• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nog twee weken. ^^


    <3

    Ik lig alweer voor 10 uur op bed. Zo goed van me (A) Hopelijk slaap ik vannacht wel beter en huilt mijn neefje minder. Het liefst helemaal niet (:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 22:02 ]

    keep me by your side


    i put the fun in funeral

    Nee! Dat kan Jay niet zijn! Damn... Hij heeft echt z'n haar en baard laten groeien. Hoe dan ook moet je terug de band in, Jay. We missen je zo. :'(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja und ich bin neidisch

    Sigh

    Stiekem haat ik mezelf. Al is dat algemeen bekend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daar was ik al bang voor...
    Hopelijk hou ik nog wel wat vrienden over sinds ik alleen maar mensen lijk kwijt te raken


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Calm yourself! Adem in, adem uit. . . Stop met die tranen. Stop het. Stop.
    Waarom is dit zo gecompliceerd.

    Kell, yu laik a biga loser. Ai hate disha.

    Chit's wrong kom me

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 22:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet ophouden met piekeren en eens dankbaar zijn of zo, ook al gaat alles klote nu ):


    26 - 02 - '16

    Ik heb even iemand nodig om te praten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nodotaim schreef:
    Ik heb even iemand nodig om te praten.

    Als je wilt staat mijn pb (of iets anders makkelijkers) open voor je.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh my, Stranger Things is geweldig tot nu toe. Wauw.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    HIME HIME SUKI SUKI DAISUKIIIII (dit is de opening van een anime in een anime. Waarom ken ik dit en vind ik dit leuk?)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 23:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Natblida schreef:
    Oh my, Stranger Things is geweldig tot nu toe. Wauw.


    Moet ik ook nog verder kijken



    // Waarom ben ik zo ingewikkeld. Rol jezelf gewoon uit Kell, door deze muur, anxiety en trust issues word je echt niet gelukkiger. Laat het los, alsjeblieft. Stop met jezelf zo te isoleren van andere mensen en al zeker de jongen die je hart probeert te stelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Liar, liar, liar. Wat een kulverhalen zit je weer te verkondigen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"