• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    Milo Ace Porter
    Miles Imari Kingsley
    Zayko Scar von Ardon
    Bassam Hashim Sultan
    Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    Matthew Chris Hatter
    David James
    Ashley Percival Jones
    Bellamy Rumpelstiltskin
    Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    Aphrodite Jamila Najma
    Elizabeth Noah Ryder
    Kennedy Anastasia Ackermann
    Delia April Hades
    Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    Adilene Raine Chastain
    Fa Yué
    Aize Deyan Huntley
    Feline Luana Khan
    Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matthew "Matt" Chris Hatter


    There is no great genius, without a though of madness.


    18 • Mad Hatter • Dorm 2 • David & Bellamy • ootd
    Geïnteresseerd keek Matt hoe de jongen ook achter zijn kaart aan rende, natuurlijk was Chess sneller. Hij was een zeer goed getrainde kitten van bijna twee jaar oud, ook al leek hij nog jong. Hij zou aankomend jaar gaan groeien naar zijn volwassen lengte van om en nabij één meter.
    “Oh, is hier zo weinig te beleven?” vroeg Matt wat verbaasd. “Ik ken net drie mensen en vind het hier nu al leuk. Er lopen hier vast nog meer mensen rond die mijn interesse wekken. Roommates bijvoorbeeld.” Er werd naar de twee lege bedden gebaard. Matt was zeer benieuwd wie er bij de verweerde koffer hoorde en door wie het laatste bed gevuld zou worden.
    “Curious, very curious.” Matt glimlachtte geamuseerd. Er waren er dus meer als hij, dat was zeer goede informatie. “Wordt zelf alleen niet zo snel om iemands vinger gewonden, maar we zullen zien.” Matt was meer de persoon die mensen om zijn vinger probeerde te wenden.
          Een fret werd uit de koffer gehaald en maakte zijn weg door de kamer. Chess keek op van zijn schoot en blies defensief toen het andere beest te dicht bij kwam. Op dat moment ging de deur voor een tweede keer open en een duister figuur kwam de kamer binnen. Oh dit was zeker interessant en Matt keek hoe hij het lege bed claimde. Dus het bleef een mysterie wie er bij de verweerde hutkoffer hoorde.De jongen stelde zei gedag en stelde zich voor als Bellamy.
    “Hey,” zei Matt als wijze van begroeting en nog voordat hij zich voor kon stellen nam David het woord al.
          Midden in de truc liet Matt al de kaarten uit zijn handen vallen.
    “I'm perfectly capable of introducing myself if I choose to, thank you very much!” zei Matt, totally not amused toen David het woord voor hem deed. De kaarten bleven op de grond liggen en Matt klom makkelijk in de hoogslaper. De rits van zijn duffelbag ging hoorbaar open en een voor een vielen er spullen van de hoogslaper op het bureau eronder. Ondertussen was Chess begonnen aan het verzamelen van de speelkaarten om ze vervolgens op een hoopje op de stoel te leggen.
          Nadat er op zijn bureau een heuse berg met kleding en andere objecten ontstaan was, viste Matt een zwart T-shirt uit zijn tas. Ongegeneerd wisselde hij het nette witte overhemd dat hij droeg voor het simpele zwarte shirt. Samen met de zwarte broek die hij droeg, was dat een hele verandering met het witte overhemd. Met zijn dufflebag in zijn hand sprong hij weer naar beneden. Aan de binnenkant van zijn tas werden er een aantal banden aangetrokken en niet veel later was de dufflebag omgetoverd tot handtasformaat. Deze werd gemakkelijk aan de trap van zijn bed bevestigd. Midden uit de stapel op zijn bureau viste Matt een dikke, veel te gekleurde trui, die duidelijk niet paste bij de rest van de kleren die er lagen en stopte deze in de verkleinde dufflebag.
          Chess sprong gemakkelijk in de tas en maakte het zich gemakkelijk in de trui. Ondertussen ging Matt verder met het opruimen van de kaarten die nu allemaal op zijn stoel lagen en het uitsorteren van de berg op zijn bureau, kleding in de klerenkast, papieren en boeken in zijn bureau. Dit zou waarschijnlijk het enige moment zijn dat zijn bureau leeg en schoon was.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 14:26 ]


    Why are you threatened by anyone different from you?



