• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    • Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    • Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    • Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    • David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    • Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    • Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    • Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    • Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    • Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    • Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    • Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    • Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    • Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    • Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    • Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    • Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    • Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    • Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    • ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    • Milo Ace Porter
    • Miles Imari Kingsley
    • Zayko Scar von Ardon
    • Bassam Hashim Sultan
    • Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    • Matthew Chris Hatter
    • David James
    • Ashley Percival Jones
    • Bellamy Rumpelstiltskin
    • Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    • Aphrodite Jamila Najma
    • Elizabeth Noah Ryder
    • Kennedy Anastasia Ackermann
    • Delia April Hades
    • Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    • Adilene Raine Chastain
    • Fa Yué
    • Aize Deyan Huntley
    • Feline Luana Khan
    • Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Dorm • With Liz

    'Natuurlijk ontwijk ik je niet, silly,' lacht ze en ze geeft mij een duwtje. Ik lach opgelucht en leun met mijn kin op haar schouder terwijl ik naar haar scherm kijk. Ik glimlach als ik het kleine jochie zie. Hij lijkt op Liz. Ze hebben dezelfde ogen en dezelfde glimlach. Ik sla mijn armen om haar heen en trommel op haar buik.
          'Dit was vanochtend.. Zie je hoeveel hij op mij lijkt? Geen sprankje van zijn vader te zien.'
          'Hij wordt super hot,' zeg ik met een zacht lachje. 'Net zoals jij of zoals Sam het zou zeggen "heel erg lekker" of zo.'
          "Al zou ik het wel fijn vinden als je niet meer stoned bent als je ons op komt zoeken, de volgende keer,' zegt ze dan. Ik laat haar los en laat mij dan achterover op het bed vallen met de sigaret in mijn mond. Ik sluit mijn ogen en heb het gevoel alsof ik door het bed heen zak. Ik kan haar niet beloven dat ik niet stoned ben, want wanneer ben ik niet stoned? Ik ben nu zo stoned als... ik heb geen idee, maar ik ben net zo stoned als een vis nat is. Een zucht rolt over mijn lippen.
          'Dat kan ik niet beloven,' mompel ik dan en ik neem een hijs van mij sigaret. Vervolgens grijp ik de tas van Sam en vis ik de fles drank eruit. Ik blaas een hele walm rook uit. 'Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst meer dan een dag niet stoned was.' Ik lach en open mijn ogen. 'Sorry,' grijns ik. 'Maar het komt wel goed. Ik kan sober doen.'


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • w/ zayko • baby mama • ootd

    "Het gaat me er niet om dat je sober doet," mompel ik dan. Het komt er klagerig uit, maar zo bedoel ik het niet. "Het gaat me er om dat je niet het gevoel hebt dat je stoned moet zijn om een mens te kunnen zijn." Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en sluit mijn ogen kort.
    Ik weet dat ik me nu enorm als een moeder gedraag, maar het doet me pijn om te zien hoe erg Zayko afhankelijk is van al zijn middeltjes. Ik kies de mannen in mijn leven wel lekker uit, als ik er zo over nadenk.
    "Ik wilde je vragen om Kay's peetvader te zijn," het komt er heel nonchalant uit, terwijl het toch wel een big deal is. "Maar dat kan alleen als hij de nuchtere Zayko als peetvader leert kennen, niet de Zayko die naar wiet stinkt en wiens ogen altijd raar staan."
    Zuchtend ga ik op mijn rug op het bed liggen. Het was niet mijn bedoeling om hem de les te lezen of om dit om zijn verslaving te laten draaien. Ik vind het gewoon moeilijk om mijn beste vriend zo te zien.
    "En ik wil zijn advies, maar ik weet niet hoeveel ik heb aan het advies van mijn beste vriend als hij stoned is." Ik sluit mijn ogen en vouw mijn handen op mijn buik. Het blijft even stil en ik haal diep adem. "Ik vind dat Kay recht heeft op een normale jeugd. Ondanks dat ik zo stom ben geweest om jong zwanger te worden, want dat is niet zijn schuld. En bij een normale jeugd hoort dat je weet wie je vader is.. Maar zijn vader weet niet eens dat hij bestaat."


    I may be young at heart, but I know what I'm saying


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || I wish I could have stayed in Neverland || With Matt
    Ik vroeg of mijn nieuwe kamergenoot mee wilde naar het feestje van Zayko. Het was vaak wel gezellig, en als hij er zou zijn, was ik minder een buitenbeentje dan normaal. Intussen was Bellamy nog altijd bezig met zijn meisje, waar ik op het moment echt geen zin in had. "De jongen's gang voor zover ik weet, dus dat is gewoon hier. En je mag vast iemand meenemen, als ze maar wat meebrengen voor het feest." vertelde ik hem terwijl ik mijn viool aanlegde en begon te spelen. Intussen zag ik hoe Matt mijn mobiel pakte. Iets wat ik vrij asociaal vond en wat me meteen deed stoppen met spelen. Bijna direct lag mijn mobiel weer naast me, wat me iets in de war liet. Ik had geen idee waarvoor hij die nodig had, maar hij had het wel even mogen vragen. Ik pakte het ding op en zag dat ik een berichtje van Zayko had.
    From Zayko: Something strong.

    Okay, dat was nu niet erg duidelijk. Die jongen moest dat echt eens leren, al was hij normaal inderdaad niet zo kieskeurig in zijn voorkeur voor wat ik meenam.
    To Zayko: Drank? Drugs? Of van allebei een beetje?

    Ik kon wel sterke drank meenemen, maar als hij paddos wilde hebben, had dat weinig zin. Ik keek op toen Matt mijn aandacht trok met een echt goede fles Whiskey in zijn handen. "Daar maak je hem denk ik heel blij mee, en de rest ook." Hij pakte daarna zijn tas verder uit, wat ik eigenlijk ook moest doen. Ik wist alleen van mezelf dat over een dag of 2 toch alles wel door mijn deel van de kamer zou liggen, dus ik nam de moeite niet meer. Ik pakte Jake op en stopte hem in de capuchon van mijn shirt, voor ik mijn viool weer voorzichtig opborg in de koffer. "Tot later." Zelf keek ik nog even naar Bellamy en zijn meisje, voor ik toch ook naar de deur stapte. "Jullie zijn echt te klef. Doe dat alsjeblieft voortaan lekker ergens anders." Daarmee liep ik zelf ook de kamer uit en begon wat rond te zwerven door de gangen, opzoek naar iets wat ik kon doen. Misschien zou ik wel gewoon gaan hardlopen of iets dergelijks, om wat energie te verdoen voor het feestje vanavond, maar eest ging ik wat eten, want ik had heel erg veel trek en Jake verdiende ook wat vlees.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 17:10 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Dorm • With Liz

    Ik blijf even stil en kijk uit het raam. Een zucht rolt over mijn lippen. Daar gaan we weer.
          'Ik wilde je vragen om Kay's peetvader te zijn,' maar...? Dat is natuurlijk geen verantwoordelijke keuze. 'Maar dat kan alleen als hij de nuchtere Zayko als peetvader leert kennen, niet de Zayko die naar wiet stinkt en wiens ogen altijd raar staan.' Ik kijk haar aan en een geërgerde uitdrukking verschijnt op mijn gezicht.
          'En ik wil zijn advies, maar ik weet niet hoeveel ik heb aan het advies van mijn beste vriend als hij stoned is. Ik vind dat Kay recht heeft op een normale jeugd. Ondanks dat ik zo stom ben geweest om jong zwanger te worden, want dat is niet zijn schuld. En bij een normale jeugd hoort dat je weet wie je vader is.. Maar zijn vader weet niet eens dat hij bestaat.' Ik weet niet of het komt omdat ik weinig geslapen heb of omdat ik stoned ben, maar plotseling voel ik een soort woede en irritatie in mijzelf opborrelen.
          'Luister, Liz, ik weet dat je net moeder bent geworden, maar dat betekent niet dat je het recht hebt om mij de les te lezen. Ik weet wat goed voor mij is en ik maak zelf mijn beslissingen. Als je niet wil dat ik bij Kay ben omdat ik te vaak stoned ben, dan zoek je maar iemand anders die je helpt met je baby probleem. Ik weet zeker dat er andere jongens zijn die je graag willen helpen, blijkbaar zijn moeders super aantrekkelijk dus je hoeft maar een keer je rokje omhoog te doen en je hebt het gefixed. Je wilt het perfecte plaatje van mij als peetvader, maar dat is net alsof ik vraag of je mijn vriendin wil zijn, maar alleen als je al het slechte aan jezelf verbeterd. Dus hou alsjeblieft je kop dicht als je niks aardigs kan zeggen, want ik heb de hele vakantie al naar mijn hoofd geslingerd gekregen hoe nutteloos ik ben op deze wereld en het zou fijn zijn als ik mij bij mijn beste vriendin niet ook zo voel!' Ik kijk aan en ga dan rechtop zitten met mijn rug naar haar toe. Ik pak mijn mobiel tevoorschijn en open het berichtje van David terwijl ik opnieuw een sigaret opsteek en die tussen mijn trillende vingers hou.
    To Zayko: Drank? Drugs? Of van allebei een beetje?
    To David: Beide heel veel aub, ik betaal het terug. Thanks, bro.


