• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    Milo Ace Porter
    Miles Imari Kingsley
    Zayko Scar von Ardon
    Bassam Hashim Sultan
    Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    Matthew Chris Hatter
    David James
    Ashley Percival Jones
    Bellamy Rumpelstiltskin
    Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    Aphrodite Jamila Najma
    Elizabeth Noah Ryder
    Kennedy Anastasia Ackermann
    Delia April Hades
    Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    Adilene Raine Chastain
    Fa Yué
    Aize Deyan Huntley
    Feline Luana Khan
    Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    He'll come back... and I'll be waiting.



    17 — cold killer — Shere Khan

    'Het is maar vuur hoor,' merkt Aize op en de bijtende toon in haar stem ontgaat me niet, maar ik negeer het. Ik kan nog nóg een gevecht met haar aan. Hoe we het nu doen, eens in de drie, vier jaar, is prima. Ik neem de sigaret van mijn vriendin aan en neem meteen een trek. Ik moet gewoon altijd vrienden vinden die ook roken of tenminste een sigaret voor me aan willen steken, zo'n probleem is dat toch niet.
          'Lekker praatzaam vandaag. Not.' Ik snuif kort en wil een opmerking maken, maar mijn telefoon gaat af en ik zie dat Aize hetzelfde doet en ook een bericht opent.

    From Zayko: Sam en ik geven vanavond een feest in de jongens dorm, je mag een date meenemen, maar alleen als je een fles drank meebrengt. Zayko.

    Goedkeurend lees ik het berichtje, maar ineens hoor ik Aize's stem naast me: 'Heb je ook een berichtje van Zal gehad? Je komt toch wel, hè? Anders ben je echt een loser, sorry. Kan je lekker met de nerds en de mede-losers gaan rondhangen. Ik meen het hoor, je bent echt een loser als je niet komt. Ik ben geen vrienden met losers, dus ik sleur je gewoon mee.'
          Ik kijk wat spottend naar Aize naast me en grijns kort. 'Je dacht toch niet dat ik niet naar een feestje zou gaan? Bring on the booze and let's get wasted,' voeg ik eraan toe en dan begin ik meteen een berichtje naar Zayko te typen.

    To Zayko: Natuurlijk ben ik er. Bewaar de sterke drank voor mij. En bereid je maar voor. (; x

    Grijnzend verzend ik het bericht. Ik hou gewoon van flirten, of het nou jongens of meisjes zijn. Stiekem. Tevreden leun ik achterover op het bankje. Goed, met een feestje kan ik me misschien wel even wat afleiden van deze verschrikkelijke vakantie. Tenzij iedereen naar dat litteken in mijn hals gaat vragen — wat ze sowieso gaan doen — maar dat schud ik wel van me af. Hopelijk. Of niet. Whatever. Het litteken op mijn wang kennen ze allemaal al, dat kwam er in een van de eerste jaren toen we hier op school zaten, ook door de lieftallige, alom geliefde Aize die hier naast me zit. Alom geliefd door helemaal niemand. Misschien een klein beetje door mij, omdat ik niet weer in mijn eentje wil zitten tussen al die brave stuudjes die het liefst alleen maar happy endings zien voor iedereen, alleen maar goede cijfers willen halen en de konten van de leraren likken. Daar heb ik echt geen zin in. Een feestje zal me wel goed doen, denk ik.
          Ik rook de sigaret in een snel tempo op en blaas de rook weer uit, waarna ik die met mijn ogen volg, tot het zich al snel door de lucht verspreidt. Dat was de sigaret. Ik haat dat ze zo snel op gaan, daar zouden ze wat op moeten verzinnen.
          'Steek nog eens een sigaret voor me op,' zeg ik dan en ik kijk opzij naar Aize, als ik het kleine smeulende restje op de grond voor me gooi en met mijn schoen uittrap. Aize heeft het pakje sigaretten nog voor zich liggen en dus kan ze er best wel eentje voor me opsteken. Ze is me wel wat verschuldigd, na deze vakantie en ons kleine meningsverschil dat zijn sporen heeft achtergelaten. Ze mag dus best wel wat voor me terugdoen. Ik steek mijn hand vast uit en wacht tot ze de sigaret tussen mijn vingers steekt, maar het duurt lang en ik zucht wat ongeduldig. 'Ik heb net tijden in een benauwde auto gezeten en ik mocht niet roken, zelfs niet met het raam open, dus ik heb het nodig,' snuif ik in de richting van Aize als ze me niet lijkt te willen helpen. Jezus, wat kinderachtig.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 23:33 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KENNEDY ANASTASIA ACKERMANN
    TEACHER'S PET | SEVENTEEN | TIMON & PUMBAA | LIBRARY WITH MILES


    'Ben je klaar?' vroeg Miles met een opgetrokken wenkbrauw. Die vraag maakte haar nog meer gefrustreerd dan ze zal was, maar ze kreeg de kans niet om te tieren tegen de jongen voor haar neus. Hij praatte namelijk zelf al verder en aan zijn toon te merken, was hij ook niet bepaald vrolijk meer. Miles ging tekeer over wat voor hekel hij had aan Zayko en wat er allemaal gebeurd was, maar Kennedy wist wat er speelde en dat irriteerde haar alleen nog maar meer. Ze wist precies wat er gaande was en daardoor had ze gekozen om afzijdig te blijven. Ze wilde omgaan met beide jongens, omdat ze haar alle twee dingen konden bieden waar ze plezier aan beleefden.
          Boos stond Miles op en hij liep richting de uitgang van de bibliotheek. ”Fijne dag nog hè, Ackermann. Misschien moet je een minder met je neus in de boeken zitten,” siste hij haar nog giftig toe. Kennedy voelde hoe haar irritatie omsloeg naar verdriet. Ze was misschien een verwaande betweter, een harde nerd en een irritante teacher's pet, maar daaronder zat een onzeker meisje dat het liefste iedereen tevreden wilde houden. Kennedy voelde hoe tranen in haar ogen prikte en met moeite wist ze die tranen weg te slikken. Toen Miles de ruimte daadwerkelijk uitliep, besloot Kennedy om op te staan en achter hem aan te lopen.
          'M-Miles...' Haar stem brak licht. Ze slikte opnieuw en keek hem streng, maar onzeker aan. Ze was er enorm slecht in om haar excuses aan te bieden. 'S-sorry' stotterde ze. Ze beet op haar lip. 'Ik heb je gemist deze zomer' Op dat moment kon ze haarzelf wel voor haar kop slaan, zei ze dat nou echt?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ISAAC GASTON ZIEGLER
    TROUBLEMAKER | EIGHTEEN | GASTON | OUTSIDE


    Isaac kon aan alles zien dat Vivienne absoluut niet gediend was van zijn aanwezigheid en nog minder van zijn houding. Hij bestudeerde haar van top tot teen en dat deed hij niet eens onopvallend. Hij had spijt gehad van zijn acties tegenover Vivienne, maar toen ze haar eigen gang was gegaan en zijn geheim had verteld aan iedereen, was er bij hem iets geknapt. Dat betekende oorlog voor hem en het liefste een passief-agressieve oorlog. Hij trok geen wapens, hij veroorzaakte geen dramatische scenes. Aan dat soort ongein deed hij niet. Hij wilde Vivienne opjutten, zodat ze zou weten dat hij voor niets of niemand onder zou doen.
          ‘I hate it to break it to you, baby, maar ik zal echt nooit, maar dan ook nooit voor je vallen. Al zou je het laatste levende wezen in het universum zijn. Ik lik nog liever de vloer van een openbaar toilet.’ beet ze hem geïrriteerd, maar kalm toe. Isaac liet een klein lachje ontsnappen uit zijn mond. Hij trok één wenkbrauw omhoog en vouwde zijn armen over elkaar.
          'Maar je viel zojuist wel voor me, dus dat hele nooit valt dus eigenlijk wel mee,' grijnsde hij. 'Kom je vanavond ook naar het dorm-feest van Zayko? Ik weet zeker dat jij voor geen goud een feestje zou missen, toch Vivienne'? Zijn grijns verdween niet, maar hij keek plots wel een stuk serieuzer. 'Misschien loopt er zelfs een leuke jongen voor je rond, wie weet. Ik kan niet wachten om je te zien'


    Big girls cry when their hearts are breaking


    David James
    17 || Peter Pan || Professional Weirdo || I wish I could have stayed in Neverland || With Matt
    Ik grinnikte bij zijn woorden over het feit dat hij dacht dat er veel te doen was. "Het zal je tegenvallen zodra de school is begonnen. Een deel doet alleen aardig om je knappe gezichtje, en een deel zal je snel een steek in de rug steken." Ik kon hem maar beter waarschuwen. Niet iedereen op deze school was wie je op het eerste gezicht dacht. Ik reageerde op zijn vraag over mijn viool en schonk hem een knipoog. "Is dat zo? We zullen wel zien wat er gebeurt." Ik wilde mijn viool eigenlijk net aanleggen, maar precies op dat moment ging de deur weer open en moet is voorkomen dat mijn fret ontsnapte. Ik stelde in mijn enthousiasme Matt al voor, maar dit werd me niet in dank afgenomen. "Sorry" mompelde ik snel. Bellamy negeerde Matt intussen compleet. Nu was ik van hem niets anders gewend, maar toch. Het was wel heel erg asociaal. Niet veel later kwam Bellamy's chick binnenlopen. Het zou ook weer eens niet. Ik rolde met mijn ogen, maar voor ik iets kon zeggen werd ik afgeleid door Matt die zijn shirt verwisselde. Hij zag er echt goed uit en ik moest moeite doen om niet te lang te staren. Gelukkig hielp mijn standaard klant, bij wijze van spreken, mijn aandacht af te leiden van het wasbordje van mijn kamergenoot, die verder ging met uitpakken. Hij gaf een feestje, wat een ding betekende: een afzetmarkt en wat zakcentjes om lekkers te kopen in de kantine.
    to Zayko:
    Wat wil je hebben?

    Het was een kort bericht, maar hij wist wat ik bedoelde. Toen ik opkeek was Bellamy zijn meisje een ketting aan het omhangen. "Als jullie gaan tongen, doen jullie dat maar lekker in een bezemkast of op de meidenkamer ofzo." Het klonk misschien bot, maar dat was ik en ik ging niet met twee nekkende mensen opgescheept zitten. Dat deden ze maar lekker ergens anders. Hierna keek ik weer naar Matt, terwijl ik Jake weer liet gaan, en pakte mijn viool op. "Er is vanavond een feestje, wil je mee?" Mijn mobiel gooide ik ook op mijn bed en legde nu wel echt mijn instrument aan. Ik begon zachte klanken te spelen, niet echt een stuk, maar gewoon om de snaren te testen en even weer tot mezelf te komen. Ik had zeker wel zin in vanavond, al was ik ook daar altijd het buitenbeentje. Ik was er voor mijn spullen, maar niet omdat ik zo goed binnen die groep paste. Een vriend meenemen zou misschien wel een goed idee zijn om het een keer wel echt leuk te hebben op het feestje, in plaats van dat ik het zelf alle moeite moest doen om het leuk te maken.


    Bowties were never Cooler

    Vivienne Madeline Hearts
    'Born at a very young age.’
    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl who's really bad at doing good stuff • Outside

    Zijn bijdehante opmerking levert hem een dramatische rol van mijn ogen op. Nog steeds heeft hij die domme grijns op zijn gezicht geplakt. Ugh.
          ‘Je weet best wel ik bedoel, Gaston.’ Ik kijk hem nog steeds vijandig aan en tik ongeduldig met de neus van mijn schoen op de grond. Waarom sta ik überhaupt mijn kostbare tijd te verdoen bij deze eikel? Okay, om eerlijk te zijn ben ik ook niet de liefste voor hem geweest, maar hij was begonnen! Als hij nou wat geduldiger was geweest... Maar nee. Meneer had heeft een te hoog libido en kon het niet hebben dat ik geen behoefte had zijn dorst te lessen. Dus in plaats van erover te praten, mocht ik hem betrappen met de dochter van Alice. Van alle wanhopige grietjes die hier rondlopen op deze school, koos 'ie Alice. Als in, 'de grootse vijand van mijn moeder'-Alice. Bij een ander meisje had hij dat misschien nog kunnen flikken, maar bij niet. Ik ben nou eenmaal nogal haatdragend, dus als je de fout begaat mij kwaad te maken... Dan heb je een probleem. Zodoende heb ik in mijn woede zijn geheim bekend gemaakt en nu is mijn haat jegens hem behoorlijk wederzijds.
          ‘Kom je vanavond ook naar het dorm-feest van Zayko? Ik weet zeker dat jij voor geen goud een feestje zou missen, toch Vivienne?’ Ondanks zijn grijns lijkt hij nu een stuk serieuzer. ‘Misschien loopt er zelfs een leuke jongen voor je rond, wie weet. Ik kan niet wachten om je te zien.’
          ‘Noem me niet zo,’ sis ik hem toe. ‘Ik wilde komen... Maar gezien jij dus ook van de partij zult zijn- misschien toch maar niet.’ Ik glimlach nep naar hem. ‘Ik hoop niet dat je met die 'leuke jongen'-’ ik maak het quotes gebaar. ‘-jezelf bedoelt. Want zo leuk ben je echt niet.’ Shots fired. ‘Maar goed, misschien loopt er inderdaad wel iemand rond. Een jongen die tenminste niet met een ander meisje gaat flikflooien als zijn vriendin hem zijn zin niet geeft.’ Told ya, haatdragend.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 19:18 ]


    I just caught the wave in your eyes

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Hallway / Outside • Kennedy

    Miles was boos de bibliotheek uitgelopen. Hij voelde zich direct nadat hij zo tegen Kennedy gedaan had schuldig, maar hij weigerde dit te laten merken. Hij beende stevig door, toen hij die zachte en bekende stem hoorde.
          ”M-Miles…” Haar stem brak licht. Ze slikte opnieuw en keek hem streng, maar onzeker aan. “S-sorry,” stotterde ze. Ze beet op haar lip. Miles’ hart brak bij het horen van haar gestotter en hij keek het meisje met een schuldige blik aan.
          ”Ik heb je gemist deze zomer.” Miles’ hart brak in nog meer stukjes, in hoeverre dat nog mogelijk was. Hij probeerde een glimlach eruit te persen, wat hem niet goed afging. Miles speelde met zijn vingers, hij wist niet precies wat hij moest zeggen zonder dat hij zijn façade liet vallen.
          Ze stonden enkele minuten in stilte tegenover elkaar, waarna Miles zich verplaatste in de richting van Kennedy, haar voorzichtig bij haar hand pakte en haar daarna mee naar buiten sleurde. Naar een wat afgelegen plek waar normaal gesproken niet veel studenten kwamen.
          ”Ik heb je ook gemist, heel erg,” zei hij toen zachtjes tegen haar, waarna hij haar omhelsde en zachtjes door haar lange, donkerbruine haren wreef. “Sorry,” mompelde hij toen.
          ”Ik ben een eikel,” constateerde hij toen. Hij liet Kennedy weer los, maar pakte haar hand vast en liep naar een eenzaam bankje. Miles keek Kennedy aan en glimlachte even naar haar.
          ”Wil je.. Eh.. Wil je bijpraten Ken?” vroeg hij toen, zelf een beetje stotterend. Hij voelde zijn wangen warm worden, wat hem het vermoeden gaf dat hij rood aan het worden was. Miles veegde voorzichtig wat blaadjes en andere viezigheid van het bankje af, waarna hij erop ging zitten.
          Miles keek omhoog, naar Kennedy. Een hoopvolle blik speelde op zijn gezicht. Hij hoopte dat Kennedy niet boos op hem was voor de dingen die hij tegen haar had gezegd - geroepen - en hij hoopte dat ze naast hem kwam zitten.
          Het verbaasde Miles dat hij het nog steeds volhield om zijn façade vol te houden, ondanks dat hij het eigenlijk niet meer wilde. Het leek een soort automatisme geworden. Echter, Miles wist niet of hij hier nu zo blij mee was, want het zou betekenen dat hij daadwerkelijk een eikel werd en niet alleen maar deed alsof hij het was.


    That is a perfect copy of reality.

    Adilene Raine Chastain
    status still in the making || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH MILO || OUTFIT* + OVERKNEE SOCKS

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    'Stel me dan maar snel voor aan je nieuwe vriendje. En maak je maar geen zorgen over mijn rug, dat komt wel goed.'
          Met een frons keek Addie Milo aan. 'Dat zeg je nu, maar straks krijg je er wél een hernia van en dan kan je niet meer door de jungle slingeren. Of moet je nog door de jungle in een rolstoel, en dat werkt echt niet want dan kom je sowieso elke dag vast te zitten en kom je niet meer in de boomhut, en dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Je kan het mij toch gewoon leren? Misschien kunnen we wel een oefengebied maken, met van die opblaasdingen er onder die ze altijd bij brandende gebouwen neerleggen, dan kan ik mijn been ook niet breken.' Ze zag het al voor zich. Het was alleen nog de vraag hoe ze ooit zo'n ding midden in de jungle zouden krijgen. Het deed haar ook weer denken aan de zomer met hem. Ze waren er voor al goed bevriend, maar na al die tijd samen in de jungle waren ze zeker closer geworden. Niet zo gek. Als je als een aapje op iemand rug hangt, die op zijn beurt als een aap meters boven de grond tussen de boven slingert, dan ga je vanzelf iemand meer vertrouwen.
          'Milo, wat ga je eigenlijk na dit jaar doen? Voor altijd terug naar Afrika?' Zelf was ze van plan om door te studeren, waar en wat wist ze nog niet. Maar ze zag Milo niet zo snel doorstuderen, wat betekende dat ze hem na vier jaar lang bijna elke dag gezien te hebben, bijna niet meer zou zien. Milo was na Delia (en soms Jones) de enige met wie ze eigenlijk contact hield in de vakanties. Ze zou het niet zo snel hardop toegeven, maar het zat haar dwars. Iedereen zou na high school zijn of haar eigen kant op gaan, wat betekende dat ze op de universiteit helemaal vanaf voor af aan moest beginnen, en ze was bang dat het daar hetzelfde zou gaan als op high school.


    *no hat



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matthew "Matt" Chris Hatter


    There is no great genius, without a though of madness.


    18 • Mad Hatter • Dorm 2 • David & Bellamy & Yué • ootd
    "Ook een goedemiddag," zei Matt tegen Yué toen ze binnenkwam en het niet nodig leek te vinden om enige vorm van begroeting te geven. Normaal had Matt er niet zoveel moeite mee, maar nu hij niet zo'n goed humeur had, waren dit juist dingen waar hij zich aan ergerde. Ze bleek het vriendinnetje van Bellamy te zijn, of zo gedroeg ze zich op z'n minst. Interessant om te weten, maar verder niet heel relevant. Zowel Yué als Bellamy waren niet echt Matt's type. Wat waren ze toch zoetjes samen, maar hij was het wel eens met David. Hij had weinig behoefte aan zo'n gezicht op z'n eerste dag, ze konden het op z'n minst uitstellen tot 's avonds. Niet dat Matt zich er dan wat van aan zou trekken als er in zijn dorm gekleft zou worden. Hij zou gewoon verder gaan met wat hij aan het doen was.

    "Yeah sure, waar?" vroeg Matt na het aanbod van het feestje. Misschien wilde Addie wel mee. "Het is vast niet erg als ik iemand meeneem toch?" Matt gristte David's mobiel van zijn bed terwijl hij zijn viool uitteste om hem binnen een halve minuut weer terug op het bed te gooien. De nummers die hij had opgezocht zette hij makkelijk in zijn eigen telefoon. Zowel het nummer van David als het nummer van Addie zouden vast nog wel van pas komen.
    To: Addie
    Hey Addie,
    Er is vanavond een feestje, wil je mee?
    -x- Matt

    Uit zijn leren schoudertas vistte Matt een fles goede whiskey, niet de standaard goedkope Jack Daniels, maar zowaar goede whiskey.
    "This will do, lijkt me?" David werd aangekeken voor de bevestiging of het genoeg was voor het feest vanavond. De fles werd op zijn bureau gezet en de rest van zijn tas werd uitgepakt.
    "Ik zie je vanavond wel bij het feest," zei Matt en pakte zijn tas van zijn bureau. Chess sprong uit zijn mand en volgde Matt op de voet. "Ik ga nog een rondje lopen voordat we die intro hebben.

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • w/ zayko and sam • baby mama • ootd

    Oh, wat is het fijn om hem weer te zien. Zeker zo, in deze veilige en bekende omgeving. "Heb jou ook gemist." Fluister ik terug.
    Man, deze jongen laat zich echt te veel opfokken door zijn kamergenoot en tevens beste vriend. Zayko vertelde me ooit hoe alles bij hem om seks draait, en het lijkt me dodelijk vermoeiend. Zeker omdat Zayko nu niet meer normaal met me om durft te gaan als Sam in dezelfde ruimte is.
    "Dus, feestje vanavond?" Ik laat me op mijn knieën op het bed vallen, zodat ik met mijn billen op mijn voeten leun. "Gezellig."
    Ik schud mijn haar uit de staart waar het tot een paar seconden geleden nog in zat en glimlach naar Zayko.
    Sam mompelt iets onverstaanbaars, staat op en loopt richting de deur. Oké, ik vond het ook gezellig om jou te zien.. prima.
    Zodra de jongen de kamer uit is ga ik op mijn rug op het bed liggen terwijl ik naar Zayko kijk en mijn telefoon op de kleine boxjes aansluit. Een nummer van Fergie, Clumsy, klinkt zachtjes door de kamer terwijl ik zachtjes mee mompel met de tekst.
    "Het voelt echt als eeuwen geleden dat ik voor het laatst op een feestje ben geweest," lach ik dan, terwijl ik mijn hoofd kantel zodat ik Zayko nog aan kan kijken. "In de tussentijd is er een boel gebeurd."
    Ik trek de gebreide trui die ik aanheb wat omhoog, en de duidelijk veranderde huid van mijn buik wordt zichtbaar. Je kunt in ieder geval zien dat daar van alles gegroeid heeft, en het heeft grote, witte lijnen achtergelaten. "Dat wordt nog wat, ik moet een hele nieuwe feest-outfit bedeken. In een crop top kan niet meer."
    Maar gelukkig kan ik nog steeds dansen, al moet het iets minder.. uitdagend, nu ik verantwoordelijkheden heb.


    I may be young at heart, but I know what I'm saying


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Skaikru schreef:
    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Dorm • Outfit

    'Delia, ook fijn om juist terug te zien.', zegt Jones en ik glimlach even lief naar hem. Jones en ik zijn al een aantal jaar vrienden maar niet echt heel close. Dat is waarschijnlijk omdat we allebei andere dingen belangrijk vinden. 'Heya', zegt Rodi en ik geef ze allebei een glimlach. 'It was alsmost a happily ever after, until I ended up here. Maar even serieus, ik weet dat vrouwen eens per maand een rottige periode doorgaan, maar sinds wanneer is een meisjes dorm een levende hell? Dochter van, hades, kat genaamd Hades. Waar zitten alle lugubere marteltuigen verstopt?', zegt Jones en ik begin te lachen. 'Ach, dat valt toch allemaal wel mee, ligt eraan wat je als hel beschouwd.', zeg ik lachend. Ik ga verder met het uitpakken van mijn spullen. 'Mijn vakantie was vooral saai gezien ik opgesloten zat in het paleis van mijn ouders,' geef ik Delia antwoord. 'Hoe was die van jou? En de marteltuigen zitten verstopt in mijn koffer. Ik moet ze nog allemaal neerzetten.' , antwoord Rodi. Opnieuw begin ik te lachen, het zal vast de wiet zijn denk ik bij mezelf. 'Klinkt, verschrikkelijk Rodi, waarom sluiten je ouders je op? Maar mijn vakantie was wel leuk, vooral veel op het strand gelegen, naar festivals geweest en veel gedronken.', zeg ik lachend. Uit mijn tas pak ik een fles Jack Daniels, een van mijn favoriete merken whiskey en neem er een grote slok uit. Mijn telefoon begint te trillen, een berichtje van Zayko, een goede vriend van mij en een Smoke buddy van mij.
    Sam en ik geven vanavond een feest in de jongens dorm, je mag een date meenemen, maar alleen als je een fles drank meebrengt. Zayko

    Een kleine grijns siert mijn lippen, er is nooit een moment dat ik geen zin heb in een feestje.
    Hey maatje,
    Natuurlijk kom ik vanavond. Zou nooit een feestje missen. Neem gelijk wat te roken mee, hebben al tijd niet meer samen geblowt.
    Xxx - D

    'Dus, er is vanavond een feestje, in de jongens dorm, als jullie geintresseerd zijn kunnen jullie mee?', vraag ik aan zowel Jones als Rodi. Beide mensen ken ik niet heel goed, maar alcohol doet wonderen en een goed feest kan ook nooit kwaad.
    Crappy post I'm sorry :c


    A little party never hurt nobody


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , At the girl dorm, talking to Rodi

    N




          'Is het ook, Ik denk dat ze denken dat ik mijzelf niet kan beschermen na alles wat er gebeurt is...,' mompelde ze waarna haar stem iets wegstierf. Het was dan ook een soort opluchting dat Delia de kamer binnen kwam lopen, want ik was geen held in het opvrolijken van mensen. Mijn opmerking over hell liet beide meiden even lachen ah ik was er in geslaagd de mood weer wat op te beuren.     'Mijn vakantie was vooral saai gezien ik opgesloten zat in het paleis van mijn ouders,' had Rodi nog gezegd vooraleer ze de bal weerkaatste naar Delia om over haar vakantie te praten. ' Hoe was die van jou? En de marteltuigen zitten verstopt in mijn koffer. Ik moet ze nog allemaal neerzetten.' wist Rodi me nog te vertellen waardoor ik grijnsde en toekeek hoe ze verschillende boeken op haar bed plaatste. Ik trok een dramatish gezicht. "Oh jee , de horror." ik grijnsde en ging rustig van het bed af na Hades nog een laatste klopje op zijn rug gegeven te hebben en leunde nonchalant tegen de muur aan zodat ik beide dames beter kon bekijken.
    'Ach, dat valt toch allemaal wel mee, ligt eraan wat je als hel beschouwd.', zei Delia lachend terwijl ze haar spullen uitpakte. Oh als ze nu gewoon mooi hun kamer gingen opmaken was de pret er voor mij ook vanaf. Wat Delia vervolgens aan Rodi zegt neem ik niet echt mee gezien het niet over mij ging dus keek ik de kamer even verveeld rond. Pas toen Delia de fles whiskey boven haalde kreeg ze weer mijn aandacht. "Er is vanavond een feestje, in de jongens dorm, als jullie geintresseerd zijn kunnen jullie mee?', vroeg de brunette en ik fronste even waarna mijn blik kort gleed naar Rodi. De jongensdorm? In mijn dorm zaten enkel hyperkoneten dus mijn vermoedens gingen naar de andere ruimte en de grijns op mijn lippen veranderden naar een bittere streep. Zayko.
    Die zwerfkat dacht dat hij een feestje kon houden zonder mij? Oh mooi niet. De pretlichtjes in mijn bruine kijkers waren er niet meer te vinden en ik schudde langzaam mijn hoofd waarna ik nonchalant mijn schouders ophaalden. "Nee bedankt, ik doe niet mee aan rotzooi." ik fronste even waarna ik mijn mobiel boven haalde.
    Als er een feestje was in die dorm wilde dat zeggen dat Miles vast ook niet in zijn eigen dorm mocht, it would be a shame if we didn't do something abouth that hmm?Ik tikte even het teksticoontje in en stuurde Miles even een berichtje op mijn oude nokia, yes people not everyone had an IPhone.

    To Miles: Lijkt erop dat je neefje een feestje heeft, watcha say, wanna go partychrashing ? - J


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Dorm • With Liz

    Meteen krijg ik een hele rits aan berichten terug. Ik laat Liz los en neem dan de tijd om snel eventjes op alles te reageren.
    From Aize: “I’ll be there. Alleen, mijn fles drinken betekent mijn eigendom, wat betekent dat het alleen voor mezelf is. xoxo.”
    To Aize: "Fine with me."

    From Isaac: "Yooo is goed, ik ben present. Hoezo deel je geen drank uit?."
    To Isaac: "Ik heb drank, maar niet genoeg om jullie allemaal lam te krijgen."

    From Vivienne: "Oh cool. Zal er zijn. Zijn flessen drank ook welkom zonder de date c;? Mad."
    To Vivienne: "Ja helemaal hehe."

    From Feline: "Natuurlijk ben ik er. Bewaar de sterke drank voor mij. En bereid je maar voor. (; x."
    To Feline: "No problem, love."

    From David: "Wat wil je hebben?"
    To David: "Something strong."

    From Delia: "Hey maatje,
    Natuurlijk kom ik vanavond. Zou nooit een feestje missen. Neem gelijk wat te roken mee, hebben al tijd niet meer samen geblowt.
    Xxx - D."
    To Delia: "Sounds good!"
    Ik grijns lichtjes. Zo zet ik gelijk mijn status weer goed neer in deze school.
          'Dus, feestje vanavond?' zegt Liz en ze laat zich op haar mijn bed vallen. Ik knik en ga nonchalant naast haar zitten met mijn rug tegen de muur aan geleund. 'Gezellig.' Ik kijk haar aan en glimlach. Ik wil net mijn mond open trekken als Sam opstaat en de dorm verlaat. Ik frons lichtjes.
          'Dag... Sam?' Liz gaat op haar rug liggen en sluit haar telefoon aan op de kleine boxjes. Ik kijk in stilte naar haar en vouw mijn armen over elkaar.
          'Het voelt echt als eeuwen geleden dat ik voor het laatst op een feestje ben geweest,' zegt ze. Ik maak een instemmend geluid. 'In de tussentijd is er een boel gebeurd.' Ze trekt haar trui iets omhoog en ik bijt mijn lip. Heel voorzichtig wrijf ik over haar rug heen en ik kijk haar aan, maar ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. 'Dat wordt nog wat, ik moet een hele nieuwe feest-outfit bedenken. In een crop top kan niet meer.'
          'Dat maakt je niet minder... mooi,' mompel ik en ik haal mijn schouders op. 'Het is juist mooier als je... niet alles ziet en zo. Dat je alleen maar rondingen ziet en... uh ja dat.' Ik laat mijn hand onbewust door haar lange haar gaan en trek dan snel mijn hand terug om onhandig op zoek te gaan naar een nieuwe joint of sigaret - whatever ik het eerste tegenkom.
          'Hoe is het met Kay?' vraag ik dan. 'Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien... en jou ook niet. Je... hebt mij toch niet ontweken? Ik bedoel... ik weet dat ik de laatste keer nogal... ver heen was, maar dat was maar een keer.' Ik vis een sigaret uit mijn tas en grijp naar mijn aansteker.


    I'm surrounded by idiots.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Dorm • Ashley and Delia • Outfit

    'Klinkt, verschrikkelijk Rodi, waarom sluiten je ouders je op? Maar mijn vakantie was wel leuk, vooral veel op het strand gelegen, naar festivals geweest en veel gedronken,' zegt ze lachend. Ik kijk een beetje fronsend toe hoe ze een fles drank uit haar tas haalt en ga wat ongemakkelijk verzitten. Ik drink niet, maar op deze school is dat soms een onmogelijke opgave om vol te houden. Alles lijkt alleen maar te draaien om verdovende middelen.
          'Omdat ze bang zijn dat ik in de problemen raak waarschijnlijk en mijzelf niet kan redden en uhm... leuk?' zeg ik twijfelend. Ik kijk even naar Ashley als Delia verdiept raakt in haar mobiele telefoon.
          'Dus, er is vanavond een feestje, in de jongens dorm, als jullie geïnteresseerd zijn kunnen jullie mee?' vraagt Delia na een tijdje, blijkbaar ging haar bericht daar over. Natuurlijk is iedereen uitgenodigd behalve ik, maar wie zou mij nou uit moeten nodigen? Het is niet echt bepaald dat ik sociaal ben en de moeite doen om vrienden te krijgen.
          'Nee bedankt, ik doe niet mee aan rotzooi,' zegt Ashley en tegelijkertijd zeg ik: 'Nee sorry, ik ben niet zo'n feestganger...' Ik lach ongemakkelijk en kijk dan naar mijn handen die in elkaar gevouwen op mijn schoot liggen. Ergens hoop ik dat de twee snel weg gaan, dan kan ik weer terug kruipen in mijn eigen wereldje. Ik vouw mijn vingers om het boek dat half uit mijn tas ligt en open het op mijn schoot. Ik kruip in het hoekje tegen Hades aan. Misschien vergeten ze dat ik er ben als ik nu begin te lezen. Ik zie dat ze allebei ook weer bezig zijn met hun mobiele telefoon, dus ze zullen het vast niet erg vinden als ik mij nu verstop in dit boek.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elizabeth Noah Ryder


    17 • w/ zayko • baby mama • ootd

    "Natuurlijk ontwijk ik je niet, silly," lach ik, en ik geef hem een duwtje. Voorzichtig ontgrendel ik mijn telefoon en open ik de enige map met foto's die vergrendeld is. De eerste, en meest recente foto die te zien is klik ik aan, en ik houd mijn telefoon zo dat Zayko het kan zien. Ik herken mezelf in het kleine jongetje. We lijken op elkaar. Hij heeft mijn haarkleur, mijn huidskleur, zelfs mijn neus. Alleen zijn ogen zijn net iets feller blauw dan de mijne, maar tot nu toe lijkt dat het enige te zijn dat hij van zijn vader heeft. Gelukkig maar. Als het jongetje qua karakter ook maar iets op zijn vader gaat lijken weet ik niet wat ik met hem aanmoet. Ik wil niet dat mijn zoon een luie, rondneukende crimineel wordt.
    Oké, het is misschien wat hard om zo over Bellamy te praten, maar als het aan mij ligt ontmoeten de twee elkaar nooit. Hij kan namelijk onmogelijk een goed rolmodel zijn. Ik vind wel dat hij het moet weten, maar dat is voor een later moment. Niet nu.
    Ik glimlach terwijl ik Zayko de foto laat zien. "Dit was vanochtend.. Zie je hoeveel hij op mij lijkt? Geen sprankje van zijn vader te zien."
    Vluchtig scroll ik nog wat door de foto's, en ik vergrendel de telefoon weer. Dit mapje is geheim, en alleen van mij. "Al zou ik het wel fijn vinden als je niet meer stoned bent als je ons op komt zoeken, de volgende keer," mompel ik dan voorzichtig. Het mag misschien hypocriet zijn, omdat ik zelf ook genoeg geblowd heb, maar dat is iets waar ik Kay niet aan bloot wil stellen.


    I may be young at heart, but I know what I'm saying


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Outside • Feline

    Feline keek met spottende blik naar Aize naast, waarna ze kort grijnsde. “Je dacht toch niet dat ik niet naar een feestje zou gaan? Bring on the booze and let's get wasted,” antwoordde ze op de vraag die Aize aan haar gesteld had.
          Het meisje naast Feline rolde met haar ogen. “Ik vroeg het alleen maar? Jij bent tot alles in staat, zelfs in het missen van een feest,” zei Aize tegen haar, waarna ze kort de andere kant opkeek. Waarom was het verboden om een mes door haar hart te steken?
          In stilte zaten de twee meisjes naar elkaar. Aize staarde voor zich uit. Feline.. Ze wist niet wat er in dit meisje haar hoofd omging. Ze vermoedde dat ze zelf een groot deel van Feline’s gedachten innam. Hoe ze dat litteken nu moest gaan uitleggen. Misschien was het uiteindelijk toch een overdreven reactie geweest, maar wat gebeurd was, was gebeurd.
          ”Steek nog eens een sigaret voor me op,” klonk h et uiteindelijk vanaf Feline’s kant. Ze keek Aize’s kant op, want zij had natuurlijk het pakje sigaretten. Aize heeft het pakje sigaretten nog voor zich liggen. Echter, het meisje haalde haar schouders op, verroerde ook geen vin.
          Feline stak haar hand vast en wachtte tot ze de sigaret in haar hand geworpen kreeg, maar die kwam nooit. Ze begon ongeduldig te zuchten.
          ”Ik heb net tijden in een benauwde auto gezeten en ik mocht niet roken, zelfs niet met het raam open, dus ik heb het nodig,” snoof ze in de richting van Aize. Aize rolde met haar ogen en gaf haar uiteindelijk een sigaret.
          ”Je zorgt zelf maar voor het vuur, later schatje,” zei Aize, waarna ze opstond en deed alsof ze wegliep. Ze wilde zien hoe Feline hierop zou reageren. Een vileine grijns vormde haar gezicht toen ze naar de overkant liep en hier tegen een of ander voorwerp aanleunde. Normaal gesproken zou ze een betere plek uitkiezen om mensen van een afstand te bekijken, maar Feline wist toch al wat ze van plan was.
          "Het is maar vuur hoor," zei ze zachtjes, tegen haarzelf, maar gericht als spot tegen Feline. "Watje."

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 19:29 ]


    That is a perfect copy of reality.