    17 — quiet, animal loving guy — Tarzan and Jane — outside with Addie

    'Matt,' beantwoordt ze mijn vraag en ik wacht op verdere uitleg, want alleen met een naam kan ik weinig. 'Hij is nieuw. Zijn moeder woont in Londen en hij heeft een schattige kat. 'Hij slaap niet bij jouw op de kamer. Jammer, hij leek erg aardig. Heb je eigenlijk dezelfde kamergenoten als vorig jaar?' praat ze verder en ik moet een kleine glimlach inhouden. Ik weet dondersgoed waarom ze me vraagt of ik nog dezelfde kamergenoten heb. De reden is met één woord aan te wijzen: Miles.
          'Ik moet je tot mijn grote teleurstelling meedelen dat ik inderdaad nog met Miles op een kamer slaap,' zeg ik grinnikend en ik sluit mijn ogen weer als het zonnetje achter een kleine wolk vandaan komt, zodat het weer in mijn ogen schijnt. In Afrika lijk ik er noot last van te hebben, maar hier in Engeland is het toch weer anders. Hier zijn de zomers kouder en de winters warmer, terwijl het in Afrika net andersom is. Ik pak voor de zekerheid ook altijd maar winter- én zomerkleding in, omdat ik nooit weet wat het gaat worden.
          'Miles, Zayko, Bassam en Isaac,' som ik op, hetzelfde groepje als vorig jaar. Er is weinig veranderd, eigenlijk, als je er zo over nadenkt. Ik gaap een keer en zak een klein beetje onderuit, waarna ik mijn benen kruis en een klein beetje tegen Addie aan zak.
          'Hoe was je week in Frankrijk?' vraag ik haar dan, aangezien we de rest van de vakantie samen hebben doorgebracht. Het was geweldig om mijn beste vriendin Afrika te laten ontdekken, en ik heb meerdere keren moeten zeggen dat het niet wordt gewaardeerd als je een jonge aap in je tas meeneemt naar school. Vond ze niet leuk, maar het was lachwekkend. Mijn vader leerde haar ook nog veel en ik zat er wel een beetje trots naar te kijken, moet ik bekennen. Vorige week ging ze al terug naar haar ouders in Frankrijk, omdat ze natuurlijk de rest van haar spullen nog moest pakken en weer even moest wennen aan het leven in een kasteel in plaats van in een hutje in de wildernis op een ander continent. Ik mis Afrika nu al, ik mis de rust. Je hoort geen auto's of schreeuwende mensen, alleen maar de vogels, de apen en olifanten. Toch vind ik het leuk om hier weer terug te zijn.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 22:29 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , At the girl dorm, talking to Rodi

    N




      'Dat mijn vader een streetrat is, betekent niet dat hij mij geleerd heeft om te stelen,' mompelde Rodi en ik haalde mijn schouders op, want ja haar vader is de sultan, het zou nogal schandalig zijn als hij haar had geleerd hoe je spullen moet jatten van je eigen volk, maar hé, de overheid doet dat toch al. Perks of living everywhere and nowhere, geen taxen. Daarbij was Aphrodite de dochter van the good guys en zou ze überhaupt de 'bad girl stealing shit' niet mogen hebben als reputatie , want 'dat schend de eer van je naam bla bla bla.". Ik snapte nooit eigenlijk waar iedereen zich zo druk over maakte, wat had mijn vader eigenlijk zo verkeerd gedaan om als slechterik bekroond te worden? Op geld stond geen naam dus hij kon nemen wat hij wilde en daarbij was Peter Pan niet veel beter dan hem. Was mijn vader een slechterik omdat hij een haak hand als hand? Die hij dan nog eens kwijt was gespeeld aan de 'held' van het verhaal. Het was straight up bullshit. Maar goed... This is my story en van wat juwelen pikken ga ik niet meteen de heerser van de hale wereld worden, goedkope clichés... Vandaar dat ik het meeste van deze school dan ook als een grote grap zag. Had ik hier überhaupt 1 iemand ontmoet dat ik als een superheld uitzag. Nope not a single one.
    Het nieuwe onderwerp had me wel al weer op normale gedachten gebracht en het was wel fijn om te zien hoe Rodi er echt naar luisterde. Haar mond was iets open gezakt en ze lachte zachtjes op mijn vraag of ze ooit eens zou willen varen. 'Dat lijkt mij geweldig... ook varen trouwens. Ik ben nooit echt verder geweest dan in het vliegtuig naar Groot Brittanie. Ik mag amper buiten de muren van het paleis komen en dan te denken dat mijn moeder zich vrijgevochten heeft uit de klauwen van het koninkrijk omdat ze niet "gevangen" wilde zitten.' Vertelde Rodi met een grimas 'Zodra ik oud genoeg ben en mijn ouders mij de kans geven... dan neem ik mijn deel van het geld en dan vertrek ik naar de andere kant van de wereld.' zuchtte ze en het verbaasde mij lichtelijk dat ze me zoveel vertelde, opgesloten in haar eigen koninkrijk? Haar ouders hebben overduidelijk verlatingsangst, niet echt een slimme zet dan om haar naar deze school te sturen waar de kinderen van hun vijanden ook naartoe gaan. ik zou haast sarcastisch in mijn handen gaan klappen, great move. Echter deed ik het niet en haalde simpel mijn schouders op. "He wie weet kom je even eind dit jaar op mijn vliegend schip en kun je 'I am the queen of the world!' roepen terwijl ik in de achtergrond wat klassieke I can show you the world' opleg." grijnsde ik plagend en haf mezelf mentaal een schouderklopje, wow Jones je bent ,et een combo van ironische moviequotes aangehaald, be proud of yourself.
    Echter werd ik uit mijn gedachten gehaald door Aphrodites rustige stem. . 'Hades lijkt je wel te mogen.' merkte ze op en ik liet mijn bruine kijkers ook even op de witte tijger vallen. " Een dier die mij mag? Wat een mirakel. Meestal haten beesten mij " lachte ik zacht en krabbelde het beestje achter zijn/haar oor. So fluffy. Is het erg om te denken dat dit een coole cape zou maken...? Okay I'll shut up. " Maar serieus wat is de logica van je ouders? Je zit de hele zomer opgesloten omdat ze bang zijn dat je braafjes je zult verstoppen voor de buiten wereld? Klinkt nogal deprimerend. " ik hoorde het geluid van vrouwelijk schoeisel wat me deed opkijken naar de dochter van Hades die binnen kwam wandelen. 'Hey Rodi, Jones.', begroette Delia ons en ik knikte even naar haar. "Delia, ook fijn om jou terug te zien." zei ik serieus, ja er niet zijn enkel sarcastische woorden dat mijn keel uitrollen. 'Hebben jullie een leuke vakantie gehad?'. vroeg de brunette die haar tas aan het uitpakken was en ik haalde mijn schouders op. "It was alsmost a happily ever after, until I ended up here." zei ik als een narrator wat best goed lukte omdat ik van nature al een brits accent had al was het duidelijk weer op mijn oh zo sarcastische manier.
    "Maar even serieus, ik weet dat vrouwen eens per maand een rottige periode doorgaan, maar sinds wanneer is een meisjes dorm een levende hell? Dochter van, hades, kat genaamd Hades. Waar zitten alle lugubere marteltuigen verstopt? " ik trok speels mijn wenkbrauwen op. Het is niet omdat mijn naam Ashely is dat ze me hier konden houden om een jaar in dit hellkot te leven.