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Why are you threatened by anyone different from you?



    18 — quiet, animal loving guy — Tarzan and Jane — outside

    Ik hang nog op mijn bed en een diepe zucht verlaat mijn mond. Straks begint het feest en ik ruik haast nu al de dranklucht hangen. Ik vind een feestje best leuk, maar met die groep die Bassam en Zayko hebben uitgenodigd, hoeft het van mij niet zo. Ik vlucht straks wel weg, maar eerst wacht ik af. Ik laat me niet zomaar wegjagen uit mijn eigen kamer. Buiten is het nog licht, maar ik denk dat ik zo wat frisse lucht opsnuif. In Afrika, waar ik normaal woon en waar ik vandaan kom, hoor ik nooit auto’s rijden, er zijn geen schreeuwende mensen die haast hebben. Ik hoor slechts de zangerige geluiden van de vogels, het gespetter van de olifanten in het water en de lieve stemmen van mijn ouders. Hier hoor ik vaak schreeuwende mensen en boze ondertonen in hun stem als ze weer eens niet wat zint. Misschien zouden zij een keer naar Afrika moeten gaan, dan zien ze hoe mooi de natuur is.
          Snel loop ik naar de badkamer toe, waar ik me in opsluit. Ik wil eigenlijk nog douchen, maar ik heb geen zin in ongeduldig gebonk op de deur als er iemand in de wc wil kotsen. Ik fris dus slechts mijn gezicht even met een washandje op, ga snel naar de wc en stap weer naar buiten. Ik mis Afrika, maar ik vind het op school ook leuk, dat moet ik toegeven. Toch zal Afrika altijd mijn thuis blijven, hoe vaak en hoe lang ik ook op deze school doorbreng. Als ik later kinderen krijg, wil ik dat ook zij alles meekrijgen wat ik heb geleerd vroeger. Ik wil ze laten zien dat dieren helemaal niet eng zijn en dat de jungle bovenal prachtig is.
          Weer loop ik naar mijn bed toe en ik pak mijn telefoon op, maar ik zie geen berichtjes. Ik gebruik die in Afrika eigenlijk nooit, soms alleen om even met Addie te appen, maar ik heb daar überhaupt amper bereik. Hier is het wel een uitkomst als je iemand wil hebben, maar in Afrika weet ik gewoon waar mijn ouders zijn. En als ik iemand nodig heb, wacht ik maar even. Het leven op het continent is heel anders, veel rustiger en relaxter en ik vind het vele malen prettiger om zo te leven dan om alles te moeten stressen.
          Uiteindelijk wil ik maar de kamer verlaten, maar ik hoor al ongeduldig geklop op de deur. Kort rol ik met mijn ogen en ik schud mijn hoofd, waarna ik op mijn gemak naar de deur loop. Ze doen maar even rustig aan, de drank loopt echt niet weg. Al moet ik die zin even herformuleren, want mijn kamergenoten houden wel van een drankje.
          ’Kom binnen,’ brom ik als ik de deur opendoe en Fae zie staan, die zich dan meteen de kamer in duwt. Ik schud weer mijn hoofd en loop naar buiten toe, waar ik de frisse lucht opsnuif en op een bankje zak.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 18:54 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    He'll come back... and I'll be waiting.



