• I'm back! En nu echt. Dus doe vooral een aanvraag!

    Wel een idee voor een story, maar nog geen cover? Of heb je ergens anders een cover voor nodig?
    Laat mij dan een cover voor je maken!




    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel (wel/niet op de cover?):
    × overige tekst:
    × korte samenvatting / uitleg:
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    × horizontaal of verticaal:
    × sfeer:
    × overige wensen / bijzonderheden:

    Tip: denk bij afbeeldingen niet alleen aan faceclaims, maar ook aan elementen of voorwerpen die een belangrijke rol spelen in je verhaal. Uiteraard is dit niet verplicht, maar het voegt wel iets unieks toe aan je cover (:




    Praktische info:
    1) Ik probeer covers binnen twee weken te maken. Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

    2) Geen cover meer nodig? Laat het eventjes weten alsjeblieft.

    3) Toch iets aanpassen? Ik bewaar altijd alle bestanden - ook als je cover al lang af is -, dus meld je even. Ik kan het dan voor je veranderen, geen enkel probleem.

    4) In principe is niets te gek, dus vertel me vooral jouw ideeën (:




    Voorbeelden (bekijk ook vooral eerder gemaakte covers!):

    Gemaakte covers:
    Gesorteerd op titel, met username erbij indien dubbele titel:

    > A broken world: cover
    > Angels & Hunters: cover
    > Battlefield: cover
    > Behind doors: cover
    > Bliksemschicht: cover
    > Broken crown: cover
    > Butterflies of the dead: cover
    > City of the cold: cover
    > Crown princess: cover
    > Dageraad: cover
    > De jacht: cover
    > De laatste reis: cover, banner
    > Dinsdag de 12de: cover
    > Disarranged: cover
    > Don’t touch me: cover
    > Dromend: cover
    > Een gebroken wereld: cover
    > Fånge: cover
    > Fatal Valentine: cover
    > Fout in het verleden: cover
    > Gave it all away: cover, banner
    > Het laatste schot: cover
    > Him & Him: cover
    > His eyes: cover
    > I'm still here bitches: cover, banner
    > Identity: cover met titel, cover zonder titel
    > Indringers: cover
    > Inhuman: cover, banner
    > Je liet haar hand los: cover
    > Judaskus: cover met titel, cover zonder titel
    > Lavendel in de winter: cover
    > Letters to my heart: cover
    > Look alike: cover
    > Love me like you do: cover
    > Madness: cover
    > Malena: cover
    > Mentally Deranged: cover
    > Mist: cover
    > Niemand is thuis: cover met titel, cover zonder titel
    > Onbesuisd: cover
    > Oulfold: cover
    > Papillon: cover met titel, cover zonder titel
    > Pferza: cover
    > Plague: cover
    > Reality: cover
    > Rule 99: cover
    > Schaduwwereld: cover
    > Secrets: cover
    > Silver bells: cover, banner
    > Stamroos: cover
    > The deadpool: cover
    > The Diary: cover
    > The princess: cover
    > The Queen: cover
    > The subway dude who saved her: cover
    > Unforgivable: cover
    > Vang de sterren: cover met titel, cover zonder titel
    > Who's a bad girl now • DM: cover

    Zonder titel - gesorteerd op (oude) username:

    > Pans_Daughter: cover

    (laatst bijgewerkt: 19 december 2017)


    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 23:56 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik zou het heel fijn vinden mocht je voor mij een cover kunnen maken!

    × titel (wel op de cover): De laatste reis
    × korte samenvatting / uitleg:

    Sinds de koning en koningin, 20 jaar geleden, omkwamen in een strijd om de troon leeft het koninkrijk in duisternis. De koning en koningin zijn namelijk vermoord door een man die alleen op macht uit was. Een man die er alles voor over had om die macht te krijgen.
    Het enige wat die man niet gelukt was, was om de kroonprinses te doden. Iets wat weleens zijn ondergang zou kunnen betekenen. Echter wist niemand waar de kroonprinses was.
    De kroonprinses werd opgevoed door de ridder die haar uit het kasteel heeft gered. Echter hield hij geheim dat ze de kroonprinses was en dacht het meisje zelf dat de ridder haar oom was, die haar lang geleden uit een brandend huis had gered, de plek waar haar ouders waren omgekomen.
    Nooit had ze geweten dat ze de kroonprinses was, tot dat ene moment. Dat moment waarop de ridder haar vertelde wie ze werkelijk was. Dat moment waarop hij haar vertelde zich klaar te maken voor de laatste reis van hun leven; de reis die ze naar de troon zou leiden.
    Het verhaal speelt zich voor het grootste gedeelte af tijdens de laatste reis die de ridder en de prinses samen maken.
    × horizontaal of verticaal: Het liefste beide, zodat ik zowel een banner voor de hoofdstukjes als een echte cover heb. Zou dat kunnen?
    Sfeer: Historisch, avontuurlijk, fantasy
    Afbeeldingen: Kijk hier voor inspiratie

