• ASHES TO DUST
    Wanneer zelfs het licht de duisternis niet verjaagt...


    Wanneer de leider van de Centrale Kolonie vermoord wordt, breekt er langzaam maar zeker een chaos los. Vampiers houden zich niet meer aan het Eerste Verdrag en de Jagers hebben plots hun handen vol. De angst is bij de één verdwenen en rijst bij de andere. De nauwkeurige samenleving in Europa valt langzaam in duigen en het is niet meer duidelijk wie vriend of vijand is.

    Dubhaile, de plaats waar het allemaal begon en nu dreigt te eindigen. De basis van de Centrale Kolonie is in rep en roer, zoekend naar een manier om zich van de Jagers en overgebleven voorstanders van het Eerste Verdrag te ontdoen. Ondertussen probeert de Jagergemeenschap in het stadje stand te houden. En er is ook nog een derde partij; de roedel weerwolven weet niet welke kant te kiezen. Zijn ze tegen de Jagers, of tegen de vampiers? Doen ze mee met de dreigende oorlog, of houden ze zich er buiten? Kunnen ze zich er überhaupt buiten houden? Zal de orde stand houden, of breekt de chaos opnieuw los. Eén ding is zeker;

    als er niet snel iets gebeurt, zal de zon voor een lange tijd ondergaan.

    EVEN EEN BEDANKJE


    Om te beginnen wil ik even alle eer geven aan wie het toekomt. Deze Wereld heb ik namelijk niet alleen in elkaar geflanst, Marthe heeft me hierbij enorm veel geholpen, en het is dan ook een creatie van ons tweeën te noemen. De basis legde ik met een vorige RPG, en samen hebben we het daarna verder uitgewerkt voor ons verhaal.
    Ook is er nog een plaatsje voor Xanthe, die me heeft geholpen met het nalezen van de informatie en de Russische tak van de Jagers meer heeft uitgewerkt.
    Aan alletwee mijn patatjes: Thanks a lottle!

                                                                                                                                       
    INFORMATIE
    Omdat dit zo goed is uitgewerkt (brag brag), staat alle informatie in een story. Het is zeker niet de bedoeling dat jullie alles vanbuiten leren en onthouden, nee, het is echt puur een bron van informatie. Ik heb uitgebreide hoofdstukjes die je best ooit wel eens even doorleest, en de samenvattingen voor als je er een snelle kijk op wil werpen. Je doet het vooral op je eigen tempo, en je mag altijd dingen vragen. Als je iets niet snapt, of er klopt iets niet, sta ik altijd paraat!
    • Story
    • Dubhaile: Uitgebreid & Samenvatting
    • Weerwolven: Uitgebreid & Samenvatting
    • Vampiers: Uitgebreid & Samenvatting
    • Jagers: Uitgebreid & Samenvatting

    BESCHIKBARE ROLLEN
    • Je kan een vampier, weerwolf of Jager nemen als rol. Alles wat beschreven staat, is van toepassing en mag je dus gebruiken. Leiders, onderdeurtjes, buitenstaanders, alles mag (tenzij deze hieronder staat.). Ik vraag je wel om het liefst binnen Europa (of toch de grenzen van de Centrale Kolonie) te blijven.
    • Niet beschikbare rollen:
          - T. Magen
          - Helias Vanparys
          - Jiro Hirumo
          - Andere vampiers die de Grote Genocide als vampier hebben meegemaakt.
          - Rollen van de vorige RPG (dit geldt voor iedereen, inclusief mezelf. Referenties zijn wel toegelaten.)
    • Als je meer uitleg bij een rol nodig hebt, laat het me dan weten.


    INVULLIJSTJE
    Je hoeft al deze puntjes niet echt als aparte puntjes te verwerken in je rol, ik ben tevreden wanneer alles wat hieronder staat er in wordt gezet. De extra is ook volledig vrij te kiezen.

    • Naam
    • Wezen
    • Status:
          - Vampier: Kolonie (hoe hoog op de ladder) of Zwerver
          - Weerwolf: Welke kring (of eventueel welke roedel)/ Rogue
          - Jager: Welk kwartier + Afgestudeerd + Functie
    • Leeftijd: Onbeperkt
          - Vampiers: Echte leeftijd mag niet meer zijn dan 827 jaar vampier zijn (dus na 1189 veranderd) want er zijn er maar heel weinig die de GG overleefd hebben en nu nog rondlopen, en die zijn (sorry) al allemaal bepaald voor de story.
    • Woonplaats
    • Innerlijk: Hoe je het doet, mag je kiezen, maar geef liefst een beetje uitleg (kan ook bij geschiedenis) dat we wat meer weten dat je personage koppig is. (Je kan bijvoorbeeld koppig zijn op verschillende manieren).
    • Uiterlijk:
          - Vampiers: Vergeet de voedingstanden niet en eventueel ook hoe hij/zij eruit ziet wanneer ze een tantrum doormaken.
          - Weerwolven: Je mag (maar dat hoeft niet perse) de wolfvorm ook beschrijven, maar gebruik hier geen foto bij (toch niet zonder uitleg), aangezien de weerwolven er niet als gewone wolven uitzien.
    • Geschiedenis:
          - Vampier: Zijn/haar dood + Para en eventuele Subs.
          - Weerwolf: Eventueel de eerste verandering.
          - Jager: Partner(s) en eventueel de mijlpalen die hij/zij al behaald heeft.
    • Extra:
          - Guilty pleasures
          - Mistalenten
          - Geheimen
          - Verslavingen
          - Likes
          - Tics
          - Angsten
          - Dislikes
          - Talenten
          - Talen
          - Geaardheid
          - .... Je mag hier bijzetten wat je maar wil.
    • Relaties:


    EIGENLIJKE ROLLEN
    VAMPIERS EN WEERWOLVEN ZIJN NOG BESCHIKBAAR

    Weerwolven ~ 8 (4+4)

    • Astro Caelen Atchison ~ 1.8 ~ 22 ~ Status ~ Kant ~ Ruben Pol ~ Nomophobe
    • Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green ~ 1.1 ~ 22 ~ Rogue ~ Kant ~ Luke Powell ~ Pickett
    • Theodore Wyatt Atkinson ~ 1.7 ~ 21 ~ KK ~ Kant ~ Jay Alvarrez ~ greenlight22
    • Dante Irving ~ 1.9 ~ 24 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ Tarjei
    • Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Nerwen
    • Eilidh Frazier ~ 1.7 ~ 19 ~ KK ~ Kant ~ Elizabeth Turner ~ Stiles
    • Ravelyn Valora Kaisen ~ 1.6 ~ 17 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    • Lilith Mackenzie Victoria ~ 1.3 ~ 21 ~ Status ~ Kant ~ Carmella Rose ~ nobilta
    • Charlotte Jasmine Kleyn ~ 1.5 ~ 16 ~ AK ~ Kant ~ Emma Watson ~ GinnyWeasley8

    Vampiers ~ 7 (4+3)

    • Aaron Sebastian Lukasiak ~ 1.7 ~ 22 (56) ~ Status ~ Kant ~ Ash Stymest ~ Ziegler
    • Jem ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Kolonie ~ Neutraal ~ Rob Knighton ~ MabeI
    • Grigori Afanas Andrei Rykov ~ 1.4 ~ 23 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ Syncline
    • Nathanaël "Zach"(ary) Schröder ~ 1.10 ~ 21 (93) ~ Kolonie (Duitsland) ~ Kant ~ Maurice Sinclair ~ Leora
    • Adeline Doan Sandlin ~ 1.11 ~ 23 (130) ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Cahira
    • Alexis Caithlin Ericsen ~ 1.6 ~ 19 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    • Robine Sarah Jackson ~1.6 ~ 15 (228) ~ Kolonie ~ Kant ~ Lindsay Hansen ~ GinnyWeasley8

    Jagers ~ 10 (4+6) ~ VOL!

    • Lev Yevgeny Vasilyev ~ 1.1 ~ 29 ~ Reiziger (Rusland) ~ Tegen EV ~ Ivan N. ~ Yashiro
    • Iago Sebastian Quill ~ 1.3 ~ 23 ~ Jager (Dubhaile) ~ (tegen EV) ~ Andy Walters ~ Ilvermorny
    • Monroe Douglas Hamillton ~ 1.9 ~ 24 ~ Sniper ~ Kant ~ Faceclaim ~ Vaiana
    • Yerev Sergei Vasilyev ~ 1.10 ~ 27 ~ Reizeiger (Rusland) ~ neutraal ~ Faceclaim ~ Scythe
    • Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Ziegler
    • Chara Louise Ackerman ~ 1.10 ~ 21 ~ Jagere (Dubhaile) ~ Voor EV ~ Ashley Moore ~ MabeI
    • Ash(leigh) Theresa xxx ~ 1.4 ~ 19 ~ Status ~ Kant ~ Christina Kartchner ~ Barickson
    • Noora Ingrid Valtersen ~ 1.4 ~ 20 ~ Heler/Leraar (Noors/Zweeds) ~ Kant ~ Isabella Peschardt ~ Tarjei
    • Linez Gabriela Ribeiro ~ 1.6 ~ 22 ~ Jager (Dubhaile/Brazilië) ~ Kant ~ Lais Oliveira ~ Stiles
    • Mæja Sacha Tómasson ~ 1.8 ~ 23 ~ Status ~ Kant ~ Anne Christine Speckhart ~ Marlow



    REGELS
    • De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    • Speeltopic opent op: ??/??/????
    • Maximum 3 rollen, waarvan minimum 2 verschillende wezens
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geen ruzie OOC
    • OOC duidelijk aangeven
    • Geen rollen uit A Bloody Mess (de RPG's lopen in tijd ongeveer tegelijk).
    • (Liefst) in post vermelden: wie? waar? Wezen? Interactie met wie?
    (eventueel: leeftijd, gemoed, outfit,...)
    • Ik (MabeI), Yashiro en Ilvermorny openen enkel de topics!
    • Veel plezier!!


    FAQ
    • Weten alle mensen van bestaan van de weerwolven/vampieren?
    Nee, de monsterwereld is over het algemeen niet gekend bij de gewone mensen.


    Rollentopic ~ Praattopic 1|2 ~ Speeltopic

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 13:50 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2016 - 13:12 ]


    Mhm?

    Vaiana schreef:
    (...)

    Yay c: Ik speel ook het liefst mannen 😏 hahah ehm Kan ik dan een mannelijke Jager reserveren? 😊


    Zeker (: vind je het erg als ik je vraag om geen buitenlandse Jager te maken? We hebben er nu maar twee geloof ik die in Dubhaile/Schotland geboren en getogen zijn. (:


    Mhm?

    Also, ik pas morgen alles aan want ik heb echt den rothumeur en wil mijn laptop niet aanraken.


    Mhm?

    Ik heb de beginpost weer ongeveer up to date gebracht, mocht ik nog iets gemist hebben, mag dit altijd even aangewezen worden c:

    EDIT: JAGERS ZIJN VOL!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 1:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zou ik een vrouwelijke rol mogen?

    Ja maar geen Jager


    Mhm?

    Ik zie nu pas dat Astro eigenlijk dezelfde achternaam heeft als Theodore (Atchison is een variant op Atkinson) zal ik dit aanpassen?


    I just caught the wave in your eyes

    Nomophobe schreef:
    Ik zie nu pas dat Astro eigenlijk dezelfde achternaam heeft als Theodore (Atchison is een variant op Atkinson) zal ik dit aanpassen?


    Voor mij hoeft dat niet, maar jr kan het aan haar eens vragen (:


    Mhm?


    DANTE
    24 | Weerwolf



    • Naam
    Dante Irving. Hij heeft geen tweede namen of bijnamen en stelt zich dan ook gewoon voor als Dante.

          Dante | Enduring • Latin
          Irving | Green water • Scottish


    • Wezen
    Weerwolf. Dante is een kind van twee andere weerwolven, dus was het erg waarschijnlijk dat ook hij een weerwolf zou worden. Hij veranderde voor het eerst op elfjarige leeftijd, maar zijn ouders hadden hem er goed op voorbereid dus viel zijn eerste verandering al bij al goed mee.


    • Leeftijd
    24
          — April, 5


    /





    • Status
    Betakring, Dubhaileroedel.