    17 — cold killer — Shere Khan — at Zasam's room, waiting for the party to start

    Na het avondeten loop ik naar mijn kamer toe, die ik deel met Aize, Yué en Adilene. Ik kan het niet opbrengen om even gezellig te zijn, dus ik ben blij dat er straks een feestje is. Ik wil me even lamzuipen en niet denken aan de rest van mijn problemen, waaronder dat helse litteken in mijn hals. Voor nu hebben mijn medestudenten zich stilgehouden, maar wie weet hoe lang ze het nog volhouden. Waarschijnlijk zei mijn chagrijnige blik tijdens het eten in de kantine genoeg, maar op het feestje zullen ze echt hun mond niet houden. Wat ik dan ga doen, weet ik nog niet. Ik wil eerlijk vertellen dat ook dit litteken van Aize komt, maar zij zal me hoogstwaarschijnlijk kielhalen nog voor ik de hele zin heb uitgesproken. Ik haat het dat ze af en toe zo’n macht over me heeft, ook al kan ik prima voor mezelf opkomen. Beiden zijn we buitenbeentjes en beiden hebben we geen zin om alleen te zijn, maar helaas zijn we het af en toe ook wel eens oneens met elkaar en laten we er geen gras over groeien wanneer we elkaar even liever niet meer zien. Toch wil ik haar het verliezen, al klinkt dat nogal dramatisch. Ik vind het leuker om samen met haar chagrijnig te zijn dan dat in mijn eentje te moeten doen. Misschien lijken Aize en ik wel iets te veel op elkaar, dat we beiden graag onze mening doordrammen en verder niet willen weten hoe de ander ergens over denkt.
          Met een snelle pas loop ik de gangen door, op zoek naar de kamer van Zayko en Bassam, waar het feestje plaats zal gaan vinden. Ik heb geen drank mee, ik heb niet eens drank hier, maar dat kan me in principe weinig schelen. Ze hebben vast genoeg meegenomen van huis om mij ook een paar slokken alcohol te gunnen. Hard klop ik aan en ik wacht ongeduldig tot ze opendoen. Ik moet wat zuipen, voor ik doordraai van die gedachten die door mijn hoofd spoken. Ik haat het wanneer dat gebeurt. Het feit dat ik sinds vanmiddag geen sigaret meer heb gerookt, werkt ook niet mee. Normaal ontspan ik genoeg door een beetje nicotine dat ik me wel kan gedragen, maar Aize weigerde er eentje op te steken voor mij en liep al snel weg. De bitch. Excuse my French. De adrenaline raast door mijn bloed en nogmaals klop ik hard aan. Ik wil niet zomaar binnenlopen en een van de bedden voor mijzelf claimen, ik ben nog best wel vriendelijk wat dat betreft. Goed, dat valt ook wel mee, maar eerlijk gezegd kan het me weinig schelen wat anderen van me vinden. Maar dat Aize me zo belachelijk maakte over mijn angst voor vuur, staat nog vers in mijn geheugen. Ik moest me inhouden om haar niet meteen te grijpen. Ik weet toch dat zij waarschijnlijk weer wint en me misschien wel een derde litteken bezorgt.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 18:45 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • party • baby mama •

    Ondanks dat ik niet echt goed afscheid heb genomen van Zayko na zijn uitbarsting, maak ik me toch klaar om naar het feestje te gaan.
    Ergens heb ik totaal geen zin om te gaan, omdat.. nou ja, mensen gaan raar opkijken als ik er ineens weer ben. Ik heb geen zin in vragen, maar ik weet ook dat ik niet kan liegen. En, het aller ergste nog, dat ik me niet in kan houden mocht ik Bellamy tegenkomen.
    Het zwarte jurkje dat ik aanheb sluit perfect aan op mijn figuur, en bedekt alle huid die ik niet wil laten zien.
    Voor het eerst in tijden voel ik me niet slonzig en moe, maar lijkt het alsof ik weer even de Liz ben die ik voor al dit gedoe was.
    Mijn hoofd blijft echter bezig met Zayko, en wat hij tegen me zei. Misschien moeder ik wel te veel over hem, vraag ik te veel. Het is ook hypocriet, van hem verwachten dat hij stopt met blowen omdat ik toevallig een kind gekregen heb. Hij is niet Kay's vader, ik heb niets over hem te zeggen.
    Ik pak mijn telefoon, die ik bij binnenkomst op mijn bed gegooid heb.
                To: Zaybae
                Message: Sorry... ):
    Heel veel meer heb ik er niet aan toe te voegen, meer dan zeggen dat het me spijt kan ik niet. Ik wil hem te graag veranderen, iets waar ik nu eens mee op moet houden.
    Ik strijk mijn jurkje glad, stop wat dingen in het kleine tasje dat ik om mijn schouder gehangen heb, en loop de deur uit.
    Voor de deur van Sam en Zayko's kamer staat een meisje dat ik herken als Feline. Of ze mij kent weet ik niet, maar ik kan het niet laten om haar te begroeten. "Hey, Fae. Dat is lang geleden.."

