoofd terwijl ik al rokend zijn blik ontwijk. 'Waarom zag ik je dan in haar Snapchat?' Betrapt Zayko. Ik bijt mijn lip.
          'Oh... ja dat was... een oude foto,' lieg ik, maar ik kan nu al vertellen dat ik betrapt ben.
          'Als je niet wilt toegeven dat je op haar geilt hoeft dat niet, hoor,' zegt hij en hij kijkt mij aan. 'Ik judge niet. Ik heb ook.. dat soort meisjes gedaan.'
          'Ik geil niet op haar! Ze is gewoon een goede vriendin, dat is alles. Dat ze aantrekkelijk is... is gewoon een bijzaak.' Ik grijns lichtjes en ga wat rechter op zitten als Zay een linnen tas tevoorschijn haalt en die aan mij overhandigt. Drank, mooi zo. Een paar spullen vallen op mijn bed en ik kijk er naar. Whiskey, top. Een nieuwe aansteker, die kan ik altijd gebruiken. Ik pak het shirt op en grijns.
          'Vet! Thanks,' zeg ik en ik geef hem een duw tegen zijn schouder. Dan besef ik me dat ik niks gekocht heb voor hem en mijn gezicht betrekt. Niet dat ik echt iets heb om cadeautjes van te kopen. Het meeste geld voor mijn wiet jat ik en om nou iets gejat te geven als souvenir.
          'Ik heb... niks,' mompel ik beschaamd, 'maar ik je mag altijd een joint hebben, dat weet je.' Ik haal een hand door mijn haar. 'Sorry.' Ik speel met de aansteker en haal dan mijn mobiel tevoorschijn om iets te doen te hebben. Mijn maag maakt een rare draai als ik zie dat Liz gereageerd heeft.
          "Roken niet echt.. maar wil je wel zien. Heb je gemist. Zal ik naar jou toe komen? X" Ik ga wat ongemakkelijk verzitten en begin dan terug te typen. "Natuurlijk, is goed. Ik ben op mijn kamer, wel met Sam, hope you don't mind. Hoe is het met Kay?" xx Z. Ik stop mijn mobiel weg en schraap mijn keel.
          'Dus.. vanavond geven we een feestje in deze dorm, want we moeten natuurlijk wel even vieren dat we terug zijn. Wie nodigen we uit? Jones sowieso niet. Bellamy misschien? En Isaac? Delia, Aize, Viv en Fae? En Liz misschien? Verder zijn de meeste wel een beetje van die braafjes. Die komen waarschijnlijk niet uit hun hol voor whiskey en wiet.' Er gaan nog wat andere namen door mijn hoofd. Yué misschien? Of Kennedy....? Addie? Nee, die willen niet en de jongens? Dat zijn een stelletje watjes. Ik leun tegen de muur. 'Of heb jij nog wat wijven die je uit wil nodigen?' zeg ik op een gespeelde ongeïnteresseerde toon.


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bassam "Sam" Hashim Sultan


    18 • reuniting with zayko

    Het verbaast me niets dat hij niks voor me heeft, maar het boeit me nog minder. Vriendschap hoeft niet gekocht te worden, ik heb gewoon dingen meegenomen voor hem omdat.. weet ik veel.
    Bij de gedachte aan een feestje word ik meteen blij. Ja, een feestje. Altijd fijn.
    Bij zijn gastenlijst knik ik. Het maakt mij niet zo heel veel uit wie hij uitnodigt, mocht ik niet aan mijn trekken komen dan nodig ik later nog wel meer mensen uit.
    "Of heb jij nog wat wijven die je uit wilt nodigen?" Ik geef hem een tik op zijn arm.
    "Zayko! Sinds wanneer zeg jij wijven" ik leg een nadruk op het laatste woord en lach. Hij zegt altijd meisjes, want zo netjes is hij wel. Die jongen moet echt eens een goede beurt krijgen. En, dit is iets dat ik nooit hardop zou zeggen, ik snap niet waarom dat nog niet gebeurd is. Hij is een knappe jongen, dat hoor ik vaak genoeg van meisjes om me heen. Maar hij is te bang, te schijterig. Die jongen is zometeen 57 en nog steeds maagd, alleen met zijn wietjes. Misschien kan hij een hond nemen of zo, zo'n kwijlende die constant aanhankelijk is. Vindt hij vast leuker dan een vriendin. En de manier waarop hij over Elizabeth praat... ik hoop maar niet voor hem dat hij verliefd op haar is, want dan krijgt hij een mep van mij. Verliefdheid doen we niet aan, dat weet hij ook wel.
    Ik gris mijn telefoon uit mijn zak en scroll wat door mijn Spotify lijsten. "Wat willen we, voor vanavond? Hiphop, rock, indie.. Als het maar geen Justin Bieber of zo is vind ik het al prima."



    life's too short to even care at all


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • just arriving • baby mama • ootd

    Natuurlijk, is goed. Ik ben op mijn kamer, wel met Sam, hope you don't mind. Hoe is het met Kay? xx Z Ik laat mijn ogen over het berichtje glijden en typ meteen iets terug. Geen enkel probleem, zolang hij zich inhoudt.. Met Kay is het goed, maar ik mis hem. Mijn hart doet pijn. Wil alleen maar huilen en terug naar huis rennen. Wil het er niet over hebben. ): Tot zo. X
    Met heel veel moeite weet ik mijn spullen mee te krijgen. Ik dump ze voor de deur van mijn dorm, omdat ik geen zin heb om naar binnen te gaan en mensen onder ogen te zien. Dan krijg ik vragen. Waar was je vorig jaar, waarom ben je zo aangekomen, was je ziek, wat had je dan. Daar dealen we later wel mee.
    Ik loop door naar Zayko's dorm, en ruik de wietlucht al van een afstand. Dat die jongen nog niet van school getrapt is de afgelopen jaren is me een raadsel.
    Geduldig klop ik eerst op de deur, maar bedenk me dan dat dat niet nodig is. We zijn beste vrienden, hij vindt het echt niet erg als ik binnen kom.
    Als de deur openzwaait zie ik Sam en Zayko, op Zayko's bed, druk kletsend. Natuurlijk. Die twee zijn onafscheidelijk, en als Sam niet rond zou neuken zou ik denken dat de twee een stelletje waren.
    "Hey," glimlach ik dan maar, terwijl ik een beetje onhandig in de deuropening sta. Knuffel ik hem nu? Nee, want dan moet ik half over Sam heen hangen en dat zie ik niet zitten, aangezien je daar volgens mij al 3 soa's van op kunt lopen. "Long time no see.."



    I may be young at heart, but I know what I'm saying


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Adilene Raine Chastain
    status still in the making || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH MILO

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    'Ik ben trots op je, Addie,' lachte Milo, waarna hij een zachte stoot tegen haar schouder gaf. Ze haalde haar schouders op en richtte haar blik voor even op de grond. Ja, het was fijn dat ze zich dan nu niet druk hoefde te maken om haar spullen, maar ze voelde zich ook dom dat ze niet eens instaat was om te onthouden wat en hoeveel ze nou allemaal had meegenomen (ze had ook wel eens per ongeluk iemand anders koffer, die op de hare leek, mee genomen. Sindsdien controleerde ze altijd of het wel echt haar koffer was).
          Milo was ondertussen op een bankje gaan zitten en ze nam plaats naast hem. Gezien hij zijn ogen sloot en Addie zijn rust niet wilde verstoren, wilde ze haar boek er bij pakken, alleen die had ze al achter gelaten op haar kamer. Hmm. Ze stopte haar smalle handen onder haar benen en bestudeerde Milo's gezicht. Plots opende hij zijn ogen echter weer en betrapt richtte ze snel haar ogen ergens anders op.
          'Wie was die jongen?'
          'Matt. Hij is nieuw. Zijn moeder woont in London en hij heeft een schattige kat.' Meer wist ze nog niet van hem. 'Hij slaap niet bij jouw op de kamer. Jammer, hij leek erg aardig. Heb je eigenlijk dezelfde kamergenoten als vorig jaar?' Stiekem hoopte ze dat hij geen kamer meer zou delen met Miles. Nadat hij het had uitgemaakt was het steeds nogal ongemakkelijk geweest wanneer zij Milo zocht en hij in hun kamer was. Nee, ze voorkwam dat liever, gezien ze Miles nauwelijks aan durfde te kijken. Dan moest ze enkel denken aan de manier waarop hij het uitmaakte, en wat daarna gebeurde.




    To the stars who listen — and the dreams that are answered