• 1. Op het gebied van mobieltjes... Apple of Android?
    2. Op het gebied van laptops/computers... Apple of Windows?

    Zelf ben ik niet echt een voorstander van Apple (ondanks dat ik wel een ipad en ipod heb - maar die kocht ik in een tijd dat ik eigenlijk niets afwist van de hele markt), maar ik vraag me af wat jullie vinden?

    Ik voel mij helemaal niet stoer met mijn Mac book. Ik vind de programma's (IMovie, Garage band, ITunes, etc.) gewoon fijn werken. Het is ook waar ik aan gewend ben, maar ik ben zeker geen Apple fan om stoer te doen. Lol. Dat is echt onzin. Daar heb ik mijn hp shirts voor :p


    Happy Birthday my Potter!

    DociIe schreef:
    Android. Windows. Punt. Apple is echt way too overrated. En je bent écht zo stoer als je een Apple product hebt om mee te pronken.


    Ik vind dit eigenlijk vrij beledigend. Ik heb op het middelbaar enkel maar leren omgaan met Apple, en minder met Windows. We kregen van school notabene een apple-laptop. Vandaar dat ik nu vooral met Apple werk, en minder goed met windows kan omgaan. Bovendien vind ik het besturingssysteem en de software fijner. Ben ik daarom per se stoer? Uh nee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tussen deze twee android & Windows. Ik heb wel een Windows gsm, maar jezus daar kan je niets mee. Ik ben gewoon aan het wachten tot mijn gsm het begeeft om een andere te kopen. Ik gebruik op laptop vooral Linux distros: Linux mint Cinnamon en Antergos; maar heb ook wel Windows geïnstalleerd om te gamen en met Office te kunnen werken. Apple is veel te overpriced voor de hardware die ze aanbieden. Zeker als je daarbovenop alleen een USB-c poort en een headphone jack (tot ze die bij hun laptops ook overbodig vinden) krijgt.


    Ex astris, sciencia

    Goldstein schreef:
    Ik voel mij helemaal niet stoer met mijn Mac book. Ik vind de programma's (IMovie, Garage band, ITunes, etc.) gewoon fijn werken. Het is ook waar ik aan gewend ben, maar ik ben zeker geen Apple fan om stoer te doen. Lol. Dat is echt onzin. Daar heb ik mijn hp shirts voor :p


    preach


    Heaven is a place that we all have

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 16:47 ]

    Hm nou ja, weet je, ik heb genoeg mensen meegemaakt die het heel erg leuk en hipster vonden om met hun Apple producten te pronken. Maar mensen die Windows hebben of Android kunnen dat ook prima hoor, dus in dat opzicht kun je met ieder ding wel pronken.

    Eén ding valt me wel enorm op, en dat is het feit dat iPhones heel duur zijn, maar mensen ze tóch kopen terwijl ze eigenlijk het geld er niet voor hebben. Misschien is dat ook wel met de Androids zo, maar ik heb het zelf eigenlijk alleen meegemaakt met Appleproducten. Misschien is dat ook de reden waarom ze er grapjes over maken in de trant van "plak ergens een 'i' voor en je krijgt er zo duizend euro voor".

    Mensen van het Apple-leven, maken jullie eigenlijk ook grappen over Android? :Y)

    Ja om mij heen hoor ik genoeg grappen over Android,maar ook over Apple, dus ik denk dat beide gewoon hun positieve en negatieve kanten hebben. Anyway, Android kan nu evengoed ontzettend duur zijn, de laatste modellen van Samsung kosten net zoveel als die van Apple volgens mij.


    I just caught the wave in your eyes

    telefoon: android
    pc: apple

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 17:42 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    telefoon: android
    pc: apple



    Jaaaja ik zag die glittermac wel meneer!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 17:42 ]

    Eucalyptus schreef:
    telefoon: android
    pc: apple


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Krolock schreef:
    (...)



    Jaaaja ik zag die glittermac wel meneer!


    HAHAHAHAHAHAH shieeeeeeeet

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 17:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    Android en Windows lopen bij mij standaard vast. Waardeloze troep. Ik heb nu al 3,5 jaar een MacBook en ik heb nog nooit problemen gehad met dit ding. Batterij doet het nog steeds goed en hij is heel smooth. Mijn iPhone doet het ook fantastisch en daar ben ik zeer blij mee. Ik heb in het verleden altijd Android en Windows gehad, maar dat hoef ik nu nooit meer.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Apple is heel mooi en heeft absoluut voordelen, maar ik ben een goedkope Nederlander, dus doe mij toch maar Android en Windows. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind eigenlijk dat Sony (lichtgevende doorzichtige balk aan de onderkant) en Samsung (edge), ook best wel exclusief maken. Ik had namelijk een S6 Edge toen nog niet veel mensen een Edge hadden en ik had echt zoiets van: Ik ben hipster, awjeah.
    Apple doet er dan altijd wel een schepje bovenop (de buigende 6 en die audiojackloze iPhone, weet niet of dat al de 7 is, ik houd het niet bij), vind ik althans.
    Maar verder ben ik gewoon tevreden met Windows en Android. Ik heb ook geen media opleiding (ik zie dat heel veel mensen met dat soort opleidingen een macbook nemen), maar een wetenschappelijke opleiding en daar heb je gewoon echt microsoft en al dat soort shit voor nodig.
    En ik vind iPhones helemaal niet chill (mijn vriend heeft de 5S).


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik pak voor mobiel de Androids want let's be honest, de Samsung Galaxy Edges zijn enkele van de mooist ogende en snelste mobieltjes ooit.


    Heaven is a place that we all have