    you got that milk money, I got that milf money


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || Time to party

    Zayko had gevraagd om drank en drugs. Ik was niet echt een drank mannetje, maar ik had nog wel een mooie fairy dust rum liggen. Die nam ik mee. De rest van mijn rugzak stopte ik vol met een heel aantal verschillende soorten drugs. Ik zou van de week toch weer op en neer gaan naar Neverland, dus het was niet erg vandaag een groot deel van mijn voorraad erdoor te jagen. Ik zou zo ook nieuwe klanten krijgen, en zou weten wat mensen willen. Dit gaf mij ook een extra zakcentje zo in het begin van het jaar, wat altijd lekker was. De rugzak zette ik naast mijn bed, en begon zelf te graven in mijn tas, om iets meer gepaste kleding aan te trekken. Ik vond een licht shirt met lange mouwen en een grijsgroene broek. Zo was ik klaar voor het feest. Nog snel ging er een kam door mijn haar. Mijn telefoon ging in mijn broekzak, en ik pakte mijn rugzak op, om naar het feestje te gaan. Zo zou alles met de drugs geregeld zijn voor het feest begon. Ik sloot de deur achter me, Jake achterlatend. Ik vond het niet leuk, maar zo was het veiliger voor hem. De deur van Dorm 1 stond op een kiertje, waardoor ik naar binnen schoot. Ik zag Zayko op zijn bed zitten en plofte naast hem neer, waarna ik mijn rugzak op schoot trok en deze opende, om hem alle waar te laten zien. "Ik weet niet of je iets speciaals wilde, dus ik heb maar gewoon van alles wat meegenomen. Als je wel nog iets speciaals wil hebben, valt dat vast te regelen." Zelfs als ik niet naar Neverland ging, had ik nog wel overal en nergens connecties om ook op korte termijn bepaalde drugs voor elkaar te krijgen. Toch dacht ik dat het wel redelijk genoeg was, maar het was Zayko's feestje.


    Bowties were never Cooler

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Party Dorm • With David

    Na mijn nogal lompe uitbarsting tegenover Elizabeth heeft ze de dorm verlaten. Ik heb het schuldgevoel genegeerd en ben begonnen met de voorbereidingen van het feest. Ik heb een bureau naar een van de muren geschoven en heb daar de drank op gezet die ik al had. Mijn wiet hou ik bij mij, want dat is veel te duur om zomaar neer te leggen en als het goed is komt David ook, die een stuk meer mee zal hebben. Ik doe een poging om op te ruimen en schuif al mijn spullen onder mijn bed. Ik trek schone kleren aan en de rest van de dag besteed ik eigenlijk in bed met mijn laptop op mijn schoot en een joint of sigaret in mijn hand. Tegen de tijd dat het avond is - en ik een maaltijd naar binnen geschoven heb - ben ik al zowel stoned als aangeschoten. Langzaam beginnen de mensen binnen te druppelen. Op het moment dat ik een berichtje krijg van Elizabeth komt ze net binnengestapt. Eventjes staar ik haar aan, maar dan laat ik mijn ogen gelijk weer naar mijn mobiel zakken. Ze heeft haar excuses aangeboden in een berichtje, maar gezien ik niet weet wat ik erop moet reageren, stop ik mijn mobiel weer weg. David komt precies op tijd binnen gelopen. Ik zwaai naar hem en geef hem een klop op zijn schouder als hij naast mij komt zitten.
          'Ik weet niet of je iets speciaals wilde, dus ik heb maar gewoon van alles wat meegenomen. Als je wel nog iets speciaals wil hebben, valt dat vast te regelen,' zegt hij. Ik grijns. 'Je bent geweldig, weet je dat? Doe mij maar iets speciaals, het is feest, niet?' Ik grijp mijn tas onder mijn bed vandaan en haal daar mijn portemonnee uit. 'Hoeveel wil je hebben?' Het geld dat erin zit is zo'n honderd euro, waarvan ik het meeste gestolen heb van mijn neefje en mijn oom en tante. Tja, als ze mij geen geld willen geven, dan haal ik het zelf wel.


