• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Waldenshea schreef:
    How is it that even though I'm on the Skam tag on tumblr, I somehow still manage to find an Eyewitness spoiler godammit. And I was being so careful as well.


    DAT WAS IK VANOCHTEND. Grote kans dat het zelfs exact dezelfde post was, vermoedelijk, ha. :'D Maar dat was zo oneerlijk ugh



    Metamorphoses schreef:
    hahaha ja ben diep ongelukkig en fuck het leven :W


    Qing, je bent een hartstikke leuk mens en als zij dat echt niet inzien, dan zitten zij fout, niet jij. Kom naar mijn huis en dan kan ik subtiel zelfgebakken koekjes jouw kant op schuiven tot je letterlijk omsingeld bent.

    En hier zijn en hamster en een muis en een roedel puppy's, want idk, pluizig? Pluizig is goed, hopelijk:





    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    good job ad u cried again

    yes fuck urself


    maybe I should just leave nobody'll miss me


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    good job ad u cried again

    yes fuck urself


    Ook random pluizig spul voor jou (de sweaters in de derde foto zijn gebreid door de oudste man van Australië)






    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maslany schreef:
    ik haat mensen
    waarom zou je zo jong al een huis willen kopen
    fuck off


    Ik heb ook een vriendin die is 21, heeft net een halfjaartje met haar vriend en ze is al zwanger en ze gaan samen wonen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Square schreef:
    (...)

    Ook random pluizig spul voor jou (de sweaters in de derde foto zijn gebreid door de oudste man van Australië)







    ahw, thanks, I like the doge


    Heaven is a place that we all have

    I got a boo boo. And don't be sad, I'll be sad too


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Damn, I'm going to miss you.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    fuck mozart fuck bach karl jenkins is alles wat ik nodig heb aan componisten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    i wanna be skinnyyyyy ✨✨


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    i wanna be skinnyyyyy ✨✨

    ha same zegt jip met twee handen kruidnoten in haar mond

    het zou zo leuk zijn als ik voor het eerst in mijn leven een keer af zou vallen in plaats van langzaam maar zeker van ondergewicht naar normaal gewicht naar overgewicht naar zwaar overgewicht te kruipen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    maybe I should just leave nobody'll miss me

    ik wel : (


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sometimes I wonder what it's like to be happy. To be normal. To be okay.. I guess I'll never find out.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Overkill schreef:
    i wanna be skinnyyyyy ✨✨

    en deze feestdagen helpen niet. haha rip


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat gaan we ons bemoeien met het leven van anderen? Laat anderen lekker met rust en hun fucking gang gaan.

    Menswear schreef:
    (...)
    ik wel : (


    nog steeds. fuck it all tbh


    Heaven is a place that we all have