• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt? Houd jij ook zo van al die Fantastic Beasts usernames?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 19:17 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    hahahaha ik heb geen zin om sinterklaascadeautjes te kopen :)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jeej, nu sint vieren!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Mijn broertje is hier en dit is de eerste keer in 3 jaar dat ik hem weer zie. Wauw, wat is hij veranderd. En hij steekt een kop boven me uit! De laatste keer was ik een kop groter. Wat leuk dit (:

    Ik ga zo nog eens voorstellen om gewoon te kappen met lootjes met sint. Mijn broer heeft er overduidelijk geen zin meer in en mijn moeder blijft maar pushen dat we het elk jaar gaan doen tot we uit huis zijn. Nou sorry maar mijn broer heeft al eens geflikt om helemaal niets te halen voor mij met lootjes een paar jaar terug. En dit keer heeft hij het wederom uitgesteld tot de allerlaatste dag en ik weet gewoon dat hij mij heeft. Leuk als ik straks weer een gehaast cadeau ga krijgen terwijl de rest allemaal hun best doet om iets zinnigs te kopen.

    Waarom moet mijn moeder me ALTIJD in gezelschap afzeiken.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik kan niet dichten en ik moet vanavond een sinterklaasgedicht hebben, HELP :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    waarom viert iedereen sinterklaas met de familie behalve ik


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Menswear schreef:
    waarom viert iedereen sinterklaas met de familie behalve ik


    Ik ook niet muaha


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Menswear schreef:
    waarom viert iedereen sinterklaas met de familie behalve ik


    Me neither, maar idc haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    Ik kan niet dichten en ik moet vanavond een sinterklaasgedicht hebben, HELP :')


    Hulp nodig? Ik ben niet heel geweldig maar als je een nood plan nodig hebt mag je mij best appen.


    Happy Birthday my Potter!

    Menswear schreef:
    waarom viert iedereen sinterklaas met de familie behalve ik


    same, fuck sinterklaas


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Alles wat ik wil, is gewoon professioneel gamer worden. I don't ask much.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Goldstein schreef:
    (...)

    Hulp nodig? Ik ben niet heel geweldig maar als je een nood plan nodig hebt mag je mij best appen.


    App is onderweg, lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I'm sliding down into a dark place again and I'm not going to stop it.


    Dit is echt te schattig


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.