• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    stories schrijven en een goede mod zijn en coole usernames nemen en een goede mod zijn

    als dat niet over Q ging, dan is het nogsteeds zo


    Hahahahaha. Coole usernames nemen is wel echt de beste reden om te leven :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Hahahahaha. Coole usernames nemen is wel echt de beste reden om te leven :Y)



    jup, want als je nu opeens weggaat, dan ga je nooit meer coole usernames nemen en dat is wel het spijtigste van al


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)


    jup, want als je nu opeens weggaat, dan ga je nooit meer coole usernames nemen en dat is wel het spijtigste van al


    Nooit meer een coole username kunnen nemen... damn dat is inderdaad wel echt de meest miserabele gedachte ooit. Ik zou bijna username awards starten om de coole usernames te eren :W

    (Addie you made my day. Thank you c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb er zo'n hekel aan dat ik op elk moment van de dag maar zachtjes moet zijn voor iedereen en zij allemaal niet zachtjes voor mij zijn, want 'het is geen tijd meer om te slapen'. Nou, weet je, 12 uur 's nachts is geen tijd voor mij om te slapen. Zal ik om die tijd lawaai gaan maken? Vinden jullie vast leuk. Jammer voor jullie ben ik niet zo flauw om dat te doen. Maar als ik vraag of het zachter kan en rekening gehouden kan worden met mij, kan dat niet. En als zusjelief overdag op de bank slaapt moet iedereen maar muisstil zijn. #Eerlijk

    SANNEEE! dat moment dat je je half-inactieve beste vriendin op het forum spot


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Austria, please be smarter than the US when you vote +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Goldstein schreef:
    (...)

    Nooit meer een coole username kunnen nemen... damn dat is inderdaad wel echt de meest miserabele gedachte ooit. Ik zou bijna username awards starten om de coole usernames te eren :W

    (Addie you made my day. Thank you c: )


    wow ik begin bijna te huilen als ik nooit meer coole usernames kan nemen. all in favor voor de username awards?

    (you are very much welcome c:)


    Heaven is a place that we all have

    De kleinkinderen van de buren trappen echt altijd met een bal tegen hun poort aan en omg wat een takkeherrie. Even serieus, het dreunt nog net niet door in ons huis maar waarom vinden onze buren dit in hemelsnaam goed??

    'ur such a cutiepie' he said to himself


    Heaven is a place that we all have

    day 4


    i put the fun in funeral

    Ugh..


    Stenenlikker



    Dougaaal


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vandaag in mijn leven:

    - Haat mijn hele familie me omdat ik het verkeerde pakpapier heb?

    - "Herinner me eraan dat ik..."
    Misschien kan ik haar daar beter niet aan herinneren, ik wed dat ze me stiekem haat


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Pff zo blij als alles zometeen voorbij is. I need rest.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me zo godse raar, kan dit niet even ophouden?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)