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Dorm • Milo • Outfit

    Ik weet dat er vanavond een feest is, maar ik word er niet echt heel erg enthousiast van als ik eraan denk. Ik heb dus maar gewoon mijn spulletjes gepakt, mijzelf ingepakt in sweaters en besloten dat ik buiten met de ondergaande zon mijn camera en schetsboek meebreng en foto's ga maken en gaan schrijven. Het is een redelijk warme avond, maar ik heb het altijd koud en gezien Fairtytale High op een berg gelegen is zal het snel afkoelen. Ik sluit de grote deuren achter mij en begin te lopen. Een warm zomerbriesje speelt met mijn zwarte haar en eventjes kan ik in alle rust rondlopen. Een glimlach siert mijn lippen en Hades - die naast mij loopt - rent een stuk vooruit. Ze heeft een hele tijd opgesloten gezeten en nu ze eindelijk vrij is, maakt ze daar gebruik van. Terwijl ik rondloop gaat ze achter enthousiast achter een vogel aan en ik weet een paar mooie foto's te schieten. Ik kijk om mij heen en wil mijzelf in het gras laten vallen als ik zie dat op een bankje verderop een jongen zit. Ik herken hem vaag als Milo, maar ik kan mij niet herinneren of wij überhaupt woorden uitgewisseld hebben.
          Teleurstelling spoelt over mij heen als Hades zijn kant op rent met iets te veel enthousiasme en komt vragen om aandacht. Hades is wat dat betreft veel socialer dan dat ik ben en over het algemeen de reden dat ik niet alleen maar heel ver weg van alles en iedereen zit. Ik loop een beetje zenuwachtig achter haar aan richting de vreemde en klem mijn notitieboekje wat dichter tegen mijn borst aan.
          'Sorry,' mompel ik. 'Kom op Hades, laat hem met rust.' Ik probeer haar weg te trekken, maar ze duwt mij aan de kant en gaat dan op het bankje naast Milo zitten. Door de duw met haar kop ben ik mijn evenwicht verloren en oncharmant val ik op mijn kont in het gras.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    KENNEDY ANASTASIA ACKERMANN
    TEACHER'S PET | SEVENTEEN | TIMON & PUMBAA


    Kennedy had haar gesprek met Miles redelijk afgerond. Ze hadden gepraat over van alles, maar ergens voelde ze nog frustratie tegenover het hele onderwerp Zayko. Hoewel hij en Kennedy als dag en nacht waren, wist ze Zayko te waarderen. Het feit dat hij alles deed wat god verboden had, plezierde haar wat minder. Echter had ze de hele moederrol tegenover Zayko allang opgegeven, het werkte toch niet. Ze probeerde nu een goede vriendin te zijn, iemand die Zayko kon helpen. Ze had het idee dat dat was wat Zayko daadwerkelijk nodig had, ook al zou hij dat voor altijd ontkennen. Een tijd lang had ze op bed gelegen terwijl ze het boek van natuurkunde probeerde uit te lezen. Toch bleef ze constant denken aan het gesprek dat ze had met Miles. Het liefste zou ze die oorlog tussen hen oplossen, maar Kennedy wist dat zij daar niet de persoon voor was. Ze had lang liggen malen, maar uiteindelijk was opgestaan en richting Zayko's dorm gestormd.
          Op haar weg daarnaar toe, viel het haar op dat er veel mensen aan het wandelen waren. Veel van hen leken dronken. Kennedy had daardoor al zo'n tien keer haar ogen gerold, omdat dit niet bepaald de scene was daar ze zich graag in bevond. Vreemd genoeg stond de deur naar Zayko's dorm open. Ze deed de moeite dan ook niet om te kloppen en wandelde met een stevige, zelfverzekerde pas naar binnen. 'Zayko, je moet nu even dertig seconden je mond houden en naar mij luisteren. Ik heb vandaag een vreemd gesprek gehad met Miles en ik ben van mening dat jullie met elkaar moeten praten, want op deze manier kan het echt niet meer. Miles zit ermee, jij zit ermee en ten slotte: ik zit ermee. Ik weet dat ik niet echt relevant ben in dit verhaal, maar ik ben het zat om tussen jullie in te staan!' opperde ze in één adem terwijl ze naar binnen liep. Pas toen ze het laatste woord had uitgesproken, merkte ze David op. Hij duwde iets in Zayko's hand, terwijl hij David geld overhandigde. 'ZIJN DAT DRUGS?' vroeg ze zowel geschrokken als streng.


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Why are you threatened by anyone different from you?



    18 — quiet, animal loving guy — Tarzan and Jane — outside

    Terwijl ik mijn telefoon uit de zak van mijn vest haal en probeer enkele amateuristische foto's te maken van het uitzicht en de zonsondergang, hoor ik naast mij al wat geritsel. Ik glimlach bij het horen van de vogeltjes die fluiten en zich niet druk te lijken maken over alle ellende in de wereld. Het is prettig om te horen dat er tenminste nog wat natuur is hier. Ik mis Afrika, maar hier kom ik nog best aan mijn trekken, al valt het totaal in het niet bij de jungles die zich over het halve continent uitspreiden.
          Ineens lijk ik me toch weer in het wild te begeven als er een tijger voor me staat, die zijn of haar kop vrolijk op mijn knieën legt. Ik proest het wel even uit als ik ernaar kijk. Dat doen de meeste wilde dieren in Afrika niet. Ik heb nooit echt een tijger gezien, al weet ik natuurlijk hoe ze eruit zien. Tijgers komen slechts in Azië voor en ik ben fel tegen dierentuinen, waarin die arme wilde beesten opgesloten zitten.
          'Sorry,' hoor ik een zachte stem zeggen en ik kijk op van de kop van de tijger, die ik zachtjes aan het aaien ben. 'Kom op, Hades, laat hem met rust.'
          Lachend kijk ik toe hoe de tijger er niks van wil weten, het meisje, dat volgens mij Aphrodite heet, aan de kant duwt en naast me op de bank komt zitten. Ik zie dat het meisje achterover valt en ik steek mijn hand naar haar uit om haar omhoog te helpen.
          'Ik vind het niet erg,' ze ik als ik haar overeind trek en weer naar Hades kijk, die me vrolijk aanstaart. Ik glimlach even naar het beest en steek mijn hand naar hem uit, waarna hij eraan ruikt en zijn kop ertegenaan drukt. Ik lach weer en aai over zijn mooie kop heen. 'Wat een prachtig beest,' mompel ik. Ik ben wel wat gewend van Afrika, maar de meeste beesten daar blijven toch ver uit de buurt van vreemden, en zeker mensen. Mijn vader, Tarzan, heeft ook niet echt goede herinneringen aan panters, omdat zijn echte ouders door eentje vermoord zijn. Ik vind het fijn om contact te maken met de dieren en om ervoor te zorgen dat ze me vertrouwen, maar het wordt lastiger als ze je proberen te vermoorden. Ik kan het ze niet kwalijk nemen, het is hun natuur om zich te verdedigen. 'Dus jij heet Hades?' vraag ik de tijger, alsof hij (of zij?) vrolijk antwoordt. Ik grinnik weer en kijk naar die machtige poten. Ik heb wel leeuwen in het wild gezien, maar tijgers zijn minstens zo imposant.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || I HATE TATTLE TALES

