• I'm back! En nu echt. Dus doe vooral een aanvraag!

    Wel een idee voor een story, maar nog geen cover? Of heb je ergens anders een cover voor nodig?
    Laat mij dan een cover voor je maken!




    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel (wel/niet op de cover?):
    × overige tekst:
    × korte samenvatting / uitleg:
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    × horizontaal of verticaal:
    × sfeer:
    × overige wensen / bijzonderheden:

    Tip: denk bij afbeeldingen niet alleen aan faceclaims, maar ook aan elementen of voorwerpen die een belangrijke rol spelen in je verhaal. Uiteraard is dit niet verplicht, maar het voegt wel iets unieks toe aan je cover (:




    Praktische info:
    1) Ik probeer covers binnen twee weken te maken. Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

    2) Geen cover meer nodig? Laat het eventjes weten alsjeblieft.

    3) Toch iets aanpassen? Ik bewaar altijd alle bestanden - ook als je cover al lang af is -, dus meld je even. Ik kan het dan voor je veranderen, geen enkel probleem.

    4) In principe is niets te gek, dus vertel me vooral jouw ideeën (:




    Voorbeelden (bekijk ook vooral eerder gemaakte covers!):

    Gemaakte covers:
    Gesorteerd op titel, met username erbij indien dubbele titel:

    > A broken world: cover
    > Angels & Hunters: cover
    > Battlefield: cover
    > Behind doors: cover
    > Bliksemschicht: cover
    > Broken crown: cover
    > Butterflies of the dead: cover
    > City of the cold: cover
    > Crown princess: cover
    > Dageraad: cover
    > De jacht: cover
    > De laatste reis: cover, banner
    > Dinsdag de 12de: cover
    > Disarranged: cover
    > Don’t touch me: cover
    > Dromend: cover
    > Een gebroken wereld: cover
    > Fånge: cover
    > Fatal Valentine: cover
    > Fout in het verleden: cover
    > Gave it all away: cover, banner
    > Het laatste schot: cover
    > Him & Him: cover
    > His eyes: cover
    > I'm still here bitches: cover, banner
    > Identity: cover met titel, cover zonder titel
    > Indringers: cover
    > Inhuman: cover, banner
    > Je liet haar hand los: cover
    > Judaskus: cover met titel, cover zonder titel
    > Lavendel in de winter: cover
    > Letters to my heart: cover
    > Look alike: cover
    > Love me like you do: cover
    > Madness: cover
    > Malena: cover
    > Mentally Deranged: cover
    > Mist: cover
    > Niemand is thuis: cover met titel, cover zonder titel
    > Onbesuisd: cover
    > Oulfold: cover
    > Papillon: cover met titel, cover zonder titel
    > Pferza: cover
    > Plague: cover
    > Reality: cover
    > Rule 99: cover
    > Schaduwwereld: cover
    > Secrets: cover
    > Silver bells: cover, banner
    > Stamroos: cover
    > The deadpool: cover
    > The Diary: cover
    > The princess: cover
    > The Queen: cover
    > The subway dude who saved her: cover
    > Unforgivable: cover
    > Vang de sterren: cover met titel, cover zonder titel
    > Who's a bad girl now • DM: cover

    Zonder titel - gesorteerd op (oude) username:

    > Pans_Daughter: cover

    (laatst bijgewerkt: 19 december 2017)


    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 23:56 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × titel (wel/niet op de cover?):
    Onbesuisd, en deze moet erop.

    × overige tekst:
    -

    × korte samenvatting / uitleg:

    Prinses Luciana Amanda Eliana Greenfield is een onbesuisd en vrolijk meisje dat maar al te graag de regels overtreed, aangezien normale meisjes dat ook zouden doen. Toch?

    Alleen wel jammer dat het, tja, prinses Luciana Ama- enzovoorts is. Dat deze prinses niet zomaar alles kan doen wat ze leuk vind. Een prinses is ten slotte geen burger, al wil ze dat nog zo graag.

    Laat ik me voorstellen, mijn naam is Leah. En helaas ben ik ook de dochter van de koning en koningin van het land.


    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    Random schoenen, ik weet niet, ik vond het er wel grappig en nonchalant uitzien - en het gaat ook om die nonchalance.
    Dit beeldige kasteel, Leahs huis dus.
    En dit charmante hoofddeksel.

    × horizontaal of verticaal:
    Verticaal.

    × sfeer:
    Komisch, nonchalant.

    × overige wensen / bijzonderheden:
    -


    Deze aanvraag staat ook in dit topic.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner



    × titel (wel/niet op de cover?): Rule 99
    Wel op de cover.
    × overige tekst: /
    × korte samenvatting / uitleg: zie topic klik
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): zie topic
    × horizontaal of verticaal: horizontaal
    × sfeer: een beetje middeleeuws/ouderwets, maar niet te overheersend.
    × overige wensen / bijzonderheden: /


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, wat vind je hiervan? Zoals gewoonlijk kan ik alles nog veranderen!
    Mocht je later nog een titel toe willen voegen, dan is dit geen enkel probleem. Gewoon even een berichtje sturen (:



    Dit klinkt misschien een beetje raar, maar ik vind hem te donker/duister. Kan er misschien iets van een lichtbron in?

    De rode gloed vind ik wel erg mooi en het kasteel ook. Maar zou je er eentje willen maken zonder de afbeelding van de duivel?

    Super bedankt voor de moeite!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Dit klinkt misschien een beetje raar, maar ik vind hem te donker/duister. Kan er misschien iets van een lichtbron in?

    De rode gloed vind ik wel erg mooi en het kasteel ook. Maar zou je er eentje willen maken zonder de afbeelding van de duivel?

    Super bedankt voor de moeite!


    Wat vind je van een kaars als lichtbron?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Hmm,

    Liever eigenlijk een zon en/ of onweer. Sorry dat ik zo zeur maar de cover is me veel te duister, terwijl het verhaal helemaal niet draait om de duisterheid van de duivel. De kaars doet me ook meer denken aan rituelen dan aan het licht van Lucifer/engelen/God. Vandaar dat ik meer naar zonlicht of onweer neig.

    Ik heb wat afbeeldingen gezocht, als je zelf betere afbeeldingen hebt, be my guest.

    Zon
    Zon 2

    Onweer
    Onweer 2

    In plaats van de veren kun je anders als dat beter past ook zwarte vogels gebruiken.
    Vliegen
    Deze is pretty
    Birds

    Nog meer vogels: klik

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 20:39 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Hmm,

    Liever eigenlijk een zon en/ of onweer. Sorry dat ik zo zeur maar de cover is me veel te duister, terwijl het verhaal helemaal niet draait om de duisterheid van de duivel. De kaars doet me ook meer denken aan rituelen dan aan het licht van Lucifer/engelen/God. Vandaar dat ik meer naar zonlicht of onweer neig.

    Ik heb wat afbeeldingen gezocht, als je zelf betere afbeeldingen hebt, be my guest.

    Zon
    Zon 2

    Onweer
    Onweer 2

    In plaats van de veren kun je anders als dat beter past ook zwarte vogels gebruiken.
    Vliegen
    Deze is pretty
    Birds

    Nog meer vogels: klik


    Je zeurt echt niet hoor! Ik heb je story gewoon een beetje verkeerd begrepen, sorry daarvoor.
    Ik blijf je cover net zo lang aanpassen tot je wel tevreden bent, geen enkel probleem (:
    Hoe vind je dit?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Heiii ook ik ben opzoek naar een cover :) Ik ben benieuwd wat je er van kan maken!
    × titel (wel/niet op de cover?): Crown Princess en graag op de cover
    × overige tekst: Niet nodig (Gebruikersnaam ook niet, want ik verander nogal graag)
    × korte samenvatting / uitleg:

    Op een paar minuten na is prinses Victoria niet de kroonprinses, maar is haar tweelingbroer James de kroonprins. Het scheelt maar een paar minuten, maar daarmee is haar lot bepaald. Als ze per toeval erachter komt dat haar lot toch bij het heerschappij van haar land ligt begint ze haar familie te wantrouwen. Haar ouders zetten haar dan voor het blok en zal ze binnen een half jaar moeten trouwen, want anders zal het koningschap toch naar James gaan. Het is Victoria haar toekomst en dus doet ze er alles aan om op tijd te kunnen trouwen en dat lijdt tot hilarische en onhandige momenten. Victoria is namelijk niet van plan om de strijd zomaar op te gaan geven.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): Erg lastig dit, want heb zelf echt geen idee nog. Misschien een plaatje van een paleis, kroon, of een prinses? Niet erg duidelijk, sorry, maar ik weet het echt niet haha
    × horizontaal of verticaal: Het liefst verticaal, maar horizontaal is ook geen probleem
    × sfeer: Een onschuldige sfeer, maar met ook wel een beetje strijd.
    × overige wensen / bijzonderheden: /
    Alvast bedankt en bij vragen hoor ik het wel :D


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    Perpetual schreef:
    (...)

    Je zeurt echt niet hoor! Ik heb je story gewoon een beetje verkeerd begrepen, sorry daarvoor.
    Ik blijf je cover net zo lang aanpassen tot je wel tevreden bent, geen enkel probleem (:
    Hoe vind je dit?



    Dat is echt lief, dankjewel.

    Kun je er misschien nog onweer overheen leggen (ook over het kasteel, zodat het daar ook minder donker is)?

    (De onweer zoals in de extra van moord (voor mijn wedstrijd) is heel mooi? Kun je die nog vinden?)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    × titel (wel/niet op de cover?)
    Het laatste schot, deze mag er wel op!

    × overige tekst:
    Geen

    × korte samenvatting / uitleg:

    Na het verlies van zijn vrouw en kind verliest “Nine”, een ex-huurmoordenaar die redelijk vredig ontslag heeft kunnen nemen, zichzelf in de alcohol en weet hij niet wat hij met zichzelf aan moet. Hij is nauwelijks in staat zijn huidige baan te behouden en wil eigenlijk niet meer. Als hij een onverwachts telefoontje krijgt van zijn oude werkgever wordt hij betrokken in iets dat groter dan hijzelf. Alles wat Nine wilde was wat geld om zijn belastingen en huur te betalen. Normaal zou hij nooit nadenken over de consequenties van zijn daden, maar wat als hij zijn daden van het verleden betreurt als hij de nieuwe job accepteert? Een job, die niet allen draait om het beschermen van een klein meisje, maar ook om zijn verleden, iets wat hij liever vergeet…


    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    Een gebroken masker zoals in deze of dit plaatje.
    Verder wil ik er ook een plaatje van een mannelijk silhouet die met zijn rug naar de camera staat zoals hier of hier
    Verder moet er nog een huis in de mist, zoals hier
    Als je betere plaatjes kan vinden, ga gerust je gang ^^

    × horizontaal of verticaal:
    Verticaal

    × sfeer:
    Duister, triest.

    × overige wensen / bijzonderheden:
    Als het mooi staat, zou ik graag een soort rode gloed willen hebben, maar dit is meer een extra (:

    Ik wil ook even zeggen dat ik je covers echt heel gaaf vind!


    This ain't no place for no better man.

    LJGibbs schreef:
    × titel : The Princess and The Prisoner (wel op de cover)
    × overige tekst : Carianne van Eck (in het klein in een hoekje)
    × korte samenvatting / uitleg : Een royalty die haar best doet om een gevangene te redden van de doodstraf
    × afbeeldingen : Een prinses met een tiara op (maakt niet uit wat voor haarkleur etc), een afbeelding van handen die om spijlen heen zitten, als achtergrond een kerker
    × horizontaal of verticaal : Verticaal
    × sfeer : Duister, spannend (is dat wel een sfeer, lol) en met een vleugje romantiek
    × overige wensen / bijzonderheden : Graag ZSM de cover maken, omdat het een SOTY verhaal is


    Je cover is af! Alles kan nog worden aangepast.
    Ik hoor graag wat je ervan vindt!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perffect schreef:
    (...)

    Dat is echt lief, dankjewel.

    Kun je er misschien nog onweer overheen leggen (ook over het kasteel, zodat het daar ook minder donker is)?

    (De onweer zoals in de extra van moord (voor mijn wedstrijd) is heel mooi? Kun je die nog vinden?)


    Genoeg onweer zo? (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ja! Tof.

    ik heb meerdere titels waar ik nog tussen twijfel:

    Belemmering - Van licht

    Zou je er twee kunnen maken met de verschillende titels erop?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    hey hey hey, here I am c:

    × titel (wel/niet op de cover?): Broken Crown, wel op de cover
    × overige tekst: geen
    × korte samenvatting / uitleg:

    Het Franse hof, 1845. Aurora is bijeengeroepen door koning Henry om de hofhouding te versterken, maar zij weet net zo goed als haar broer die met haar is meegekomen dat ze niet zomaar hierheen is gekomen. Koningin Eleanor heeft Henry na drie jaar en vijf miskramen nog steeds geen erfgenaam weten te schenken en de koning is op zoek naar meer. Aurora's ouders hebben haar binnen het hof een zetje naar voren weten te geven, waardoor zijn oog op haar is gevallen. Als maîtresse van de koning zou Aurora een betere toekomst kunnen krijgen dan haar ouders ooit hadden durven dromen. Aurora vind de hele situatie echter maar helemaal niets, bang voor haar reputatie, en bang voor het oordeel van de koningin. De koningin houdt zich tijden lang dan ook schuil in haar eigen vertrekken, maar zodra de twee elkaar ontmoeten, schiet er een vlam over. De twee proberen samen te vluchten, weg van het hof, maar dit blijkt allemaal veel dramatischer uit te pakken als ze te maken krijgen met de echte furie van koning Henry.

    × afbeeldingen:
    Aurora
    Eleanor
    Henry (alleen gezicht, shackels moeten er niet op :3)
    × horizontaal of verticaal: verticaal
    × sfeer: mysterieus en een beetje romantisch, donkere maar warme kleuren (rood/paars bijvoorbeeld)
    × overige wensen / bijzonderheden:
    - Aurora is in dit verhaal de hoofdpersoon, dus haar wat centraler.
    - Als je in het font van Broken Crown de letters een beetje 'gebroken' over kan laten komen zou dat heel tof zijn.


    how dare you speak of grace

    Perpetual schreef:
    (...)

    Je cover is af! Alles kan nog worden aangepast.
    Ik hoor graag wat je ervan vindt!



    Ik vind de prinses niet zo mooi, dus heb ik zelf wat rondgeneusd



    Als je deze twee plaatjes daarvoor zou kunnen gebruiken? :3


    all because i liked a girl

    LJGibbs schreef:
    (...)

    Ik vind de prinses niet zo mooi, dus heb ik zelf wat rondgeneusd



    Als je deze twee plaatjes daarvoor zou kunnen gebruiken? :3

    Zo beter? (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.