• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ze liep terug naar de toog en Emíra volgde haar op de voet.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik schrik van Lucian die achter me komt staan en zijn handen op mijn heupen legt.

    Beter scheurt de aarde voor je open en heelt het zichzelf weer zodat je voor altijd in het donker in de aarde kan zitten bij de wormen en de potgrond en de zekerheid dat je niet eens meer hoeft proberen te groeien.

    dit is zo messy oh my god 2 am eva who are u


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    'Welkom bij de eerste Hunger Games, and may the odds be in your favor!'



    Wahhhahahahahhaahahahah Dit is zo raar bijna schamend :$


    Don't let anyone tell you what to do.

    “Shit... That’s terrifying. And they say the Institute comes and just… replaces people. Like.. You know someone your whole life and then suddenly they just...” Nathan snapped his fingers during his pause, “turn on you? And you don’t even know how long they haven’t been the person you used to know... ” Paladin Danse nodded soberly. “Why would they do that?” Nathan thought out loud, “Kidnapping people... replacing them... what’s in it for them?”


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'Pascal, je weet heel goed dat dat niet waar is.'

    Mij kregen ze niet, nooit.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Daarna vertrok hij naar huis.


    Tamtamtam.


    oi, suzy

    "Gaat je niks aan." Was het antwoord.

    En in de vertroebelde waas over mijn netvlies, kon ik nog net de persoon onderscheiden die mijn kamer maniakaal lachend binnenkwam.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Alles zit erbij wat ik wil


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    “Ad Victoriam, Initiate.”


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Door hen was ik hier, door hen was ik Down geworden, door hen had ik Clara en Revan ontmoet, door hen, alles door hen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    'Wat fijn dat je weer terug bent, liefje. Ik heb je gemist de afgelopen dagen.'

    Daréo keek nog steeds alsof hij niet helemaal begreep waar hij zich bevond of wat er om hem heen gebeurde.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.