• I'm back! En nu echt. Dus doe vooral een aanvraag!

    Wel een idee voor een story, maar nog geen cover? Of heb je ergens anders een cover voor nodig?
    Laat mij dan een cover voor je maken!




    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel (wel/niet op de cover?):
    × overige tekst:
    × korte samenvatting / uitleg:
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    × horizontaal of verticaal:
    × sfeer:
    × overige wensen / bijzonderheden:

    Tip: denk bij afbeeldingen niet alleen aan faceclaims, maar ook aan elementen of voorwerpen die een belangrijke rol spelen in je verhaal. Uiteraard is dit niet verplicht, maar het voegt wel iets unieks toe aan je cover (:




    Praktische info:
    1) Ik probeer covers binnen twee weken te maken. Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

    2) Geen cover meer nodig? Laat het eventjes weten alsjeblieft.

    3) Toch iets aanpassen? Ik bewaar altijd alle bestanden - ook als je cover al lang af is -, dus meld je even. Ik kan het dan voor je veranderen, geen enkel probleem.

    4) In principe is niets te gek, dus vertel me vooral jouw ideeën (:




    Voorbeelden (bekijk ook vooral eerder gemaakte covers!):

    Gemaakte covers:
    Gesorteerd op titel, met username erbij indien dubbele titel:

    > A broken world: cover
    > Angels & Hunters: cover
    > Battlefield: cover
    > Behind doors: cover
    > Bliksemschicht: cover
    > Broken crown: cover
    > Butterflies of the dead: cover
    > City of the cold: cover
    > Crown princess: cover
    > Dageraad: cover
    > De jacht: cover
    > De laatste reis: cover, banner
    > Dinsdag de 12de: cover
    > Disarranged: cover
    > Don’t touch me: cover
    > Dromend: cover
    > Een gebroken wereld: cover
    > Fånge: cover
    > Fatal Valentine: cover
    > Fout in het verleden: cover
    > Gave it all away: cover, banner
    > Het laatste schot: cover
    > Him & Him: cover
    > His eyes: cover
    > I'm still here bitches: cover, banner
    > Identity: cover met titel, cover zonder titel
    > Indringers: cover
    > Inhuman: cover, banner
    > Je liet haar hand los: cover
    > Judaskus: cover met titel, cover zonder titel
    > Lavendel in de winter: cover
    > Letters to my heart: cover
    > Look alike: cover
    > Love me like you do: cover
    > Madness: cover
    > Malena: cover
    > Mentally Deranged: cover
    > Mist: cover
    > Niemand is thuis: cover met titel, cover zonder titel
    > Onbesuisd: cover
    > Oulfold: cover
    > Papillon: cover met titel, cover zonder titel
    > Pferza: cover
    > Plague: cover
    > Reality: cover
    > Rule 99: cover
    > Schaduwwereld: cover
    > Secrets: cover
    > Silver bells: cover, banner
    > Stamroos: cover
    > The deadpool: cover
    > The Diary: cover
    > The princess: cover
    > The Queen: cover
    > The subway dude who saved her: cover
    > Unforgivable: cover
    > Vang de sterren: cover met titel, cover zonder titel
    > Who's a bad girl now • DM: cover

    Zonder titel - gesorteerd op (oude) username:

    > Pans_Daughter: cover

    (laatst bijgewerkt: 19 december 2017)


    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 23:56 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    GinnyWeasley8 schreef:
    × titel (wel/niet op de cover?): Vivere, maar dit kan nog veranderd worden dus wil ik er ook eentje zinder tekst als dat kan.
    × overige tekst: Elisabeth Roxanne Hofman
    × korte samenvatting / uitleg:

    Elisa is een glatiator. De eerste vrouwelijke gladiator en ook de jongste. Kort na haar komst heeft ze al een aantal overwinningen op zich staan. Waardoor de andere gladiatoren haar niet mogen, alleen Timo is aardig voor haar. Opzich heeft ze het goed in de arena, tot ze een keer tegen Timo moet. Het is een geen makkelijke strijd voor hun beide. Ze willen elkaar niet doden. Als Elisa wint komt ze er gebroken uit. Vast besloten om vrij te komen of om te ontsnappen. Helaas heeft het lot andere plannen en laat haar haar ware verleden en aard zien.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    2 vechtende mensen
    Een (zwarte ) tiara wel vaag.
    Dit logo
    En verder mag je het zelf verzinnen.
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Gevaarlijk en Spannend maar met een elegant sfeertje of iets met licht.
    × overige wensen / bijzonderheden: Het is voor de SOTY. Ik heb ook een topic aangemaakt, Klik


    Ik heb al een cover dus dit hoeft niet meer

    xShaw schreef:
    (...)
    Nice! Zouden alleen het meisje en de jongen nog omgedraaid kunnen worden? Dus dat de jongen bij het kasteel staat?(:

    Aangepast!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)
    Aangepast!


    Oeh zo vind ik hem nice :3
    Ik neem hem :3


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Bryant schreef:
    × titel (wel/niet op de cover?)
    Het laatste schot, deze mag er wel op!

    × overige tekst:
    Geen

    × korte samenvatting / uitleg:
    Na het verlies van zijn vrouw en kind verliest “Nine”, een ex-huurmoordenaar die redelijk vredig ontslag heeft kunnen nemen, zichzelf in de alcohol en weet hij niet wat hij met zichzelf aan moet. Hij is nauwelijks in staat zijn huidige baan te behouden en wil eigenlijk niet meer. Als hij een onverwachts telefoontje krijgt van zijn oude werkgever wordt hij betrokken in iets dat groter dan hijzelf. Alles wat Nine wilde was wat geld om zijn belastingen en huur te betalen. Normaal zou hij nooit nadenken over de consequenties van zijn daden, maar wat als hij zijn daden van het verleden betreurt als hij de nieuwe job accepteert? Een job, die niet allen draait om het beschermen van een klein meisje, maar ook om zijn verleden, iets wat hij liever vergeet…


    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    Een gebroken masker zoals in deze of dit plaatje.
    Verder wil ik er ook een plaatje van een mannelijk silhouet die met zijn rug naar de camera staat zoals hier of hier
    Verder moet er nog een huis in de mist, zoals hier
    Als je betere plaatjes kan vinden, ga gerust je gang ^^

    × horizontaal of verticaal:
    Verticaal

    × sfeer:
    Duister, triest.

    × overige wensen / bijzonderheden:
    Als het mooi staat, zou ik graag een soort rode gloed willen hebben, maar dit is meer een extra (:

    Ik wil ook even zeggen dat ik je covers echt heel gaaf vind!

    Je cover is af! Ik hoor graag wat je ervan vindt. Alles kan nog worden aangepast (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Shireen schreef:
    hey hey hey, here I am c:

    × titel (wel/niet op de cover?): Broken Crown, wel op de cover
    × overige tekst: geen
    × korte samenvatting / uitleg:
    Het Franse hof, 1845. Aurora is bijeengeroepen door koning Henry om de hofhouding te versterken, maar zij weet net zo goed als haar broer die met haar is meegekomen dat ze niet zomaar hierheen is gekomen. Koningin Eleanor heeft Henry na drie jaar en vijf miskramen nog steeds geen erfgenaam weten te schenken en de koning is op zoek naar meer. Aurora's ouders hebben haar binnen het hof een zetje naar voren weten te geven, waardoor zijn oog op haar is gevallen. Als maîtresse van de koning zou Aurora een betere toekomst kunnen krijgen dan haar ouders ooit hadden durven dromen. Aurora vind de hele situatie echter maar helemaal niets, bang voor haar reputatie, en bang voor het oordeel van de koningin. De koningin houdt zich tijden lang dan ook schuil in haar eigen vertrekken, maar zodra de twee elkaar ontmoeten, schiet er een vlam over. De twee proberen samen te vluchten, weg van het hof, maar dit blijkt allemaal veel dramatischer uit te pakken als ze te maken krijgen met de echte furie van koning Henry.

    × afbeeldingen:
    Aurora
    Eleanor
    Henry (alleen gezicht, shackels moeten er niet op :3)
    × horizontaal of verticaal: verticaal
    × sfeer: mysterieus en een beetje romantisch, donkere maar warme kleuren (rood/paars bijvoorbeeld)
    × overige wensen / bijzonderheden:
    - Aurora is in dit verhaal de hoofdpersoon, dus haar wat centraler.
    - Als je in het font van Broken Crown de letters een beetje 'gebroken' over kan laten komen zou dat heel tof zijn.

    Hii! Hoe vind je deze cover? Ik hoop dat de 'gebroken' tekst een beetje is wat je bedoelde ^^
    Zoals gewoonlijk kan alles nog weer aangepast worden.


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)
    Hii! Hoe vind je deze cover? Ik hoop dat de 'gebroken' tekst een beetje is wat je bedoelde ^^
    Zoals gewoonlijk kan alles nog weer aangepast worden.



    Super vet gedaan (:
    Kleur met gebrokenheid van die letter zijn heel nice, ben alleen wel op zoek naar een net iets sierlijker font. Maar dus niet te sierlijk, hehe.

    Ik heb nu niet de tijd om een font te zoeken, morgen wel, maar als je in de tussentijd dingen weet om te proberen dan heel graag (:


    how dare you speak of grace

    Skaikru schreef:
    Naam:Who's a bad girl now • DM

    Wat erin moet: Een plaatje van Draco Malfoy in zijn zesde jaar, want daar speelt het verhaal zich af. Ook een plaatje van Gabriella Wilde erin, aangezien ik haar als hoofdpersoon gebruik.

    Thema:duister en verder ligt het geheel aan jou c:

    Horizontaal, als het kan

    Korte omschrijving:
    Een nieuw jaar begint op Hogwarts en alles lijkt exact hetzelfde te zijn maar dat is niet zo.
    De zeventienjarige Kendra is compleet veranderd.
    Het voorgaande jaar werd het meisje door niemand opgemerkt dus besloot ze om zichzelf te veranderen.
    Mede ook omdat haar ouders besloten dat ze bij Voldemort hoorden en zij dus automatisch ook.
    Niet alleen de leraren valt het op, ook haar klasgenoten en metname eentje in het speciaal, Draco Malfoy.



    Alvast bedankt c:


    De cover is af! Ik hoor graag wat je ervan vindt (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Shireen schreef:
    (...)

    Super vet gedaan (:
    Kleur met gebrokenheid van die letter zijn heel nice, ben alleen wel op zoek naar een net iets sierlijker font. Maar dus niet te sierlijk, hehe.

    Ik heb nu niet de tijd om een font te zoeken, morgen wel, maar als je in de tussentijd dingen weet om te proberen dan heel graag (:

    Meer zoiets misschien? Anders is het misschien inderdaad handig als je zelf even gaat kijken.
    Let dan wel even op dat de letters niet te dun zijn, anders zie je de barstjes niet meer (A)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 0:47 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    enfer schreef:
    × titel (wel/niet op de cover?): Wel ''Malena''
    × korte samenvatting / uitleg:
    Wanneer Malena 10 jaar geleden trouwt met Jack Potter had ze nooit gedacht dat het 10 jaar later haar dood kon worden. Jack zit sinds 3 jaar aan de drank en mishandelt Malena. Politie gelooft haar niet, mensen om haar heen kijken haar raar aan, tot dat Malena Maddy ontmoet. Een vrouw die haar van haar man af wil helpen, maar later een wederdienst zou vragen. Malena wou al langer van haar man af, alleen is dat haar nooit gelukt. Daarom accepteerde ze het meteen. Malena heeft Maddy daarna nooit meer gezien, tot dat de vrouw minder lief in haar huiskamer zat. Haar tijd van de wederdienst was aangebroken. Malena moest een aantal dingen voor Maddy regelen, als ze het niet zou doen zou het haar dood worden. Malena was bang en deed alles wat ze vroeg,en zo belandde ze in Cornwall... Waar ze dingen moest doen die anderen nooit ervoor over zouden hebben.

    Gebaseerd op het GTST personage Malena.

