• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Geeft de Action kruidnoten maakspul weg of heeft de caissière ons per ongeluk spullen van een ander in het mandje gedropt? We hebben er niet voor betaald. En we kwamen er thuis pas achter. Oops. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hoop dat je uiteindelijk wel inziet hoe onvolwassen jij bezig bent, in plaats van dat over anderen te zeggen. Het is grappig en tegelijk krullen m'n tenen ervan. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Wil ik net een hele HP marathon houden, heb ik geen internet aan de kabel.

    Ja, ga lekker naast me roken. Ik heb al echt niet last van mijn ribben en dus ook longen en godverdomme, egoïst.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 15:08 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HOE hebben wij DRIE zebravinkjes over het hoofd gezien? :'D
    Het zijn geen eens baby's meer, ze zijn bijna net zo groot als hun ouders WAT

    just kill me already


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Uitstelgedrag is niet iets wat ik moet hebben op dit moment maar ik kan geen motivatie vinden terwijl ik het serieus leuk vind om zulke verslagen te schrijven maar ik ben gewoon te levensmoe waardoor ik denk; waarom neem ik überhaupt de moeite om dit goed te doen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Whoops. Lol Anna beter ga je daaraan schrijven, want ten eerste: you love doing that en ten tweede: je moet meer dan een hoofdstuk per dag om het nog in te halen, dus je hebt haast c;


    Happy Birthday my Potter!

    "al klaar met leren voor wiskunde examen morgen?"

    nog niet eens begonnen :W

    "hoe blijf jij zo kalm"

    i dont give any shit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Extract the juice, Sidney."


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    For fucks sake :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bel nouuuu.... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben dit echt beu! LAAT ME TOCH GEWOON


    16 - 09 - '17

    Lieve busmaatschappij, het is nog geen 11 december dus diensttijden nu al veranderen heeft geen zin. Liever had ik geweten dat ik nog 10 minuten extra kon wachten, want dan hoefde ik ook niet zo gehaast van huis weg. Fuck you, fuck you very much.


    26 - 02 - '16

    Ohmygfudfjidkssm,c REALLY? :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.