• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wedden dat het helemaal verkeerd gaat als mijn wimpers geverfd worden zo?

    / ATTTACK ON TITAN S2 IN APRIL 2017!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 10:17 ]

    Wat heb ik toch een lieve vriend. <3

    &Yaay, vanmiddag de fotostudiogeval uitpakken en uitproberen. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DociIe schreef:
    Wedden dat het helemaal verkeerd gaat als mijn wimpers geverfd worden zo?

    / ATTTACK ON TITAN S2 IN APRIL 2017!!!!!!!

    Dat heeft veel te lang geduurd ffs :') Kunnen we eindelijk weer SnK kijken in het voorjaar :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil echt heel graag enthousiast zijn over fanvids die andere mensen goed schijnen te vinden maar een sepiakleurige, vertraagde video van vier+ minuten met Nickelback eronder houd ik letterlijk niet langer dan vijf seconden vol, gosh, sorry

    Anderzijds heb ik sowieso geen tijd om fanvids te kijken eigenlijk dus bedankt dat je me wegjaagt, YouTube, er valt op jou te vertrouwen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    zout


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    waarom zijn alle kialapunten in mijn stad veranderd ik snap er niks van >.>


    i put the fun in funeral

    Het was echt een ramp zeg.

    Dit doe je echt expres. Elke keer het gesprek niet tot weinig beginnen en dan voor niks het gesprek stoppen. Ik wacht niet op een antwoord hoor. Totaal niet. / sarcasm


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom is er eigenlijk een Beoordeel de user boven je-topic? Dat zijn echt van die topics waar je van die gemene steken kan geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    God wat doen mijn ogen zeer van het verven. En ze is de helft vergeten, ik zie er niet uit. Nu een toets verneuken. En blijkbaar heb ik vanmiddag nog een toets, maar fuck die ik heb andere dingen.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 11:56 ]

    Oh haha dat boekverslag moest vandaag af??

    Lekker dan Jip je hebt je shit helemaal op orde👌not

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 11:58 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja nu moet je echt ophouden hoor.

    + oml Messi is echt knap tho.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 12:04 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    waarom bestaat webdesign
    ik heb hier niet om gevraagd

    Ik stond super vroeg op om voor twaalf uur al een hoop shit gedaan te kunnen krijgen en het is zeven over twaalf en wat voor shit heb ik al gedaan? Geen shit

    Het "goede" nieuws is dat Moana blijkbaar vanavond niet draait in de bioscoop waar we heen wilden dus ja tja dan heb ik de avond ook nog

    Hoera, geen film waar ik naar uitkeek (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom slaap ik altijd amper tot niet als het zo koud is snachts? Ik wil echt mijn slaap terug. Ik heb wallen tot aan Tokyo 😱


    Don't walk. Run, you sheep, run.