• 1. Op het gebied van mobieltjes... Apple of Android?
    2. Op het gebied van laptops/computers... Apple of Windows?

    Zelf ben ik niet echt een voorstander van Apple (ondanks dat ik wel een ipad en ipod heb - maar die kocht ik in een tijd dat ik eigenlijk niets afwist van de hele markt), maar ik vraag me af wat jullie vinden?

    Debbaut schreef:
    Android en Windows.:Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een Android-gsm en moest ik de centjes hebben dan zou ik overwegen om een Iphone te kopen. Mijn vriend heeft de 5S en op zich vind ik hem helemaal zalig en in vele opzichten beter dan mijn Sony. =)
    Sinds 2 jaar heb ik een MacBook en ik zou nooit meer terug willen gaan (of voor mezelf toch niet). De eerste weken was het wennen, maar nu vind ik het zoveel gemakkelijker! En als ik MacBook moet vergelijken met de nieuwste Windows, dan kan je echt niets meer terug vinden. Die paars/blauwe schermen vind ik maar niets en ongebruiksvriendelijk. In dat opzicht ben ik blij dat ik nog een oudere Windows heb op de laptop van het werk. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb een Android-gsm en moest ik de centjes hebben dan zou ik overwegen om een Iphone te kopen. Mijn vriend heeft de 5S en op zich vind ik hem helemaal zalig en in vele opzichten beter dan mijn Sony. =)
    Sinds 2 jaar heb ik een MacBook en ik zou nooit meer terug willen gaan (of voor mezelf toch niet). De eerste weken was het wennen, maar nu vind ik het zoveel gemakkelijker! En als ik MacBook moet vergelijken met de nieuwste Windows, dan kan je echt niets meer terug vinden. Die paars/blauwe schermen vind ik maar niets en ongebruiksvriendelijk. In dat opzicht ben ik blij dat ik nog een oudere Windows heb op de laptop van het werk. ^^

    Ben het met je eens dat je niets kunt terugvinden in de nieuwe update van windows. Ik gebruik het daarom ook nooit haha. Gewoon lekker de oude layout.