• S K A M




    Niemand ontkomt eraan; de puberteit. Eén ding is zeker, de puberteit is geen makkelijke tijd. Niet alleen worden er steeds meer dingen van je verwacht en krijg je een drukker leven, ook vrienden en liefde gaan een grotere rol spelen dan ooit tevoren.
    Je gaat het belangrijker vinden wat anderen van je denken, en iedereen wilt er stiekem toch wel graag bijhoren.
    Ook is het een tijd van experimenteren. De een ondervind dat hij of zij fel blauw wel een heel leuke haarkleur vinden, terwijl de ander gaat twijfelen of hij of zij misschien op hetzelfde geslacht valt.
    Dit gebeurt zo ook op Hartvig Nissen School, gelegen in Noorwegen, een school vol tieners welke elk zo hun eigen drama met zich mee dragen.

    Deze RPG is gebaseerd op de Noorse TV-serie Skam. De mogelijkheid is er om zowel personages uit de serie als zelf bedachte personages te spelen.



    • Klassen
    - Klas 2 • Isak, Lucas, Maren, Hannah.
    - Klas 3 • Even, Morgan, Bry, Céline, Melena.

    • Rollen

    • Guys
    * Even Bech Næsheim • 19 • SweetCreature •
    * Isak Valtersen • 17 • Paddiecakes •
    * Lucas van Heesselt • 17 • Ludeon •


    • Girls
    * Morgan Mikaela Engström • 18 • Granian •
    * Bry Heimersson • 19 •
    M0NA •
    * Cecilie 'Céline' Astrid Norendal • 19 • Choctaw •
    * Maren Solveig Håkon • 17 • Psithurism •
    * Hannah Newton Caldwell • 17 • HannahBaker •
    * Melena Edita Dagrun • 19 • HannahBaker •



    • Lijstje
    • Naam
    • Leeftijd
    • Uiterlijk [graag de naam van de faceclaim erbij zetten]
    • Innerlijk
    • Relaties [denk hierbij aan hoe de geschiedenis tussen jouw personage en een andere uit de serie zijn.]
    • Extra


    • Regels
    • Wij houden ons aan de huisregels van Quizlet.
    • Een post bestaat uit minimaal 200 woorden.
    • Deze RPG is 16+.
    • Deze RPG zou spoilers over de serie Skam.
    • Perfecte personages bestaan niet.
    • Je bestuurt de personages van een ander niet, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    • Ik, SweetCreature, zal de meeste topics openen, maar indien er niet kan verder gegaan met de RPG mag iemand anders dit voor mij doen.
    • Het liefst de rollen af binnen 48 uur, om te voorkomen dat de RPG al snel dood loopt door gebrek aan personages. Maar als je laat weten dat je wat meer tijd nodig hebt is dat natuurlijk geen probleem.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    • Houd a.u.b. voor iedereen leuk om aan deze RPG mee te doen.




    - Bij deze RPG mag je zowel de personages uit de serie als zelfbedachte personages gebruiken.
    - Deze RPG volgt zijn eigen storyline, en volgt dan ook niet de exacte gebeurtenissen uit de serie.
    - Deze RPG bevat spoilers van de serie.


    @SKAM, NRK TV,SweetCreature.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 22:44 ]


    How far is far

    Bellamy_Blake schreef:
    (...)

    Wat heb je liever een mannelijke of vrouwelijke rol?

    Heel eerlijk op het moment liever een mannelijke zodat we de aantallen redelijk hetzelfde houden. Maar als je liever een vrouwelijke rol hebt is dat ook goed.


    How far is far

    Olivanders schreef:
    (...)
    Heel eerlijk op het moment liever een mannelijke zodat we de aantallen redelijk hetzelfde houden. Maar als je liever een vrouwelijke rol hebt is dat ook goed.


    Het is jou RPG, dus dan neem ik wel een man c:
    Welke leeftijd moet hij ongeveer hebben?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Bellamy_Blake schreef:
    (...)

    Het is jou RPG, dus dan neem ik wel een man c:
    Welke leeftijd moet hij ongeveer hebben?

    Van 16 tot 19 ongeveer.


