• ASHES TO DUST
    Wanneer zelfs het licht de duisternis niet verjaagt...


    Wanneer de leider van de Centrale Kolonie vermoord wordt, breekt er langzaam maar zeker een chaos los. Vampiers houden zich niet meer aan het Eerste Verdrag en de Jagers hebben plots hun handen vol. De angst is bij de één verdwenen en rijst bij de andere. De nauwkeurige samenleving in Europa valt langzaam in duigen en het is niet meer duidelijk wie vriend of vijand is.

    Dubhaile, de plaats waar het allemaal begon en nu dreigt te eindigen. De basis van de Centrale Kolonie is in rep en roer, zoekend naar een manier om zich van de Jagers en overgebleven voorstanders van het Eerste Verdrag te ontdoen. Ondertussen probeert de Jagergemeenschap in het stadje stand te houden. En er is ook nog een derde partij; de roedel weerwolven weet niet welke kant te kiezen. Zijn ze tegen de Jagers, of tegen de vampiers? Doen ze mee met de dreigende oorlog, of houden ze zich er buiten? Kunnen ze zich er überhaupt buiten houden? Zal de orde stand houden, of breekt de chaos opnieuw los. Eén ding is zeker;

    als er niet snel iets gebeurt, zal de zon voor een lange tijd ondergaan.

    EVEN EEN BEDANKJE


    Om te beginnen wil ik even alle eer geven aan wie het toekomt. Deze Wereld heb ik namelijk niet alleen in elkaar geflanst, Marthe heeft me hierbij enorm veel geholpen, en het is dan ook een creatie van ons tweeën te noemen. De basis legde ik met een vorige RPG, en samen hebben we het daarna verder uitgewerkt voor ons verhaal.
    Ook is er nog een plaatsje voor Xanthe, die me heeft geholpen met het nalezen van de informatie en de Russische tak van de Jagers meer heeft uitgewerkt.
    Aan alletwee mijn patatjes: Thanks a lottle!

                                                                                                                                       
    INFORMATIE
    Omdat dit zo goed is uitgewerkt (brag brag), staat alle informatie in een story. Het is zeker niet de bedoeling dat jullie alles vanbuiten leren en onthouden, nee, het is echt puur een bron van informatie. Ik heb uitgebreide hoofdstukjes die je best ooit wel eens even doorleest, en de samenvattingen voor als je er een snelle kijk op wil werpen. Je doet het vooral op je eigen tempo, en je mag altijd dingen vragen. Als je iets niet snapt, of er klopt iets niet, sta ik altijd paraat!
    • Story
    • Dubhaile: Uitgebreid & Samenvatting
    • Weerwolven: Uitgebreid & Samenvatting
    • Vampiers: Uitgebreid & Samenvatting
    • Jagers: Uitgebreid & Samenvatting

    BESCHIKBARE ROLLEN
    • Je kan een vampier, weerwolf of Jager nemen als rol. Alles wat beschreven staat, is van toepassing en mag je dus gebruiken. Leiders, onderdeurtjes, buitenstaanders, alles mag (tenzij deze hieronder staat.). Ik vraag je wel om het liefst binnen Europa (of toch de grenzen van de Centrale Kolonie) te blijven.
    • Niet beschikbare rollen:
          - T. Magen
          - Helias Vanparys
          - Jiro Hirumo
          - Andere vampiers die de Grote Genocide als vampier hebben meegemaakt.
          - Rollen van de vorige RPG (dit geldt voor iedereen, inclusief mezelf. Referenties zijn wel toegelaten.)
    • Als je meer uitleg bij een rol nodig hebt, laat het me dan weten.


    INVULLIJSTJE
    Je hoeft al deze puntjes niet echt als aparte puntjes te verwerken in je rol, ik ben tevreden wanneer alles wat hieronder staat er in wordt gezet. De extra is ook volledig vrij te kiezen.

