• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wat?!?! Wauw. Diepe zucht.

    Kan ik nu eens een keer niet falen. Ik ben het falen echt kotsbeu.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik 👻 heb 👻 geen 👻 zin 👻 meer 💩✨✨✨


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nikki. Meh. Ik mis je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik zeg het je ik vermoord zo iemand


    Heaven is a place that we all have

    Kids don't want money or emotional stability, kids want to know whether Even Bech Næsheim is okay and being cared for.


    kindness is never a burden.

    Oh, ik heb mijn 29k posts gemist. (no_chears)
    Nouja, bij deze; digitale cheesecake voor iedereen (want dat is mijn fav)

    Oké, Anna. Oplader in de laptop, self control en instrumentale muziek aan en dan doen waar je goed in bent: als een gestoorde mafkees dingen afronden, want je doet geen fuck, je zit je maar depressief te voelen en daar heb je écht géén tijd voor. You love writing en als je het zat bent om verrassing shorts te maken, rond ze dan af. Dan kan je je vanaf morgen lekker richten op Go-short en je Jily serie. Dat is wat je wil toch? Doe er dan wat aan lui kind!


    Happy Birthday my Potter!

    wat is dit help ik heb iemand nog nooit zo leuk gevonden hahaha qing wat doe je

    we talked about this before kalverliefde vermijden ok


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Even vergeten dat dat hier niet mag. :W

    / Waarom staan de smileys direct aan de tekst vast?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 16:49 ]

    How has it been a year since the BN release omfg


    take me back to the basics and the simple life

    lalalala worthless


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Altijd, echt altijd, als ik mijn haren eens leuk wil doen door ze bijvoorbeeld te krullen, dan lukt het mij nóóit. En nu denk ik voor de lol eens "hey ik ga mijn haren krullen because why the fluff not?" en nu zit het opeens perfect. What the heavens? Het zielige is; ik ga vanavond niet eens het huis uit. :')

    This is looking somewhat sunny. I hope. We'll see.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 16:59 ]


    The truth is out there.

    margriet toch.


    Heaven is a place that we all have