• S K A M




    Niemand ontkomt eraan; de puberteit. Eén ding is zeker, de puberteit is geen makkelijke tijd. Niet alleen worden er steeds meer dingen van je verwacht en krijg je een drukker leven, ook vrienden en liefde gaan een grotere rol spelen dan ooit tevoren.
    Je gaat het belangrijker vinden wat anderen van je denken, en iedereen wilt er stiekem toch wel graag bijhoren.
    Ook is het een tijd van experimenteren. De een ondervind dat hij of zij fel blauw wel een heel leuke haarkleur vinden, terwijl de ander gaat twijfelen of hij of zij misschien op hetzelfde geslacht valt.
    Dit gebeurt zo ook op Hartvig Nissen School, gelegen in Noorwegen, een school vol tieners welke elk zo hun eigen drama met zich mee dragen.

    Deze RPG is gebaseerd op de Noorse TV-serie Skam. De mogelijkheid is er om zowel personages uit de serie als zelf bedachte personages te spelen.



    Klassen
    - Klas 2 • Isak, Lucas, Maren, Hannah.
    - Klas 3 • Even, Morgan, Bry, Céline, Melena.

    • Rollen

    • Guys
    * Even Bech Næsheim • 19 • SweetCreature
    * Isak Valtersen • 17 • Paddiecakes
    * Lucas van Heesselt • 17 • Ludeon


    • Girls
    * Morgan Mikaela Engström • 18 • Granian
    * Bry Heimersson • 19 •
    M0NA
    * Cecilie 'Céline' Astrid Norendal • 19 • Choctaw
    * Maren Solveig Håkon • 17 • Psithurism
    * Hannah Newton Caldwell • 17 • HannahBaker
    * Melena Edita Dagrun • 19 • HannahBaker



    • Lijstje
    • Naam
    • Leeftijd
    • Uiterlijk [graag de naam van de faceclaim erbij zetten]
    • Innerlijk
    • Relaties [denk hierbij aan hoe de geschiedenis tussen jouw personage en een andere uit de serie zijn.]
    • Extra


    • Regels
    • Wij houden ons aan de huisregels van Quizlet.
    • Een post bestaat uit minimaal 200 woorden.
    • Deze RPG is 16+.
    • Deze RPG zou spoilers over de serie Skam.
    • Perfecte personages bestaan niet.
    • Je bestuurt de personages van een ander niet, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    • Ik, SweetCreature, zal de meeste topics openen, maar indien er niet kan verder gegaan met de RPG mag iemand anders dit voor mij doen.
    • Het liefst de rollen af binnen 48 uur, om te voorkomen dat de RPG al snel dood loopt door gebrek aan personages. Maar als je laat weten dat je wat meer tijd nodig hebt is dat natuurlijk geen probleem.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    • Houd a.u.b. voor iedereen leuk om aan deze RPG mee te doen.




    - Bij deze RPG mag je zowel de personages uit de serie als zelfbedachte personages gebruiken.
    - Deze RPG volgt zijn eigen storyline, en volgt dan ook niet de exacte gebeurtenissen uit de serie.
    - Deze RPG bevat spoilers van de serie.


    @SKAM, NRK TV,SweetCreature.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 22:44 ]


    How far is far

    Olivanders schreef:
    (...)
    Het is eigenlijk gewoon het volgen van tieners op een middelbare school, die er naartoe werken hun diploma te halen, die naast school natuurlijk ook andere dingen meemaken. Natuurlijk speelt niet alles zich op de school af, en is de school alleen maar de basis waar ze elkaar van kennen. Tussendoor zullen er ook wel dingen plaatsvinden zoals feestjes en kerstmis.


    Oké leuk!! Zitten ze allemaal in hetzelfde jaar?

    - Ik heb wel al een voornaam (Bry) maar ik heb wat moeite met het vinden van een (geschikte) achternaam...

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 19:42 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik wil een jongen reserveren svp c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Shit hey, ik ben vijftien. Niet dat ik 16+ niet aan kan ofzo


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Perffect schreef:
    (...)

    Oké leuk!! Zitten ze allemaal in hetzelfde jaar?

    - Ik heb wel al een voornaam (Bry) maar ik heb wat moeite met het vinden van een (geschikte) achternaam...


    Haha google op noorse achternamen ;p


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Princesas schreef:
    (...)

    Haha google op noorse achternamen ;p


    Ja heb ik gedaan maar dan kom ik uit op "Andersen" en dat vind ik stom haha.

    Wilskracht wordt beloond hehe
    - Bry Heimersson it is.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 20:01 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Ja heb ik gedaan maar dan kom ik uit op "Andersen" en dat vind ik stom haha.


    Maakt niet zoveel uit denk ik, je kan ook gewoon een Engelse achternaam doen.


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Perffect schreef:
    (...)

    Oké leuk!! Zitten ze allemaal in hetzelfde jaar?

    - Ik heb wel al een voornaam (Bry) maar ik heb wat moeite met het vinden van een (geschikte) achternaam...

    Nee dat mag je allemaal gewoon zelf weten in welk jaar! En idd ik denk gewoon opzoeken op google, verder kan ik ook niet komen eigenlijk haha.


    How far is far

    Leora schreef:
    Ik wil een jongen reserveren svp c;

    Ik zet je erbij!


    How far is far

    obscurial schreef:
    Shit hey, ik ben vijftien. Niet dat ik 16+ niet aan kan ofzo

    Van mij mag je gewoon meedoen hoor, maar het is meer dat je er voor jezelf rekening mee houdt dat er 16+ in voor kan komen.


    How far is far

    Ik zit te twijfelen om mee te doen en heb een vraag:

    Ik zoek dus eigenlijk een RPG om één van mijn personages wat beter te kunnen uitwerken/leren kennen en deze lijkt mij daar geschikt voor, maar dat personage is Nederlands. Zou hij een uitwisselingsstudent mogen zijn die voor een bepaalde periode les volgt op die school?


    Stenenlikker

    Oeh, is er nog een rol vrij?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Syncline schreef:
    Ik zit te twijfelen om mee te doen en heb een vraag:

    Ik zoek dus eigenlijk een RPG om één van mijn personages wat beter te kunnen uitwerken/leren kennen en deze lijkt mij daar geschikt voor, maar dat personage is Nederlands. Zou hij een uitwisselingsstudent mogen zijn die voor een bepaalde periode les volgt op die school?

    Ja hoor, klinkt juist leuk!


    How far is far

    greenlight22 schreef:
    Oeh, is er nog een rol vrij?

    Ja tuurlijk ^^


    How far is far

    Olivanders schreef:
    (...)
    Ja hoor, klinkt juist leuk!


    Yaay, dan zou ik graag een jongen willen reserveren ^^

    Wel nog een probleempje: Ik heb geen FC foto, want mijn FC loopt ergens hier in Nederland rond en ik heb geen foto's van hem (plus dat is awkward om op internet te gebruiken). Ik wil nog wel een tekening van hem maken. Dus is het goed als ik geen foto heb (probeer wel zo goed mogelijk te beschrijven) en later nog volg met een tekening?


    Stenenlikker

    Olivanders schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk ^^


    Kan ik dan een vrouwelijk personage reserveren?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 20:38 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.