• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Tussen twee haakjes, ik heb je nog niet horen zeggen dat het je spijt." Mijn verongelijktheid was sterker dan mijn gevoel voor zelfbehoud.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Een grijns speelde om mijn lippen, ja, dit kon ik zeker gebruiken.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Maar ze was er niet zeker van.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Leuk!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Laat je niet voor de gek houden, hij wil je alleen omdat hij je kan gebruiken, niet omdat je zijn dochter bent.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik haatte noten.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Flóra begon zich pas af te vragen waar ze zich in had gestort, toen ze alleen de trap naar de kerkers afdaalde.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Ik heb er alles voor over om je terug te krijgen, Eleanor Carson,' fluisterde hij zachtjes in Ellies oor.


    all because i liked a girl

    'Which is nothing.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ''De antwoorden op die vragen wist ik niet, en deze onwetendheid maakte me gek.''


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    "You hung it up on your fridge," she replied coldly, staring at James without blinking. "I had no choice."


    Ex astris, sciencia

    Dit was ongetwijfeld verreweg het interessantste wat er de afgelopen dagen in de kerkers gebeurd was.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    814.95 / 3952.24 = 0.2062 x 100 = 20.62 Zahira

    Ze besefte dat de berouwvolle toon haar niet stond en dat hij niet geloofwaardig was.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Ik zweer hierbij dat ik jullie niet ongewild kom stalken,’ zei Stefan plechtig met zijn hand op zijn hart.


    Stenenlikker