• ASHES TO DUST
    Wanneer zelfs het licht de duisternis niet verjaagt...


    Wanneer de leider van de Centrale Kolonie vermoord wordt, breekt er langzaam maar zeker een chaos los. Vampiers houden zich niet meer aan het Eerste Verdrag en de Jagers hebben plots hun handen vol. De angst is bij de één verdwenen en rijst bij de andere. De nauwkeurige samenleving in Europa valt langzaam in duigen en het is niet meer duidelijk wie vriend of vijand is.

    Dubhaile, de plaats waar het allemaal begon en nu dreigt te eindigen. De basis van de Centrale Kolonie is in rep en roer, zoekend naar een manier om zich van de Jagers en overgebleven voorstanders van het Eerste Verdrag te ontdoen. Ondertussen probeert de Jagergemeenschap in het stadje stand te houden. En er is ook nog een derde partij; de roedel weerwolven weet niet welke kant te kiezen. Zijn ze tegen de Jagers, of tegen de vampiers? Doen ze mee met de dreigende oorlog, of houden ze zich er buiten? Kunnen ze zich er überhaupt buiten houden? Zal de orde stand houden, of breekt de chaos opnieuw los. Eén ding is zeker;

    als er niet snel iets gebeurt, zal de zon voor een lange tijd ondergaan.

    EVEN EEN BEDANKJE


    Om te beginnen wil ik even alle eer geven aan wie het toekomt. Deze Wereld heb ik namelijk niet alleen in elkaar geflanst, Marthe heeft me hierbij enorm veel geholpen, en het is dan ook een creatie van ons tweeën te noemen. De basis legde ik met een vorige RPG, en samen hebben we het daarna verder uitgewerkt voor ons verhaal.
    Ook is er nog een plaatsje voor Xanthe, die me heeft geholpen met het nalezen van de informatie en de Russische tak van de Jagers meer heeft uitgewerkt.
    Aan alletwee mijn patatjes: Thanks a lottle!

                                                                                                                                       
    INFORMATIE
    Omdat dit zo goed is uitgewerkt (brag brag), staat alle informatie in een story. Het is zeker niet de bedoeling dat jullie alles vanbuiten leren en onthouden, nee, het is echt puur een bron van informatie. Ik heb uitgebreide hoofdstukjes die je best ooit wel eens even doorleest, en de samenvattingen voor als je er een snelle kijk op wil werpen. Je doet het vooral op je eigen tempo, en je mag altijd dingen vragen. Als je iets niet snapt, of er klopt iets niet, sta ik altijd paraat!
    • Story
    • Dubhaile: Uitgebreid & Samenvatting
    • Weerwolven: Uitgebreid & Samenvatting
    • Vampiers: Uitgebreid & Samenvatting
    • Jagers: Uitgebreid & Samenvatting

    BESCHIKBARE ROLLEN
    • Je kan een vampier, weerwolf of Jager nemen als rol. Alles wat beschreven staat, is van toepassing en mag je dus gebruiken. Leiders, onderdeurtjes, buitenstaanders, alles mag (tenzij deze hieronder staat.). Ik vraag je wel om het liefst binnen Europa (of toch de grenzen van de Centrale Kolonie) te blijven.
    • Niet beschikbare rollen:
          - T. Magen
          - Helias Vanparys
          - Jiro Hirumo
          - Andere vampiers die de Grote Genocide als vampier hebben meegemaakt.
          - Rollen van de vorige RPG (dit geldt voor iedereen, inclusief mezelf. Referenties zijn wel toegelaten.)
    • Als je meer uitleg bij een rol nodig hebt, laat het me dan weten.


    INVULLIJSTJE
    Je hoeft al deze puntjes niet echt als aparte puntjes te verwerken in je rol, ik ben tevreden wanneer alles wat hieronder staat er in wordt gezet. De extra is ook volledig vrij te kiezen.

    • Naam
    • Wezen
    • Status:
          - Vampier: Kolonie (hoe hoog op de ladder) of Zwerver
          - Weerwolf: Welke kring (of eventueel welke roedel)/ Rogue
          - Jager: Welk kwartier + Afgestudeerd + Functie
    • Leeftijd: Onbeperkt
          - Vampiers: Echte leeftijd mag niet meer zijn dan 827 jaar vampier zijn (dus na 1189 veranderd) want er zijn er maar heel weinig die de GG overleefd hebben en nu nog rondlopen, en die zijn (sorry) al allemaal bepaald voor de story.
    • Woonplaats
    • Innerlijk: Hoe je het doet, mag je kiezen, maar geef liefst een beetje uitleg (kan ook bij geschiedenis) dat we wat meer weten dat je personage koppig is. (Je kan bijvoorbeeld koppig zijn op verschillende manieren).
    • Uiterlijk:
          - Vampiers: Vergeet de voedingstanden niet en eventueel ook hoe hij/zij eruit ziet wanneer ze een tantrum doormaken.
          - Weerwolven: Je mag (maar dat hoeft niet perse) de wolfvorm ook beschrijven, maar gebruik hier geen foto bij (toch niet zonder uitleg), aangezien de weerwolven er niet als gewone wolven uitzien.
    • Geschiedenis:
          - Vampier: Zijn/haar dood + Para en eventuele Subs.
          - Weerwolf: Eventueel de eerste verandering.
          - Jager: Partner(s) en eventueel de mijlpalen die hij/zij al behaald heeft.
    • Extra:
          - Guilty pleasures
          - Mistalenten
          - Geheimen
          - Verslavingen
          - Likes
          - Tics
          - Angsten
          - Dislikes
          - Talenten
          - Talen
          - Geaardheid
          - .... Je mag hier bijzetten wat je maar wil.
    • Relaties:


    EIGENLIJKE ROLLEN
    VAMPIERS EN WEERWOLVEN ZIJN NOG BESCHIKBAAR

    Weerwolven ~ 8 (4+4)

    • Astro Caelen Atchison ~ 1.8 ~ 22 ~ Status ~ Kant ~ Ruben Pol ~ Nomophobe
    • Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green ~ 1.1 ~ 22 ~ Rogue ~ Kant ~ Luke Powell ~ Pickett
    • Theodore Wyatt Atkinson ~ 1.7 ~ 21 ~ KK ~ Kant ~ Jay Alvarrez ~ greenlight22
    • Dante Irving ~ 1.9 ~ 24 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ Tarjei
    • Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Nerwen
    • Eilidh Frazier ~ 1.7 ~ 19 ~ KK ~ Kant ~ Elizabeth Turner ~ Stiles
    • Ravelyn Valora Kaisen ~ 1.6 ~ 17 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    • Lilith Mackenzie Victoria ~ 1.3 ~ 21 ~ Status ~ Kant ~ Carmella Rose ~ nobilta
    • Charlotte Jasmine Kleyn ~ 1.5 ~ 16 ~ AK ~ Kant ~ Emma Watson ~ GinnyWeasley8

    Vampiers ~ 7 (4+3)

    • Aaron Sebastian Lukasiak ~ 1.7 ~ 22 (56) ~ Status ~ Kant ~ Ash Stymest ~ Ziegler
    • Jem ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Kolonie ~ Neutraal ~ Rob Knighton ~ MabeI
    • Grigori Afanas Andrei Rykov ~ 1.4 ~ 23 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ Syncline
    • Nathanaël "Zach"(ary) Schröder ~ 1.10 ~ 21 (93) ~ Kolonie (Duitsland) ~ Kant ~ Maurice Sinclair ~ Leora
    • Adeline Doan Sandlin ~ 1.11 ~ 23 (130) ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Cahira
    • Alexis Caithlin Ericsen ~ 1.6 ~ 19 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    • Robine Sarah Jackson ~1.6 ~ 15 (228) ~ Kolonie ~ Kant ~ Lindsay Hansen ~ GinnyWeasley8

    Jagers ~ 10 (4+6) ~ VOL!

    • Lev Yevgeny Vasilyev ~ 1.1 ~ 29 ~ Reiziger (Rusland) ~ Tegen EV ~ Ivan N. ~ Yashiro
    • Iago Sebastian Quill ~ 1.3 ~ 23 ~ Jager (Dubhaile) ~ (tegen EV) ~ Andy Walters ~ Ilvermorny
    • Monroe Douglas Hamillton ~ 1.9 ~ 24 ~ Sniper ~ Kant ~ Faceclaim ~ Vaiana
    • Yerev Sergei Vasilyev ~ 1.10 ~ 27 ~ Reizeiger (Rusland) ~ neutraal ~ Faceclaim ~ Scythe
    • Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Ziegler
    • Chara Louise Ackerman ~ 1.10 ~ 21 ~ Jagere (Dubhaile) ~ Voor EV ~ Ashley Moore ~ MabeI
    • Ash(leigh) Theresa xxx ~ 1.4 ~ 19 ~ Status ~ Kant ~ Christina Kartchner ~ Barickson
    • Noora Ingrid Valtersen ~ 1.4 ~ 20 ~ Heler/Leraar (Noors/Zweeds) ~ Kant ~ Isabella Peschardt ~ Tarjei
    • Linez Gabriela Ribeiro ~ 1.6 ~ 22 ~ Jager (Dubhaile/Brazilië) ~ Kant ~ Lais Oliveira ~ Stiles
    • Mæja Sacha Tómasson ~ 1.8 ~ 23 ~ Status ~ Kant ~ Anne Christine Speckhart ~ Marlow



    REGELS
    • De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    • Speeltopic opent op: ??/??/????
    • Maximum 3 rollen, waarvan minimum 2 verschillende wezens
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geen ruzie OOC
    • OOC duidelijk aangeven
    • Geen rollen uit A Bloody Mess (de RPG's lopen in tijd ongeveer tegelijk).
    • (Liefst) in post vermelden: wie? waar? Wezen? Interactie met wie?
    (eventueel: leeftijd, gemoed, outfit,...)
    • Ik (MabeI), Yashiro en Ilvermorny openen enkel de topics!
    • Veel plezier!!


    FAQ
    • Weten alle mensen van bestaan van de weerwolven/vampieren?
    Nee, de monsterwereld is over het algemeen niet gekend bij de gewone mensen.


    Rollentopic ~ Praattopic 1|2 ~ Speeltopic

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 13:50 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2016 - 13:12 ]


    Mhm?

    LearnToPlay schreef:

    NAME       NAME
    G I R L      WEREWOLF

    QUOTE


    QUOTE


    K A R A K T E R

    ITEXT TEXT TEXT TEXT



    U I T E R L I J K




    QUOTE

    N A A M



    L E E F T I J D




    G E S C H I E D E N I S




    [/justify]


    QUOTE


    R E L A T I E S



    E X T R A



    ik zou het leuk vinden moest je het eerst vragen voordat je mijn lay-out zomaar kopieert - ervan uit gaande dat ik het niet zou merken omdat ik toch niet meedoe aan deze rpg - en ga nu alsjeblieft niet zeggen dat het per ongeluk is want het is exact hetzelfde; gaande van fonts tot kleuren en positionering van de tekst
    #plagiaat #rantout

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 18:28 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Oké ze kan wel van zich af bijten hoor ;) (letterlijk).
    Maar ik denk dat ik haar toch beter iets ouder kan maken. Is 15 jaar is dat goed of is dat nog steeds aan de jonge kant?

    PS dit zijn mijn faceclaims:

    Vampier: Lindsay Hansen
    Weerwolf: Emma Watson


    Het blijft vrij jong, maar ik kan niet zeggeb dat het niet mag.


    Mhm?


    Ravelyn Valora Kaisen
    Beta-girl Werewolf
    My lips are the gun. My smile is the trigger. My kisses are the bullets, label me a killer



    'I'm reckless, I know.'


    Leeftijd
    - Geboren op 13 december
    -17 jaar
    - Sterrenbeeld is Boogschutter


    Uiterlijk
    — Lengte • 1 meter 74
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Wenkbrauwen. • Dunne, bruine wenkbrauwen
    — Oogkleur • Felgroen
    — Bril of lenzen • niet nodig
    — Neus • Een smalle wipneus
    — Lippen • Volle zachtroze lippen
    — Huidskleur • Bleke huidskleur, in haar gezicht vol met sproeten
    — Kenmerken • Haar rode haar, felgroene ogen en haar vele sproeten
    — Haarkleur • Rood
    — Haartype • Rood golvend haar , tot net onder haar ribben
    — Haarstijl • golvend
    — Stem • Een zachte, iets wat hese stem, Die ze alleen verheft als ze boos is
    — Handicaps • geen
    — Kledingstijl • verschilt, maar net waar ze zin in heeft
    — Favoriete kledingstuk • jeans, ookal vind ze rokken en jurken ook leuk
    — Accessoires • een ketting met een blauw steentje
    — Tatoeages • geen
    — Piercings • geen

    Als weerwolf
    — grootte • Ravelyn is een van de grotere weerwolven, al steekt ze niet met kop en schouders erbovenuit
    — Ogen • Als Ravelyn een wolf word blijven haar ogen groen, zij het dat ze meer lijken te glanzen
    — vacht • Ravelyn behoudt haar karakistieke rode haarkleur, Al is het dan niet meer zo felrood, maar eerder geneigd naar bordeauxrood
    — Andere kenmerken • Naar haar poten en snuit word haar haar lichter, dat het zachtrood word


    Innerlijk
    • Koppig
    • Sarcastisch
    • Eigenwijs
    • Behulpzaam
    • Eerlijk
    • Sociaal
    • Humoristisch
    • Trouw
    • Nieuwsgierig
    • Stemmingswisselingen
    •Beschermend


    I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right
    Ravelyn is heel koppig en eigenwijs als het gaat om iets waar ze overtuigd van kan zijn. Dan moet je met goede argumenten komen, wil je haar overhalen. Ze overweegt wel andere meningen, maar het is een kleine kans dat ze dan haar mening direct laat vallen. Ravelyn kan behoorlijk eigenwijs zijn. Ze staat open voor andere mensen hun idee, maar als ze zelf een idee heeft over iets kan ze nog behoorlijk erover doorgaan. Maar meestal heeft ze wel door wanneer ze moet stoppen.

    If you are cooler than me, wouldn't that make me hotter than you?
    Ravelyn is van nature al sarcastisch, maar voornamelijk als ze je niet mag komt dit nog duidelijker tot uiting. Tegen hogere rangen houd ze zich zoveel mogelijk in, al kan een sarcastisch antwoord soms alsnog over haar lippen komen.

    Kindness is not a weakness
    Vroeger was Ravelyn behulpzamer dan ze nu is. dit is omdat er door andere mensen misbruik van gemaakt is. Dus of ze behulpzaam is richting iemand , is afhankelijk of ze je mag of niet, en hoeveel ze vertrouwt.

    I'm not rude, I'm honest. I just speak what's on my mind, even if most can't handle the truth
    Ravelyn is waarschijnlijk de meest eerlijke persoon die je zal ontmoeten. Ze is recht voor haar raap, en als ze je niet mag, laat ze het je weten. Als ze je wel mag laat ze het je ook weten. Het is niet dat ze overal luidkeels haar mening verkondigd over iets, maar als je haar naar haar mening vraagt, zul je eerder de koude waarheid krijgen, dan warme leugens.

    Be brave enough to start a conversation that matters
    Ravelyn is een van de meest sociale mensen die er is. Ze is altijd open voor een gesprek, en vind ook dat je met iemand van de laagste rang een evengoed gesprek kan voeren als iemand van een hoge rang. Ook zal ze altijd wel glimlachen of een gesprek aanknopen met iemand die eruit ziet alsof hij niet op zijn of haar plaats is zodat die persoon zich er meer betrokken bij voelt.

    Humor can be one of our best survival tools
    Ravelyn heeft hele droge humor, en is ook echt de droogkloot van de familie. Ze kan heel vaak van alles wat iemand zegt in de lach schieten of een grap van maken. Dit probeert ze wel minder te doen dan voorheen omdat ze merkt dat het sommige, serieuze en oudere weerwolven irriteert.

    loyality is about people who stay loyal behind your back
    Ravelyn hecht heel veel waarde aan loyaliteit, en is dan zelf ook heel trouw aan de roedel. Ze waardeert het ook als mensen trouw aan de roedel zijn en/of aan haar, daarvoor zul je haar trouw vaak terug krijgen. Maar als je haar trouw ook maar een beetje beschaamd, dan is het compleet weg en zul je veel moeite moeten doen om het terug te krijgen.

    curiosity is the lust of mind
    Ravelyn is heel nieuwsgierig en wil zoveel mogelijk over iets weten. Meestal gaat dit over algemene zaken waarbij iemand haar mening vraagt. Ze zal eerst haar eerlijke mening geven op dat moment, maar daarna zou het nog kunnen veranderen als ze meer feiten erover weet.

    I hate my moods , they never ask permission before they change
    Ravelyn heeft last van stemmingswisselingen, voornamelijk in de ochtend. Dan is ze vrolijk, en het volgende moment kan ze je wel neerslaan omdat je over haar irritatie punt heen zit.

    I will protect you, even if that is gonna get me killed
    Ravelyn is heel beschermend tegenover haar geliefden, en ze zal er alles aandoen zodat zij er zo ongedeerd mogelijk vanaf komen. Ook al zou ze darbij gewond of gedood kunnen worden.



    Relaties
    • Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green
    Zotikos is de jongen die Ravelyn gebeten heeft toen ze jong was en nog geen complete controle had over haar weerwolf zijn en hoe zich te beheersen, aangezien ze het toen veel te leuk vond als weerwolf zijnde. Toen heeft ze in een opwelling Zotikos gebeten.

    •Charlotte Jasmine Kleyn
    Ravelyn en Charlotte zijn beste vriendinnen. Ze wonen in het zelfde gebouw, en doen vaak dingen samen, ook al mag dat niet altijd.

    •Theodore Wyatt Atkinson
    Vroeger haalde Ravelyn en Theodore met nog wat andere kinderen uit de buurt kattenkwaad uit.


    Geschiedenis
    komt nog

    Woonplaats
    -in het hoofdgebouw

    Extra

    • Likes • Eten, Dansen, familie, vrienden, Tekenen, Lezen, Door de stad dwalen
    • Dislikes • Zeurende mensen, Arrogante mensen, Kleine ruimtes, Extreme hoogtes
    • Angsten • Extreme hoogtes, Kleine ruimtes
    • Geaardheid • Ravelyn is Biseksueel

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 20:19 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Kan je wel gewoon je post aanpassen en niet opnieuw posten? Anders staat het topic meteen vol (;


    Mhm?

    ROBINE      SARAH      JACKSON

    "Sometimes i'm young angel from heaven, but that is an illusion"


    • Naam
    Robine Sarah Jackson
    Robine — Engels voor briljant
    Sarah — Herbreeuws voor prinses
    Jackson — Engels voor zoon van Jack
    Bijnaam — Robin ("Noem me ook zo!")

    • Wezen
    Vampier

    • Status
    Kolonie

    •Leeftijd
    Ze is 228 jaar oud. Ze is gestorven toen ze 15 was.

    • Woonplaats
    Een huisje op het eiland van Dubhaile

    • Innerlijk
    • Doorzetter
    • Dapper
    • Lef
    • Zelfverzekerd
    • Krachtig
    • Nieuwschierig
    • Slim
    • Fanatiek
    • Helder
    • Charmant
    • Ongeduldig
    • Sluw
    • Brutaal
    • Eigenwijs
    • Koppig
    • Fel
    • Sarcastisch
    • Heeft een kort lontje
    • Sadistisch
    • Manipulerend

    Robin is een meisje die eruitziet als ongeveer 15 jaar maar eigenlijk 228 is. Ze doen zich altijd voor als een onschuldig lief verlegen meisje. Dat is ze dus totaal niet. Ze is in werkelijkheid sluw en ongeduldig. Ook dramt ze altijd haar wil door en trekt zich niks aan van regels waardoor ze zich in de problemen kan werken. Ze komt er dan meestal ook weer zonder problemen uit. Haar motto is: regels zijn er om gebroken te worden. Als je haar uitdaagt ofzo kan ze echt heel fel uit de hoek komen. Ze is ook behoorlijk sarcastisch of nou ja behoorlijk? Altijd en overal tenzij ze je wil overhalen of manipuleren en je haar slachtoffer bent. Ze is goed in het neppen van mensen, om ze het gevoel te geven dat ze een leuk, lief, onschuldig meisje is en dan toe te slaan als ze het niet verwachten. Ze negeert het eerste verdrag nu helemaal en dood dus gewoon mensen. Ze is erg prikkelbaar dus zou het niet moeilijk moeten zijn om haar boos te maken. Als ze boos is is ze echter wel echt woedend en moet en zal ze wraak nemen op je. Ze is ook in wat ze zegt erg helder. Het meest belangrijkste is toch wel dat Robin echt heel sadistisch is. Ze houd ervan om mensen pijn te zien lijden en is gek op moeilijk doen.

    • Geschiedenis
    In haar jeugd is ze slecht behandeld. Al helemaal toen haar ouders doodgingen en ze een wees werd. Ze werd zo mishandeld en ondervoed dat ze helemaal veranderde, het lieve sociale onschuldige meisje was er niet meer. Ze was het op een dag zo zat dat ze probeerde zelfmoord te plegen wat mislukte, dus liep ze weg van 'huis'. Het ging helemaal fout, want ze kwam een jager en vampier tegen die aan het vechten waren. Ze merkten haar niet op en toen de jager begon te verliezen gooide hij een mes naar de vampier dat hij miste. Het kwam wel in de buik van Robin. Toen de vampier won merkte hij Robin op. Hij leek lief maar was een vampier. Hij stelde haar gerust en diende haar zijn bloed toe, redde daarmee haar leven en nam haar mee naar de zijn huis. Hij leerde haar van alles, haar krachten beheersen, mensen misleiden en zich verdedigen. Tot hij een keer werd gedood door een jager. Robin was vanstreek en sloot zich aan bij de kolonie. Daar begon ze met een nieuw leven. Ze paste alle technieken toe die haar para haar had geleerd. Zelf is ze ook para haar sub is: Alexis die ze ook nogsteeds ziet en dingen heeft geleerd in het begin maar veel minder dan dat haar eigen para had gedaan. Robin is zelf een groot tegenstander van het eerste verdrag geweest. Ze had de grootste moeite gedaan om het te gehoorzamen. Nu luisterd ze alleen naar zichzelf en houd ze zich dus ook niet meer aan het eerste verdrag.

    • Relaties

    Alexis Caithlin Ericsen
    Robin heeft Alexis vampier gemaakt. Ze zien elkaar regelmatig maar om hun nou vrienden te noemen? Nee!


    Lev Yevgeny Vasilyev
    Lev haat haar omdat hij niet van vampiers houd (natuurlijk). Ook omdat ze nog een kind is. En hij niet van kinderen houdt. Robin geageerd hier weer kwaad op omdat ze als een kind gezien wordt maar eigenlijk 228 jaar is.


    Monroe Douglas Hamillton
    Robin heeft zijn vader een keer aangevallen. Ze heeft hem niet kunnen doden maar wel een verwonding gemaakt. Helaas kwam de hele familie eraan en maakte Robin dat ze weg kwam. Monroe is daarom extra op zijn hoede bij haar en zou haar als de EV niet gelde zonder te aarzelen neerhalen.


    • Uiterlijk



    Lindsay Hansen
    — Lengte • 1 meter 55
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Oogkleur • Diepblauw
    — Bril of lenzen • is niet nodig
    — Neus • Een normale neus
    — Lippen • Normaal en naturel
    — Huidskleur • Blank met veel sproetjes op haar gezicht.
    — Kenmerken • Haar haar, diepblauwe ogen en sproetjes
    — Haarkleur • Koper/Kastanjebruin
    — Haartype • Normaal
    — Haarstijl • Golvend
    — Stem • Een redelijk hoge stem die eigenlijk zacht is maar redelijk vaak wordt verhoogd
    — Handicaps • geen
    — Kledingstijl • Schattig
    — Accessoires • Een zilveren ketting met een zwarte parel
    — Tatoeages • geen
    — Piercings • geen

    • Extra
    • Verslavingen: —
    • Likes: Bloed, mensen martelen en angst zaaien.
    • Dislikes: Afgewezen worden, Jagers, Betweters, Boeken, weerwolven, jagers en andere vampiers die haar als minderwaardig beschouwen omdat ze gestorven is toen ze 15 was.
    • Talenten: Mensen manipuleren
    • Talen: Engels
    • Geaardheid: Daar is ze nog niet helemaal uit omdat ze eigenlijk nog nooit echt wat voor iemand heeft gevoeld.
    • Motto: Regels zijn er om gebroken te worden.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 20:44 ]

    Linez Gabriela Ribeiro

    very private people have mastered the art of telling you little about themselves but doing it in such a way you think you know a lot

    NAAM
    Linez Gabriela Ribeiro

    LEEFTIJD
    Tweeëntwintig

    WEZEN
    Jager

    STATUS
    Dubhailekwartier.
    Haar specialiteiten zijn man-op-man gevechten, handwapens en geneeskunde.
    Ze heeft 75 kills gehad. Lin heeft een haast elegante manier van vechten, wat komt doordat ze al danst sinds ze kan lopen en dit ook regelmatig gebruikt tijdens vechten.


    i hate it when people text me "k"
    i'm very rarely in the mood to talk about posttassium

    INNERLIJK
    trust issues, sees everything in black and white, good actress, intelligent, manipulative, strategic mind, when she truly cares about you she'll give up the world for you, protective mysterious, opinionated, cynical, confident, a whole nother person when she cares about you, independent, decesive, hardworking, kinda judgemental, sarcastic, hates talking about herself, cunning, lonely, critical, flaming temper, resourceful, egocentric, no-nonsense kind of girl, sticks to her principles, doesn't like to depend on others, is rather alone than in bad company

    ♠ Linez heeft erg veel moeite mee om mensen te vertrouwen. Ze is erg achterdochtig en denkt al snel dat mensen andere bedoelingen hebben. Wanneer het aankomt op missies in groepen, dan weigert ze ronduit om te gaan zonder *insert Marlow char name*.
    ♠ Ze heeft door de jaren heeft goed geleerd hoe ze dingen moet faken. Ze weet dan ook prima te doen alsof ze je aardig vindt, terwijl ze je eigenlijk niet uitkan staan (wat bij 90% van de mensen zo zal zijn). Ze kan prima naar je glimlachen, ook al wilt ze je het liefst een klap verkopen.
    ♠ Lin ziet alles ontzettend zwart-wit. Iets is ofwel goed of slecht. Niet alleen dingen, maar ook ben mensen, en iets valt sneller in de "slecht" categorie.
    ♠ Ze doet graag alsof ze helemaal niemand nodig heeft, en kan zichzelf eigenlijk ook prima reden. Truth be told zijn er echter ook vaak momenten waarop ze iemand nodig heeft, maar nooit dat ze dat zal toegeven.
    ♠ Linez heeft ook een erg beschermende kant. Dit valt vooral op door de wat kleinere dingetjes. Bijvoorbeeld, wanneer ze tot 's avonds laat ergens heen geweest is, dan zal ze die persoon vragen haar een berichtje te sturen wanneer hij/zij veilig thuis is aangekomen.
    ♠ De jongedame is zeker slim en is een strategische denker. In een zekere zin is ze ook wel ietswat manipulatief. Wanneer ze iets echt wilt, dan zal ze er zeker voor zorgen dat ze het krijgt, waaruit ook haar vastberadenheid blijkt. Ze deinst er dan ook niet voor terug om iemand te chanteren.
    ♠ Ze is ook enigszins wraakzuchtig. Wanneer iemand iets bij haar flikt, kan hij of zij er vanuit gaan dat je het driedubbel terug krijgt, ongeacht zijn of haar status. Als het een belangrijk persoon betreft, zorgt ze er wel gewoon voor dat ze het klusje niet daadwerkelijk zelf uit hoeft te voeren.
    ♠ Lin is óntzettend perfectionistisch. Ze wilt dat alles gelijk de eerste keer goed raakt en raakt gefrustreerd als iets lukt. Belangrijk is dat iets haarzelf lukt. Iemand hoeft dan ook geen vriendelijke reactie verwachten van haar, als iemand haar hulp aanbiedt. Ze zal ook niet snel om hulp vragen. Een andere reden hier achter is dat ze niet zwak over wilt komen, maar ook omdat ze niet afhankelijk wilt zijn van anderen.
    ♠ Ze kan nogal een sarcastische houding hebben, die er aan toe bij draagt aan het gegeven dat enkele mensen vinden dat nogal een attitude heeft, met name leiding gevende types.
    ♠ Linez heeft een gruwelijke hekel aan weerwolven en vampiers, maar heeft van haar ouders wel enkele principes meegekregen. Eén van deze principes is om "clean kills" te maken, wat in houdt om vampiers en weerwolven zo efficiënt mogelijk te vermoorden en niet onnodig te martelen
    .


    UITERLIJK
    ♠ 1.76 meter
    ♠ blauw-groene ogen
    ♠ donkerbruin, lichtelijk golvende lokken die tot halverwege haar middel reiken
    ♠ slank, fit figuur
    ♠ lang stel benen
    ♠ exotisch en sensueel
    ♠ ziet er verzorgd uit (e.g. geen afbeten nagels, geen kleding met vlekken)
    ♠ brandmerk in vorm van een zon op haar linkerpols, maan op haar rechterpols

    not today satan

    FAMILIE & GESCHIEDENIS
    Pedro Ribeiro || father || ♰
    Ana Ribeiro || mother || ♰
    ... Tómassen || godfather ||
    ... Tómassen || godmother ||
    Mæja Sacha Tómasson || as good as sisters

    Linez heeft tot haar tiende in Brazilië gewoond, waar het altijd redelijk onstuimig is geweest tussen de jagers aan de ene kant, en wolven en vampiers aan de andere kant. Door het vele zonlicht in het landen woonden er niet veel vampieren, waardoor degene die er wel wonen erg oud zijn.
          Toen ze net enkelen weken tien was, kwamen Linez en haar ouders in een ambush terecht. Door de situatie in het land hebben jagers daar altijd wel wapens mee, maar ze waren niet voorbereid op zo'n grote groep weerwolven. Pedro kon net een noodoproep plaatsen aan de rest van de jagers, waarna de wolven aanvielen. Veel konden ze niet verrichten tegen de wolven doordat ze onvoorbereid en zwaar in de minderheid waren. Alles gebeurde recht voor Linez' ogen, die zelf nog niet veel kon verrichten doordat ze nog maar enkele jaren training had gehad. De wolven leken zich echter niet veel om haar te bekommeren en richtten zich enkel op haar ouders.
          Eenmaal haar ouders dood worden, veranderde de grootste wolf terug naar een mens en meldde Linez dat ze haar wel zouden krijgen wanneer ze volwassen was. Hierop vertrokken de wolven.
          Zo'n halfuur later kwamen de andere jagers er aan en troffen ze Linez aan in een haast katatonische staat.
          Na de begrafenis vertrok ze naar Schotland, waar haar peetouders wonen. Zeker in het begin was dit erg moeilijk voor haar. Ze sprak hooguit 100 woorden Engels, waardoor school en andere activiteiten verre van prettig waren. Het Tómassen-gezin ving haar echter goed op, maar ze heeft nooit echt hulp gehad met het verwerken van haar ouders dood.


    RELATIES
    text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text


    she was beautiful
    in the way a forest fire was beautiful

    EXTRA
    Guilty pleasures
    Fear
    Likes
    sex, wodka, dancing, winning arguments, her weapons
    Dislikes
    werewolves, vampires, crying, camping, beer
    Quirks
    Addictions
    Talents
    Sucks at
    Petpeeves
    people who bite their nails, people who make a lot of sound while eating, people who crack their fingers or whatever bodyparts on purpose
    Other
    ♠ Ze heeft regelmatig last van nachtmerries en night terrors
    ♠ Ze praat nog met een lichtelijk accent. Wanneer ze kwaad of overstuur is, wordt haar accent sterker

    You can wake her up at three A.M. for
    The clumsiest thing she has ever done
    Her favourite childhood memory
    Favourite place in the entire world
    On her bucketlist

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 22:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Alexis Caithlin Ericsen
    Vampire Girl
    Take a closer look sweetie, I'm deadly



    I am good, but not an angel. I do sin, but I am not the devil


    Leeftijd
    - Geboren op 28 december
    -gestorven in 1915
    -Gestorven als 19-jarige
    - Sterrenbeeld is steenbok


    Uiterlijk
    — Lengte • 1 meter 76
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Wenkbrauwen. • bruine wenkbrauwen
    — Oogkleur • Blauw, met groene tinten
    — Bril of lenzen • Niet nodig
    — Neus • wipneus
    — Lippen • Volle, roze lippen
    — Huidskleur • Blank
    — Kenmerken • Haar ogen die alles lijken te zien
    — Haarkleur • Bruin
    — Haartype • golvend
    — Haarstijl • tot iets over haar schouders. meestal los
    — Stem • Hoge zachte stem. Word alleen verheft als ze woedend is
    — Handicaps • geen
    — Kledingstijl • Vaak vrouwelijk, meestal jurken of rokjes, soms een broek.
    — Favoriete kledingstuk • Een jurk
    — Accessoires • Een zwart armbandje


    Innerlijk
    • Leergierig
    • Behulpzaam
    • Sarcastisch
    • Uitgesproken mening
    • Slim
    • Sluw
    • Koppig
    • Charmant
    • Flirterig
    • Stemmingswisselingen

    knowledge comes from learning, wisdom comes from living
    Alexis is heel leergierig. Ze wil vaak zoveel mogelijk weten over en onderwerp, en zit dus ook vaak in de boeken, om informatie in zich op te nemen. En je kan haar eigenlijk vergelijken met een wandelende wikipedia.

    We can't help everyone, but everyone can help someone
    Alexis is van aard heel behulpzaam, al is ze nuchter genoeg dat er geen gebruik van word gemaakt. Dit is alleen ook de oorzaak hoe ze aan haar einde is gekomen. Ze wil vaak mensen helpen, dit gaat van de tas dragen, tot wonden verbinden etc.

    I speak fluent sarcasm
    Alexis kan heel sarcastisch zijn, vooral als ze je niet mag. Dan kan ze je ook van die steken onder water geven, en je belachelijk maken.

    You asked for my opinion, I've never said it would be an kind one
    Alexis geeft overal haar mening over. Ze geeft hem meestal niet als je hem niet vraagt, maar hier is het ook afhankelijk of ze je mag of niet. Als ze je mag zal ze meer letten op wat ze zegt dan als ze je niet mag.

    Half of being smart is knowing what you are dumb about
    Zoals eerder al gezegd, Alexis zit vaak met haar neus in de boeken. Ze is hierdoor rijk aan een grotere woordenschat dan de meeste vampiers, mensen, weerwolven en jagers. Ook heeft ze een andere kijk op dingen waardoor haar mening nog wel eens gevraagd word. Hierdoor zou je haar als slim kunnen bestempelen

    I noticed everything, i just pretend i didn't
    Alexis is een meisje dat van alles opvangt, ziet en hoort, maar doet of ze dat niet heeft, tot ze het in haar voordeel kan gebruiken. Dit heeft ze al vaker gedaan en zal ze in de toekomst nog wel meer doen, als het in haar voordeel is. Hierdoor kan je haar als sluw bestempelen

    I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right
    Alexis is heel koppig en eigenwijs als het gaat om iets waar ze overtuigd van kan zijn. Dan moet je met goede argumenten komen, wil je haar overhalen. Ze overweegt wel andere meningen, maar het is een kleine kans dat ze dan haar mening direct laat vallen. Ravelyn kan behoorlijk eigenwijs zijn. Ze staat open voor andere mensen hun idee, maar als ze zelf een idee heeft over iets kan ze nog behoorlijk erover doorgaan. Maar meestal heeft ze wel door wanneer ze moet stoppen.

    Being charming is my hobby
    Alexis kan heel charmant en flirterig overkomen. Dit gebruikt ze vooral als ze iets van iemand nodig heeft. Spullen of informatie, en ze is hier heel oppervlakkig mee, zodat het niet overduidelijk word.

    I hate my moods , they never ask permission before they change
    Ravelyn heeft last van stemmingswisselingen, voornamelijk in de ochtend. Dan is ze vrolijk, en het volgende moment kan ze je wel neerslaan omdat je over haar irritatie punt heen zit.



    Relaties
    •Robin Sarah jackson
    Robin is de para van Alexis. maar of ze nou goede vriendinnen zijn? Nee niet bepaald.

    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •



    Geschiedenis
    komt nog

    Woonplaats
    -Op het eiland

    Extra

    • Likes • Dansen, Lezen, Ronddwalen
    • Dislikes • Pistolen, Naalden, Vies ruikende lucht (zweet , sigaretten etc.) Teveel stress, Honger
    • Angsten • Pistolen, Naalden
    • Geaardheid • Alexis is Panseksueel

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 20:50 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Zotikos is zo goed als af, ik zoek alleen nog relaties (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Zotikos is zo goed als af, ik zoek alleen nog relaties (:


    Ik heb Charlotte en Robine voor je

    Omg mag ik pls een mannelijke vampier?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Omg mag ik pls een mannelijke vampier?

    Je staat erbij!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pickett schreef:
    Zotikos is zo goed als af, ik zoek alleen nog relaties (:


    Ik heb Alexis en Ravelyn voor je (:


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Wie wil er een relatie met Charlotte of Robin?

    Wacht eventjes tot het praattopic voor relaties alsjeblief


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Wacht eventjes tot het praattopic voor relaties alsjeblief


    Sorry