• Hoi hoi allemaal! Mijn vriendje en ik hebben een ddlg relatie. Voor mensen die niet weten wat een ddlg relatie is : een ddlg relatie is een relatie tussen een daddy dom en een little girl, dit is een vorm van bdsm maar kan ook geheel onschuldig zijn. Een little girl is een meisje die zich kinderlijk gedraagt en kinderlijke activiteiten doet zoals kleuren of disney films kijken. Een daddy dom is iemand die voor zijn meisje zorgt, haar beschermt en de dominante is. Maar is dit fout? Want ik ben namelijk 16 jaar oud maar ik ben heel bang wat mensen er van gaan vinden en ik ben bang dat ik in de problemen hiermee kom.

    Euh... ik snap het nog niet helemaal, maar ik zie hier niet meteen iets fout in? Ik denk dat je voor jezelf wel kan bepalen wat goed of fout is?


    16 - 09 - '17

    Waarom zou het fout zijn? Doe je het in het openbaar? Is je vriend veeel ouder?,


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn vriendje is net zo oud als mij maar omdat het een vorm van bdsm is en ik nog maar zestien ben ben ik bang dat het eigenlijk fout is om te doen.

    Als er van beide kanten sprake van consent is, is het geen probleem, lijkt me? Ik weet er te weinig van om er een specifieke mening over te hebben, trouwens. Maar zolang niemand iets tegen zijn wil hoeft te doen, zie ik niet in waarom het een probleem zou zijn.


    The universal language of art.

    Als je dit doet met iemand die ouder is dan 18, vind ik het wel een beetje raar. Ook omdat hij dan al een soort van volwassen is en jij nog niet. Officieel is dat ook seks met een minderjarige en dat is strafbaar. Maar als jullie beide onder de 18 zijn en het leuk vinden, waarom zou je je dan aantrekken van wat anderen denken? Je hoeft het niemand te vertellen, hè? Het gaat niemand iets aan wat jij in de slaapkamer/speelkamer doet.

    Er is veel gedoe rond ddlg relaties, maar als alles met toestemming wordt gedaan, denk ik niet dat er iets fout mee is.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat hierboven allemaal gezegd is, zolang het van beide kanten goed voelt zie ik er geen problemen in.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Zolang jullie er beiden mee instemmen, is het toch goed. Fuck de rest.


    Heaven is a place that we all have