• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eucalyptus schreef:
    (...)


    oohhhh you......... c'; *nibbles*


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Tatooine schreef:
    Goed, nog een verhaal afgemaakt. Ik ben dan niet goed in schrijven, maar in elk geval kan ik dingen afmaken, dus applaus voor mij.


    Niet waar, je bent wel goed in schrijven! Dat vind ik dan tenminste en ik denk dat een hoop mensen het met me eens gaan zijn :')


    Stenenlikker

    Leora schreef:
    (...)

    oohhhh you......... c'; *nibbles*



    naomi u nao mi

    AHAHHAHAHAHAHA AHAHHAHAAHHAHA AGAHGAHA AHAHAHAHAHHAHAB AHAHAHAHHAHAHA

    @Krolock, them goals.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:34 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)


    what are you doing


    i put the fun in funeral

    Bruh

    Overkill schreef:
    (...)

    what are you doing


    bathing in the blood of my enemies


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)


    naomi u nao mi

    AHAHHAHAHAHAHA AHAHHAHAAHHAHA AGAHGAHA AHAHAHAHAHHAHAB AHAHAHAHHAHAHA

    @Krolock, them goals.


    Dat awkward moment dat dit niet de eerste keer was dat iemand dat van mijn naam zei (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga deze voorzitter echt van zijn troon stoten. Omdat jij geen zin hebt om 's ochtend vroeg naar de hoorcollege te gaan moeten we gelijk heel de vergadering verzetten. Hallo, het is al afgesproken. Je komt maar lekker je bed uit zoals iedereen (cat)!


    Seasons will change, but I shall remain

    'GG EZ'
    'Your mom was ez last night'

    Leora schreef:
    (...)

    Dat awkward moment dat dit niet de eerste keer was dat iemand dat van mijn naam zei (cat)


    wacht dus.. wat :c

    im not first.. :c


    Heaven is a place that we all have

    Dit is gewoon niet leuk. Nee. Ik wil gewoon huilen in plaats van drie kwartier op een bus te wachten.

    Nvm ik huil al.


    26 - 02 - '16

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    wacht dus.. wat :c

    im not first.. :c


    Nope. U are not taking my name virg-inity away; AddieTrump. ;c Dissapointed in you now tho


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nope. U are not taking my name virg-inity away; AddieTrump. ;c Dissapointed in you now tho


    why nao why mi


    HAHAHAHAHAH


    Heaven is a place that we all have

    ik zou nuttige dingen moeten doen nu maar fuCK DAT
    dit is de reden dat mij Apple Music geven best dom is want KARL JENKINS HEEFT EEN REQUIEM??

    ik zou moeten lezen maar fuck dat ik ga de hele avond in bed liggen en luisteren naar al de mooi


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Klaaarrr


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.