• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik weet niet eens 6 beroepen te noemen die ik leuk vind.

    Stiles schreef:
    (...)

    Misschien heeft sinterklaas wel een zak à la Hermelien, waar superveel inpast, en als 'ie dan eenmaal door de schoorsteen is kan hij het er dan uithalen :Y)

    Of Mary Poppins :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom wil ik Hier werken?
    Nou, omdat ik geld wil verdienen en van huis weg wil zijn. Maar dat kan ik dus niet zeggen en ik weet geen goed antwoord. Heellpp


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Waarom wil ik Hier werken?
    Nou, omdat ik geld wil verdienen en van huis weg wil zijn. Maar dat kan ik dus niet zeggen en ik weet geen goed antwoord. Heellpp

    Omdat je buiten (school als je die hebt) in je vrijetijd gezellig met een team wilt samenwerken en ook om wat bij te verdienen? Zoiets?

    Omg, wat is het glad buiten doordat het gedooid heeft en weer is gaan vriezen. In ieder geval viel vanmorgen alle ijs uit de bomen.

    / Ik zou het ook waarderen als je niet je borsten in mijn gezicht drukt als je me een reiniging geeft. En please doe rustig met die kwast, ik ben gehecht aan mijn ogen en zicht.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 17:31 ]

    im going to cry so fucking hard right now and im this close to breaking down fml


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind het zo fijn om thuis te komen en m'n trainingsbroek te kunnen aantrekken, haar in een knot en oversize trui aan. Hemels <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Off to Dubai you go girl. Jammer dat het voor ons niet werkte, hopelijk kunnen deze mensen er wel uithalen wat erin zit, want je verdient/kunt het.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    ja ok kan je duidelijk niks schelen blijf nu maar weg en je toch steeds opnieuw vertrouwen wtf elke keer weer die loze woorden :W

    goed iedereen dropt me gewoon wat stom van me te geloven van niet
    het is duidelijk

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 17:34 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Raja schreef:
    (...)
    Omdat je buiten (school als je die hebt) in je vrijetijd gezellig met een team wilt samenwerken en ook om wat bij te verdienen? Zoiets?


    Nou, ik heb gesolliciteerd naar Housekeeping op Terschelling en mag daar blijven slapen. Slapen/eten en drinken kost me dan 15 euro per gewerkte dag.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik word altijd zo blij van het zien van gras dat helemaal wit is door de vrieskou. 😃

    ik haat mensen
    waarom zou je zo jong al een huis willen kopen
    fuck off


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    If you can't say something nice, don't say nothing at all!!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Waarom waarom waarom
    Vind dit echt niet leuk

    Eucalyptus schreef:
    im going to cry so fucking hard right now and im this close to breaking down fml


    good job ad u cried again

    yes fuck urself


    Heaven is a place that we all have