    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 23:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Dorm • With Sam and Liz

    'Zayko! Sinds wanneer zeg jij wijven?' vraagt hij en hij lacht. Ik haal mijn schouders op en haal een hand door mijn haar.
          'Wat? Jij zegt het toch ook altijd.' Ik rol mijn ogen en geef hem een duw. Hij stemt in met het idee voor een feest en ik haal mijn telefoon ook tevoorschijn.
          'Wat willen we, voor vanavond? Hiphop, rock, indie.. Als het maar geen Justin Bieber of zo is vind ik het al prima,' zegt Sam terwijl hij door zijn spotify lijst heen scrolt. Ik kijk over zijn schouders mee en haal mijn schouders op.
          'Een beetje van alles wat?' zeg ik en ik begin te typen. 'Oké ik stuur de uitnodigingen. Iedereen mag iemand meenemen zolang ze een fles drank bijhebben.'
    To Bellamy, David, Isaac, Delia, Aize, Vivienne, Feline en Elizabeth: "Sam en ik geven vanavond een feest in de jongens dorm, je mag een date meenemen, maar alleen als je een fles drank meebrengt. Zayko."
    Net op dat moment gaat de deur open. Ik kijk op en zie Elizabeth in de deuropening staan. Ongewenst slaat mijn hart en klop over en snel druk ik mijn joint uit en kom ik overeind.
          'Hey, long time no see..,' zegt ze. Ik laat mijn ogen even over haar heen gaan. Ze ziet er vermoeid uit. Ik bijt mijn lip en een bezorgd gevoel borrelt op in mijn maag. Ik kruip langs Sam van het bed af en loop naar haar toe.
          'Hey Liz,' zeg ik met een glimlach. Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar in een stevige knuffel. Ik verberg mijn gezicht in haar nek en geef haar - zonder dat Sam het ziet - zachtjes een kus op haar wang. 'Ik heb je gemist,' fluister ik zachtjes zodat mijn beste vriend het niet kan horen.


    I'm surrounded by idiots.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 14:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Dorm • Ashley and Delia • Outfit

    'Hé wie weet kom je even eind dit jaar op mijn vliegend schip en kun je 'I am the queen of the world!' roepen terwijl ik in de achtergrond wat klassieke I can show you the world' opleg,' zegt hij. Een zeldzame lach rolt over mijn lippen. 'Een dier die mij mag? Wat een mirakel. Meestal haten beesten mij.' Ik kijk hem aan. 'Maar serieus wat is de logica van je ouders? Je zit de hele zomer opgesloten omdat ze bang zijn dat je braafjes je zult verstoppen voor de buiten wereld? Klinkt nogal deprimerend.'
          'Is het ook,' mompel ik. 'Ik denk dat ze denken dat ik mijzelf niet kan beschermen na alles wat er gebeurt is...,' mompel ik terwijl mijn stem langzaam wegsterft. Ik zucht en kijk uit het raam terwijl ik afwezig met de halsband van Hades speel. Ik word pas weer terug naar de wereld gehaald als Delia ineens achter ons in de kamer sta.
          'Hey Rodi, Jones,' begroet Delia ons. Ik kijk op.
          'Delia, ook fijn om jou terug te zien,' zei Ashley - of nou ja "Jones".
          'Heya,' zeg ik met een zwak glimlachje.
          'Hebben jullie een leuke vakantie gehad?' vraagt Delia.
          'It was alsmost a happily ever after, until I ended up here. Maar even serieus, ik weet dat vrouwen eens per maand een rottige periode doorgaan, maar sinds wanneer is een meisjes dorm een levende hell? Dochter van, hades, kat genaamd Hades. Waar zitten alle lugubere marteltuigen verstopt?' Ik kijk hem even aan met een verbaasde blik en begin dan te lachen. Die gast is gestoord.
          'Mijn vakantie was vooral saai gezien ik opgesloten zat in het paleis van mijn ouders,' geef ik Delia antwoord. 'Hoe was die van jou? En de marteltuigen zitten verstopt in mijn koffer. Ik moet ze nog allemaal neerzetten.' Ik trek mijn benen op tot een kleermakerszit en begin dan al mijn boeken, schetsboeken en schrijfblokken tevoorschijn te halen zodat ik die op mijn kleine boekenplank kwijt kan.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    F A      Y U É
    C A R E L E S S      A N A R C H I S T || BELLAMY & DAVID & MATT || DORM 2

    "HER SOUL WAS TOO DEEP TO EXPLORE FOR THOSE WHO SWAM IN THE SHALLOW END."


    "I'M FINE."
    "YOU DON'T LOOK FINE."
    "THEN STOP LOOKING."

    Yué betaalde de taxi contant en gaf hem een dikke fooi. Ze had namelijk geld genoeg, wat je kan interpreteren als 'geld genoeg gestolen', samen met Bellamy. De zomervakantie bestond voornamelijk uit rondtrekken door het land en terwijl ze genoten van de zon, het strand en de zee, wisten ze mensen te beroven van al hun dierbaarheden. Zo spaarden ze een aardig zakgeldje bij elkaar. De laatste week van de vakantie besloot Yué er op haar eentje tussenuit te knijpen en vertrok ze op vakantie naar Ijsland om het noorderlicht te zien, paard te rijden en van de natuur te genieten (dankzij Jones en Bellamy had ze meer interesse gekregen in het leven en de natuur hielp haar daarbij te werken aan haar zingeving). De meeste van haar spullen had ze achtergelaten, waardoor ze slechts een kleine tas die ze op een rommelmarkt op de kop had getikt met essentiele spullen bij had. Nieuwe spullen zou ze toch opnieuw kopen, omdat ze echt geen zin had in een heen en weer gesleur van alle spullen.
    Aangekomen in de gangen, liep ze met een opgeheven kin naar haar dorm. Ze negeerde iedereen dat haar pad kruiste. Zelfs toen ze in haar kamer was, zwaaide ze de deur open, keek ze snel even op de lijst bij wie ze dit jaar kwam te liggen (haalde haar schouders daarbij op, zolang ze maar niet lastig deden tegen haar) en schoof haar tas onder een van de lege bedden. Daarna verliet ze haar dorm weer, want ze zag op haar iPhone dat Bellamy haar een sms'je had gestuurd. Ze liep zonder te kloppen de kamer binnen, negeerde Matt, die ze nog niet kende, en David. Ze plofte zich zonder uitnodiging op het bed naast Bellamy neer en wreef speels over zijn hoofd ter begroeting.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 22:18 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Adilene Raine Chastain
    status still in the making || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH MILO || OUTFIT + OVERKNEE SOCKS