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 9:50 ]

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Ow wauw, hij is echt mooi (: Maar ik zit een beetje met de brief, misschien is het toch niet zo een goed idee. OF misschien dat het iets duidelijker is dat het een brief is met zegel..


    Ik heb de cover aangepast, zowel een versie met als een versie zonder brief. Kijk zelf maar welke je het mooist vindt (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Ik heb de cover aangepast, zowel een versie met als een versie zonder brief. Kijk zelf maar welke je het mooist vindt (:



    Top dankje! Ik ga even een tijdje twijfelen welke nou mooier is !

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 23:46 ]

    WrittenWords schreef:
    Ik zou het heel fijn vinden mocht je voor mij een cover kunnen maken!

    × titel (wel op de cover): De laatste reis
    × korte samenvatting / uitleg:
    Sinds de koning en koningin, 20 jaar geleden, omkwamen in een strijd om de troon leeft het koninkrijk in duisternis. De koning en koningin zijn namelijk vermoord door een man die alleen op macht uit was. Een man die er alles voor over had om die macht te krijgen.
    Het enige wat die man niet gelukt was, was om de kroonprinses te doden. Iets wat weleens zijn ondergang zou kunnen betekenen. Echter wist niemand waar de kroonprinses was.
    De kroonprinses werd opgevoed door de ridder die haar uit het kasteel heeft gered. Echter hield hij geheim dat ze de kroonprinses was en dacht het meisje zelf dat de ridder haar oom was, die haar lang geleden uit een brandend huis had gered, de plek waar haar ouders waren omgekomen.
    Nooit had ze geweten dat ze de kroonprinses was, tot dat ene moment. Dat moment waarop de ridder haar vertelde wie ze werkelijk was. Dat moment waarop hij haar vertelde zich klaar te maken voor de laatste reis van hun leven; de reis die ze naar de troon zou leiden.
    Het verhaal speelt zich voor het grootste gedeelte af tijdens de laatste reis die de ridder en de prinses samen maken.
    × horizontaal of verticaal: Het liefste beide, zodat ik zowel een banner voor de hoofdstukjes als een echte cover heb. Zou dat kunnen?
    Sfeer: Historisch, avontuurlijk, fantasy
    Afbeeldingen: Kijk hier voor inspiratie


    Hii, wat vind je van deze cover?
    Als je deze mooi vindt, zal ik er een bijpassende banner bijmaken! (dat doe ik liever niet meteen, want dan zijn alle aanpassingen dubbel werk (A))


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, wat vind je van deze cover?
    Als je deze mooi vindt, zal ik er een bijpassende banner bijmaken! (dat doe ik liever niet meteen, want dan zijn alle aanpassingen dubbel werk (A))



    Ik ben een beetje heel erg aan het twijfelen. Ergens vind ik m echt mooi, maar ergens vind ik m ook heel donker. Is het misschien mogelijk om hem op de een of andere manier iets minder donker te maken?

    Ik vind hem echt heel mooi! Dat hij een beetje donker leek kwam blijkbaar door mijn telefoon, want zo op mijn laptop vind ik m echt heel mooi!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 13:11 ]

    Perpetual schreef:
    (...)
    Je cover is af! Ik hoor graag wat je ervan vindt. Alles kan nog worden aangepast (:



    Ja, top! Ik vind hem heel mooi geworden!


    This ain't no place for no better man.

    × titel (wel/niet op de cover?): De Hongerspelen Bliksemschicht/ wel op de cover
    × overige tekst: X
    × korte samenvatting / uitleg:
    Clarke Johnson, een meisje met straal blauwe ogen waar jongens meteen op zouden vallen. Clarke werd altijd beschermd door haar familie, vrienden in district 5. Alleen is uiteindelijk niemand meer die het voor haar op kon nemen. Clarke is 17 jaar wanneer haar lootje wordt getrokken, net als Tyler Blake. Clarke heeft geen keus, en ze gaat met alle gevolgen van dien naar wat haar dood zou kunnen betekenen, in Bliksemschicht en laat haar familie achter in verdriet.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    logo
    Clarke
    Bliksem
    panem

    × horizontaal of verticaal: Horizontaal
    × sfeer: Donker/ zwart wit
    × overige wensen / bijzonderheden:
    Graag Clarkes ogen niet zwart wit :)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 20:51 ]


    Cinderella never asked for a prince, she asked for a night off and a dress.

    MT


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Ja hoi! (:

    × titel (wel/niet op de cover?): De jacht (mag in caps lock, en ja, die moet erop)
    × overige tekst: geen
    × korte samenvatting / uitleg: Ragnar Roslund heeft lieve en zorgzame ouders, tot ze omkomen bij een vliegtuigcrash. Daarna gaat het bergafwaarts met de zwijgzame jongen. Er is niemand die hem lijkt te willen helpen, ook niet wanneer hij opgroeit, en hij dreigt te verdrinken in zijn eigen verdriet.
    Tot hij op volwassen leeftijd tot de conclusie komt dat zijn leven is verwoest. Hij is niet van plan het erbij te laten zitten en besluit zijn wanhoop om te zetten in een vernietigende razernij die de maatschappij op zijn kop zet.
    Dit is mijn werk-flaptekst.
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): een, twee, drie en vier. Hoeven er niet allemaal in, kijk wat het beste past, en voeg gerust zelf ook wat toe
    × horizontaal of verticaal: verticaal
    × sfeer: Geheimzinnig, een beetje droevig en melancholiek
    × overige wensen / bijzonderheden: Qua lettertype vind ik Chaparral Pro of Day Roman voor de titel wel mooi (of iets wat daarop lijkt); voor mijn username (die ik er graag ook op heb) mag je zelf wat leuks uitzoeken. Verder mag je wat mij betreft ook spelen met zwart/wit-effecten.

    Zou je een berichtje willen sturen als je klaar bent?


    oi, suzy

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ik ben een beetje heel erg aan het twijfelen. Ergens vind ik m echt mooi, maar ergens vind ik m ook heel donker. Is het misschien mogelijk om hem op de een of andere manier iets minder donker te maken?

    Ik vind hem echt heel mooi! Dat hij een beetje donker leek kwam blijkbaar door mijn telefoon, want zo op mijn laptop vind ik m echt heel mooi!


    Ik heb je banner ook af! Ik hoor graag wat je ervan vindt (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Ik heb je banner ook af! Ik hoor graag wat je ervan vindt (:



    Hij is mooi! Dank je!

    Hey echt gave covers!
    Ik wil zelf ook een cover proberen te maken voor een vriendin, maar ik vroeg mij af of jij een speciaal programma gebruikt ofzo?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Wow, jouw covers zijn echt heel gaaf.
    Ik zoek voor mijn verhaal ook nog een cover, zou jij die eventueel kunnen maken:
    × titel (wel/niet op de cover?): Behind doors (die mag er zeker op!)
    × overige tekst: Niets
    × korte samenvatting / uitleg: Hester komt door een onverwachte gebeurtenis terecht in het Engeland van 1500. Daar ontmoet ze veel bekende en minder bekende personen waardoor ze een grote rol gaat spelen in de tijd
    × afbeeldingen Hierin kun je veel vrijheid pakken, want ik weet niet precies wat het beste bij elkaar past:
    Nr 1
    Nr 2
    Nr 3
    Nr 4
    Nr 5
    Nr 6
    × horizontaal of verticaal: Verticaal graag
    × sfeer: Somber en geheimzinnig met een tikkeltje romantiek
    × overige wensen / bijzonderheden:


    How do you know; great and wisely weaselman?

    Aelin_Ashryver schreef:
    Hey echt gave covers!
    Ik wil zelf ook een cover proberen te maken voor een vriendin, maar ik vroeg mij af of jij een speciaal programma gebruikt ofzo?

    Ik gebruik Affinity Photo (lijkt op photoshop), maar dat is wel een betaald programma (A)

    Ik kom tussendoor ook even een paar covers showen die ik buiten mijn coverstore om gemaakt heb ^^



    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 17:20 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)
    Ik gebruik Affinity Photo (lijkt op photoshop), maar dat is wel een betaald programma (A)

    Ik kom tussendoor ook even een paar covers showen die ik buiten mijn coverstore om gemaakt heb ^^




    Oh ok, in betaald heb ik niet zo zin, iemand had mij canva aangeraden maar ik weet niet hoe ik iets uitknip dus das de achtergrond van het plaatje verdwijnt


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)