• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Professional wreck here. UUUUuuuuuuuuurgh..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kunnen we de maand december niet even overslaan en gewoon beginnen op 1 januari? Ik ben 2016 zat.


    I'm desperate. ¯\_(ツ)_/¯


    kindness is never a burden.

    Ik ga verstandig zijn en vroeg op bed. (Y)

    DociIe schreef:
    Ik ga verstandig zijn en vroeg op bed. (Y)

    HAHHA precies, Same here


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    DociIe schreef:
    Ik ga verstandig zijn en vroeg op bed. (Y)


    That's what I tell myself every night, but nope :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nikiforov schreef:
    (...)
    Je werkt in een Mac toch? Wat snap ging er precies mis? Ik heb er namelijk ook gewerkt en ik herinner me dat ik in het begin ook echt super hard moest nadenken over alles wat ik deed tijdens het dressen. (En mijn handen konden in begin ook geen 8 patties aan lol :') )


    Yup ^^

    Vooral de communicatie ging mis; er werd ontzettend kortaf gedaan zonder daadwerkelijke aanleiding. Het werk had ik vrij snel onder de knie, maar het is niet leuk dat iemand verwacht dat ik dat station in z'n geheel en gelijk perfect kan, als ik daar amper twee uur heb gestaan D:

    @Laura, dat is ook zo, maar als perfectionist vind ik het gewoon lastig. Ik wil alles perfect doen en ik vind het niet leuk als ik afgebrand word op iets waar ik amper de tijd voor heb gehad


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    (...)

    He bah, dat klinkt niet zo leuk idd. :c Hopelijk gaat het volgende keer beter. Komt allemaal goed. *hugs* <3 <3 <3


    Morgen weer een kans, ik hoop dat alles dan wat beter gaat D:


    26 - 02 - '16

    En dan te bedenken dat ik bijna was gaan slapen. Yay voor uitslapen :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Demiguise schreef:
    (...)

    Morgen weer een kans, ik hoop dat alles dan wat beter gaat D:

    We believe in you! Go Erieka! *O*

    Ik luister echt niet een 1 Hour Loop van de Yuri on Ice Single. Nee hoor. Hoe kom je erbij??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, examen Nederlands morgen. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Demiguise schreef:
    (...)

    Yup ^^

    Vooral de communicatie ging mis; er werd ontzettend kortaf gedaan zonder daadwerkelijke aanleiding. Het werk had ik vrij snel onder de knie, maar het is niet leuk dat iemand verwacht dat ik dat station in z'n geheel en gelijk perfect kan, als ik daar amper twee uur heb gestaan D:

    @Laura, dat is ook zo, maar als perfectionist vind ik het gewoon lastig. Ik wil alles perfect doen en ik vind het niet leuk als ik afgebrand word op iets waar ik amper de tijd voor heb gehad

    Tuurlijk niet. Ik schoot altijd lichtelijk in paniek als ik alleen stond in de keuken, voor al de beef :') Ik kan niet tegelijk jack's en big macs maken haha ^^ Maar ik snap je wel, communicatie is alles, zeker op een middagrush c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stiles schreef:
    (...)

    That's what I tell myself every night, but nope :')

    Haahhaha, ik ook ik ook. En elke avond is het toch weer 12 uur. Huilen (baby)
    Maar ik ga nu echt in bed liggen en mijn mobiel wegleggen. Dus ik ben wel een beetje trots op deze prestatie van me XD

    // En ik ben ook meteen gaan afkicken van ijsklontjes eten. Want fuck die dingen zijn koud en verslavend. Nu van 40 per dag naar nul per dag. Kijken hoe lang ik het ga volhouden. En anders ga ik wel echt ijs eten. Waterijs ofzo.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 21:45 ]

    I WANT A NEW USERNAME.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?