    How far is far

    JUNI LOVISE KNUTSEN

    I was socially akward before it was cool to be socially akward

    NAME
    Juni-Origin: Scandinavian Meaning:June(month)

    Lovise-Origin: Norwegian Meaning: Renowned warrior

    Knutsen- Origin: Danish/ Norwegian Meaning:Son of Knuts


    AGE
    In de week van 12 maart in het jaar 1999 luisterde men massaal naar Hit me baby one more time van Britney Spears en ook Believe van Cher stond hoog in de top 40. Het was dan ook niet raar dat dat eerste liedje speelde tijdens Juni haar geboorte op die 12 maart en sinds die dag noemt ze dit lied haar lijflied, hoewel Juni nooit de zelfverzekerdheid van Britney zal krijgen.

    Worrying does not take away tomorrow's trouble
    It takes away today's peace

    PERSONALITY
    x Socially akward
    x Funny
    x Positive
    x Talkative
    x Shy
    x Adventurous
    x Insecure
    x Devoted

    Zodra een onbekende tegen Juni begint te praten struikelt de jongedame over haar eigen woorden, ze heeft vaak genoeg leuke en grappige opmerkingen in haar hoofd klaar liggen, maar als ze ze moet uitspreken heeft ze problemen. Als een leraar in de les dan een vraag stelt aan Juni zou de jongedame vaak het liefste onder haar tafeltje duiken om de vraag te ontwijken. Haar wangen kleuren vaak vrijwel direct rood, maar dan weet de jongedame er vaak toch nog een antwoord uit te krijgen, maar als ze de beurt krijgen tijdens een les daar word Juni zeker niet blij mee. Bij Juni is het nog niet eens perse dat ze helemaal niet gezien worden, in principe vind Juni het niet erg dat mensen naar haar kijken, maar als onbekenden tegen haar beginnen te praten dan klapt ze vaak dicht. Het kost mensen dan vaak ook even wat moeite om echt bevriend te worden met Juni, omdat ze het dus moeilijk vind om openlijk met iemand te praten. In het begin zal ze vaak anderen ook aan het woord laten.
    Als je echter bevriend bent met Juni zijn deze rollen vaak omgedraaid, de jongedame kletst je dan de oren van je kop over alle zinloze dingen die ze in haar leven mee maakt. Juni kan in zo'n geval zelfs een busreis, met een beetje overdrijving, nog interessant laten klinken. Wanneer ze mensen echt kent zal ze ook heel veel grapjes om ze heen maken, haar grapjes verschillen van sarcastische opmerkingen tot simpele woordgrapjes echter weet ze ze vaak op zo'n manier te brengen dat de meeste mensen hoe slecht de grap ook is er wel om kunnen lachen.
    Er zit echter ook nog een andere kant aan een vriendschap met Juni, omdat de jongedame het moeilijk vind om nieuwe vrienden te maken heeft ze er ook niet vreselijk veel. Ze heeft nog wel redelijk veel mensen waar ze wel eens mee praat, maar echt veel close vrienden kent ze niet. De close vrienden die ze dan wel kent daar kan ze soms nogal aanhankelijk van zijn. Ze loopt soms net iets te veel met haar andere vrienden mee, omdat ze bang is dat ze anders alleen achter zal blijven of wanneer haar vrienden ergens heen willen zal ze al heel snel ja zeggen omdat ze bang is wat van hun plezier te missen.

    APPEARANCE
    • Haar:
    - Lengte: Lang
    - Kleur: Orgineel, donkerbruin. Vel roze geverfd.
    - Stijl: Stijl
    • Gezicht:
    - Ogen: Hazelnoot
    - Neus: Normaal
    - Lippen: Dun
    • Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Slank, weinig rondingen
    - Huidskleur: Blank
    - Lengte: 1.68
    • Extra's:
    - Tatoeages: -
    - Piercings: Gaatjes in haar oren.
    - Kledingstijl: Juni draagt vaak kleding die erg fashion forward zijn en vaak ook wel opvallen.
    Fc: Jessie Peage



    That akward moment between birth and deeath


    FAMILY AND HISTORY
    Angela Knutsen | Moeder | 53 jaar | Eigenaar van een boetiek

    Lorena Knutsen | Moeder |51 jaar | Advocate

    Alexis Bailey Knutsen | Zusje/broertje | 16 jaar | Studente


    Haar hele leven lang heeft Juni de vraag gehoord: 'Hoe is het om twee moeders te hebben?' Hoewel Juni ergens wel begrijpt dat de vraag word gesteld vind ze het toch de meest irritante vraag die er is. Voor haar is het namelijk de normaalste zaak van de wereld om op te groeien met twee moeders en ze kan het zich dan ook helemaal niet voorstellen hoe het zou zijn om een vader te hebben. Juni haar vader is dan uiteraard ook nooit in beeld geweest en ze heeft er ook nog nooit echt over na gedacht om toch uit te vinden wie haar biologische vader is. Ze vind het goed zo.
    Echter is er naast haar twee moeders nog iets wat haar gezinssituatie net iets anders maakt dan die van de meeste jongeren en dat is Juni haar jongere broertje Bailey, want hij is eigenlijk een zijn. Toen het tweetal opgroeide had Juni altijd al door dat Bailey anders was dan de meeste meisjes, maar veel aandacht besteedde het meisje er nooit aan. Op haar dertiende kreeg ze echter van haar jongere zusje te horen dat ze zich niet voelde als een meisje maar als een jongen iets wat voor Juni volledig onverwacht kwam. Ze heeft dan ook wel even goed over de situatie na moeten denken, maar met name door het er ook echt met Bailey over te hebben heeft Juni begrip voor de situatie gekregen en is ze nu dan ook blij voor de beslissing die Bailey heeft genomen.
    Naast alle dingen die anders zijn geweest in Juni haar jeugd is de jongedame als nog heel makkelijk overal door heen gewandeld. Ze is geen belangrijke familieleden kwijt geraakt en is nooit echt de dupe van pesterijen geweest. Juni was gewoon Juni, met haar kleine groepje vrienden redde de jongedame zich overal best. Ze kan het vaak goed vinden met haar leraren, omdat ze vrijwel nooit door de klas heen schreeuwt en haalt redelijke cijfers. Niemand heeft echt iets op te merken op Juni, waardoor ze vaak word gezien als het meest onopvallende lid van de familie Knutsen.

    RELATIONS
    Alexis Bailey Knutsen - Bailey is Juni haar jongere broertje, wat betekent dat ze samen zijn opgegroeid en Juni is dan ook met niemand zo close als ze is met Bailey. Bij Bailey kan ze werkelijk alles kwijt en het liefst zou ze alles samen doen met haar jongere broertje. Ze gaan dan ook wel vaker samen op kleine roadtrips (met de bus) en hebben rare gewoontes waarvan niemand echt de reden kent. Ondanks dat ze zo close is met haar broertje zou ze willen dat ze haar rol als grote zus iets beter kon uitvoeren, omdat ze zo 'akward' kan zijn heeft Juni er soms nog wel een beetje moeite mee om als het nodig is op te komen voor haar broertje.

    Even Bech Næsheim - Toen Juni Even in het eerste jaar van de middelbare school ontmoette klikte het al vrij snel tussen de twee. Doordat Even altijd zo vrolijk leek te zijn, zag hij er erg uitnodigend uit en is Juni op een gegeven moment in gesprek met hem geraakt. Zodra de jongedame zelf zich ook wat comfortabeler bij hem begon te voelen zijn de twee goede vrienden geworden. Juni kan zich zelf zijn in de buurt van Even, maar ze zijn niet zo close dat Juni hem haar geheimen zal vertellen of hem snel bij haar thuis zal uitnodigen.

    Lukas Jørgen Pasqualini-Hansen - Lukas is het soort jongen waar Juni beste vrienden mee zou kunnen zijn, was het niet dat ze al een tijdje een crush op de jongen heeft. Iets wat Juni ervan weerhoud om echt zich zelf te zijn in de buurt van de jongeman, als ze normaal gesproken zich al ongemakkelijk gedraagt is het in de buurt van de jongen in de meeste gevallen nog tien keer erger. Dan komt ze niet meer uit haar woorden en maakt ze stomme grapjes, maar soms op andere moment weet ze zich zelf juist wel weer te tonen. Soms heeft ze dagen, waarin ze ineens ergens zelfvertrouwen heeft gevonden en nog wel redelijk normaal kan doen tegenover de jongen. Hierdoor is Juni op het moment gewoon vrienden met Lukas, omdat ze niet de moed kan verzamelen om er iets meer van te maken.

    Bry Heimersson - Echt heel goed kent Juni Bry niet, omdat ze door het leeftijdsverschil in andere klassen zitten. Echter schrikt Bry Juni heel erg af, ze ziet er erg volwassen uit iets wat voor Juni een verkeerde indruk geeft. Doordat Bry er zo volwassen uit ziet, ziet ze er in Juni haar ogen ook meteen 'gemeen' uit, misschien zelf als een bedreiging. Bovendien lijkt Bry het ook niet echt op Juni te hebben, dat is wat Juni door krijgt door hoe de jongedame soms naar haar kijkt. Die blikken zullen er voor Juni dus alleen maar voor zorgen dat ze alleen maar verder uit de buurt blijft van Bry.

    Isak Valtersen - Juni is een gemiddelde leerlingen, cijfers niet te laag, maar ook zeker niet te hoog. Er zijn dan zeker ook vaken waar Juni juist niet goed is, hiervan is biologie één van, het is een vak wat de jongedame niet geweldig goed ligt en hiervoor heeft ze dan ook hulp nodig. Isak geeft Juni hulp hierbij en in ruil daarvoor geeft Juni hem bijles in een vak waar ze zelf goed in is, wiskunde.

    Richard Vincenzo Mckenzie - Soms heb je van die mensen waar mee het op één of andere manier gewoon ineens klikt. Je hoeft niet eens veel met ze te praten het klikt gewoon, Richard is zo'n persoon voor Juni. Hoewel ze beide nog redelijk gesloten kunnen zijn wanneer ze elkaar eerst ontmoeten is dit iets waar het tweetal vrij snel door heen heeft kunnen vechten. Toen de twee elkaar ontmoetten, toen Richard in Noorwegen kwam wonen kwam deze jongen al snel naast Juni in de les zitten en werden ze zelf 'gedwongen' samen een project te doen. Het was voor Juni vreselijk spannend om een project te doen met een onbekende, maar toen ze zich er eenmaal door heen had geslagen zag ze dat zij en Richard een goede match maakten. Al vrij snel na dat project zijn ze dan ook vrienden geworden, iets wat is uitgegroeid tot beste vrienden.


    EXTRA
    • Guilty pleasures: Disney, Meme's and Brintey Spears
    • Mistalenten: Zingen.
    • Geheimen:
    • Verslavingen: Suikerspinnen en Ben and Jerry's coockie dough ijs
    • Likes: Snoep, Lezen, Michael Jackson, Bands, Gitaar spelen, Mason jars, Youtube, Schrijven en Kerstlichtjes.
    • Tics: Wanneer nadenkt tijdens haar huiswerk/toets kauwt ze op haar pen.
    • Angsten: Hoogtes en Alleen in het donker fietsen.
    • Dislikes: Negatieve mensen, Pesters, Andijvie, Het dragen van de kleur geel, Het geluid van nagels over een schoolbord, Trage wandelaars en Aardbei ijs.
    • Talenten: Gitaar en Ukelele spelen.
    • Talen: Noors en een aardig woordje Engels
    • Geaardheid: Hetroseksueel

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 18:12 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    'Bailey'
    'The devil is real
    And he is not some little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful
    because he is a fallen angel and he used to be Gods favorite.'



    '...'


    '..'


    '...'


    Naam:
    Alexis • Engelse gemengdenaam • Beschermer van de mensheid
    Bailey • Engelse gemengdenaam • Goeveneur stadsheer
    Knutsen • Deense / Noorweegse familienaam • Zoon of Knots

    Ook al is Alexis, Bailey's voornaam, is zijn middelste naam zijn roepnaam. De jongen word dus dan ook bij zijn middelste naam aangesproken, hoewel hij het niet erg vind als zijn vrienden of goede kennissen hem soms bij zijn achternaam 'Knutsen' noemen. Bailey stelt zichzelf vaak voor aan vreemde als 'Bailzz' gezien hij van mening is dat het een vrouwennaam is en als een jongen gezien wilt worden. Echter is deze naam unisex, wat hij na al die jaar nog steeds niet in kan zien. Toch hoeft niemand over zijn naam te klagen, want dan krijgt je zijn ongezouten mening te horen.


    Leeftijd:
    Bailey is zestien jaar geleden geboren op een koude wintermorgen namelijk, één januari. Dit maakt van Bailey een nieuwjaarskind en als horoscoop een steenbok. Het eerste vind hij enorm irritant doordat vaak mensen zijn verjaardag vergeten door het jaarlijkse feest, hoewel het feit dat hij een steenbok is hem intrigeert. Bailey is dan ook even koppig als de sterrenbeeld pretendeert te zijn en dit word dan vooral veroorzaakt dat alle lijnen van het jaar waarin de jongen geboren is, in het teken van het horoscoop steenbok staan.


    Status:
    That Transgender Kid. (Female to Male Transgender)


    Uiterlijk:
    Bailey is op zijn minst opmerkelijk te noemen. Dit gaat zowel over zijn karakter als om zijn uiterlijk.
    De kledingkeuze is namelijk niet het meest doorsnee wat men kan noemen. De jongen bedraagt dan wel een normale donkerbruine lokken, die meestal met behulp van wat gel en hairspray overeind staan, maar toch draagt hij hier vaak haarbandjes in met bloemen erin of bandana’s. De jongen wilt dan ook nog wel eens zijn haarkleur in verschillende kleuren verven, wat door de jaren heen al blond en blauwkleurig is geweest. Dit is iets wat kenbaar maakt dat Bailey onzekerder is dan hij zich voordoet en niet geheel tevreden is met zijn uiterlijk.
    De onzekerheid die Bailey bedraagt aan zijn uiterlijk is niet alleen door een klein moedervlekje. Dit komt meer voort doordat de jongen als een meisje geboren is en dit in principe nog steeds is. Echter draagt Bailey altijd jongens kleding en houd hij zijn haar kort. De jongen is dan ook vanaf zijn zestiende begonnen aan puberteitsremmers, wat ervoor zorgt dat de secundaire geslachtskenmerken van de puberteit af te remmen. Naast dit medicijn krijgt Bailey ook Sustanon toegediend. Een inspuitbare vorm van testosteron. De jongen word dan ook nu op dit moment nog maar één keer in de drie maanden ongesteld. Ondanks dit alles bezit Bailey, naast zijn prachtige bruine kijkers en volle wenkbrauwen, onschuldige kuiltjes in zijn wangen. Deze zijn er dan ook vaak te vinden en gaan dan ook vaak gepaard met kleine twinkelingen in zijn ogen. Dit laat de jongen heel onschuldig en kinderlijk ogen, hoewel hij dat niet zozeer is.

    Don't be normal. Normal is boring.

    Innerlijk:
    ....


    Geschiedenis:
    ....


    Relaties:
    • WAAAAAAAH •


    Extra:


    Likes:
    Dislikes:


    Meer komt c:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 19:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Een meisje? (faceclaim Maggie Lindemann)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 16:38 ]


    'Nothing Matters.'

    Sorry, maar ik schrijf me liever uit :/ Ik heb echt geen inspiratie ...

    kalokairi schreef:
    Een meisje? (faceclaim Maggie Lindemann)

    Is goed! Ik zet je erbij.


    How far is far

    Sunrises schreef:
    Sorry, maar ik schrijf me liever uit :/ Ik heb echt geen inspiratie ...

    Oké, geen probleem.


    How far is far

    Iemand die een leuke faceclaim weet? Want ik weet bij jongens echt vaak niemand...


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Bellamy_Blake schreef:
    Iemand die een leuke faceclaim weet? Want ik weet bij jongens echt vaak niemand...

    Wat voor een soort jongen zoek je? c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bellamy_Blake schreef:
    Iemand die een leuke faceclaim weet? Want ik weet bij jongens echt vaak niemand...

    Even een eventueel hulp linkje voor faceclaims.


    How far is far

    Bellamy_Blake schreef:
    Iemand die een leuke faceclaim weet? Want ik weet bij jongens echt vaak niemand...


    Hangt er van af wat voor soort personage je wilt spelen. Ik zag net een film met Nat Wolff er in en ik ben weer helemaal op hem aan crushen, maar ja als je echt zo'n bad boy zou willen spelen ofzo zou hij niet geschikt zijn. ;3

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 17:11 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Pickett schreef:
    (...)
    Wat voor een soort jongen zoek je? c:


    Het liefste blond en een vrolijke uitstraling, oogkleur maakt mij niet erg veel uit c:


    @Olivanders, die gebruik ik altijd al haha en momenteel laad hij niet.

    @greenlight22, ik wil voornamelijk een druk personage maken die positief is ingesteld c:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 17:14 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Bellamy_Blake schreef:
    (...)

    Het liefste blond en een vrolijke uitstraling, oogkleur maakt mij niet erg veel uit c:

    Misschien is Conner Dennis dan wat? c;


    How far is far