• I'm back! En nu echt. Dus doe vooral een aanvraag!

    Wel een idee voor een story, maar nog geen cover? Of heb je ergens anders een cover voor nodig?
    Laat mij dan een cover voor je maken!




    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel (wel/niet op de cover?):
    × overige tekst:
    × korte samenvatting / uitleg:
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    × horizontaal of verticaal:
    × sfeer:
    × overige wensen / bijzonderheden:

    Tip: denk bij afbeeldingen niet alleen aan faceclaims, maar ook aan elementen of voorwerpen die een belangrijke rol spelen in je verhaal. Uiteraard is dit niet verplicht, maar het voegt wel iets unieks toe aan je cover (:




    Praktische info:
    1) Ik probeer covers binnen twee weken te maken. Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

    2) Geen cover meer nodig? Laat het eventjes weten alsjeblieft.

    3) Toch iets aanpassen? Ik bewaar altijd alle bestanden - ook als je cover al lang af is -, dus meld je even. Ik kan het dan voor je veranderen, geen enkel probleem.

    4) In principe is niets te gek, dus vertel me vooral jouw ideeën (:




    Voorbeelden (bekijk ook vooral eerder gemaakte covers!):

    Gemaakte covers:
    Gesorteerd op titel, met username erbij indien dubbele titel:

    > A broken world: cover
    > Angels & Hunters: cover
    > Battlefield: cover
    > Behind doors: cover
    > Bliksemschicht: cover
    > Broken crown: cover
    > Butterflies of the dead: cover
    > City of the cold: cover
    > Crown princess: cover
    > Dageraad: cover
    > De jacht: cover
    > De laatste reis: cover, banner
    > Dinsdag de 12de: cover
    > Disarranged: cover
    > Don’t touch me: cover
    > Dromend: cover
    > Een gebroken wereld: cover
    > Fånge: cover
    > Fatal Valentine: cover
    > Fout in het verleden: cover
    > Gave it all away: cover, banner
    > Het laatste schot: cover
    > Him & Him: cover
    > His eyes: cover
    > I'm still here bitches: cover, banner
    > Identity: cover met titel, cover zonder titel
    > Indringers: cover
    > Inhuman: cover, banner
    > Je liet haar hand los: cover
    > Judaskus: cover met titel, cover zonder titel
    > Lavendel in de winter: cover
    > Letters to my heart: cover
    > Look alike: cover
    > Love me like you do: cover
    > Madness: cover
    > Malena: cover
    > Mentally Deranged: cover
    > Mist: cover
    > Niemand is thuis: cover met titel, cover zonder titel
    > Onbesuisd: cover
    > Oulfold: cover
    > Papillon: cover met titel, cover zonder titel
    > Pferza: cover
    > Plague: cover
    > Reality: cover
    > Rule 99: cover
    > Schaduwwereld: cover
    > Secrets: cover
    > Silver bells: cover, banner
    > Stamroos: cover
    > The deadpool: cover
    > The Diary: cover
    > The princess: cover
    > The Queen: cover
    > The subway dude who saved her: cover
    > Unforgivable: cover
    > Vang de sterren: cover met titel, cover zonder titel
    > Who's a bad girl now • DM: cover

    Zonder titel - gesorteerd op (oude) username:

    > Pans_Daughter: cover

    (laatst bijgewerkt: 19 december 2017)


    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 23:56 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)
    Ik gebruik Affinity Photo (lijkt op photoshop), maar dat is wel een betaald programma (A)

    Ik kom tussendoor ook even een paar covers showen die ik buiten mijn coverstore om gemaakt heb ^^





    Die covers zijn ontzettend gaaf! Maar je wist al dat ik dat vond, haha


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Million_Reasons schreef:
    × titel (wel/niet op de cover?): De Hongerspelen Bliksemschicht/ wel op de cover
    × overige tekst: X
    × korte samenvatting / uitleg:
    Clarke Johnson, een meisje met straal blauwe ogen waar jongens meteen op zouden vallen. Clarke werd altijd beschermd door haar familie, vrienden in district 5. Alleen is uiteindelijk niemand meer die het voor haar op kon nemen. Clarke is 17 jaar wanneer haar lootje wordt getrokken, net als Tyler Blake. Clarke heeft geen keus, en ze gaat met alle gevolgen van dien naar wat haar dood zou kunnen betekenen, in Bliksemschicht en laat haar familie achter in verdriet.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    logo
    Clarke
    Bliksem
    panem

    × horizontaal of verticaal: Horizontaal
    × sfeer: Donker/ zwart wit
    × overige wensen / bijzonderheden:
    Graag Clarkes ogen niet zwart wit :)

    Ik hoop dat je de cover mooi vindt! Alles kan nog worden aangepast (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × titel (wel/niet op de cover?): Fatal Valentine, wel op cover.
    × overige tekst: -
    × korte samenvatting / uitleg: is nog onduidelijk.
    × afbeeldingen
    - Iets met datums, valentijnsdag 14 februari.
    - Meisje waarbij gezicht niet goed zichtbaar/duidelijk is zoals bijv dit of dit
    - thee kopje inschenken zoals dit
    - ridder op een paard middeleeuws.
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Romantisch/mysterieus.
    × overige wensen / bijzonderheden:


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Olsson schreef:
    Ja hoi! (:

    × titel (wel/niet op de cover?): De jacht (mag in caps lock, en ja, die moet erop)
    × overige tekst: geen
    × korte samenvatting / uitleg: Ragnar Roslund heeft lieve en zorgzame ouders, tot ze omkomen bij een vliegtuigcrash. Daarna gaat het bergafwaarts met de zwijgzame jongen. Er is niemand die hem lijkt te willen helpen, ook niet wanneer hij opgroeit, en hij dreigt te verdrinken in zijn eigen verdriet.
    Tot hij op volwassen leeftijd tot de conclusie komt dat zijn leven is verwoest. Hij is niet van plan het erbij te laten zitten en besluit zijn wanhoop om te zetten in een vernietigende razernij die de maatschappij op zijn kop zet.
    Dit is mijn werk-flaptekst.
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): een, twee, drie en vier. Hoeven er niet allemaal in, kijk wat het beste past, en voeg gerust zelf ook wat toe
    × horizontaal of verticaal: verticaal
    × sfeer: Geheimzinnig, een beetje droevig en melancholiek
    × overige wensen / bijzonderheden: Qua lettertype vind ik Chaparral Pro of Day Roman voor de titel wel mooi (of iets wat daarop lijkt); voor mijn username (die ik er graag ook op heb) mag je zelf wat leuks uitzoeken. Verder mag je wat mij betreft ook spelen met zwart/wit-effecten.

    Zou je een berichtje willen sturen als je klaar bent?

    Hii, hoe vind je deze cover? Ik heb hem een beetje een groene tint gegeven, maar als je dat niet mooi vindt kan het natuurlijk ook helemaal zwart-wit (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Dominhe schreef:
    Wow, jouw covers zijn echt heel gaaf.
    Ik zoek voor mijn verhaal ook nog een cover, zou jij die eventueel kunnen maken:
    × titel (wel/niet op de cover?): Behind doors (die mag er zeker op!)
    × overige tekst: Niets
    × korte samenvatting / uitleg: Hester komt door een onverwachte gebeurtenis terecht in het Engeland van 1500. Daar ontmoet ze veel bekende en minder bekende personen waardoor ze een grote rol gaat spelen in de tijd
    × afbeeldingen Hierin kun je veel vrijheid pakken, want ik weet niet precies wat het beste bij elkaar past:
    Nr 1
    Nr 2
    Nr 3
    Nr 4
    Nr 5
    Nr 6
    × horizontaal of verticaal: Verticaal graag
    × sfeer: Somber en geheimzinnig met een tikkeltje romantiek
    × overige wensen / bijzonderheden:


    Dankjewel! Hoe vind je deze cover?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)
    Hii, hoe vind je deze cover? Ik heb hem een beetje een groene tint gegeven, maar als je dat niet mooi vindt kan het natuurlijk ook helemaal zwart-wit (:


    Hij is heel mooi, ook de groene gloed! Bedankt!


    oi, suzy

    × titel: Vang de sterren, graag eentje met en zonder versie, want ik ben nog niet helemaal zeker van de titel.
    × overige tekst: "En doe een wens"
    × korte samenvatting / uitleg:

    Inge Blackboat of "Inky Black" is nogal de loner van de klas. Als ook haar beste vriendin, Chann, dood wordt gevonden, en Inky met niets dan een dagboek overblijft, heeft ze eigenlijk geen idee wat ze zou moeten doen. Eigenlijk hoeft het voor haar ook niet meer zo nodig, maar Johnny, Chann's broer, denkt daar anders over. En hij vindt dat Inky hem moet helpen om uit te vinden wat er met Chann gebeurd is, en of ze wel echt dood is.

    × afbeeldingen:
    Voor Inky mag je van mij Georgie Henley gebruiken van in "Perfect Sisters". (Dus met de halve gothic look)
    Als je Chann erop wilt zetten, kan je Freya Tingley met wit haar (dit heeft ze in Hamlock voor een deel van de serie geloof ik) gebruiken.
    Hier nog een lijstje met dingen die je erop zou kunnen zetten, hoeft niet natuurlijk (de plaatjes erachter zijn ook alleen inspiratie)
    - Sterren (1, 2, 3, 4)
    - Inktspletters (1, 2, 3)
    - Wolf (1, 2)
    - (Gevallen) engel (1, 2)
    Niet alles hoeft erin natuurlijk ^^
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Duister, maar wel met een beetje hoop. Het verhaal gaat over onder anderen demonen en engelen, maar ook over een gewoon tienermeisje dat probeert uit te vinden wie ze is.
    × overige wensen / bijzonderheden: -


    obsessive rage

    Hallo!

    × titel (wel/niet op de cover?): Identity, hier ben ik echter nog niet helemaal over uit, ik zou dus ook graag een zonder titel willen.
    × overige tekst: You can checkout any time you like, but you can never leave.
    × korte samenvatting / uitleg:

    Als alles fout dreigt te lopen probeert Tara zichzelf te beschermen en het misdaadmilieu te ontvluchten. Maar zo gemakkelijk gaat dat niet.
    Haar verleden achtervolgt haar en haar bende zal nergens voor terugdeinzen om haar binnen de ‘familie’ te houden.

    Tara vlucht naar Charming, een klein stadje in California, die bewaakt wordt door de motorclub SAMCRO.
    Als ze onbedoelt verlieft wordt op een van SAMCRO's leden, laat ze zich weer in met het criminele leven en lijkt het verleden zich te herhalen. Tijdens een politie onderzoek komt haar ware identiteit bovendrijven en is ze ook niet meer veilig voor SAMCRO. Zelfs de man die van haar lijkt te houden, kan haar niet redden. Ze moet een manier zoeken om hun vertrouwen te winnen.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): ets gerelateerd aan rook, de nacht en iets met motors (harley''s) en evt. dit logo
    - Faceclaims: 1, / 2
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: spanning, stoer, avontuurlijk, misdadig?
    × overige wensen / bijzonderheden: graag zwart en wit




    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Perpetual schreef:
    (...)

    Dankjewel! Hoe vind je deze cover?



    Heel mooi! Precies wat ik zoek, dat is heel fijn, want zelf bak ik er werkelijk helemaal niets van...


    How do you know; great and wisely weaselman?

    × titel (wel/niet op de cover?): Angels & Hunters
    × overige tekst: Tragically
    × korte samenvatting / uitleg:

    When Dean starts refusing pies, Sam knows something is wrong. And where is Castiel when you need him?
    Mijn samenvatting is er eigenlijk nog niet, maar het is een Destiel, waarin Mpreg voorkomt.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    1
    2
    Foto 1 wil er het liefste in, 2 hoeft niet per se. Als je zelf nog iets leuks weet mag je altijd uitleven, aangezien ik de cover nog niet echt voor me zie.
    × horizontaal of verticaal: Wat je zelf het leukste vind/ het beste vind passen bij het verhaal.
    × sfeer: Donker.
    × overige wensen / bijzonderheden: Liever geen taarten in de cover alsjeblieft :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel (wel/niet op de cover?): Dageraad (Wel op de cover graag)
    × overige tekst: "Without a sun, you'll never catch the daylight"
    × korte samenvatting / uitleg:

    Diep in het heelal, ver van de aarde, in een gedeelte van de ruimte dat zo ver is dat het in de komende duizend jaar niet ontdekt gaat worden, ligt de planeet Estreya. Hier zijn twee verschillende werelden, de Dies en de Nox. Over Dies heerst Cae, ook wel bekend als god van de dag. Over Nox heerst de godin van de nacht, Menta. Al lang leven deze twee werelden al in vrede samen. Cae en Menta krijgen vier kinderen: een tweeling, genaamd Alia en Marene, Ira, en Astro. Als één wereld en als één gezin leven de twee vorsten samen. Maar als Cae de macht probeert te grijpen in Nox, gaat alles mis. De wezens uit Nox doden Cae en zo beland Cae onder het oppervlak, in de dodenwereld, waar hij beetje bij beetje herrijst. Boven de aarde hebben een paar Noxwezens Menta van de troon gestoten en haar opgesloten in haar eigen kerkers. De vier kinderen worden verdeeld over vier grote gevangenissen in Dies, dat is omgedoopt tot Nux. Want dat deze vier bestemd zijn om het kwaad te verstoten met hun krachten weten ze heel goed…

    Ondertussen leven Alia, Marene, Ira en Astro verspreid door Nux in kleine gebiedjes, stuk voor stuk onverlaatbaar. De vier hebben geen weet van hun gaven, geen weet van hun lot, geen weet van wie ze nou echt zijn. Terwijl de wezens van Nox maar wachten op hun koningin en hun redding, hunkeren de ex-Dies bewoners maar naar één ding: zonlicht. Maar zonder dag zal het ochtendlicht hen nooit bereiken…

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    ~ Een licht verduisterde maan
    ~ Een meisje van ongeveer 17 met blond haar en grijze ogen (Alia)
    ~ Een jongen, ook van ongeveer 17 met blond haar en blauwe ogen (Marene)
    ~ Een meisje van ongeveer 15 met rood haar en bruine ogen (Ira)
    ~ Een jongen van ongeveer 14 met donkerbruin haar en groene ogen (Astro)
    ~ Een zwakke lichtstraal uit één van de hoeken waar heel vaag een lange bruine haarlok in te zien is
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Duister met een beetje hoop.
    × overige wensen / bijzonderheden: Misschien dat ik later kom vragen of er ook namen op komen, maar dat weet ik nog niet :Y)


    (This signature is removed for copyright infringement)

    × titel (welop de cover): Why We
    × korte samenvatting / uitleg:
    Het is na de oorlog en Voldemort heeft gewonnen. Er zijn nog steeds mensen die zich tegen hem verzetten zoals je raad het al. Harry Potter, Harry heeft ook een dochter, Caithlyn Eveline Potter. Caithlyn wil hem koste wat kost redden zelfs haar leven of vrijheid zal ze opgeven voor hem.
    × afbeeldingen: Geen voorkeur maar ik wil graag Lindsay Hansen als Caithlyn erop. Verder eventueel nog Draco Malfoy, Harry Potter of een toverstok. Maar om het wat makkelijker te maken hier een paar plaatjes die je kan gebruiken.

    Caithlyn Eveline Potter
    Draco Lucius Malfoy
    Toverstok
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Spannend, Verliefd, Gevaarlijk, Mysterieus, Avontuurlijk, Magisch en Duister

    Titel: Pappilon
    Ondertitel: -
    Auteur: Isa van Zwam
    Samenvatting:


    Bethany Saint is samen met twee andere engelen (Xavier en Ariël) naar de aarde gestuurd. Het is haar missie om de aarde te beschermen tegen de duistere machten, nu lijkt er niks met het stadje aan de hand te zijn, maar wat als er blauw/zwarte (ik ben er nog niet helemaal uit) vlinders komen die een spoor van vernieling en moord achterlaten. Zouden de drie engelen dan toch wel nodig zijn? En welk van de drie engelen kan de aarde dan tegen deze moordende duistere vlinders beschermen?

    Sfeer: Fantasie en Avontuur
    Afmetingen: horizontaal, liefst 512x800 dat zijn namelijk de wattpad afmetingen waar hij ook op komt te staan ^^
    Foto's:
    Engel: 1), 2), 3) en 4).
    Bethany Saint: Holland Roden 1), 2) en 3)
    Vlinders: 1), 2) en 3).
    Handen: 1), 2)

    Alvast bedankt! Ik weet niet of ik de moet laten weten maar ik stuur dit naar meerdere covershops en het staat in een topic.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 7:03 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Soco schreef:
    × titel (wel/niet op de cover?): Fatal Valentine, wel op cover.
    × overige tekst: -
    × korte samenvatting / uitleg: is nog onduidelijk.
    × afbeeldingen
    - Iets met datums, valentijnsdag 14 februari.
    - Meisje waarbij gezicht niet goed zichtbaar/duidelijk is zoals bijv dit of dit
    - thee kopje inschenken zoals dit
    - ridder op een paard middeleeuws.
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Romantisch/mysterieus.
    × overige wensen / bijzonderheden:


    Hey, hoe vind je deze cover? Ik kan alles nog veranderen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × titel (wel/niet op de cover?): De titel is Land van Vieren
    × overige tekst: nee
    × korte samenvatting / uitleg:
    Het gaat over 4 verschillende magische stammen in een land dus een land verdeelt in vier koninkrijken. De 4 koninkrijken hebben onderling veel ruzie maar vooral het duistere koninkrijk krijgt steeds meer grond in handen
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): Ik wil graag op de achtergrond een plaatje van een naaldbos met mooie blauwe lucht. Dus een beetje van boven perspectief ofzo. Ook graag een land met 4 grenzen waarbij alle landen een evengroot gebied in beslag nemen. Een elf met pijl en boog mag er ook wel vervaagt op. Een paars achtige alien mag er ook vervaagt op in actie
    × horizontaal of verticaal: verticaal
    × sfeer: Een magische sfeer. Geen duisterheden
    × overige wensen / bijzonderheden:
    Nee
    Ik heb geen cover mee nodig sorry!

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 15:26 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)