    • Woonplaats
    Hij woont al drie maanden bij Eilidh en is van plan daar te blijven tot hij een nieuw appartement heeft gevonden. Nadat zijn vriendin van twee jaar het uitmaakte, moest hij terug in het hoofdgebouw van de roedel wonen. Dante en zijn familie zijn echter geen goede match in een kleine omgeving, dus is hij flyers beginnen ophangen op zoek naar een nieuwe tijdelijke woonplaats.




    FUCK
    - VERB [FAAK]
    -ing -er -s
    Fuck can be used in many ways and is probably the only fucking word that can be put in every fucking where and still make fucking sense. Fuckers.





    • Innerlijk
    Adventurous, chaotic good, proud, sassy, impulsive, wants to enjoy life to the fullest, risk-taker, knows what he wants and goes after what he wants, stubborn, straightforward, determined, ambitious, proud, funny, intelligent, witty, philosophical.

    Wat vooral opvalt aan Dante is dat hij een echte levensgenieter is. Je kan dat opmerken aan alles wat hij doet en zegt. Hij denkt vaak niet goed genoeg na over bepaalde zaken, waardoor hij als impulsief en rechtuit waargenomen kan worden. En dit beseft hij zelf ook erg goed, maar hij is niet van plan om het te veranderen. Hoewel zijn impulsiviteit negatieve gevolgen kan hebben, vindt hij dat het belangrijk is om te doen en niet te denken. 'Life's too short to wait' is dan ook zijn levensmotto. Hij neemt vaak en snel risicovolle beslissingen en gelukkig voor hem draaien die meestal goed uit — behalve die ene keer met de motor, maar dat is een ander verhaal.
          Het is dan ook voor de hand liggend dat Dante een avontuurlijk persoon is. Hij kan niet lang stilzitten en heeft het gevoel dat de wereld hem roept. Hij is van plan om een wereldreis te maken binnen een aantal jaar, maar momenteel doen zijn ouders daar erg moeilijk over. Het houdt echt niet op bij grote avonturen, zoals reizen. Dante is ook altijd down voor midnight adventures naar de McDonalds of onder een blote sterrenhemel slapen, noem maar op.
          Dante is een erg koppige jongeman. Als hij een bepaald gedacht over iets heeft en zijn eigen mening daarrond heeft gevormd, is het erg lastig om dat te veranderen. Zelfs wanneer hij doorheeft dat hij verkeerd is, zal hij dat niet vaak toegeven. Dante is namelijk ook een redelijke troste kerel en zijn ongelijk toegeven dreigt die trots te krengen.
          Daarnaast is Dante een ambitieuze jongeman. Hij wil iets maken van zijn leven, dat meer is dan 'tot de betakring van een roedel behoren'. Hij weet nog niet precies wat hij wil bereiken, maar hij weet dat voor eeuwig vastzitten in Dubhaile níét het plan is.
          Dat Dante een intelligente kerel is, kan je snel opmerken aan zijn gevatte antwoorden en uitgebreide kennis over verschillende onderwerpen. Hij kan snel verbanden leggen tussen zaken en is ook een snelle leerling. Al te meer reden waarom velen het lastig vinden om te begrijpen waarom Dante zo impulsief is.
          Door zijn gevatte antwoorden kan je Dante de woorden sassy en sarcastisch toeschrijven. Hij kan het vaak niet helpen om retorische vragen te stellen of sarcastische antwoorden te geven, want sommige mensen zijn zó dom dat Dante er versteld van staat. Als er één iets is waar hij niet tegen kan, dan zijn het wel ignorante en domme mensen.
          Funny
          Philosophical


    • Uiterlijk
    Met zijn 1 meter 90 kan je Dante niet bepaald klein noemen, maar hij zit er niet echt mee. Hij heeft zich altijd wel al goed gevoeld in zijn eigen lichaam
          Dante heeft een hele hoop tattoos op zijn lichaam, waaronder een grote op zijn borst van doornen met een half-schedel, half-vrouwengezicht en daarboven de woorden 'Rise up from the ashes'. Op zijn rechterbovenarm heeft hij een grote van een gasmasker en op zijn linkerbovenarm nog een schedel met bloemen met daaronder 'saint'. Op zijn linkerzij heeft hij een tattoo van een kompas, op zijn rechterpols een kruis en de woorden 'monsters are real' en op zijn v-lijn heeft hij een infinity-symbool. Op de binnenkant van zijn linkerarm staat 'est. 1992', een verwijzing naar geboortejaar. Ook op zijn rug heeft hij nog een aantal tattoos, waaronder een gigantische vleugel. Hij heeft nog een hele hoop andere tattoos, waarvan de meest recente vier fases van de maan is op zijn linkervingers.
          Qua piercings heeft hij er maar twee, één in zijn linkeroog en een neuspiercing. Die laatste haalt hij er vaker uit dan hij 'm erin laat omdat hij vindt dat hij er te oud voor wordt


    • Geschiedenis


    Forget your prefect offering. There is a crack in everything. That's how the light gets in.



    • Extra
    Likes | Coffee,
    Dislikes |
    Geheimen |
    Verslavingen |
    Tics |
    Angsten |
    Talenten |
    Talen | Engels, Gaelic (half).
    Geaardheid | Heteroromantic, bisexual. Hij valt met andere woorden op romantisch en emotioneel vlak enkel op vrouwen, maar op seksueel vlak ook op mannen.
    Baantje | Hij heeft een tattoo shop in de stad, genaamd Dante's Ink Emporium. Hij doet dit nu al zo'n 4 jaar. Op zijn zestiende is hij op 'stage' gegaan bij een andere tattooeur in de stad en op zijn achttiende heeft hij zijn eigen shop geopend met een vriend.
    Huisdier | Een husky genaamd Everett. Hij was eerst van een vriend, maar die vriend verhuisde naar Amerika en kon Everett dus niet meenemen.


    • Relaties
    Text

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 14:39 ]


    kindness is never a burden.

    MONROE DOUGLAS HAMILTON

    DUBHAILE HUNTER

    ☼ Sniper ☽



    NAME



    Monroe || Scottish, English || mən-RO ||from the mouth of the Roe
    Douglas || Scottish, English || DUG-ləs ||
    Hamilton || Scottish, English || derived from the elements hamel "crooked, mutilated" and dun "hill".


    Nickname:
    Onder de jagers word Monroe wel eens , Sniper of de oudste Hamilton genoemd, hij heeft een arendsoog en sommige mensen geven hem als grap de bijnaam Hawkeye naar de gelijknamige comicsuperheld.
    Onder de normale mensen benomen de meesten hem als Ro of Monty.


    ' JOKER '

    24 26 , 1O ♏ HETERO SCOTTISH/RUSSIAN


    INSIDE

         

    Monroe is een speciale jongen met een eigenaardig karakter al is dat bij de meeste Jagers kinderen wel zo. Doordat Ro niet echt een jeugd heeft gehad is hij erg nuchter en wist hij een sterke persoonlijkheid te ontwikkelen. Als oudste van zijn gezin heeft hij altijd wel een druk op zijn schouders gehad om iedereen te beschermen en de verantwoordelijkheid van iets op zich te nemen. Hij heeft een sterke wil en zal doorzetten tot hij zijn doel behaald heeft, dit maakt hem dan ook gedreven al moet hij het eens rustiger aan leren doen.
    Echter kan Ro niet snel stilzitten tenzij hij dit echt wilt, hij is snel nerveus en probeert zijn aandacht dan op iets te vestigen dat hem wel interesseert. Echter eens de jongen in een roes zit, is hij erg geconcentreerd , zo kan hij uren in de kou zitten wachten op zijn doelwit. Hij is geduldig op belangrijke momenten al is hij wel snel verveeld. Hij heeft een scherp zicht en ziet wel snel verandering, hij is dan ook niets voor niets scherpschutter al ziet hij snel ook doorheen een opgezet masker.
    De jongen mag misschien snel dingen opmerken, dit wilt niet zeggen dat hij sommige dingen snel begrijpt. Mensen zien hem daardoor soms voor dom of niet snugger aan. Echter is dit niet waar, Monroe heeft gewoon moeite om met emoties te handelen, zelf haalt hij maar een klein pakketje van zijn eigen emoties te boven , waaronder, Vrolijkheid, Ernst en woede. Echter is het wel ingewikkelder dan dit en dat weet de jongen ook wel. Echter heeft Monroe erg veel last van intense emoties en weet zelf amper hoe hij dit bij zichzelf moet gaan oplossen. Zo heeft Ro lichte faalangst en wilt hij niet dat mensen weten wat zijn zwakke kanten zijn.
    Zo is de jongen erg snel gekwetst en weet nooit echt wat ermee te doen, vandaar dat hij soms last heeft van bipolariteit. Eerst is de jongen vrolijk, maakt zijn eeuwige sassy opmerkingen en is hij trots op zijn grote mond, het andere moment is hij verdrietig en is hij het liefst alleen.
    Vandaar dat je dan ook niet naar hem toe moet komen als je verdrietig bent of raad van hem nodig hebt. De jongen heeft dan last van kortsluiting en zou bij zichzelf gaan bedenken waarom hij überhaupt op deze wereld gedumpt is. – crisis- Hij zal je nogal akward een knuffel schenken maar woorden moet je niet bij hem gaan verwachten. Dit is wel wat anders bij kinderen, Monroe lijkt wel een speciaal talent hiervoor te hebben maar hij is bijzonder goed in omgaan met kinderen. Als ze verdrietig zijn zal hij zijn best doen om hen weer te laten lachen en hij zou ook echt alles laten vallen om een kind in nood te helpen. Dit is deels omdat hij zelf een groot deel van zijn jeugd heeft gemist. Als kleine Ro zijn knietje had geschaafd kreeg hij geen pleistertje of kusje om zijn pijn weg te halen, nee hij moest doorbijten want wie zwak was geen echte jager. Monroe weet dan ook zeker dat hij later kinderen wilt als hij niet meer kan jagen en is erg beschermend en familie gericht.

    De jongen is een flirt en weet van zichzelf dat hij een mooi smoeltje heeft, dit is dan ook de reden dat als hij geen missies heeft toch het liefst zo fashionable voor de dag komt. Het is zijn masker naar de buitenwereld, dit samen gecombineerd met zijn humor en sassy opmerkingen die grotendeels ook gemeend zijn. Ah de jongen vind het fijn om zijn zorgen eens goed weg te lachen, ookal kan hij er niet vooreeuwig van weg lopen. Eén van Monroes grootste zwaktes zijn dan ook… vrouwen. Ro heeft soms lichtperverse gedachten en heeft een dame dan ook liefst in zijn bed liggen. Ro heeft wel duidelijk aan dat hij naar niets serieus zoekt en heeft meerdere one night stands gehad. Hij kan als hij wilt wel een gentleman ziin, maar zodra de meiden meet emoties aan hem vrijlaten breek hij alle contacten met hen. Hij heeft hen gewaarschuwd dat hij naar niets serieus zocht. Enkel vriendschappen neemt hij wel ten harte. You can never have too much contacts.

    Monty is iemand die eerlijkheid erg belangrijk vind, hij geloofd snel de mensen doe hij vertrouwd en neemt het dan ook niet ten harte als hij erachter komt dat je tegen hem liegt. Hij maakt het dan ook erg duidelijk dat hij je een backstabber vind en doet niet vaak aan second chances. Zelf is hij een slechte leugenaar en doet het ook enkel wanneer het moet. Je merkt snel als hij liegt, hij krabbelt dan even nerveus aan zijn neus en ontwijkt je blik.
    Monroe is iemand die door zijn intense gevoelens vaak last heeft van jaloezie en wraakgevoelens. De gedachten alleen al dat hij gekraakt kan worden maakt hem licht paranoia en dit voornamelijk tegen de wezens die onschuldige moorden. Ro heeft nu het gevaarlijke idee in zijn hoofd gepropt om wraak te nemen op de persoon die zijn broer heeft vermoord en je mag er zeker van zijn dat Monroe geen genade zal hebben. Hij kan erg koppig zijn en zeker als hij een gesloten houding heeft opgesteld. Hij vertrouwd al niet snel mensen, maar zal dan ook niet naar hen luisteren als hij wat van plan is. De pretlichtjes die normaal in zijn blik schuilen verdwijnen dan in een doffe waas en hij zal als een gevoelloze zombie doorgaan tot zijn plan gelukt is.
    Monroe is wel iemand die je als goede vriend kan beschouwen, hij is eerlijk , loyaal en doet zijn best om je vrolijk te houden. Ookal moet je niet met al te persoonlijke dingen naar hem afkomen, toch zal hij je beschermen en trouw zijn.
    Hij is sportief en valt niet lui te noemen. De jongen houd van orde en houd alles ook liever netjes doordat hij een ijdeltuit is. Hij is actief, houd van sarcasme en is een liefhebber van klassieke muziek, vuurwapens en lekker eten. Zelf is hij echter een slechte kok en een kieskeurige eter. Hij laat het snel merken als hij iets niet fijn vind en is niet zo goed met dieren. Hij heeft geen musicaal talent al houd hij wel van schetsen en kleuren. Super goed is hij er niet in, maar het lijd hem af als hij nerveus is.



    ’ Sarcasm isn’t my only defence‘


    OUTSIDE



    De Hamilton familie is best een opvallende familie in Dubhaile, dit voornamelijk door de lichtblonde lokken op hun hoofd waar haast niet naast valt te kijken. Monroe is dan ook erg trots op zijn blonde krullende lokken al houd hij er toch liever van als zijn haren recht zijn. Noem hem maar een ijdeltuit, als hij normaal voor de dag moet komen dan doet hij er ook zijn uiterste best voor. Ro weet dat hij een knap gezichtje heeft en misbruikt deze charmes dan ook een beetje bij de vrouwen.
    De jongen is sportief is groot en gespierd gebouwd, hij meet rond de 1m84 en is wel tevreden met zijn sportief lichaam. Zijn huidskleur is licht getint en in de volle zomerzon kan je lichte goud/bruine sproetjes rond zijn neus zien zitten.
    Verder heeft de jongen een hoekig gezicht met een redelijk strakke kaaklijn, als hij stoppeltjes heeft zijn deze vaak bruin maar hij scheert zich voornamelijk gezien hij geen zin heeft om een baar t te gaan onderhouden. Hij heeft volle zalmroze lippen en een stel rechte tanden die mede dankzij het dragen van een beugel nu zo goed staan. Hij heeft een wat bredere neus die vooral hetzelfde is als die van zijn vader al heeft hij zijn ogen mee van zijn moeders kant.
    Deze kijkers hebben een licht kleur , de randen van zijn irissen lijken een soort donker olijf groen te zijn met een tint van bruin en het binnenste lijkt op een grijsachtig bruin. Als mensen hem dan ook vragen welk kleur van ogen hij precies heeft zal hij de mensen schaapachtig aankijken met als hint dat ze het maar zelf uit moeten zoeken. Zijn kijkers zijn omringt met een stel zwarte lange wimpers. De jagers tatoeage heeft hij op zijn rechterschouder laten zetten al is deze nog niet volledig afgewerkt, hiervoor moet hij nog hard werken en dat is hij zeker van plan om te doen. Naast deze heeft hij geen andere tatoeages of piercings meer. Zijn lichaam zit vol met krasjes en littekentjes maar deze zijn enkel van missies of wilde nachten. Zijn kledingstijl is hoe hij ook het liefst gezien wilt worden, stoer, maar niet gemeen. Hij houd wel van speciale kledij en voornamelijk jasjes vind hij er geinig.



    ’ I will have the last laugh ‘

    SOUNDTRACK


    HISTORY


    FATHER Graham Hamilton 56
    MOTHER Victoria Hamilton (Née Nikiforov) 57
    TWIN SISTER Carter Hamilton 24
    YOUNGER BROTHER Parker Hamilton 21
    YOUNGER BROTHER Lewis Hamilton 17
    YOUNGER BROTHER Leroy Hamilton 17 †



    Zijn moeder stamt af van de Russische Nikiforov familie een kleine maar loyale jagersclan. Victoria raakte haar jaagparnter kwijt toen de 23 was sindsdien werkt ze solo in de buitenlandse samenwerking. Toen ze dan ook voor een missie naar Dubhaile moest leerde ze Graham kennen en raakten op elkaar verliefd. Graham werkt nog steeds samen met zijn partner als zijn ze zielsverwanten.
    Na twee jaar trouwden Graham en Victoria en besloten ze in Dubhaile te blijven wonen al wilde Victoria niet in het hoofdkwartier blijven, dus kochten ze een redelijk groot huis in het Zuid-Westen van Dubhaile, dus niet al te ver van het hoofdkwartier . Hoewel het koppel eerst niet aan kinderen dacht, maar zich voornamelijk op het jagen wilden focussen was het al snel een schot in de roos en bleek Victoria zwanger van een tweeling. Op het begin had voornamelijk Victoria er problemen mee gezien ze gezworen heeft om zo lang mogelijk de vrede te bewaren. Echter zag ze hoe man lief er zo naar uitkeek dus besloot ze de kinderen te houden . Hier heeft ze dan ook nooit spijt van gehad.

    Monroe is de oudste telg van het gezin en net 5 minuten ouder dan zijn tweelingzusje Carter ze zijn een koppig duo maar zouden ook niet lang zonder elkaar kunnen. Carter is ook een Jager al heeft ze andere specialisaties dan Monroe. Verder heeft hij ook nog drie jongere broertjes. Parker, Jager met specialisatie weerwolven , en de jongste tweeling Lewis en Leroy. Echter is er sinds kort toch een scheur in de familie gezien Leroy niet langer bij hun is. Twee maanden geleden waren de twee broertjes in training aan het jagen. Echter waren ze wat onvoorzichtig en werd het Leroy fataal.
    Monroe probeert het hier niet over te hebben en zijn emoties weg te lachen hij is erg familie gebonden en ziet de jagers dan ook als zijn familie. Echter moet je uitkijken want wie kwaad durft te spreken over zijn broers en zus, die kan de volle lading krijgen.

    Monroe heeft zoals de meeste kinderen van jagers de hele routine moeten meemaken, van zijn zesde levensjaar tot nu. Hij studeerde af aan het Dubhaile kwartier en specialiseerde zich in - Vuurwapens (Theorie en praktijk), - Handwapens (praktijk), de jongen heeft een scherp zicht en heeft niet voor niets de bijnaam Sniper. Echter is hij hierdoor wat minder goed in man op man gevechten en werkt hij hier nog aan.
    Hij heeft onlangs zijn 80ste kill gehaald al weet hij zeker, nu dat de eerste verdrag niet meer geldig is, kan hij eindelijk zijn wraak nemen op de vampiers die zijn broer om het leven hebben gebracht. Hij heeft momenteel geen functie en hoewel zijn familie achter het eerste verdrag staat, is Monroe dit niet meer.






    RELATIONSHIPS

    Partner(s) en eventueel de mijlpalen die hij/zij al behaald heeft.


    EXTRA




    - Guilty pleasures: Klassieke muziek luisteren als hij aan het trainen is.
    - Mistalenten: Koken, dingen snel doorhebben
    - Geheimen: Hij geloofd in het hiernamaals en de hell.
    - Verslavingen: Sigaretten, geweren, lekker eten
    - Likes: Meiden, seks, geweren, drank, feestjes, een peuk zo nu en dan, honden, omhelzingen, aandacht, meezing liedjes (warning, he can't sing at all),
    ananas, noten, gitaar spelen, trainen, Grappen maken en sarcasme etc

    - Tics: Zijn lip likken als hij nerveus is, aan zijn neus krabben als hij aan het liegen is.
    - Angsten: Doodgaan zonder ervoor te vechten.
    - Dislikes: Banaan, insecten, Vampiers, mensen die zich met zijn leven bemoeien, karma, het leven sometimes
    - Talenten: Hij is een goede schutter en heeft een goed zicht en stiekem is hij ook erg goed met kinderen.
    - Talen: Engels met een groot schots accent en een basis Russisch.


    You can’t run away from Death, thats why I’m his helper



    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 18:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MabeI schreef:
    Ja maar geen Jager


    Oké het word een weerwolf is dat goed?

    Prima (:


    Mhm?

    Mijn reservering staat er niet bij, is dat een foutje?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Mijn reservering staat er niet bij, is dat een foutje?


    Dat kan (: wat was het weer?


    Mhm?

    Ik wil trouwens ook een weerwolf meisje reserveren

    MabeI schreef:
    (...)

    Dat kan (: wat was het weer?


    Ik had een vrouwelijke jager. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking