• ASHES TO DUST
    Wanneer zelfs het licht de duisternis niet verjaagt...


    Wanneer de leider van de Centrale Kolonie vermoord wordt, breekt er langzaam maar zeker een chaos los. Vampiers houden zich niet meer aan het Eerste Verdrag en de Jagers hebben plots hun handen vol. De angst is bij de één verdwenen en rijst bij de andere. De nauwkeurige samenleving in Europa valt langzaam in duigen en het is niet meer duidelijk wie vriend of vijand is.

    Dubhaile, de plaats waar het allemaal begon en nu dreigt te eindigen. De basis van de Centrale Kolonie is in rep en roer, zoekend naar een manier om zich van de Jagers en overgebleven voorstanders van het Eerste Verdrag te ontdoen. Ondertussen probeert de Jagergemeenschap in het stadje stand te houden. En er is ook nog een derde partij; de roedel weerwolven weet niet welke kant te kiezen. Zijn ze tegen de Jagers, of tegen de vampiers? Doen ze mee met de dreigende oorlog, of houden ze zich er buiten? Kunnen ze zich er überhaupt buiten houden? Zal de orde stand houden, of breekt de chaos opnieuw los. Eén ding is zeker;

    als er niet snel iets gebeurt, zal de zon voor een lange tijd ondergaan.

    EVEN EEN BEDANKJE


    Om te beginnen wil ik even alle eer geven aan wie het toekomt. Deze Wereld heb ik namelijk niet alleen in elkaar geflanst, Marthe heeft me hierbij enorm veel geholpen, en het is dan ook een creatie van ons tweeën te noemen. De basis legde ik met een vorige RPG, en samen hebben we het daarna verder uitgewerkt voor ons verhaal.
    Ook is er nog een plaatsje voor Xanthe, die me heeft geholpen met het nalezen van de informatie en de Russische tak van de Jagers meer heeft uitgewerkt.
    Aan alletwee mijn patatjes: Thanks a lottle!

                                                                                                                                       
    INFORMATIE
    Omdat dit zo goed is uitgewerkt (brag brag), staat alle informatie in een story. Het is zeker niet de bedoeling dat jullie alles vanbuiten leren en onthouden, nee, het is echt puur een bron van informatie. Ik heb uitgebreide hoofdstukjes die je best ooit wel eens even doorleest, en de samenvattingen voor als je er een snelle kijk op wil werpen. Je doet het vooral op je eigen tempo, en je mag altijd dingen vragen. Als je iets niet snapt, of er klopt iets niet, sta ik altijd paraat!
    Story
    • Dubhaile: Uitgebreid & Samenvatting
    • Weerwolven: Uitgebreid & Samenvatting
    • Vampiers: Uitgebreid & Samenvatting
    • Jagers: Uitgebreid & Samenvatting

    BESCHIKBARE ROLLEN
    • Je kan een vampier, weerwolf of Jager nemen als rol. Alles wat beschreven staat, is van toepassing en mag je dus gebruiken. Leiders, onderdeurtjes, buitenstaanders, alles mag (tenzij deze hieronder staat.). Ik vraag je wel om het liefst binnen Europa (of toch de grenzen van de Centrale Kolonie) te blijven.
    • Niet beschikbare rollen:
          - T. Magen
          - Helias Vanparys
          - Jiro Hirumo
          - Andere vampiers die de Grote Genocide als vampier hebben meegemaakt.
          - Rollen van de vorige RPG (dit geldt voor iedereen, inclusief mezelf. Referenties zijn wel toegelaten.)
    • Als je meer uitleg bij een rol nodig hebt, laat het me dan weten.


    INVULLIJSTJE
    Je hoeft al deze puntjes niet echt als aparte puntjes te verwerken in je rol, ik ben tevreden wanneer alles wat hieronder staat er in wordt gezet. De extra is ook volledig vrij te kiezen.

    • Naam
    • Wezen
    • Status:
          - Vampier: Kolonie (hoe hoog op de ladder) of Zwerver
          - Weerwolf: Welke kring (of eventueel welke roedel)/ Rogue
          - Jager: Welk kwartier + Afgestudeerd + Functie
    • Leeftijd: Onbeperkt
          - Vampiers: Echte leeftijd mag niet meer zijn dan 827 jaar vampier zijn (dus na 1189 veranderd) want er zijn er maar heel weinig die de GG overleefd hebben en nu nog rondlopen, en die zijn (sorry) al allemaal bepaald voor de story.
    • Woonplaats
    • Innerlijk: Hoe je het doet, mag je kiezen, maar geef liefst een beetje uitleg (kan ook bij geschiedenis) dat we wat meer weten dat je personage koppig is. (Je kan bijvoorbeeld koppig zijn op verschillende manieren).
    • Uiterlijk:
          - Vampiers: Vergeet de voedingstanden niet en eventueel ook hoe hij/zij eruit ziet wanneer ze een tantrum doormaken.
          - Weerwolven: Je mag (maar dat hoeft niet perse) de wolfvorm ook beschrijven, maar gebruik hier geen foto bij (toch niet zonder uitleg), aangezien de weerwolven er niet als gewone wolven uitzien.
    • Geschiedenis:
          - Vampier: Zijn/haar dood + Para en eventuele Subs.
          - Weerwolf: Eventueel de eerste verandering.
          - Jager: Partner(s) en eventueel de mijlpalen die hij/zij al behaald heeft.
    • Extra:
          - Guilty pleasures
          - Mistalenten
          - Geheimen
          - Verslavingen
          - Likes
          - Tics
          - Angsten
          - Dislikes
          - Talenten
          - Talen
          - Geaardheid
          - .... Je mag hier bijzetten wat je maar wil.
    • Relaties:


    EIGENLIJKE ROLLEN
    VAMPIERS EN WEERWOLVEN ZIJN NOG BESCHIKBAAR

    Weerwolven ~ 8 (4+4)

    Astro Caelen Atchison ~ 1.8 ~ 22 ~ Status ~ Kant ~ Ruben Pol ~ Nomophobe
    Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green ~ 1.1 ~ 22 ~ Rogue ~ Kant ~ Luke Powell ~ Pickett
    Theodore Wyatt Atkinson ~ 1.7 ~ 21 ~ KK ~ Kant ~ Jay Alvarrez ~ greenlight22
    Dante Irving ~ 1.9 ~ 24 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ Tarjei
    Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Nerwen
    Eilidh Frazier ~ 1.7 ~ 19 ~ KK ~ Kant ~ Elizabeth Turner ~ Stiles
    Ravelyn Valora Kaisen ~ 1.6 ~ 17 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    Lilith Mackenzie Victoria ~ 1.3 ~ 21 ~ Status ~ Kant ~ Carmella Rose ~ nobilta
    Charlotte Jasmine Kleyn ~ 1.5 ~ 16 ~ AK ~ Kant ~ Emma Watson ~ GinnyWeasley8

    Vampiers ~ 7 (4+3)

    Aaron Sebastian Lukasiak ~ 1.7 ~ 22 (56) ~ Status ~ Kant ~ Ash Stymest ~ Ziegler
    Jem ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Kolonie ~ Neutraal ~ Rob Knighton ~ MabeI
    Grigori Afanas Andrei Rykov ~ 1.4 ~ 23 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ Syncline
    Nathanaël "Zach"(ary) Schröder ~ 1.10 ~ 21 (93) ~ Kolonie (Duitsland) ~ Kant ~ Maurice Sinclair ~ Leora
    Adeline Doan Sandlin ~ 1.11 ~ 23 (130) ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Cahira
    Alexis Caithlin Ericsen ~ 1.6 ~ 19 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    Robine Sarah Jackson ~1.6 ~ 15 (228) ~ Kolonie ~ Kant ~ Lindsay Hansen ~ GinnyWeasley8

    Jagers ~ 10 (4+6) ~ VOL!

    Lev Yevgeny Vasilyev ~ 1.1 ~ 29 ~ Reiziger (Rusland) ~ Tegen EV ~ Ivan N. ~ Yashiro
    Iago Sebastian Quill ~ 1.3 ~ 23 ~ Jager (Dubhaile) ~ (tegen EV) ~ Andy Walters ~ Ilvermorny
    Monroe Douglas Hamillton ~ 1.9 ~ 24 ~ Sniper ~ Kant ~ Faceclaim ~ Vaiana
    Yerev Sergei Vasilyev ~ 1.10 ~ 27 ~ Reizeiger (Rusland) ~ neutraal ~ Faceclaim ~ Scythe
    Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Ziegler
    Chara Louise Ackerman ~ 1.10 ~ 21 ~ Jagere (Dubhaile) ~ Voor EV ~ Ashley Moore ~ MabeI
    Ash(leigh) Theresa xxx ~ 1.4 ~ 19 ~ Status ~ Kant ~ Christina Kartchner ~ Barickson
    Noora Ingrid Valtersen ~ 1.4 ~ 20 ~ Heler/Leraar (Noors/Zweeds) ~ Kant ~ Isabella Peschardt ~ Tarjei
    Linez Gabriela Ribeiro ~ 1.6 ~ 22 ~ Jager (Dubhaile/Brazilië) ~ Kant ~ Lais Oliveira ~ Stiles
    Mæja Sacha Tómasson ~ 1.8 ~ 23 ~ Status ~ Kant ~ Anne Christine Speckhart ~ Marlow



    REGELS
    • De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    • Speeltopic opent op: ??/??/????
    • Maximum 3 rollen, waarvan minimum 2 verschillende wezens
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geen ruzie OOC
    • OOC duidelijk aangeven
    • Geen rollen uit A Bloody Mess (de RPG's lopen in tijd ongeveer tegelijk).
    • (Liefst) in post vermelden: wie? waar? Wezen? Interactie met wie?
    (eventueel: leeftijd, gemoed, outfit,...)
    • Ik (MabeI), Yashiro en Ilvermorny openen enkel de topics!
    • Veel plezier!!


    FAQ
    Weten alle mensen van bestaan van de weerwolven/vampieren?
    Nee, de monsterwereld is over het algemeen niet gekend bij de gewone mensen.


    Rollentopic ~ Praattopic 1|2 ~ Speeltopic

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 13:50 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2016 - 13:12 ]


    Mhm?

    Is er nog een vrouwelijke rol vrij?


    That is a perfect copy of reality.

    nobilta schreef:
    Kan ik nog een vampier, of zijn alle rollen vol?


    Zoals ik in mijn vorig berichtje al zei (;
    Alles staat nog open (:
    Welk geslacht?


    Mhm?

    MabeI schreef:
    (...)

    Zoals ik in mijn vorig berichtje al zei (;
    Alles staat nog open (:
    Welk geslacht?


    Vrouw? :)

    @Marlow: Welk wezen?
    @nobilta: Ik zet je er bij (:


    Nogmaals tho:

    ALLE ROLLEN ZIJN NOG VRIJ, JOIN DE FAMILIE


    Mhm?

    MabeI schreef:
    @Marlow: Welk wezen?
    @nobilta: Ik zet je er bij (:


    Nogmaals tho:

    ALLE ROLLEN ZIJN NOG VRIJ, JOIN DE FAMILIE


    Of als je er een te grote hoeveelheid van hebt zet me bij de weerwolven of de jagers, het maakt me niet uit. xD

    Zou ik ook nog een vrouwelijke jager mogen? I got inspiration :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    sure ^^


    Mhm?

    Ik denk dat ik dit heel gemeen ga laten klinken voor mijn face claim dan,
    maar kan ik ook een weerwolf in plaats van een vampier, zelfde geslacht.
    Mijn face claim ziet er meer weerwolfachtig uit dan vampierachtig.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 17:01 ]








    IAGO.
    I LIKE MY COFFEE
    THE WAY I LIKE MYSELF;
    DARK, BITTER, AND
    TOO HOT FOR YOU.



    BLAH
    BLAH
    BLAH




    NAAM

    Iago Sebastian Quill.

    Iago // Villain in Othello • Shakespeare
    Sebastian // Person of the ancient city of Sebasta • Greece
    Quill // Descendant of Coll • Gaelic


    Het is geen groot geheim dat de familie Quill al jaar en dag Shakespeare volgt. Volgens één of ander boek dat Iago's over-over-over-overgrootvader ergens in een stoffige oude familiebibliotheek had gevonden, zouden de Quill's namelijk in een verre tak afstammen van de beroemde toneelschrijver. Om die eer en trots hoog te houden, zijn bijna alle leden van de familie Quill vernoemd naar Shakespeareaanse personages.



    WEZEN

    Jager, net zoals zo'n beetje iedereen uit de zeventien generaties Quills die voor hem kwamen en die na hem zullen komen.



    LEEFTIJD

    Drieëntwintig.


    WOONPLAATS

    Iago heeft zijn eigen residentie op het landgoed waar de meeste Jagers verblijven. Eigenlijk is die vrijwel aangesloten bij waar de rest van zijn familie woont, en wilt hij ergens anders heen, maar hij kan zich geen andere plek veroorloven.



    INNERLIJK

    Adaptable, Adventurous, Alert, Capable, Captivating, Challenging, Charming, Clear-headed, Confident, Dedicated, Efficient, Firm, Flexible, Focused, Forcecful, Independent, Individualistic, Intelligent, Intuitive, Masculine, Observant, Persuasive, Thorough, Witty, Aggressive, Authoritarian, Determined, Dominating, Proud, Sarcastic, Stubborn, Abrasive, Angry, Arrogant, Brittle, Brutal, Calculating, Callous, Conceited, Cruel, Cynical, Egocentric, Greedy, Grim, Hostile, Impatient, Insensitive, Insincere, Insulting, Intolerant, Irritable, Narcissistic, Narrow-minded, Sadistic, Selfish


    YOU'VE INVENTED A NEW KIND OF STUPID, A "DAMAGE YOU CAN NEVER UNDO" KIND OF STUPID, AN "OPEN ALL THE CAGES IN THE ZOO" KIND OF STUPID.
    "TRULY, YOU DIDN'T THINK THIS THROUGH?" KIND OF STUPID.




    HEY,
    FUCK
    OFF



    UITERLIJK
    Tekst

    GESCHIEDENIS
    Tekst

    EXTRA
    Tekst

    RELATIES
    • Chara Louise Ackerman - Partner[/columns]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 0:34 ]


    help

    Ik faceclaim hierbij even Christina Kartchner. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    † Naam †
    Lilith Mackenzie Victoria.

    † Leeftijd †
    21 Jaar, ze verjaard op 7 mei.

    † Status †
    Tekst.

    † Innerlijk †
    Tekst.

    † Uiterlijk †
    Tekst.

    † Relatie †
    Tekst.

    † Extra †
    Tekst.


    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 20:04 ]

    Mijn fc is Jenna Coleman

    Ooh ja ik wil hierbij Jay Alvarrez even face claimen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MabeI schreef:
    @Marlow: Welk wezen?
    @nobilta: Ik zet je er bij (:


    Nogmaals tho:

    ALLE ROLLEN ZIJN NOG VRIJ, JOIN DE FAMILIE


    Ik wil eigenlijk graag een vrouwelijke jager, maar dan zijn er wel al 5 vrouwen. Is dat okay?


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ik wil eigenlijk graag een vrouwelijke jager, maar dan zijn er wel al 5 vrouwen. Is dat okay?


    Geen probleem. (: Liesje zal je er zo snel mogelijk bij zetten. ^^

    VROUWELIJKE JAGERS ZITTEN VOL TOTDAT ER WEER WAT MANNEN BIJ KOMEN.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 17:29 ]


    help