• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hij lag blijkbaar te slapen. Gelukkig. Ik heb maar even mijn excuus aangeboden en hij snapte wel dat ik zo deed, omdat hij niet had verteld dat hij ging slapen.
    Is hij mij wel waardig? Ik bedoel, ik ben echt een paranoïde vriendin. Maar toch hou ik van hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Serieus? Hij kent dat meisje één week en het is nu al 'ik hou van haar'. Zelfs opa vindt dit vreemd. (':


    mijn vingers jeuken om op een bepaalde comment te reageren. ik hou me nog net in


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wie moet er om 3u opstaan? Me. Wie slaapt er nog steeds niet? Also me.

    Ga nou slapen domme doos. Wind jezelf hier niet over op. Maak jezelf niet gek. Het zijn allemaal zorgen voor morgen, wat er ook gebeurt Veerle, luister. Loslaten. Diep ademhalen en slapen.


    The truth is out there.

    Lol levenloos.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "i'm 13 and not a virgin"
    alright enough social media for today.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 22:40 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Well that escalated quickly.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En toen ging een van mijn favoriete artiesten zijn zaal van 250 man ruilen voor een voor 1500 man. *sigh* Dit is precies hoe het met Twenty One Pilots ging meh, now I'm sad.

    Sweetwine schreef:
    Serieus? Hij kent dat meisje één week en het is nu al 'ik hou van haar'. Zelfs opa vindt dit vreemd. (':


    Ik heb na een week en een dag een relatie, dus het kan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als hij me nu laat zitten terwijl hij me dit heeft laten weten, ga ik dat echt niet leuk vinden van hem. Je gaat niet iemand laten stikken nadat je diegene dat vervelende nieuws hebt laten weten.

    Arkadia schreef:
    (...)

    Ik heb na een week en een dag een relatie, dus het kan.


    Well, mijn neefje is 13 en claimt 'de ware' te hebben gevonden. (': I don't know. I think it's a bit fast. Maar als hij blij is, prima.


    Sweetwine schreef:
    (...)

    Well, mijn neefje is 13 en claimt 'de ware' te hebben gevonden. (': I don't know. I think it's a bit fast. Maar als hij blij is, prima.

    Ah ja, nee dan snap ik het wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tired again. Day 10447772721


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Arkadia schreef:
    (...)
    Ah ja, nee dan snap ik het wel.


    Scheelt ook nog dat ik dat zelf nooit zo snel zou kunnen, iemand goed leren kennen op meerdere vlakken, er dan op verliefd worden en er uiteindelijk van houden.

    / Some people are so weird.