• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    • Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    • Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    • Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    • David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    • Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    • Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    • Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    • Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    • Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    • Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    • Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    • Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    • Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    • Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    • Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    • Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    • Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    • Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    • ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    • Milo Ace Porter
    • Miles Imari Kingsley
    • Zayko Scar von Ardon
    • Bassam Hashim Sultan
    • Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    • Matthew Chris Hatter
    • David James
    • Ashley Percival Jones
    • Bellamy Rumpelstiltskin
    • Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    • Aphrodite Jamila Najma
    • Elizabeth Noah Ryder
    • Kennedy Anastasia Ackermann
    • Delia April Hades
    • Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    • Adilene Raine Chastain
    • Fa Yué
    • Aize Deyan Huntley
    • Feline Luana Khan
    • Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..
    ”


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Hallway with Miles• Outfit

    De avond is begonnen en hoewel ik voor mezelf al een klein feestje was begonnen met wat whiskey, heb ik wel zin in het feest van Zayko en Sam. Twee van de groep mensen van deze school die ik wel mag. The rule breakers. Mensen die zich niet druk maakte of wat ze deden altijd wel legaal was. Ikzelf hoor daar ook bij, vooral op gebied van drugs en alcohol kon ik soms wel een beetje doorslaan. Net zoals deze zomer niet heel braaf was geweest ben ik niet van plan om vanavond het feest nuchter te verlaten. Niet dat ik geen lol kan hebben zonder drank, nee dat kan ik zeker wel. Maar het maakt het wel allemaal wat makkelijker. Als outfit voor vanavond kies ik een strakke zwarte skinny-yeans en een legergroenkleurige croptop. Ik neem nog een grote slok whiskey als ik vervolgens verder ga met mijn make up en mijn haar. Niet dat het bij mij heel lang duurt, nee zoveel make up gebruik ik niet. Ik werk mijn wenkbrauwen een beetje bij, sier mijn ogen met wat eyeliner en mascara en dat was het dan weer. Mijn haren stijl ik nog even door met de stijltang waarna ik mijn tas inpak voor vanavond. Sigaretten, wiet, aansteker, grinder en natuurlijk de fles whiskey niet te vergeten. Onderweg naar buiten rits ik nog snel mijn kleine roze-kleurige bong van de plak af en stop deze ook in mijn tas. Waarna ik op weg ga naar de jongensdorm. Onderweg besluit ik om buiten nog even een sigaret te gaan roken. Even later op de gang stuit ik op een verschijning die ik maar al te goed ken. Het is Miles, zou hij ook naar het feest gaan? 'Hey Miles, alles goed?', zeg ik terwijl ik hem een knuffel als begroeting geef.


    A little party never hurt nobody

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 12:54 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Party Dorm • With David and Kennedy

    'Zayko, je moet nu even dertig seconden je mond houden en naar mij luisteren. Ik heb vandaag een vreemd gesprek gehad met Miles en ik ben van mening dat jullie met elkaar moeten praten, want op deze manier kan het echt niet meer. Miles zit ermee, jij zit ermee en ten slotte: ik zit ermee. Ik weet dat ik niet echt relevant ben in dit verhaal, maar ik ben het zat om tussen jullie in te staan!' hoor ik ineens. Ik draai mij om en kijk naar Kennedy die haar hele verhaal meteen bij mij uitstoot. Eh. 'ZIJN DAT DRUGS?' David spreek haar nogal hardhandig toe en ik moet lachen terwijl ik de drugs van de roodharige jongen aanneem.
          'Rustig maar Ackermann, het zijn maar drugs. Je zal er niet gelijk dood aan gaan als je er naar kijkt.' Ik klop op haar rug en grijns.
          'Doe het normale, dan is de rest een cadeautje. Hopelijk houd ik hier nog wat klanten aan over.' Ik kijk David dankbaar aan en kijk toe hoe hij alles op de tafel uitspreid. 'Neem wat, daar zal die stok uit je kont misschien wat minder diep van komen te zitten.' Ik moet opnieuw hard lachen en neem het pilletje van David zijn hand. 'Op een geslaagde avond?'
          'Zeker weten!' grijns ik. Ik neem het pilletje. 'Doe je ook mee Ackermann? Zoals David al zegt, dan wordt je misschien iets minder stijf. Ik heb nog wel een joint.' Ik kijk op naar haar. 'Of begin je rustig met wat alcohol.' Ik kom overeind en schenk een glas gemengd spul voor haar in. Ik druk het in je hand. 'Alsjeblieft,' zeg ik. 'Nou vertel het eens rustig. Wat was er allemaal aan de hand met dat onderkruipsel van een neefje van mij?'


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Dorm • Milo • Outfit

    De jongen lijkt het niet zo heel erg te vinden en moet lachen om wat Hades doet. Hij helpt mij overeind nadat Hades mij achterover geduwd heeft en ik mompel binnensmonds een bedankje.
          'Ik vind het niet erg,' maakt hij duidelijk. 'Wat een prachtig beest,' complimenteert hij mijn witte tijger. Ik ga voorzichtig op de bank naast hem zitten en kijk Hades met opgetrokken wenkbrauwen aan, die mijn knie likt en vervolgens weer enthousiast ingaat op de aandacht van de jongen. 'Dus jij heet Hades?' vraagt hij aan de tijger. Ze gaat met haar poten op zijn knieën staan en likt hem vol in zijn gezicht.
          'Dat is een ja,' mompel ik droogjes. Ik leg mijn fototoestel en mijn boekjes naast mij op het bankje neer en trek mijn knieën op. Ik leg mijn kin erop en kijk naar de tijger die zichzelf ondertussen tussen ons ingenesteld heeft en boven op de jongen is gaan liggen. Dit was niet helemaal hoe ik het geplanned had toen ik naar buiten ging, maar goed. Ik kijk naar de jongen. 'Jij bent Milo toch?' vraag ik voorzichtig. Ik weet het niet honderd procent zeker en ik wil mijzelf niet meteen voor schut zetten. Ik trek de trui die ik aan heb wat strakker om mijzelf heen. 'Ik ben Aphrodite, maar Rodi voor de meeste.' Ik speel met mij trui en pluk er wat pluisjes af. 'Had... jij ook geen zin om naar het feest te gaan?' vraag ik nadat ik een hele tijd stil geweest ben. Waarom doe ik überhaupt de moeite om een gesprek aan te gaan. Rodi voor eens in je leven heb de ballen om nee te zeggen tegen iets en je eigen ding te gaan doen.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , At Dorm 1, talking to Isaac

    N




    Ik was niet veel langer gebleven in de girls dorm en had wanneer het rustig was geweest in mijn eigen dorm mijn koffers uitgepakt. De tijd verstreek snel want zo gauw als ik klaar was konden we gaan eten. Ik moest wel toegeven dat het eten hier heerlijk was, maar de sfeer zat er dik minder in dan op de Jolly Roger. Daar maakte het niet uit of ik minderjarig was of niet, maar bier en rum was uitgeschonken over tafel, maar hier... Ik mocht al blij zijn dat er frisdrank te vinden was, dat vieze zoete spul. Nu ja na mijn maag gevuld te hebben met voornamelijk vlees en aardappelen had ik me afgezonderd in mijn dorm. De anderen waren naast eht feestje vertrokken dus had ik eindelijk rust.
    Ik snapte niet waarom mensen feesten zo leuk vonden, vreselijke muziek, zweetgeur, goedkope drank, lichten die zeer doen aan je hoofd en mensen. Zweterige mensen op elkaar geplakt en dan ook nog eens elkaar geil zitten te bepotelen voor je neus puur voor de goedkope seks. Tja zo lang het maar gratis was Am I right? Daarbij was het nog eens Zayko's feestje wie was daar überhaupt geïnteresseerd in? Ik krabbelde wat in mijn agenda al had ik gauw het idee om te gaan partycrashen. Kennende deze school zal iedereen wel in die dorm te vinden zijn en als ik zo Delia hoorde, was er gratis drank te vinden.
    Daar deed ik het dan maar voor, drank, een peuk en misschien wat herrie shoppen, wie weet wat voor schatten er gingen liggen. Ik borg mijn schetsboek weer veilig op en gooide mijn benen van de bedrand af zodat ik kon opstaan. Nog even rekte ik me uit waarna ik mijn kledij weer rechttrok en de dorm uitliep, opweg naar het 'feestje' . Mijn handen had ik verstopt in mijn broekzakken waarna ik de deur opende van Dorm '1' waar het al krioelde van mensen. Ik trok mijn wenkbrauw op waarna ik de mensen even in me opnam. Zayko was te druk bezig om me binnen te zien komen dus nam ik ongezien een fles drank van de tafel waar ik een slok uit nam. ik baande me een weg door de mensen heen tot ik Isaac zag. "Ah eindelijk een persoon met hersenen hier." zeg ik dramatisch zuchtend waarna ik de fles drank in zijn handen duwde. "Hier cadeautje van me." ik grijnsde naar hem en leunde wat tegen de muur aan. "Dus dit is het onderwerp van de dag? Ik verwacht wel meer hiervan."





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Why are you threatened by anyone different from you?



