• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Mensen die bemoeien met mijn denkwijze. Sneeuuu.
    *niet over q*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je hebt jezelf weer bewezen. Niet op een goede manier, tbh.
    - Please, je bent zo irritant. Ga slapen ofzo en stop met de douche onnodig bezet houden. Ik wil me ook klaarmaken.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 0:34 ]

    Maybe it's time for some sleep.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 0:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké en dan nu terug naar het nuttige werk en dan slapen.


    Happy Birthday my Potter!

    Duurde niet lang ofzo. Einde-fucking-lijk.

    // Misschien moet ik morgen mijn verzameling van 8 lege waterflessen eens weggooien, ze nemen zoveel plek op mijn bureau in. Lol. Afval hamsteraar.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 0:49 ]

    Je weet dat je moet gaan slapen als je als een soort zombie gekleed in enkel een veel te dure bh en een thermolegging door het huis loopt.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik word bewaakt door 2 katten, zo slaap ik toch met een gerust gevoel ondanks die enge film die ik heb gekeken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I'm setting myself free from you.


    Doesnt surprise me anymore. It goes you well, the cheating and lying. And that for someone who says he hates cheating. Sure, and I'm the Queen of England.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Moet slapen.


    Tijd voor koffie.

    te vroeg te vroeg ugh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is echt pijnlijk om een snapchatstreak van 272 dagen te verliezen. Ik ben er echt gewoon verdrietig om.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    'im the coolest' he said to himself


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben zo ontzettend klaar met als een of andere slaaf behandeld te worden. Of robot of whatever. Echt. Je mag best dingen aardig vragen. Dat is niet zoveel moeite. Wtf doe ik hier überhaupt nog.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik ben zo ontzettend klaar met als een of andere slaaf behandeld te worden. Of robot of whatever. Echt. Je mag best dingen aardig vragen. Dat is niet zoveel moeite. Wtf doe ik hier überhaupt nog.


    stories schrijven en een goede mod zijn en coole usernames nemen en een goede mod zijn

    als dat niet over Q ging, dan is het nogsteeds zo


    Heaven is a place that we all have