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    'Ik moet je tot mijn grote teleurstelling meedelen dat ik inderdaad nog met Miles op een kamer slaap. Miles, Zayko, Bassam en Isaac.'
          Addie zuchtte even en knikte. Het was ook niet alsof ze hem compleet kon ontlopen, maar alsnog. Gelukkig vielen zijn andere kamergenoten mee, al had Zayko zich wel erg vreemd gedragen toen ze hem aan het begin van de zomer tegen kwam bij een musical. Haast alsof hij daar niet gezien wilde worden.
          'Hoe was je week in Frankrijk?'
          'Een stuk minder interessant dan Afrika,' antwoordde ze, terwijl ze een paar van zijn dreadlocks, die tegen haar wang kriebelden, aan de kant duwde. 'Ik was liever nog een week langer gebleven.' Afgezien dat ze haar ouders wel nog echt weer wilde zien voordat ze naar Engeland ging. 'Meer schapen dan apen, al zijn schapen ook echt geweldig wanneer ze springen.' Vervolgens sprong ze haast overeind. 'Ooooh! Ik was het bijna vergeten te zeggen, maar Electra had van de zomer kittens gekregen en ik heb er eentje meegenomen, Pip, en hij is zo ontzettend adorable.' Met een twinkeling in haar ogen zocht ze in haar mobiel naar foto's van Pip, en liet ze aan Milo zien. 'Zijn hobby is met schoenveters spelen en op mensen klimmen, dus je bent alvast gewaarschuwd, en je dreadlocks zou hij ook geweldig vinden.' Ze zag het al voor zich hoe de jonge kitten in Milo's haar probeerde te klimmen. 'Over klimmen gesproken, als ik je weer kom opzoeken in Afrika, dan moet je mij dan wel leren hoe je aan lianen slingert. Ik wil niet straks je rug nog overbelasten.'



    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Bellamy Tyler Rumpelstilskin
    In a place filled with fears, they were looking for the man who had none.
    18 • Criminal mastermind • His room • Outfit

    De onbekende jongen word voorgesteld als Matt en ik knik even naar hem. Niet dat ik me ook maar voor een seconde met hen zou bezig houden. Vele mensen gaan ervan uit dat als je met mensen op de kamer slaapt, dat je dan ook maar beter vriendelijk tegen je room-mates kan zijn maar ik ben het daar niet mee eens. Waarom zou ik aardig zijn tegen mensen waar ik toch geen interesse in heb. De deur zwaait open en ik dacht eerst dat het Jones zou zijn, de eigenaar van het bed met het beste uitzicht. Maar tot mijn blijheid is het Yué. Ze ploft naast me op bed en aait even over mijn hoofd. Ik geef haar een stevige knuffel. Er is niemand die ik knuffels geef, behalve Yué. 'Ik heb je gemist afgelopen week hoor, partner in crime.', zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Ik stop de knuffel en haal ongezien de ketting uit mijn jaszak. Dat is een van de voordelen van een crimineel zijn niemand heeft iets door. Ik wil net bij haar de ketting om haar nek hangen als mijn telefoon gaat. Een berichtje van Zayko, over een feestje wat vanavond word gehouden in de andere jongensslaapkamer. 'Dus er is vanavond een feestje, en nu is het gebruikelijk om een date mee te nemen. Zou jij mij de eer willen geven om mijn date te zijn voor vanavond?.' , vraag ik haar terwijl ik haar diep in haar mooie ogen aankijk. Eigenlijk gebruik ik het als truc want terwijl ik haar lief aankijk hang ik zo snel mogelijk de prachtige ketting om haar nek. 'En ik dacht misschien dat deze er wel heel mooi bij zou staan.', zeg ik zacht in haar oor terwijl ik haar een handspiegel voorhoudt.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Why are you threatened by anyone different from you?



    18 — quiet, animal loving guy — Tarzan and Jane — outside with Addie

    'Een stuk minder interessant dan Afrika,' stelt ze en ik kan niet helpen dat er een grijns rond mijn lippen ontstaat. Dat dacht ik al. Zelfs na achttien jaar Afrika verveelt het me voor geen seconde. Ze praat door en ik luister naar haar de enthousiaste toon in haar stem als ze van de hak op de tak springt qua onderwerp: van Afrika ging het naar Frankrijk en Engeland en iets met schapen en apen kwam ook nog tussendoor. Ik schrik wel even als ze ineens bijna haar arm in mijn gezicht zwiept en ik kijk haar lachend aan.
          'Ik was het bijna vergeten te zeggen, maar Electra had van de zomer kittens gekregen en ik heb er eentje meegenomen, Pip, en hij is zo ontzettend adorable,' lacht ze en ik schud grinnikend mijn hoofd. Addie is echt het evenbeeld van adorable, soms. Ik vind het geweldig om haar zo enthousiast te zien.
          'Stel me dan maar snel voor aan je nieuwe vriendje,' plaag ik haar en ik geef haar weer een plagende stoot tegen haar schouder aan. 'En maak je maar geen zorgen over mijn rug, dat komt wel goed,' lach ik daarna. Hoofdschuddend kijk ik naar het meisje naast me en ik sluit mijn ogen waarna ik mijn handen achter mijn hoofd vouw, maar verstoord opkijk als de zon net achter een wolk besluit te kruipen. Zucht. Ik ken de regenseizoenen van Afrika dondersgoed, maar dat heb ik liever niet ook in Engeland. Natuurlijk is een plensbui lang niet hetzelfde als die maandenlange regen, maar het idee is er. Ik wil genieten van de zomer en ik wil het weer leuk hebben hier op school. Ik hoor dan niet echt bij het populaire groepje, maar toch vermaak ik me prima hier.
          Glimlachend in mezelf kijk ik dan rond over het terrein. Ik zie maar weinig mensen buiten en dat terwijl het zulk lekker weer is! Mijn oog valt op Aize en Feline die zitten te roken, maar verder is er niet echt iemand. Iedereen zal wel in hun kamer zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Library • Kennedy

    Kennedy liet hem de omslag van het boek zien. “Natuurkunde van dit jaar,” antwoordde ze op Miles zijn vraag. Ze klapte het boek dicht en legde het voor hun neus op de tafel.
          ”En jij dacht laat ik de bibliotheek eens kennismaken met mijzelf?” vroeg ze spottend, maar ze volgde de vraag met een kleine lach om duidelijk te maken dat ze een grapje maakte. Miles lachte ook even kort, zijn hoofd schuddend.
    “Hoe was je vakantie?” vroeg ze vervolgens. Miles haalde zijn schouders op en pakte Kennedy’s boek dat op de tafel lag vast, waarna hij er doorheen begon te bladeren.
          ”Ik was eigenlijk opzoek naar jou,” zei hij na enkele minuten stilte. “Waarom denk je anders dat ik naar de bibliotheek ga? Voor mijn plezier?” Miles keek Kennedy aan en grijnsde even.
          ”Ik ben niet zo’n boekenwurm als jij,” vervolgde hij, waarna hij haar een knipoog gaf. Niet veel later sloot hij het boek weer, waarna hij het terugschoof naar Kennedy. “Maar goed, om je tweede vraag te beantwoorden. Mijn vakantie was wel okay, maar als je met zo’n eikel als Zayko onder een dak leeft,” zuchtte Miles.
          ”Ik zal nooit begrijpen hoe jij die gozer aardig kan vinden Ken, ook niet waarom hij met jouw praat. Hij zal sooner or later iets van je willen. Geloof me maar, dat is de enige reden waarom zulke jongens met meisjes als jij omgaan,” ratelde Miles toen aan een stuk door.
          ”Hoe was jouw vakantie?”


    That is a perfect copy of reality.

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Outside • Feline

    ”Fuck off.” Dit waren de eerste woorden die Feline tegen Aize bromde toen ze bij haar kwam staan. Aize’s wenkbrauw ging vragend omhoog. Waar was dat nu weer voor nodig? Aize schudde zachtjes haar hoofd en deed alsof ze het niet hoorde.
          ”Steek er voor mij even op,” zei Feline tegen haar, toen Aize haar praktisch dwong om een sigaret voor haar te pakken. Aize merkte dat Feline wegkeek zodra ze de aansteker aandeed. Weeral schudde ze zachtjes haar hoofd, waarna ze even grinnikte. De oh zo stoere Feline was bang voor een beetje vuur.
          ”Het is maar vuur hoor,” zei Aize en ze lachte even kort, waarna ze de sigaret aan haar vriendin gaf. Feline pakte de sigaret aan en ze nam meteen een flinke trek. Ze blies de rook met half dichtgeknepen ogen. Aize keek kort naar haar bewegingen, waarna ze tegen de leuning van het bankje aan leunde en vooruit staarde.
          ”Lekker praatzaam vandaag. Not,” zei Aize toen sarcastisch. Ze rolde haar ogen. Haar mobiel begon te trillen in haar zak en ze haalde het eruit. Ze had een berichtje van Zayko.

    From Zayko: "Sam en ik geven vanavond een feest in de jongens dorm, je mag een date meenemen, maar alleen als je een fles drank meebrengt. Zayko.”

    Aize begon zachtjes te grinniken en schudde zachtjes haar hoofd. Waarom verbaasde dit haar totaal niet? Ze keek op van haar mobiel en draaide haar hoofd naar Feline.
          ”Heb je ook een berichtje van Zal gehad? Je komt toch wel hè? Anders ben je echt een loser, sorry. Kan je lekker met de nerds en de mede-losers gaan rondhangen,” zei Aize tegen haar, waarna ze haar sigaret tussen haar vingers zette en een berichtje terug tikte met haar vrije hand.

    To Zayko: “I’ll be there. Alleen, mijn fles drinken betekent mijn eigendom, wat betekent dat het alleen voor mezelf is. xoxo.”

    Ze verstuurde het berichtje snel en nam nog een trek, waarna ze weer haar vriendin aankeek.
          ”Ik meen het hoor, je bent echt een loser als je niet komt. Ik ben geen vrienden met losers, dus ik sleur je gewoon mee,” stelde Aize toen vast, tegenspraak niet duldend.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 17:42 ]


    That is a perfect copy of reality.

    KENNEDY ANASTASIA ACKERMANN
    TEACHER'S PET | SEVENTEEN | TIMON & PUMBAA | LIBRARY WITH MILES


    'Ik was eigenlijk op zoek naar jou,' antwoordde Miles. Kennedy volgde zijn handen met haar ogen en ze bekeek stil hoe hij door het boek heen bladerde. 'Waarom denk je anders dat ik naar de bibliotheek ga? Voor mijn plezier?'
          Er kwam bij Kennedy geen lachje vanaf, ook al was het van Miles overduidelijk een grapje. 'Dat zou je eens moeten proberen,' antwoordde ze stug. 'Dat geeft je vast veel voordelen'. Ze zuchtte eens diep, ze was weer eens beland in haar betweterige staat van zijn.
          'Ik ben niet zo boekwurm als jij,' ging hij verder .Gelukkig ging hij niet echt in op haar gemene opmerking, iets waar ze acuut spijt van had. Ze kon het soms totaal niet hebben hoe mensen zich niet bezighielden met school, terwijl ze dat beter wel zouden doen - te zien aan hun resultaten op school. Miles begon geïrriteerd te vertellen over zijn vakantie en hoe hij vooralsnog vol frustratie zat tegenover Zayko.
          ”Ik zal nooit begrijpen hoe jij die gozer aardig kan vinden Ken, ook niet waarom hij met jouw praat. Hij zal sooner or later iets van je willen. Geloof me maar, dat is de enige reden waarom zulke jongens met meisjes als jij omgaan,” sprak de jongen. Er rustte een arrogante blik op Kennedy's gezicht. Ze was immers ook beledigd door die opmerking van Miles.
          'Pardon?' vroeg ze. Ze zorgde ervoor dat ze niet te hard praatte, zodat de mevrouw van de bibliotheek geen ssssst naar haar hoefde te sissen. 'Zayko en ik zitten toevallig behoorlijk op hetzelfde niveau. Hij is aardig tegen me en als je de moeite zou doen om door zijn schild heen te prikken, is hij heel oké.'
          Ze trok het boek onder de handen van Miles vandaan, terwijl ze hem streng aan bleef kijken. 'Hij wil helemaal niets met mij en ik niet met hen, dus probleem opgelost. En mijn vakantie was prima' siste ze.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ISAAC GASTON ZIEGLER
    TROUBLEMAKER | EIGHTEEN | GASTON | OUTSIDE


    Isaac blies voor de laatste keer een flinke wolk aan rook uit, gooide toen zijn sigaret op de grond en drukte hem uit met de zool van zijn schoen. Op dat moment trilde zijn telefoon in zijn broekzak. Hij viste de telefoon eruit en las het berichtje dat er stond.
    From Zayko: "Sam en ik geven vanavond een feest in de jongens dorm, je mag een date meenemen, maar alleen als je een fles drank meebrengt. Zayko.

    Isaac lachte kort en begon toen met het typen van een reactie naar Zayko.
    To Zayko: Yooo is goed, ik ben present. Hoezo deel je geen drank uit?

    Zayko zou weten dat Isaac dat laatste bedoelde als grap, dus hij wist dat hij er verder niks aan toe hoefde te voegen. Hij verstuurde het berichtje en bekeek nog wat andere berichtjes. Plots voelde hij iets tegen zijn been aanlopen en vanuit zijn ogen zag hij iemand op de grond vallen. Hij deed de moeite niet om zijn lach in te houden, maar zijn lach verdween als sneeuw voor de zon toen hij zag dat het Vivienne was. Hij had haar altijd Vivienne genoemd. 'Kijk uit je doppen,' gromde ze geïrriteerd. Isaac sloeg zijn armen over elkaar, leunde achterover tegen het muurtje en grijnsde breed. Hij wist hoe erg zij hem haatte en daar maakte hij maar te graag gebruik van, door haar juist nog erger te stangen.
          'Deze dag kan gewoon niet beter worden,' zei hij grijnzend. 'Dat je na al die tijd nog voor me valt, Vivienne. Ongelofelijk zeg'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vivienne Madeline Hearts
    'Born at a very young age.’
    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl who's really bad at doing good stuff • Outside

    Zijn nonchalante, doch arrogante houding frustreert me alleen nog maar meer. Ik vernauw mijn ogen en kijk hem vuil aan, terwijl ik mijn armen net zoals hij, over elkaar heensla.
          ‘Deze dag kan gewoon niet beter worden.’ Zijn geamuseerde blik werkt me alleen nog maar meer op mjn zenuwen, en je wilt niet weten hoe graag ik die grijns van zijn smoel wil meppen. Wow, dat klonk passief-agressief; of agressief-agressief, whatever. ‘Dat je na al die tijd nog voor me valt, Vivienne. Ongelofelijk zeg.’ Hij heeft me altijd al Vivienne genoemd, in plaats van Maddy. Normaliter verkocht ik iedereen die me 'Vivienne' durfde te noemen een klap voor z'n gezicht, maar om een één of andere reden gedoogde ik het altijd bij hem (lees: gedoogde). Nu we uitelkaar zijn is hij geen uitzondering meer op 'iedereen' en zou ik hem om die reden nu behoorlijk graag willen slaan. Dat, en het feit dat ik hem gewoon haat. Daarbij leken zijn woorden in combinatie met zijn zelfingenomen grijns mij alleen nog maar bozer te maken.
          ‘Houd je bek?’ De kalmheid waarmee ik het zeg vind ík zelfs angstaanjagend. ‘Waarom rot je niet een eind op, in plaats van me op mijn zenuwen te werken?’ Ik geef hem een kinderachtig zetje tegen zijn borst aan. Een schramper lachje verlaat mijn lippen. ‘I hate it to break it to you, baby, maar ik zal echt nooit, maar dan ook nooit voor je vallen. Al zou je het laatste levende wezen in het universum zijn. Ik lik nog liever de vloer van een openbaar toilet.’ Ik trek mijn wenkbrauw naar hem op.

    >> Sam en ik geven vanavond een feest in de jongens dorm, je mag een date meenemen, maar alleen als je een fles drank meebrengt. Zayko.
    << Oh cool. Zal er zijn. Zijn flessen drank ook welkom zonder de date c;? Mad.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 20:40 ]


    I just caught the wave in your eyes

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Library • Kennedy

    Er rustte een arrogante blik op Kennedy's gezicht, wat ervoor zorgde dat Miles’ wenkbrauw vragend omhoog ging. Van wie had zij die uitdrukking dan weer geleerd? Miles keek Kennedy even aan, ze leek zijn aanwezigheid met de minuut minder te waarderen - iets wat, diep van binnen, Miles hart liet breken, maar wat façade Miles geen ruk kon schelen.
          ”Pardon?” vroeg ze. Weeral ging Miles’ wenkbrauw omhoog. “Zayko en ik zitten toevallig behoorlijk op hetzelfde niveau. Hij is aardig tegen me en als je de moeite zou doen om door zijn schild heen te prikken, is hij heel oké.” Miles kon niet geloven wat Kennedy hier net tegen hem zei. Dat ze het lef had te zeggen dat hij best oké kon zijn. Zayko was de menselijke vorm van hel en daarmee basta. Miles liet een schamper lachje horen.
          Kennedy trok het boek onder de handen van Miles vandaan, terwijl ze hem streng aan bleef kijken. “Hij wil helemaal niets met mij en ik niet met hen, dus probleem opgelost. En mijn vakantie was prima,” siste ze toen. Miles hoopte dat nu haar klaagzang klaar was. Hij gaapte even.
          ”Ben je klaar?” vroeg hij toen. Hij kuchte even. “Ten eerste, Zayko is alles behalve een aardig persoon. Maar goh, hoe kan zo'n oblivious persoon als jij dat nu weten?” vroeg Miles sarcastisch.
          ”Zayko heeft aan hekel aan mij voor iets waar ik geen schuld aan heb, terwijl hij de zoon is van degene die mijn familieleden opzettelijk heeft uitgemoord,” zei Miles en hij pakte zijn tas terug uit de stoel, waarna hij opstond.
          ”Maar goed, kies maar lekker Zayko’s kant. Zoals iedereen altijd doet. Iedereen heeft namelijk medelijden met die arme jongen. Die árme jongen, zonder een papa en een mama. Die árme jongen die bij zijn tante en oom woont. Ik had beter van je verwacht,” vervolgde Miles toen.
          Hij zette enkele stappen richting de uitgang van de bibliotheek, waarna hij zich terug omdraaide.
          ”Fijne dag nog hè, Ackermann. Misschien moet je een minder met je neus in de boeken zitten,” siste hij haar toe, waarna hij zich omdraaide en naar de grond staarde. Hij sloot zijn ogen even en vervloekte zichzelf voor zijn gedrag. Uiteindelijk liep hij voorzichtig en zachtjes vooruit, hopend dat Kennedy achter hem aan zou komen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 22:37 ]


    That is a perfect copy of reality.