    Ik had de meisjes buiten laten staan en de deur opnieuw achter me gesloten. Niemand hoefde te weten wat hier gaande was. Ik plofte naast Zayko neer en liet hem zien wat ik mee had genomen. Hij leek het prima te vinden, maar ik zou straks wel naar een paar mannetjes berichtjes sturen als ik zag wat vlot ging en wat niet. Ik schonk hem een scheve glimlach en haalde een hand door mijn krullen. "Dank je, Zayko. Ik zal straks nog wat regelen. Dit moet genoeg zijn voor het begin." Ik zag hem zijn portemonnee pakken en keek nogmaals in mijn tas naar wat erin zat. Toch kon ik nog geen antwoord geven op de deur sloeg open en een vervelende piepstem de kamer vulde. Ik keek naar het meisje en rolde met mijn ogen. "Als je er iets op tegen hebt, moet je niet naar een feestje komen. Laat mij lekker mijn geld verdienen met mijn zaken en houd je grote klikkende neus in je eigen zaken. Daarbij lever ik ook gewoon aan een deel van de leraren, dus klikken zal je weinig opleveren, braverik." Ik had er echt een hekel aan als mensen mijn zaken verstoorden, en al helemaal als ze zo verontwaardigd leken over het feit dat ik zaken deed. Ik moest ook ergens mijn geld mee verdienen en er waren genoeg mensen die het graag van me afnamen. Ik keerde me weer tot Zayko en dacht heel even na. "Doe het normale, dan is de rest een kadotje. Hopelijk houd ik hier nog wat klanten aan over." Ik stond op en legde alles uit op de tafel, van cocaïne tot wiet, ik had voor ieder wat wils. Nog even keek ik naar het klikspaantje in de deuropening. "Neem wat, daar zal die stok uit je kont misschien wat minder diep van komen te zitten." Ik was normaal echt niet zo gemeen, maar haar gedrag, en dat van alle andere klikspanen, werkte altijd enorm op mijn zenuwen. Ik gooide mijn rugzak onder de tafel en pakte zelf twee pilletjes XTC uit een van de zakjes. Ik plofte weer neer naast Zayko en bood hem een van de twee aan. "Op een geslaagde avond?" Zelf nam ik er eentje in. Het was voor mij misschien niet handig om dit in te nemen, maar het gaf altijd wel een erg fijn gevoel.


    Bowties were never Cooler

    Matthew "Matt" Chris Hatter


    There is no great genius, without a though of madness.


    18 • Mad Hatter • Dorm 4 • Addie • ootd
    Eindelijk was het tijd voor het feestje. Hij had 's middags de school verkent en meer interessante mensen gezien, maar hij had niet de moeite genomen ze te leren kennen. Wel had hij een mentale notitie van ze gemaakt om ze binnenkort eens aan te spreken. Na het avondeten had Matt zijn zwarte shirt weer omgeruild voor een wit, deze was ligt doorschijnend waardoor er in het goede licht iets te zien was van zijn sixpack. Met de fles wiskey in zijn hand liep hij voorbij de jongens dorm waar het feestje net begonnen was, op weg naar de meisjes dorm om Addie op te halen. Voor de verandering liep Chess niet met hem mee. Matt had hem bevolen om op zijn kamer te blijven, de kat vond mensen over het algemeen geen probleem, maar zoveel in één keer werd wat veel voor het jonge beestje.
          Eenmaal bij de goede dorm aangekomen, klopte Matt aan voordat hij de deur opende.
    "Goedeavond Addie," zei hij opgewekt terwij hij naar het meisje keek. "Heb je zin in vanavond?" Zelf had Matt er wel zin in, hij was benieuwd naar de andere van zijn jaar en wie überhaupt het feestje gaf. David zou er sowieso wel zijn dus het zou vast goedkomen. Nieuwsgierig keek hij rond in de vrouwendorm. Matt wist nog niet of hij hier vaker ging komen, misschien zou hij het wel bij de jongensdorms houden. Even gingen zijn gedachten naar Milo, hij had Matts aandacht getrokken en Matt was benieuwd of hij nog eens zou spreken. Niet dat hij hem al eens gesproken had, maar het ziu vast nog komen. Nee vanavond moest hij zijn aandacht bij Addie houden.
    "Had ik al gevraagd hoe je vakantie was?" Ze kreeg een lieve glimlach toegeworpen terwijl hij wachtte tot ze klaar was.