    × horizontaal of verticaal: horizontaal
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    1,2
    × sfeer:
    Zwart/wit
    × overige wensen / bijzonderheden:
    -

    Hii, ik hoop dat dit een beetje is wat je zoekt?
    De cover is transparant, dus hij past op elke achtergrond (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik heb iets gevonden!
    deze, maar kun je dan geen hoofdletters erbij gebruiken (weet niet of dat automatisch in dit font zit, maar zo werd het laten zien en ik vond het wel mooi)
    dus dan de tekst 'broken crown' ipv Broken Crown (:


    how dare you speak of grace

    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel: Lavendel in de winter
    × overige tekst: -
    × korte samenvatting / uitleg:
    Ditta en haar drie zussen groeien op in het Deense hof onder koning Christof de eerste van Denemarken. Ze worden door de koningin opgenomen als haar pleegdochters. Waarna in korte tijd haar twee oudere zussen worden verloofd met kroonprinsen en uit haar leven verdwijnen.
    Ditta leert wat er nou echt gebeurt is met haar vader, de vorige koning van Denemarken. Wat haar oom Abel daar mee te maken had en Christof zelf. Van de ene op de andere dag wordt Agnes, haar jongste zusje, zomaar naar het vrouwenklooster gestuurd om daar als abdis te werken.
    Als Ditta vragen begint te stellen, zijn zowel de koning als koningin er niet van gediend. Ze krijgt een brief in handen, die haar leven veranderd. Die brief zou de ondergang kunnen zijn voor de huidige koning. Ditta moet snel handelen, voordat ook zij verdwijnt in een klooster.
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    k heb van de hoofdpersoon iig een paar plaatjes, dus maak een keuze (:
    1
    2
    3
    4
    Dit onderste plaatje is beetje voor een ideetje, met kasteel in de achtergrond, personage op de voorgrond enzo.
    5
    × horizontaal of verticaal: verticaal
    × sfeer: Beetje oud, romantisch met een klein beetje duister.
    × overige wensen / bijzonderheden: misschien iets van een brief/rolperkament met een zegel erop.

    Ik hoop dat iemand hier wat mee kan (:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 17:14 ]

    Shireen schreef:
    Ik heb iets gevonden!
    deze, maar kun je dan geen hoofdletters erbij gebruiken (weet niet of dat automatisch in dit font zit, maar zo werd het laten zien en ik vond het wel mooi)
    dus dan de tekst 'broken crown' ipv Broken Crown (:

    Het is inderdaad een font zonder hoofdletters (A)
    Vind je het zo mooi?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)
    Het is inderdaad een font zonder hoofdletters (A)
    Vind je het zo mooi?



    super (: dank je wel


    how dare you speak of grace

    WenseKronik schreef:
    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel: Lavendel in de winter
    × overige tekst: -
    × korte samenvatting / uitleg:
    Ditta en haar drie zussen groeien op in het Deense hof onder koning Christof de eerste van Denemarken. Ze worden door de koningin opgenomen als haar pleegdochters. Waarna in korte tijd haar twee oudere zussen worden verloofd met kroonprinsen en uit haar leven verdwijnen.
    Ditta leert wat er nou echt gebeurt is met haar vader, de vorige koning van Denemarken. Wat haar oom Abel daar mee te maken had en Christof zelf. Van de ene op de andere dag wordt Agnes, haar jongste zusje, zomaar naar het vrouwenklooster gestuurd om daar als abdis te werken.
    Als Ditta vragen begint te stellen, zijn zowel de koning als koningin er niet van gediend. Ze krijgt een brief in handen, die haar leven veranderd. Die brief zou de ondergang kunnen zijn voor de huidige koning. Ditta moet snel handelen, voordat ook zij verdwijnt in een klooster.
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    k heb van de hoofdpersoon iig een paar plaatjes, dus maak een keuze (:
    1
    2
    3
    4
    Dit onderste plaatje is beetje voor een ideetje, met kasteel in de achtergrond, personage op de voorgrond enzo.
    5
    × horizontaal of verticaal: verticaal
    × sfeer: Beetje oud, romantisch met een klein beetje duister.
    × overige wensen / bijzonderheden: misschien iets van een brief/rolperkament met een zegel erop.

    Ik hoop dat iemand hier wat mee kan (:


    Hii, hoe vind je dit? Alles kan nog worden aangepast (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, hoe vind je dit? Alles kan nog worden aangepast (:



    Ow wauw, hij is echt mooi (: Maar ik zit een beetje met de brief, misschien is het toch niet zo een goed idee. OF misschien dat het iets duidelijker is dat het een brief is met zegel..