• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Fuck school en het doorgeven van toetsen. Ik ga er vandoor.

    Deze herkansing ging naar mijn idee wel goed. Maar ik denk dat ik toch wel een onvoldoende heb. Want ik wist niet wat histamine was. En krause en ruffini ook niet.

    Wanneer op internet staat dat ruffini voor druk en tast is en krause voor temperatuur. En in het boek hele andere dingen staan, wat geloof je dan?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 12:32 ]

    You're such a fucking hypocrite

    /iets met loze beloftes enzo. Egh.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 12:43 ]


    26 - 02 - '16

    Waarom rijdt mijn godverdomde tyfus hoeren bus ineens om het uur?

    // Ik ga wel de stad in en kijken naar make up voor de wedstrijd.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 12:47 ]

    wtf is dit toch uuHHHHHHHhg waarom laat je me gewoon niet naar colombia gaan?!?!?!?

    waarom wil je per se dat ze een uitzondering gaan maken voor me en een ander land zoeken want IK WIL NAAR COLOMBIA OK

    en het uitvlucht 'je bent nog maar zeventien nog niet volwassen' is echt bullshit want ik ben dan letterlijk een half jaar van vrije volwassenheid verwijderd
    HET GAAT OM MENTALE VOLWASSENHEID EN JA IK BEN VERANTWOORDELIJK GENOEG want fuck it ik ben ook al alleen naar slovenië geweest en wat is diiiit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jij kan met de auto gewoon even snel naar de winkel en dan ben je binnen 10 minuten terug, maar nee, ik moet met de fiets naar de winkel om een halfuur weg te zijn terwijl ik morgen examen biologie heb, waarvan je weet dat ik er niet goed in ben en mijn tijd echt nodig heb.


    <3

    Je bent echt de slechtste lerares ooit door niet in de gaten te hebben dat ik al 2.5 uur op mn mob zit omdat ik geen boek heb. You deserve an award..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha, heb je nog meer commentaar op me of wat?

    + Mijn ribben doet zo veel pijn dat ik gewoon bijna zit te huilen van de pijn.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 13:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik haat 2/5 van mijn projectgenoten echt super erg bah, mag stage voorbij zijn aub

    Kijk, ik snap dat je je werk als coach goed wil doen, maar je irriteert me serieus!


    16 - 09 - '17

    het is de bedoeling dat ik iets doe in de les maar in plaats daarvan



    donny


    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 13:42 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nu alleen nog gouden eye liner. Dan heb ik alles voor mijn rendier make up. Maar waar koop ik dat?

    Dat hebben ze blijkbaar bij de hema. Lel, daar was ik net.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 14:01 ]

    I wanna go where the lights are low and the dreamers are chasing,
    I wanna live like we don't know much but we know we're gonna make it,
    And I don't wanna spend another night alone,yeah
    I wanna go cause if we don't leave now, then we're never gonna make it home.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    soms vraag ik me af hoe ik aan vrienden kom, en hoe het kan dat iemand zonder te walgen met mij kan praten. Like I would be fucking disgusted. En dan ook nog dat ik mooi ben. Lol ik ben fucking dik en mijn kop is echt walgelijk. Dat ik überhaupt nog durf verdrietig te zijn als ik ruzie heb of als men moeder wilt dat ik afval. no just no. mijn motivatie tot iets is ook zo geweldig, ik zie nu al tegen een toetsweek op. Ik hoef godverdomme maar een kleine moeite te doen en dat is al te veel gevraagd. Wat ben ik??


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Thanks, ik heb nu permanente oogschaduw onder mijn oog. Alsof ik een blauweplek heb.

    co-lom-bi-aaaaa ok


    hoe rot is het als ik nu van land verander door jou (no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys