• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    I mostly called him twat.


    Mhm?

    Rhys liep naar de uitgang met Joel - zich afvragend welke film ze vandaag gingen kijken.


    Heaven is a place that we all have

    “Hij is echt nét verdwenen. Hij liep achter me,” ze wees naar de plaats waar ze hem voor het laatst gezien had, “daar.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    What happened after, happened so fast and yet Theresa lived every second as if it were a century, as if the rain of bullets would never stop.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En hij wenste dat ze hem hadden doodgeslagen.


    oi, suzy

    Ik neem ons pasgeboren vampiertje van hem over en schrik als ik haar bijna kleurloze irissen zie.

    Ze staarde naar de muur tegenover haar en zocht naar een ander onderwerp om niet op de gebeurtenissen terug te hoeven komen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Wil je dat echt?'

    Het lukt me maar niet om mijn moed bijeen te rapen en gewoon op die fucking bel te drukken.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik gunde mezelf vijf seconden om blij te zijn vanwege het voedsel voordat ik verder rende, alweer speurend, alles even bekijkend dat ik zou willen hebben.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    'Je twijfelt nog steeds, hè?'

    'Ik zal je orde wel niet verstoren,' grijnsde hij en draaide het boek om zodat hij de flaptekst kon lezen.


    Stenenlikker

    Mijn favoriete wapens daar, in de Hoorn de Overvloeds. Ik moest er een hebben, en een berg pijlen op de koop toe.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ben head over heels voor hem gevallen bij onze eerste ontmoeting en het gaat hem alleen maar om een kind van mij.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 21:34 ]

    Nathan had always been a soldier boy; they didn't see each other that much for the first few years and they agreed on an open relationship; he was getting some action with some of the other soldier boys; it was againt the rules, but if they thought you were just blowing off some steam, they tented to look away, and boy, he blew off a lot of steam during his time..


    — Inner peace, it's hard to find. —