    • Naam
    • Wezen
    • Status:
          - Vampier: Kolonie (hoe hoog op de ladder) of Zwerver
          - Weerwolf: Welke kring (of eventueel welke roedel)/ Rogue
          - Jager: Welk kwartier + Afgestudeerd + Functie
    • Leeftijd: Onbeperkt
          - Vampiers: Echte leeftijd mag niet meer zijn dan 827 jaar vampier zijn (dus na 1189 veranderd) want er zijn er maar heel weinig die de GG overleefd hebben en nu nog rondlopen, en die zijn (sorry) al allemaal bepaald voor de story.
    • Woonplaats
    • Innerlijk: Hoe je het doet, mag je kiezen, maar geef liefst een beetje uitleg (kan ook bij geschiedenis) dat we wat meer weten dat je personage koppig is. (Je kan bijvoorbeeld koppig zijn op verschillende manieren).
    • Uiterlijk:
          - Vampiers: Vergeet de voedingstanden niet en eventueel ook hoe hij/zij eruit ziet wanneer ze een tantrum doormaken.
          - Weerwolven: Je mag (maar dat hoeft niet perse) de wolfvorm ook beschrijven, maar gebruik hier geen foto bij (toch niet zonder uitleg), aangezien de weerwolven er niet als gewone wolven uitzien.
    • Geschiedenis:
          - Vampier: Zijn/haar dood + Para en eventuele Subs.
          - Weerwolf: Eventueel de eerste verandering.
          - Jager: Partner(s) en eventueel de mijlpalen die hij/zij al behaald heeft.
    • Extra:
          - Guilty pleasures
          - Mistalenten
          - Geheimen
          - Verslavingen
          - Likes
          - Tics
          - Angsten
          - Dislikes
          - Talenten
          - Talen
          - Geaardheid
          - .... Je mag hier bijzetten wat je maar wil.
    • Relaties:


    EIGENLIJKE ROLLEN
    VAMPIERS EN WEERWOLVEN ZIJN NOG BESCHIKBAAR

    Weerwolven ~ 8 (4+4)

    • Astro Caelen Atchison ~ 1.8 ~ 22 ~ Status ~ Kant ~ Ruben Pol ~ Nomophobe
    • Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green ~ 1.1 ~ 22 ~ Rogue ~ Kant ~ Luke Powell ~ Pickett
    • Theodore Wyatt Atkinson ~ 1.7 ~ 21 ~ KK ~ Kant ~ Jay Alvarrez ~ greenlight22
    • Dante Irving ~ 1.9 ~ 24 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ Tarjei
    • Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Nerwen
    • Eilidh Frazier ~ 1.7 ~ 19 ~ KK ~ Kant ~ Elizabeth Turner ~ Stiles
    • Ravelyn Valora Kaisen ~ 1.6 ~ 17 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    • Lilith Mackenzie Victoria ~ 1.3 ~ 21 ~ Status ~ Kant ~ Carmella Rose ~ nobilta
    • Charlotte Jasmine Kleyn ~ 1.5 ~ 16 ~ AK ~ Kant ~ Emma Watson ~ GinnyWeasley8

    Vampiers ~ 7 (4+3)

    • Aaron Sebastian Lukasiak ~ 1.7 ~ 22 (56) ~ Status ~ Kant ~ Ash Stymest ~ Ziegler
    • Jem ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Kolonie ~ Neutraal ~ Rob Knighton ~ MabeI
    • Grigori Afanas Andrei Rykov ~ 1.4 ~ 23 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ Syncline
    • Nathanaël "Zach"(ary) Schröder ~ 1.10 ~ 21 (93) ~ Kolonie (Duitsland) ~ Kant ~ Maurice Sinclair ~ Leora
    • Adeline Doan Sandlin ~ 1.11 ~ 23 (130) ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Cahira
    • Alexis Caithlin Ericsen ~ 1.6 ~ 19 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    • Robine Sarah Jackson ~1.6 ~ 15 (228) ~ Kolonie ~ Kant ~ Lindsay Hansen ~ GinnyWeasley8

    Jagers ~ 10 (4+6) ~ VOL!

    • Lev Yevgeny Vasilyev ~ 1.1 ~ 29 ~ Reiziger (Rusland) ~ Tegen EV ~ Ivan N. ~ Yashiro
    • Iago Sebastian Quill ~ 1.3 ~ 23 ~ Jager (Dubhaile) ~ (tegen EV) ~ Andy Walters ~ Ilvermorny
    • Monroe Douglas Hamillton ~ 1.9 ~ 24 ~ Sniper ~ Kant ~ Faceclaim ~ Vaiana
    • Yerev Sergei Vasilyev ~ 1.10 ~ 27 ~ Reizeiger (Rusland) ~ neutraal ~ Faceclaim ~ Scythe
    • Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Ziegler
    • Chara Louise Ackerman ~ 1.10 ~ 21 ~ Jagere (Dubhaile) ~ Voor EV ~ Ashley Moore ~ MabeI
    • Ash(leigh) Theresa xxx ~ 1.4 ~ 19 ~ Status ~ Kant ~ Christina Kartchner ~ Barickson
    • Noora Ingrid Valtersen ~ 1.4 ~ 20 ~ Heler/Leraar (Noors/Zweeds) ~ Kant ~ Isabella Peschardt ~ Tarjei
    • Linez Gabriela Ribeiro ~ 1.6 ~ 22 ~ Jager (Dubhaile/Brazilië) ~ Kant ~ Lais Oliveira ~ Stiles
    • Mæja Sacha Tómasson ~ 1.8 ~ 23 ~ Status ~ Kant ~ Anne Christine Speckhart ~ Marlow



    REGELS
    • De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    • Speeltopic opent op: ??/??/????
    • Maximum 3 rollen, waarvan minimum 2 verschillende wezens
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geen ruzie OOC
    • OOC duidelijk aangeven
    • Geen rollen uit A Bloody Mess (de RPG's lopen in tijd ongeveer tegelijk).
    • (Liefst) in post vermelden: wie? waar? Wezen? Interactie met wie?
    (eventueel: leeftijd, gemoed, outfit,...)
    • Ik (MabeI), Yashiro en Ilvermorny openen enkel de topics!
    • Veel plezier!!


    FAQ
    • Weten alle mensen van bestaan van de weerwolven/vampieren?
    Nee, de monsterwereld is over het algemeen niet gekend bij de gewone mensen.


    Rollentopic ~ Praattopic 1|2 ~ Speeltopic

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 13:50 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2016 - 13:12 ]


    Mhm?

    Ik heb thuis nog een tekening, maar ben nu niet thuis.


    Mhm?

    Maybe for me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou graag de rollen tegen maandag 19 december toch al grotendeels af zien.


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Ik zou graag de rollen tegen maandag 19 december toch al grotendeels af zien.


    Oké ik ben aan mijn meisjes aan het werken. Wanneer komt het Praattopic?

    Hoe oud moet mijn weerwolf meisje zijn dat het logisch is dat ze in Beta zit?
    Als ze daar bij mag horen ofcourse :3

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 17:19 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Het praattopic komt er morgen(avond), tenzij het echt nodig is om het vanavond al te plaatsen.

    Toch een stuk in de twintig, tenzij ze de partner of het kind is van iemand in de Betakring.


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Het praattopic komt er morgen(avond), tenzij het echt nodig is om het vanavond al te plaatsen.

    Toch een stuk in de twintig, tenzij ze de partner of het kind is van iemand in de Betakring.


    Is 25 ongeveer goed?

    En moet ze dan van iemand anders zijn/haar rol een kind zijn of niet perse?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Is het trouwens goed als mijn weerwolf 16 jaar is en in de alfakring zit? (Als dochter)
    En dat mijn vampier er als ongeveer 11 jaar uitziet maar in werkelijkheid ongeveer 500 is?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 17:28 ]

    LearnToPlay schreef:
    (...)

    Is 25 ongeveer goed?

    En moet ze dan van iemand anders zijn/haar rol een kind zijn of niet perse?



    Ja, maar het is geen 'en' kwestie, als ze familie van is, mag ze gerust wat jonger zijn (:
    Nee, tuurlijk niet (:


    Mhm?

    Okey, ik ga aan een beginnetje beginnen (:


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    GinnyWeasley8 schreef:
    Is het trouwens goed als mijn weerwolf 16 jaar is en in de alfakring zit? (Als dochter)
    En dat mijn vampier er als ongeveer 11 jaar uitziet maar in werkelijkheid ongeveer 500 is?



    Dat eerste is prima, maar bij dat tweede moet ik wel zeggen dat kindvampieren extreem zeldzaam zijn en daarbij overleven ze niet echt heel lang, maar het is voor mijn part niet verboden of zo.
    Pas wel op dat als alle andere rollen ouder zijn, er niet veel zullen willen omgaan met een kind, dus het kan zijn dat de interactie dan moeilijker verloopt.


    Mhm?

    NAME       NAME
    G I R L      WEREWOLF

    QUOTE


    QUOTE


    K A R A K T E R

    ITEXT TEXT TEXT TEXT



    U I T E R L I J K




    QUOTE

    N A A M



    L E E F T I J D




    G E S C H I E D E N I S




    [/justify]


    QUOTE


    R E L A T I E S



    E X T R A


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Layout voor mn werewolf :3

    ik ga straks verder ermee meot zo naar sport


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    MabeI schreef:
    (...)

    Dat eerste is prima, maar bij dat tweede moet ik wel zeggen dat kindvampieren extreem zeldzaam zijn en daarbij overleven ze niet echt heel lang, maar het is voor mijn part niet verboden of zo.
    Pas wel op dat als alle andere rollen ouder zijn, er niet veel zullen willen omgaan met een kind, dus het kan zijn dat de interactie dan moeilijker verloopt.


    Oké ze kan wel van zich af bijten hoor ;) (letterlijk).
    Maar ik denk dat ik haar toch beter iets ouder kan maken. Is 15 jaar is dat goed of is dat nog steeds aan de jonge kant?

    PS dit zijn mijn faceclaims:

    Vampier: Lindsay Hansen
    Weerwolf: Emma Watson

    CHARLOTTE      JASMINE      KLEYN

    • Naam
    Charlotte Jasmine Kleyn
    Charlotte – klein en vrouwelijk
    Jasmine – kwetsbare bloem
    Kleyn – lichamelijk kenmerk
    Bijnamen – Char, Charlot, Lot of Lotte

    • Wezen
    Weerwolf

    • Status
    Alfakring

    •Leeftijd
    16 jaar, 30 mei

    • Woonplaats
    Het hoofdgebouw

    • Innerlijk
    • Aanwezig | Als ze er is laat ze dat ook merken ook. Ze is echt een aandachttrekker maar ze staat ook vrij vaak op scherp
    • Geduldig | Ze kan heel lang wachten op iets of iemand en is ook niet gehaast als ze mensen wil helpen.
    • Doorzetter | Ze dramt haar wil door en geeft voor alles 100%.
    • Dapper | Ze kan echt heel dapper zijn maar vooral als het om iets gaat wat ze heel graag wil of om iemand waar ze veel om geeft.
    • Eerlijk | Verteld (bijna) altijd de waarheid.
    • Lef | Doet echt gewoon wat ze zelf wil dus daagt soms onbewust mensen uit die gevaarlijk zijn of een hogere rang hebben.
    • Zelfverzekerd | Is er gewoon altijd van overtuigd dat ze het kan.
    • Krachtig | Ze heeft vooral een krachtige persoonlijkheid, qua fysieke kracht is ze erg gemiddeld maar qua innerlijke kracht is ze echt heel sterk.
    • Nieuwsgierig | Wil heel graag van alles op de hoogte zijn en is altijd in voor nieuwe dingen.
    • Intelligent | Ze is slim.
    • Sociaal | Maakt snel vrienden.
    • Perfectionist | Wil alles goed perfect doen.
    • Brutaal | Is niet bang om dingen te zeggen wat andere mensen misschien niet kunnen waarderen.
    • Fanatiek | Zet zich voor alles wat ze wil 100% in en dan ook echt voor alles
    • Koppig |Als ze iets wil moet het gebeuren.
    • Eigenwijs | Luistert alleen naar zichzelf.
    • Fel | Kan echt nog wel fel uit de hoek komen.
    • Sarcastisch | Gooit er af en toe een sarcastische opmerking doorheen.

    •Geschiedenis
    Charlotte heeft altijd al bij haar ouders gewoond. Die gewoon zeker wisten dat ze een weerwolf was. Daar werd ze dus ook mee opgevoed. En ja hoor toen ze 11,5 was veranderde ze het eerst in een weerwolf. De transformatie ging heel langzaam en pijnlijk. Ze had toen geen controle over zichzelf en viel [iemand die wil?] aan waar ze later veel spijt van kreeg. Op school was ze een gewone leerling, niet bijzonder slim maar ook niet dom. Ze was wel polulair op school.

    • Relaties

    Ravelyn Valora Kaisen
    Ze zijn beste vriendinnen. Ze zijn vaak samen en doen veel leuke dingen (wat soms niet mag). Ze wonen ook in het zelfde gebouw.


    Lev Yevgeny Vasilyev
    Charlotte en Lev haten elkaar. Lev haat haar omdat ze nog een kind is en omdat hij niet van weerwolven houd. Charlotte heeft eerst nog voorzichtig geprobeerd om vriendschap te sluiten maar dat ging totaal mis en Charlotte was dood als ze niet weggedoken was. Sindsdien heeft Charlotte het ook niet echt op Lev.


    Theodore Wyatt Atkinson
    Charlotte haalde vroeger samen met hem en nog wat andere kinderen kattenkwaad uit. In de loop van de jaren is Charlotte verliefd op hem geworden. Ze is zelf altijd te verlegen geweest om het te zeggen uiteindelijk kreeg Theodore het door en plaagde haar daarmee wel eens. Nu is het minder erg alleen vind ze het nog steeds moeilijk om gewoon te praten in zijn buurt, ze wordt dan rood, gaat stamelen en giechelt.


    Chara Louise Ackerman
    Charlotte komt regelmatig in de bookshop waarin Chara werkt. Ze zien elkaar dus ook regelmatig. Charlotte probeert haar zo veel mogelijk te mijden want ze is toch een jager.




    • Uiterlijk
    — Lengte • 1 meter 74
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Oogkleur • Kastanjebruin
    — Bril of lenzen • is niet nodig
    — Neus • Een normale neus
    — Lippen • Dun en naturel
    — Huidskleur • Blank
    — Kenmerken • Haar rode haar, felgroene ogen en haar vele sproeten
    — Haarkleur • Bruin
    — Haartype • Dun
    — Haarstijl • Licht golvend
    — Stem • Een zachte stem die een normale hoogte heeft.
    — Handicaps • geen
    — Kledingstijl • Stoer
    — Favoriete kledingstuk • een spijkerbroek
    — Accessoires • Deze ketting
    — Tatoeages • geen
    — Piercings • geen

    Als weerwolf:
    Charlotte is een van de kleinste weerwolven uit de roedel. Van haar uiterlijk als mens is moeilijk wat ze zien. Ze is sneeuwwit en heeft helderblauwe ogen. In haar ogen kan je wat witte puntjes zien en ze is een beetje grijs bij haar poten en haar oren.

    •Extra
    • Geheimen: Ze probeert contact te leggen met Rogues en ze probeert ze dan te helpen. Of ze in elk geval even gezelschap houden zodat ze niet de hele tijd alleen zijn. Ook probeert ze in contact te komen met jagers omdat ze hun wil helpen.
    • Verslavingen: —
    • Likes: Vrienden, Familie, Andere mensen/weerwolven/jagers, zingen, dansen, koken en lezen.
    • Dislikes: Arrogante mensen, afgewezen worden, bedreigd worden, mensen die flirten en vampiers.
    • Talenten: Het vertrouwen van mensen winnen.
    • Talen: Engels
    • Geaardheid: Hetero
    • Angsten: pistolen, kleine ruimtes, opgesloten zitten, vastgebonden zijn en een dierbare verliezen door haar eigen schuld.
    • Zwaktes: mensen waarom ze geeft
    • Mistalenten: Handvaardigheid en toneel spelen.





    (De rest komt later maar voor nu staan de basis dingen er alvast in).

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 1:58 ]