    18 — quiet, animal loving guy — Tarzan and Jane — outside

    Hades likt me vol over zijn gezicht en ik lach luid en bulderend, genietend van de aandacht van het mooie beest.
          'Dat is een ja,' zegt het meisje en ik grinnik als ik haar aankijk, en de mooie witte tijger over zijn/haar kop aai.
          'Jij bent Milo toch?' vraagt ze me al snel en ik glimlach waarna ik knik en mijn dreadlocks over mijn schouder gooi, zodat Hades ze niet ziet als een speeltje of een snoepje. 'Ik ben Aphrodite, maar Rodi voor de meesten.'
          'Ik ben Milo,' zeg ik haar glimlachend. Het is een korte tijd stil en ik wacht maar gewoon af. Ik vind het niet erg om zo in stilte naast elkaar te zitten. Ik hoef niet per se altijd ergens over te praten. Stil zijn kan ook prettig zijn.
          Toch verbreekt Rodi na een tijdje de stilte door het feest als onderwerp naar voren te brengen: 'Had... jij ook geen zin om naar het feest te gaan?'
          Weer lach ik even en ik zie dat de tijger het zich gemakkelijk maakt tussen ons in. Het verbaast me hoe zo'n machtig groot beest zich zo gemakkelijk oprolt en tussen ons in past hier. Ik ben niet eens bang dat hij of zij mijn arm eraf bijt, want als dat ook maar een optie zou zijn, zouden ze hem hier niet willen hebben, denk ik.
          'Het feest is in mijn kamer. Ik heb niet echt zin om omgeven te worden door dronken, stoned mensen als ik ook hier buiten kan zijn en kan genieten van de stilte om me heen,' antwoord ik dan en ik glimlach naar het meisje. Ze is stil, haast verlegen. Het is fijn om met haar te praten, maar ik weet niet of zij het ook fijn vindt. 'Nu ik erover nadenk... Misschien slaap ik vannacht hier wel.' Ik zal hopelijk niet overkomen als een zwerver, maar ik moet toegeven dat ik weinig zin heb in de dranklucht die er waarschijnlijk straks in mijn kamer heerst. Ik overleef het wel een nachtje buiten. Afgezien van Hades, zijn er geen enge wilde dieren die me kunnen vermoorden. In Afrika slaap ik zo vaak in een hangmat tussen de bomen, omgeven door de geluiden van de nacht. Dan hoor ik 's avonds de vogels nog fluiten en de apen schreeuwen, maar uiteindelijk wordt het stil. Zelfs de uilen zeggen niets dan. Dan is iedereen stil, wachtend op het begin van een nieuwe dag. Misschien vindt Rodi dit wel heel raar. Ik bedoel, weet ze überhaupt dat ik in Afrika woon?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Zasam’s dorm • Feline

    Na het gezellige - niet zo gezellige - gesprek met Feline op het bankje buiten, dat ook heel gezellig - hum - was afgelopen, waren we uiteindelijk naar binnen vertrokken om onze spullen op te bergen. Aize ging de andere kant op, want zij sliep in een andere kamer, met andere meisjes. Tot grote blijdschap van Feline, die nu eindelijk rust had.
          Grapje. Al drie jaar lang sliepen de “vriendinnen” in dezelfde kamer. Dit jaar dus ook. Geen idee of Feline hier blij mee was, het interesseerde Aize ook niet eens zoveel. Mocht Feline het gevecht aangaan, zou zij hoogstwaarschijnlijk toch niet winnen.
          Tussen aankomst en het Zasam feestje hadden we nog avondeten, waarna iedereen zich weer naar hun dorms verplaatste. Een klein groepje zou zich klaar maken voor het Zasam feest, de rest zouden hun saaie levens in hun kamers doorbrengen. Of in de bibliotheek, voor degenen die een al saai leven hadden en daarnaast ook nog een nerd. Arme zieltjes.
          Het was nu weer een aantal minuten later en terwijl Aize nog bezig was met de laatste dingen, was haar lieve vriendin al zonder haar vertrokken. Wat een vriendin ook hè? Aize zuchtte diep, trok het laatste stukje van haar outfit recht, groette haar slaapgenoten en verliet toen haar kamer.
          Aize liep door de gang, alcohol had ze niet mee. Natuurlijk had ze dat niet mee. Ze was een voorbeeldige leerling. Als een leraar haar met alcohol zou spotten, zou haar hele reputatie kapotvallen. Kuch.
          Zodra Aize bij de Zasam dorm aankwam, deed ze niet eens de moeite om aan te kloppen. Ze gooide de deur open en keek de ruimte rond. Natuurlijk was Feline al binnen, een paar andere gozers, waaronder een.. Was het een drugsdealer? Hoe was hij nog niet van school afgedonderd? Waren ze echt dan zo achterlijk hier?
          ”Hallo iedereen! Aize is gearriveerd. Ik heb geen alcohol, want dat eh.. Dat is allemaal al opgezopen,” riep Aize en ze vormde een grijns op haar gezicht. Niet veel later spotte ze Kennedy. “Is die nerd niet een beetje op het verkeerde adres Zayko? ’T is een nerd. Ben je op je hoofd gevallen toen je de laatste keer dronken was?” vroeg Aize, maar veel aandacht besteedde ze er verder niet aan.
          Ze liep door naar Fae en sloeg een arm om haar vriendin heen. “En hoe is het met jou dan? Je dacht: ik vlucht snel mijn dorm uit om van Aize Deyan Huntley af te zijn? Voor vijf minuten dan. Heb je vijf leuke minuten gehad?” vroeg Aize aan haar, waarna ze haar ook met haar al te bekende grijns aankeek.


    That is a perfect copy of reality.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Dorm • Milo • Outfit

    'Ik ben Milo,' bevestigt hij na een tijdje, waarna het weer stilvalt. Ik weet nooit zo goed wat ik met stiltes moet doen. Ik hou van stiltes, maar alleen als ik alleen ben. Als ik met andere mensen ben heb ik het gevoel alsof mijn stilte iets is dat sociaal niet oké is en dan voel ik mij al snel ongemakkelijk en geforceerd om mijn mond open te trekken.
          'Het feest is in mijn kamer. Ik heb niet echt zin om omgeven te worden door dronken, stoned mensen als ik ook hier buiten kan zijn en kan genieten van de stilte om me heen,' antwoordt hij en ik kijk lichtelijk verwonderd toe hoe hij absoluut niet bang is voor Hades, terwijl de meeste mensen toch even achteruit deinzen bij het zien van een tijger. 'Nu ik erover nadenk... Misschien slaap ik vannacht hier wel.' Ik frons en kijk hem verbaasd aan.
          'Maar krijg je het dan niet koud?' vraag ik aan hem. Ik snap dat hij liever niet in die dorm gaat slapen, maar er zijn toch wel andere opties dan buiten slapen. 'Kan je niet bij een vriend van je slapen of zo?' vraag ik aan hem. 'Ik weet zeker dat ze in de andere dorm er geen probleem hebben met als jij vraagt om daar een nachtje te blijven slapen.' Ik haal mijn schouders op en verberg mijn vingers in de dikke vacht van Hades. Ik kroel haar en glimlach zwakjes. Na een tijdje kijk ik weer op naar de jongen en vraag mij af wie zijn ouders zijn. Hij ziet er niet Engels uit, net zoals ik, maar dat sluit niet echt heel erg veel uit behalve... tja Engeland. Ik kijk bedenkelijk, maar wend snel mijn blik af als ik mij besef dat het niet normaal is om iemand zo lang aan te staren.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    F A      Y U É
    C A R E L E S S      A N A R C H I S T || BELLAMY & ADDIE & MATT || DORM 2 || OUTFIT

    "HER SOUL WAS TOO DEEP TO EXPLORE FOR THOSE WHO SWAM IN THE SHALLOW END."


    "I'M FINE."
    "YOU DON'T LOOK FINE."
    "THEN STOP LOOKING."

    Nadat Yué zich had omgekleed, bekeek ze zichzelf in de spiegel. Alles leek er prima uit om te vertrekken; haar make-up was niet té overdreven (het was tenslotte 'maar' een dormparty). Het bestond slechts uit donkere lippenstift en in een eyeliner in een grijze kleur met zachte glitters. Ze vergat het bijna nog! De ketting die Bellamy haar gegeven had, lag nog op haar nachttafeltje. Het was een simpele, neutrale ketting die bij zowat elke outfit zou passen, maar het had toch dat iets. Het magische. Toch vond ze dat Bellamy iets te pathetic deed. Natuurlijk was ze de laatste tijd meer om hem gaan geven, maar ze hoopte niet dat het haar hoge muren zou doen breken.
    Er werd op de deur geklopt en Matt kwam binnen. Ze gooide hem een korte blik toe, terwijl ze het slotje van haar ketting dicht deed. Verder schonk ze hem niet veel aandacht meer en zocht ze nog haar gsm en een tasje. Op dat moment werd er weer op de deur geklopt. Dat moest Bellamy zijn. Ze gaf hem een klein kusje als begroeting en gebaarde dat hij nog even moest wachten. Ze vond haar gsm namelijk niet meer.
    Ze doorzocht heel de dorm en besefte toen dat ze die had laten liggen in de badkamer, omdat ze daar haar make-up had opgedaan. Addie was op dat moment nu daar, maar ze besloot dat het niet erg zou zijn ruwweg binnen te vallen. Met een zacht klopje (ze wilde niet al té beleefd overkomen) opende ze de deur. Daar zag ze Adilene voor de spiegel staan die een beetje onhandig met eyeliner in haar handen stond. Yué draaide met haar ogen en sprak zichzelf toe om het gewoon te negeren.
    Ze zocht haar gsm en vond deze naast de lavabo, onder een lading gebruikte watjes en doekjes. Heel de lavabo lag er vol mee. Ze zuchtte.
    'Zal ik je helpen?' vroeg Yué tenslotte, niet bitcherig of hooghartig, maar misschien wel een tikkeltje geïrriteerd doch niet ongemeend. Ze kreeg namelijk zo het zwart-witte gevoel dat Addie anders door het voorraad watjes en make-upremover heen zou raken en zo verplicht zou zijn om als een oververmoeide panda naar the dormparty te moeten gaan.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 1:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Hallway • Delia

    Miles stond een beetje doelloos tegen de muur aan te niksen. Hij was zojuist zijn dorm uitgestuurd, met de mededeling dat hij voorlopig niet terug hoefde te komen. Hij wist niet waar zijn andere kamergenoten waren, maar hij herinnerde zich nog het berichtje van Ashley, die hem gevraagd had of hij van plan was om het feest te crashen.
          Uit het niets kwam Delia naar hem toe. Delia, hij mocht dit meisje wel. Hij glimlachte even naar haar.
          ”Hey Miles, alles goed?” vroeg Delia aan hem terwijl ze hem een knuffel als begroeting gaf. Miles knikte kort, het was beschamend om haar te vertellen dat hij uit zijn eigen dorm gegooid was. Al had Delia dat misschien zelf ook al bedacht. Het was algemeen bekend dat Zayko en hij niet de beste vrienden waren van elkaar. Miles liet Delia weer los en keek haar aan.
          ”Met mij gaat het prima, met jou? Ben je klaar voor dat feest? Houd mijn ruimte een beetje heel alsjeblieft? Ook geen seks op mijn bed alsjeblieft,” zei Miles toen en hij grinnikte even, Delia een por in haar zij gevend. Miles speelde even met zijn telefoon, waarop hij toch besloot om Ashley een berichtje terug te sturen.

    To Ashley: Hey, still up for the party-crashing? Miles.


    Miles keek weer terug Delia aan, nadat hij op verzenden had gedrukt. “Dus, heb je iemand op het oog? Man? Vrouw? Hond? Ander dier? Iemand? Of zelfs iets? Wist je dat sommige mensen verliefd worden op een boom?” vroeg hij en hij grinnikte nogmaals.
          ”Delia en een boom. Bolia of Deloom. Ik vind het perfect passen,” zei Miles en hij sloeg een arm om haar heen. “Je wilt vast wel wat alcohol voor mij uit die ruimte halen toch Del?” vroeg hij en hij keek Delia met vriendelijke ogen aan.


    That is a perfect copy of reality.

    Adilene Raine Chastain
    status still in the making || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH MATT || OUTFIT*

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    Addie wist niet zo goed wat ze moest doen. Ze had een eeuwigheid lopen twijfelen over wat ze nou moest dragen. Veel vaker was ze niet naar een feestje geweest, dus ze had er niet zo heel veel verstand van wat mensen, met name meisjes, allemaal droegen naar die dingen. Daarnaast was het eigenlijk ook nog de bedoeling dat je er uit zag alsof je wel wat moeite had gedaan (want bij te weinig kom je ongeïnteresseerd over), maar niet te veel (want dan kwam je wanhopig over), maar waar de grens daar tussen lag, dat was een groot vraag teken. Tenminste, dat had ze ooit eens in een boek gelezen. Het kon ook zijn dat dat een ongeschreven regel was voor wanneer je op een date ging, ze wist het niet meer zeker. Maar nu ze eindelijk haar outfit had, was er nog de kwestie van make-up. Het was een understatement om te zeggen dat Addie niet goed was met make-up. De laatste keer dat ze probeerde om eyeliner op te doen, had ze bijna haar eigen oog uitgestoken met het borsteltje. Gezien ze toch liever twee goede ogen had zonder eyeliner, dan slechts één goed oog met eyeliner, was de beslissing zo gemaakt. Toch stond ze aarzelend met het spul in haar handen, voor de spiegel. Bijna liet ze het vallen toen ze ineens Matt's stem vanuit de slaapkamer hoorde komen. Was ze zo langzaam geweest? Ze begon zenuwachtig te worden en toen ze even later ook Bellamy's stem hoorde, werd het niet veel beter. Ze stond net op het punt om dan maar zonder make-up to gaan, toen Yué de badkamer in kwam.
          'Zal ik je helpen?' vroeg Yué uiteindelijk.
          'Oh, als je het niet erg vindt,' glimlachte Addie ietswat zenuwachtig. 'Ik ben niet zo goed er mee.' Voorzichtig schoof haar kleine voorraad aan make-up spulletjes Yué's kant op, waarna ze de deur van de badkamer iets meer dicht deed.
          Voor Addie leek het haast alsof het meisje magische handen had, want ze was veel sneller met de make-up dan zijzelf ooit had kunnen zijn. Yué had haar make-up met lichte kleuren gehouden, waar ze blij mee was want hevig kleuren was niet echt iets voor haar. 'Heel erg bedankt, Yué,' glimlachte ze vrolijk toen ze het resultaat zag. Eigenlijk wilde ze haar een knuffel geven, maar ze gokte dat Yué dat niet prettig zou vinden en hield het bij een glimlach.
          Nadat ze nog een laatste blik in de spiegel had geworpen, liep ze terug de slaapkamer in waar Matt en Bellamy nog aan het wachten waren. Haar blik viel als eerste op Bellamy, waardoor ze gelijk weer zenuwachtig werd.
          'Goedeavond Addie. Heb je zin in vanavond?' Onderbrak Matt's opgewekte stem haar gedachten. 'Had ik al gevraagd hoe je vakantie was?'
          'Nog niet.' Ze snapte dat hij verwachtte dat ze zou vertellen hoe haar vakantie was, maar ze wilde zo snel mogelijk haar schoenen aan doen zodat ze weg kon. In een record tempo voor haar doen had ze haar schoenen aangetrokken, om vervolgens overeind te springen van haar bed en Matt's hand vast te pakken. 'Doei Yué!' riep ze nog richting de badkamer, waarna ze de deur naar de gang open gooide en Matt haast naar buiten sleurde. Ze besefte zich hoe het wel niet over moest komen en haar wangen kregen al snel een rode kleur.
          'Ehm, hey,' begroette ze hem nu pas, terwijl ze opmerkte dat ze zijn hand nog vasthield en die snel losliet. Als hij haar nog geen weirdo vond, dan was dat nu wel het geval, dacht Addie. 'Mijn vakantie was.... ' Haar groene-blauwe ogen gleden naar hetgeen wat zijn andere hand bezet hield, wat een fles drank was. 'Oh.' Ze beet op haar onderlip en keek op naar Matt. 'Moest ik iets meenemen? Ik heb niet echt iets denk ik... Alleen een fles wijn misschien, maar ik weet het niet zeker. Sorry,' vervolgde ze, waarbij ze hem een verontschuldigende blik toe wierp.


    *no bag


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    Bellamy Tyler Rumpelstilskin
    In a place filled with fears, they were looking for the man who had none.
    18 • Criminal mastermind • His room • Outfit

    De middag is raar gelopen, samen met Yue. MIjn kamergenoten hadden al hun mening klaar over mij, niet dat dat me eigenlijk iets kon schelen. Ze dachten dat we klef waren maar er is niks tussen mij en Yue aan de hand, niks serieus tenminste. Nee ik ben daar toch helemaal geen type voor. Denk in dat opzicht toch teveel aan mezelf. Relaties zou ik toch alleen maar verpesten. Na die middag ben ik even onder de douche gesprongen en schrijf nog een brief aan mijn vader. Ik vertel hem over de vakantie, en over school. Hij is een van de weinige die me echt lijkt te begrijpen. Al zijn zijn voorstellen die hij soms doet in de brieven terug toch een beetje eigenaardig. Dan wil die dat ik vertel over hoe ik mensen Blackmail, of soms nog erger. Sommige mensen zijn niet gebouwt om dat soort horrors te aanschouwen, maar ik, ach die rol is perfect op mijn lijf geschreven. Uit mijn kamer pak ik nog een gestolen fles Rum en vertel naar de kamer van Yue, die ik zou ophalen om naar het feest te gaan. De deur zwaait open en ze geeft me een zacht kusje. 'Ben je klaar om te gaan? Het is een goeie markt vanavond.', zeg ik met een lichte grijns op mijn gezicht. Dronken mensen zijn het makkelijkste om te beroven, zulke mensen die, al zou je het vragen, je nog met liefde al hun bezittingen aan je geven. En er dan de volgende dag niks meer van weten natuurlijk. Addie en Matt paseren mij en even kijk ik Addie na. Het is zo'n onzeker meisje, waar je zo gemakkelijk misbruik van kan maken. Misschien is dat mijn probleem wel, ik kijk niet naar mensen of ze aardig zijn of niet, maar of ze gemakkelijk te manipuleren zijn, zo ja ga ik erop af en zo nee, kijk ik meestal eerst de kat uit de boom, om er vervolgens alsnog op af te gaan. 'Ben je bijna klaar?', schreeuw ik naar Yue die nog in de badkamer staat.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    He'll come back... and I'll be waiting.



    17 — cold killer — Shere Khan — at Zasam's dorm

    Ik zit op een van de bedden nadat Milo de deur voor me opende en me naar binnen liet gaan. Ik was een van de eersten en speel met mijn telefoon. Er zijn nog niet echt mensen met wie ik veel praat, en Zayko is druk bezig met David; ik wil niet eens weten wat ze uitwisselen.
          Ineens vliegt de deur open en ik kijk op, maar zodra ik zie dat het Aize is, rol ik met mijn ogen en richt ik me weer op mijn telefoon. Niet dat er iemand tegen me praat daar, maar het is beter dan naar die vriendin kijken. 'Hallo iedereen! Aize is gearriveerd. Ik heb geen alcohol, want dat, eh... Dat is allemaal al opgezopen. Is die nerd niet een beetje op het verkeerde adres, Zayko? 't Is een nerd. Ben je op je hoofd gevallen toen je de laatste keer dronken was?' roept ze meteen door de kamer heen. Ik hoop dat ik niet opval, maar ik gok dat dat toch wat te optimistisch gedacht is. De kamer is niet al te groot en ik vind het moeilijk om me ineens onder de deken te verstoppen.
          Ze loopt inderdaad meteen naar me toe en ik kan het niet hepen door weer even met mijn ogen te rollen. 'En hoe is het met jou dan? Je dacht: ik vlucht snel mijn dorm uit om van Aize Deyan Huntley af te zijn? Voor vijf minuten dan. Heb je vijf leuke minuten gehad?'
          'De beste vijf minuten uit mijn leven,' merk ik sarcastisch op voor ik mijn telefoon wegstop en rondkijk. Ik heb behoefte aan alcohol om een beetje te kunnen dealen met Aize hier. Ik kriup van het bed af en loop naar de jongens toe, waarna ik snel een fles drank pak en die aan mijn lippen zet. Ik neem enkele grote slokken en voel de alcohol al in mijn slokdarm branden, maar het deert me niet. Ik heb het even nodig. Al snel zak ik weer op het bed neer en ik rek me uit, waarna mijn blik toch even naar Aize gaat. Ik heb sinds vanmiddag geen sigaret meer gehad en mijn lichaam schreeuwt om wat nicotine, maar reken maar niet dat ik het nog een keer aan Aize vraag. Ik ken haar, ze vindt mijn angst voor vuur maar belachelijk en ik geef haar niet de gelegenheid om me nog meer uit te lachen. Niet dat ik laat merken dat het me wat doet, maar ik vind het niet leuk, dat zeker niet. Plus, ze heeft meer dan genoeg reden om me belachelijk te maken met mijn litteken. Ik wacht nog altijd op de opmerkingen van mijn jaargenoten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Why are you threatened by anyone different from you?



    18 — quiet, animal loving guy — Tarzan and Jane — outside

    Haar verbaasde blik ontgaat me niet en ik grinnik kort als ik dat zie. Ik denk niet dat ze weet dat ik geboren en getogen in Afrika ben.
          'Maar krijg je het dan niet koud? Kan je niet bij een vriend van je slapen of zo? Ik weet zeker dat ze in de andere dorm er geen probleem hebben met als jij vraagt om daar een nachtje te blijven slapen.' Een lachje rolt over mijn lippen en ik kijk uit over de lucht, die steeds donkerder wordt. De zon is al onder gegaan en de sterren beginnen langzaam tevoorschijn te komen. Net als in Afrika, net als thuis.
          'Ik krijg het niet koud,' merk ik op en ik kijk naar Rodi, die net op dat moment haar blik van me afwendt. Ik glimlach weer eventjes en haal mijn schouders op, waarna ik nog een keer naar de mooie tijger naast me kijk. Het is een prachtig beest, en zeker witte tijgers zijn vrij zeldzaam. Hoe is ze eraan gekomen? 'Thuis slaap ik vaak buiten, in een hangmat. Onder de sterrenhemel. Dan pas kom ik echt tot rust. Ik heb behoefte aan ruimte om me heen, weet je wel? Ik wil me niet zo opgesloten voelen als een wild dier in een kooi,' ratel ik een beetje door en dan houd ik snel mijn mond. Wie weet heeft ze de behoefte niet aan mijn geratel over de natuur en over wilde dieren in kooien. Ik weet het niet, het ligt me dicht aan het hart. Ik zie hoe gelukkig de wilde dieren zijn wanneer ze rondlopen in de jungle van Afrika en ik wil me niet eens voorstellen dat ze gevangen zitten in een ruimte van enkele vierkante meters. Het voelt niet goed, zeker niet na de verhalen van mijn ouders over Clayton, die het liefst alle gorilla's wilde afschieten en tentoonstellen. Het was verschrikkelijk om die verhalen te horen. 'Ik ben eraan gewend. Het is helemaal niet zo koud, maar juist prettig. Ik slaap het lekkerst als ik buiten ben. Behalve als het regent, natuurlijk,' voeg ik er lachend aan toe en ik schud mijn hoofd als ik toch mijn hand weer even op Hades' zachte vacht leg en mijn vingers door de zwart-witte haren laat glijden. Het is echt een prachtig beest, en ik ben blij dat deze vrij rond kan lopen en kan rennen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..
    ”


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Hallway with Miles• Outfit

    Miles beantwoord mijn knuffel en een vriendelijke glimlach verschijnt op mijn lippen. Ik lach even snel om Miles zijn opmerking. 'Nee, natuurlijk zal ik geen seks hebben op je bed.', zeg ik terwijl ik mijn hand door mijn lange bruine haren haal. 'Tenminste, niet zonder jou.', begin ik half grappend. Miles geeft me lachend een por in mijn zij waardoor ik iets dichter bij hem kom te staan. Miles is zeker wel een leuke jongen, maar of hij echt mijn type is weet ik niet helemaal. Alles wat ik weet is dat de whiskey hem al een stuk interresanter laat lijken. 'Nee ik heb niemand echt op het oog.', zeg ik terwijl ik Miles even snel bekijk. 'Iedereen op deze school is maar met een ding bezig, en om nou echt te zeggen dat ik echt voor veel one night stands ga ik ook niet aan de orde.', zeg ik zacht lachend. Iets harder begin ik te lachen na Miles zijn boom opmerking, wat een droge humour heeft hij toch eigenlijk, echt mijn soort humour. Miles komt nog iets dichterbij en slaat zijn arm om me heen waardoor ik hem diep in zijn mooie ogen aankijk. Hij vraagt of ik drank uit zijn kamer wil halen voor hem en dan begint het balletje te rollen. Heeft Zayko, Miles serieus de toegang tot zijn eigen kamer ontzegd? 'Maar het is jou kamer.', kijk ik hem even vol ongeloof aan. Even is het stil en probeer een plan te bedenken. 'Ik weet wel iets, Zayko zei dat je een plus one mee mag nemen, en ik hem nog niemand.', zeg ik tegen hem terwijk ik hem lief aankijk. 'Wil je anders mee als mijn, uhm, date?', vraag ik lachend. 'Perfecte manier om iemabd terug te pakken is om te partycrashen.', zeg ik lachend terwijl ik hem met een lichte grijns aankijk.


    A little party never hurt nobody

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 9:12 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    KENNEDY ANASTASIA ACKERMANN
    TEACHER'S PET | SEVENTEEN | TIMON & PUMBAA | DAVID & ZAYKO


    "Als je er iets op tegen hebt, moet je niet naar een feestje komen. Laat mij lekker mijn geld verdienen met mijn zaken en houd je grote klikkende neus in je eigen zaken. Daarbij lever ik ook gewoon aan een deel van de leraren, dus klikken zal je weinig opleveren, braverik." was de reactie van David geweest. Kennedy sloeg haar armen over elkaar en meteen ontstond er een verwaande uitdrukking op haar gezicht. Zayko probeerde het enigszins goed te maken door rustig te reageren, maar Kennedy was te verontwaardigd om de reactie van David. 'Neem wat, daar zal die stok uit je kont misschien wat minder diep van komen te zitten.' voegde de jongen daar nog aan toe, waar Zayko hard om moest lachen. Kennedy rolde boos haar ogen en ze was in staat om heel boos op hem te worden, maar Zayko weerhield haar daarvan.
          Vervolgens stelde Zayko voor dat Kennedy zelf ook zou gebruiken. Dat was voor haar echt de druppel geweest. Het laatste wat hij tegen haar zei, kwam niet eens meer bij haar binnen. Zayko moest dondersgoed weten hoe Kennedy aankeek tegen drugs en alcohol. Toch wist Kennedy zich behoorlijk kalm te houden, wat behoorlijk bijzonder was voor haar. 'Nee, laat maar dat ik hier was,' zei Kennedy rustig en ze wandelde de kamer van Zayko uit. Meteen toen ze buiten stond, pakte ze er haar telefoon bij en begon ze met het typen van een bericht naar Miles.
    To Miles: Miles, waar ben je? Ik heb je nodig x Kennedy

    Zuchtend bleef ze even staan, hopend dat Miles snel op zijn telefoon zou raken. Misschien moest ze maar minder omgaan met die twee jongens, beiden waren ze niet bepaald good news voor een meisje als Kennedy. Ze had rust nodig, iemand die haar stimuleerde om meer voor school te doen. Geen drugsgebruikende, ruziemakende jongens.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 13:43 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking