• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    mijn sinterklaas cadeautje is wel pretty geworden, vind ik zelf haha.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 13:57 ]

    Ik kan echt zo in slaap vallen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eigenlijk wil ik nu al die cosplay bestellen maar ik zou ook nog Viktor gaan doen met iemand en ugh struggles.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Katsudon schreef:
    Eigenlijk wil ik nu al die cosplay bestellen maar ik zou ook nog Viktor gaan doen met iemand en ugh struggles.

    VIKTOR! Haha ik als Yurio, jij als Viktor. Omg dan moeten we echt een keertje samenkomen


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)
    VIKTOR! Haha ik als Yurio, jij als Viktor. Omg dan moeten we echt een keertje samenkomen


    Omg yes please o.o


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oeh dat is een gaaf idee voor een story!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Oeh dat is een gaaf idee voor een story!


    OPSCHRIJVEN NU! Straks vergeet je het c;


    Happy Birthday my Potter!

    "Juf, waarom heb jij geen cadeautje? Je bent stout geweest he? Daarom heb je geen cadeautje.. Ja, juf is stout." Cute


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    "Juf, waarom heb jij geen cadeautje? Je bent stout geweest he? Daarom heb je geen cadeautje.. Ja, juf is stout." Cute


    HAHAHAHAHAHAH :W

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 15:07 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    als ik nu zelfmoord zou plegen, serieus niemand zou het oprecht erg vinden


    gewoon like faken omdat jullie 'vriendinnen' zijn of toch althans voor de schijn want als het erop aankomt dan kan het jullie allemaal niet schelen en denken jullie gewoon 'dikke middelvinger wij hebben het goed'


    aan het wenen again oh kom op stop nu
    het maakt me gewoon zo ongelukkig hoe jullie doen jullie hebben echt geen idee


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys



    Zonsondergang vanuit de trein op weg naar Groningen :3

    @Qing: meh. ): They don't even deserve you


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is de bedoeling dat dat NIET in je ogen komt. Doe rustig met die kwast met dat spul bij mijn ogen.

    Deze jongen is echt zo lief eh. Maar... eigenlijk hoop ik dat ik straks geen vriendje heb ik Duitsland. :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    How is it that even though I'm on the Skam tag on tumblr, I somehow still manage to find an Eyewitness spoiler godammit. And I was being so careful as well.


    kindness is never a burden.

    LET ME TELL YA ABOUT SIX YOUNG FELLAS THAT REALLY KNOW HOW THAT GET DOWN


    take me back to the basics and the simple life