• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    En dan zit je midden in de aula te grijnzen als een idioot. Ach, ergens ben ik dat ook wel, maar dat is oké.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Why are you still on here?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    At least I tried. Webdesign is gewoon niet mijn ding.

    We hebben zoveel gemeen :o
    Waarom wonen awesome mensen altijd in het buitenland????


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In stead of making this relationship better, you do that with another one. What kind of logic is this? Yea, you reeeeeeeeaaally loved me. A'hole.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 12:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, het is net alsof er een steen op me ligt en er is geen mogelijkheid dat hij eraf gaat... -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is al weer twee jaar en 2 maand geleden dat ik mijn mobiel kocht. Holy chocolate, dat is lang. Zeker omdat ik mijn agenda op mijn mobiel ook heel actief gebruik en precies kan zien wat ik twee jaar geleden op deze dag deed. :')

    Hahahahahahaha verantwoordelijkheden


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I'd rather leave and never come back

    Ah ik kan echt niet wachten tot het avond is. Ik wil echt zo graag de reacties van mijn ouders zien bij het uitpakken van hun cadeautjes ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Why couldn't it be Christmas Christmas Christmas everyday
    Just believe in Christmas Christmas Christmas all the way


    26 - 02 - '16

    O, ik heb de inhaaltoets gemist. Das nou jammer.

    Weetje wat ik wil, ik wil een gratis zonnebril (cool)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ben ik de enige die het wat vreemd vind als mensen midden in een story een reactie achterlaten dat je snel verder moet schrijven, terwijl ze nog niet eens bij het laatste hoofdstuk zijn? :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Ben ik de enige die het wat vreemd vind als mensen midden in een story een reactie achterlaten dat je snel verder moet schrijven, terwijl ze nog niet eens bij het laatste hoofdstuk zijn? :')


    ... :')


    Happy Birthday my Potter!