• Soooo, ik heb basically twee RPG ideeën, maar met hetzelfde idee er achter. Nu is mijn vraag in welke jullie meer interesse hebben :Y) Het is nog ontzettend basis, maar het idee waar het meeste interesse in is, zal ik meer uitwerken c:

    1. Teen Wolf-exchange idee. Beacon Hills High School gaat op exchange met een (waarschijnlijk) Europese middelbare school. Wat ze echter nog niet weten is dat deze school ook een eigen pack heeft, wat onvermijdelijk tot spanningen zal leiden, al helemaal gezien de Europese exchange studenten in het huis van studenten van Beacon Hills zullen verblijven (jullie kunnen vast wel raden in wiens huizen c: )

    2. Ook een uitwisseling, maar dan tussen Ilvermorny en Hogwarts c:


    Even alvast een note dat ik sowieso niet met personages uit de serie of boeken ga werken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Both. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het school-idee lijkt me leuk. Alleen ik weet niet hoe Teen Wolf gaat (het hele ik-word-weerwolf gedoe vind ik echt niks meer) en HP-gerelateerde dingen vind ik wat minder doordat het zovaak gebruikt wordt. Als ik moest kiezen zou ik voor het tweede idee kiezen. Maar ik zou een RPG over verschillende monsters ook wel leuk vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Het school-idee lijkt me leuk. Alleen ik weet niet hoe Teen Wolf gaat (het hele ik-word-weerwolf gedoe vind ik echt niks meer) en HP-gerelateerde dingen vind ik wat minder doordat het zovaak gebruikt wordt. Als ik moest kiezen zou ik voor het tweede idee kiezen. Maar ik zou een RPG over verschillende monsters ook wel leuk vinden.

    Dat is ook leuk ja!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 8:58 ]

    Iets met verschillende monsters is niet mijn idee en heb ik ook geen ideeën voor, dus daar zouden jullie dan zelf iets voor moeten verzinnen xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered