• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lol, you're basically calling me dumb :')
    Je bent bijna een decennium jonger dan ik ben, so please shut up.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 20:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fucking leuke eerste dag werken, not.


    26 - 02 - '16

    Demiguise schreef:
    Fucking leuke eerste dag werken, not.

    What happened?

    Demiguise schreef:
    Fucking leuke eerste dag werken, not.


    What's up? <3


    OTOFT: Ik wil nog meer dingetjes maken. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Yolanda en Laura, ik moest een station leren en dat ging goed zolang de trainer erbij was. Toen die wegging werd het chaos en kon ik het hele station alleen doen. Ook vonden mensen het kennelijk prima om niet met me te communiceren en werden broodjes die gedrest moesten worden gewoon mijn kant op gekwakt over de werkbank. Ik heb alles op lopen kroppen tot ik weg kon en toen heb ik het met de leidinggevende overlegd, maar zo ga ik niet met een fijn gevoel naar huis :/


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk is het best wel heel sneu voor mijn oma dat ze zo weinig respect krijgt van haar kleinkinderen op mijn zus en mij na. Ik kan het dan wel niet met dr vinden, maar ze is ook maar een mens en je hoeft maar om iets te vragen of ze geeft het je of doet iets voor je. Sowieso behoor je je wel respectvol te gedragen tegenover je oma. Blijf het raar vinden dat mijn andere neef en nichten het niet doen. Terwijl ze gigantisch veel krijgen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Demiguise schreef:
    @Yolanda en Laura, ik moest een station leren en dat ging goed zolang de trainer erbij was. Toen die wegging werd het chaos en kon ik het hele station alleen doen. Ook vonden mensen het kennelijk prima om niet met me te communiceren en werden broodjes die gedrest moesten worden gewoon mijn kant op gekwakt over de werkbank. Ik heb alles op lopen kroppen tot ik weg kon en toen heb ik het met de leidinggevende overlegd, maar zo ga ik niet met een fijn gevoel naar huis :/


    He bah, dat klinkt niet zo leuk idd. :c Hopelijk gaat het volgende keer beter. Komt allemaal goed. *hugs* <3 <3 <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Demiguise schreef:
    @Yolanda en Laura, ik moest een station leren en dat ging goed zolang de trainer erbij was. Toen die wegging werd het chaos en kon ik het hele station alleen doen. Ook vonden mensen het kennelijk prima om niet met me te communiceren en werden broodjes die gedrest moesten worden gewoon mijn kant op gekwakt over de werkbank. Ik heb alles op lopen kroppen tot ik weg kon en toen heb ik het met de leidinggevende overlegd, maar zo ga ik niet met een fijn gevoel naar huis :/

    Je werkt in een Mac toch? Wat snap ging er precies mis? Ik heb er namelijk ook gewerkt en ik herinner me dat ik in het begin ook echt super hard moest nadenken over alles wat ik deed tijdens het dressen. (En mijn handen konden in begin ook geen 8 patties aan lol :') )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    mijn lichaam is nIET blij met wat ik doe


    i put the fun in funeral

    Eucalyptus schreef:
    (...)


    iedereen haat ons nu hHAHAHHAHAHAHAH why nao why me why us dont use addie-block


    Ik ben toch al berucht. Laat maar komen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Demiguise schreef:
    @Yolanda en Laura, ik moest een station leren en dat ging goed zolang de trainer erbij was. Toen die wegging werd het chaos en kon ik het hele station alleen doen. Ook vonden mensen het kennelijk prima om niet met me te communiceren en werden broodjes die gedrest moesten worden gewoon mijn kant op gekwakt over de werkbank. Ik heb alles op lopen kroppen tot ik weg kon en toen heb ik het met de leidinggevende overlegd, maar zo ga ik niet met een fijn gevoel naar huis :/

    Dat klinkt heel vervelend inderdaad. Maar het is je eerste werkdag, kop op, het zal vast beter gaan de volgende keer! ^^ Oefening baart kunst zeggen ze dan.

    Volgens mij heeft mijn moeder een selectief geheugen. Als ik iets vraag hoort ze het nooit :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chocolade, chocolade, chocoladeee *_*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Kun er niet gewoon een functie komen: je bent *zover* met het verhaal, bij dit spel? IK WIl WETEN OF IK AL OVER DE HELFT BEN MET TANGLED DAMNIT. Zoveel extra characters kan mijn hoofd niet aan


    Deep inside, I've never felt alive