• I'm back! En nu echt. Dus doe vooral een aanvraag!

    Wel een idee voor een story, maar nog geen cover? Of heb je ergens anders een cover voor nodig?
    Laat mij dan een cover voor je maken!




    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel (wel/niet op de cover?):
    × overige tekst:
    × korte samenvatting / uitleg:
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    × horizontaal of verticaal:
    × sfeer:
    × overige wensen / bijzonderheden:

    Tip: denk bij afbeeldingen niet alleen aan faceclaims, maar ook aan elementen of voorwerpen die een belangrijke rol spelen in je verhaal. Uiteraard is dit niet verplicht, maar het voegt wel iets unieks toe aan je cover (:




    Praktische info:
    1) Ik probeer covers binnen twee weken te maken. Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

    2) Geen cover meer nodig? Laat het eventjes weten alsjeblieft.

    3) Toch iets aanpassen? Ik bewaar altijd alle bestanden - ook als je cover al lang af is -, dus meld je even. Ik kan het dan voor je veranderen, geen enkel probleem.

    4) In principe is niets te gek, dus vertel me vooral jouw ideeën (:




    Voorbeelden (bekijk ook vooral eerder gemaakte covers!):

    Gemaakte covers:
    Gesorteerd op titel, met username erbij indien dubbele titel:

    > A broken world: cover
    > Angels & Hunters: cover
    > Battlefield: cover
    > Behind doors: cover
    > Bliksemschicht: cover
    > Broken crown: cover
    > Butterflies of the dead: cover
    > City of the cold: cover
    > Crown princess: cover
    > Dageraad: cover
    > De jacht: cover
    > De laatste reis: cover, banner
    > Dinsdag de 12de: cover
    > Disarranged: cover
    > Don’t touch me: cover
    > Dromend: cover
    > Een gebroken wereld: cover
    > Fånge: cover
    > Fatal Valentine: cover
    > Fout in het verleden: cover
    > Gave it all away: cover, banner
    > Het laatste schot: cover
    > Him & Him: cover
    > His eyes: cover
    > I'm still here bitches: cover, banner
    > Identity: cover met titel, cover zonder titel
    > Indringers: cover
    > Inhuman: cover, banner
    > Je liet haar hand los: cover
    > Judaskus: cover met titel, cover zonder titel
    > Lavendel in de winter: cover
    > Letters to my heart: cover
    > Look alike: cover
    > Love me like you do: cover
    > Madness: cover
    > Malena: cover
    > Mentally Deranged: cover
    > Mist: cover
    > Niemand is thuis: cover met titel, cover zonder titel
    > Onbesuisd: cover
    > Oulfold: cover
    > Papillon: cover met titel, cover zonder titel
    > Pferza: cover
    > Plague: cover
    > Reality: cover
    > Rule 99: cover
    > Schaduwwereld: cover
    > Secrets: cover
    > Silver bells: cover, banner
    > Stamroos: cover
    > The deadpool: cover
    > The Diary: cover
    > The princess: cover
    > The Queen: cover
    > The subway dude who saved her: cover
    > Unforgivable: cover
    > Vang de sterren: cover met titel, cover zonder titel
    > Who's a bad girl now • DM: cover

    Zonder titel - gesorteerd op (oude) username:

    > Pans_Daughter: cover

    (laatst bijgewerkt: 19 december 2017)


    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 23:56 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)
    Zo beter? (:



    I love it!
    Alleen de titel is veranderd naar: Fånge

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 13:36 ]


    all because i liked a girl

    LJGibbs schreef:
    (...)

    I love it!
    Alleen de titel is veranderd naar: Fånge

    Ik heb de titel veranderd!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Naam:Who's a bad girl now • DM

    Wat erin moet: Een plaatje van Draco Malfoy in zijn zesde jaar, want daar speelt het verhaal zich af. Ook een plaatje van Gabriella Wilde erin, aangezien ik haar als hoofdpersoon gebruik.

    Thema:duister en verder ligt het geheel aan jou c:

    Horizontaal, als het kan

    Korte omschrijving:

    Een nieuw jaar begint op Hogwarts en alles lijkt exact hetzelfde te zijn maar dat is niet zo.
    De zeventienjarige Kendra is compleet veranderd.
    Het voorgaande jaar werd het meisje door niemand opgemerkt dus besloot ze om zichzelf te veranderen.
    Mede ook omdat haar ouders besloten dat ze bij Voldemort hoorden en zij dus automatisch ook.
    Niet alleen de leraren valt het op, ook haar klasgenoten en metname eentje in het speciaal, Draco Malfoy.



    Alvast bedankt c:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Perpetual schreef:
    (...)
    Ik heb de titel veranderd!



    :9~


    all because i liked a girl

    UnpredictabIe schreef:
    × titel (wel/niet op de cover?):
    Onbesuisd, en deze moet erop.

    × overige tekst:
    -

    × korte samenvatting / uitleg:
    Prinses Luciana Amanda Eliana Greenfield is een onbesuisd en vrolijk meisje dat maar al te graag de regels overtreed, aangezien normale meisjes dat ook zouden doen. Toch?

    Alleen wel jammer dat het, tja, prinses Luciana Ama- enzovoorts is. Dat deze prinses niet zomaar alles kan doen wat ze leuk vind. Een prinses is ten slotte geen burger, al wil ze dat nog zo graag.

    Laat ik me voorstellen, mijn naam is Leah. En helaas ben ik ook de dochter van de koning en koningin van het land.


    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    Random schoenen, ik weet niet, ik vond het er wel grappig en nonchalant uitzien - en het gaat ook om die nonchalance.
    Dit beeldige kasteel, Leahs huis dus.
    En dit charmante hoofddeksel.

    × horizontaal of verticaal:
    Verticaal.

    × sfeer:
    Komisch, nonchalant.

    × overige wensen / bijzonderheden:
    -


    Deze aanvraag staat ook in dit topic.


    Ik vond de cover met alleen voeten een beetje saai, dus ik heb er nog ballonnen aan toegevoegd.
    Als je het niets vindt of er iets anders op wil hebben, moet je het gewoon even zeggen. Alles kan nog worden aangepast (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)
    Ik vond de cover met alleen voeten een beetje saai, dus ik heb er nog ballonnen aan toegevoegd.
    Als je het niets vindt of er iets anders op wil hebben, moet je het gewoon even zeggen. Alles kan nog worden aangepast (:



    Die is leuk ^^ Ik denk dat ik morgen een cover kies (er is ook nog een andere)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    × titel (wel/niet op de cover?): Wel ''Malena''
    × korte samenvatting / uitleg:
    Wanneer Malena 10 jaar geleden trouwt met Jack Potter had ze nooit gedacht dat het 10 jaar later haar dood kon worden. Jack zit sinds 3 jaar aan de drank en mishandelt Malena. Politie gelooft haar niet, mensen om haar heen kijken haar raar aan, tot dat Malena Maddy ontmoet. Een vrouw die haar van haar man af wil helpen, maar later een wederdienst zou vragen. Malena wou al langer van haar man af, alleen is dat haar nooit gelukt. Daarom accepteerde ze het meteen. Malena heeft Maddy daarna nooit meer gezien, tot dat de vrouw minder lief in haar huiskamer zat. Haar tijd van de wederdienst was aangebroken. Malena moest een aantal dingen voor Maddy regelen, als ze het niet zou doen zou het haar dood worden. Malena was bang en deed alles wat ze vroeg,en zo belandde ze in Cornwall... Waar ze dingen moest doen die anderen nooit ervoor over zouden hebben.

    Gebaseerd op het GTST personage Malena.

    × horizontaal of verticaal: horizontaal
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    1,2
    × sfeer:
    Zwart/wit
    × overige wensen / bijzonderheden:
    -

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 9:25 ]

    Ik heb een klein verzoekje. De cover is er namelijk al, enkel de titel hoeft er nog op. Zou je dat willen doen? Ik heb hier een topic met de informatie.

    Ungoliant schreef:
    Ik heb een klein verzoekje. De cover is er namelijk al, enkel de titel hoeft er nog op. Zou je dat willen doen? Ik heb hier een topic met de informatie.


    Natuurlijk! Ik heb gereageerd in jouw topic (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Heb je een PB'tje gestuurd! Het heeft geen haast trouwens, maar dat wist je al. (A)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    xShaw schreef:


    × titel (wel/niet op de cover?): Rule 99
    Wel op de cover.
    × overige tekst: /
    × korte samenvatting / uitleg: zie topic klik
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): zie topic
    × horizontaal of verticaal: horizontaal
    × sfeer: een beetje middeleeuws/ouderwets, maar niet te overheersend.
    × overige wensen / bijzonderheden: /

    Hii, hoe vind je deze cover?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    PeterHayes schreef:
    Heiii ook ik ben opzoek naar een cover :) Ik ben benieuwd wat je er van kan maken!
    × titel (wel/niet op de cover?): Crown Princess en graag op de cover
    × overige tekst: Niet nodig (Gebruikersnaam ook niet, want ik verander nogal graag)
    × korte samenvatting / uitleg:
    Op een paar minuten na is prinses Victoria niet de kroonprinses, maar is haar tweelingbroer James de kroonprins. Het scheelt maar een paar minuten, maar daarmee is haar lot bepaald. Als ze per toeval erachter komt dat haar lot toch bij het heerschappij van haar land ligt begint ze haar familie te wantrouwen. Haar ouders zetten haar dan voor het blok en zal ze binnen een half jaar moeten trouwen, want anders zal het koningschap toch naar James gaan. Het is Victoria haar toekomst en dus doet ze er alles aan om op tijd te kunnen trouwen en dat lijdt tot hilarische en onhandige momenten. Victoria is namelijk niet van plan om de strijd zomaar op te gaan geven.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): Erg lastig dit, want heb zelf echt geen idee nog. Misschien een plaatje van een paleis, kroon, of een prinses? Niet erg duidelijk, sorry, maar ik weet het echt niet haha
    × horizontaal of verticaal: Het liefst verticaal, maar horizontaal is ook geen probleem
    × sfeer: Een onschuldige sfeer, maar met ook wel een beetje strijd.
    × overige wensen / bijzonderheden: /
    Alvast bedankt en bij vragen hoor ik het wel :D

    Hey, hoe vind je dit? Alles kan nog worden aangepast!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)
    Hii, hoe vind je deze cover?


    Nice! Zouden alleen het meisje en de jongen nog omgedraaid kunnen worden? Dus dat de jongen bij het kasteel staat?(:


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    × titel (wel/niet op de cover?): Vivere, maar dit kan nog veranderd worden dus wil ik er ook eentje zinder tekst als dat kan.
    × overige tekst: Elisabeth Roxanne Hofman
    × korte samenvatting / uitleg:


    Elisa is een glatiator. De eerste vrouwelijke gladiator en ook de jongste. Kort na haar komst heeft ze al een aantal overwinningen op zich staan. Waardoor de andere gladiatoren haar niet mogen, alleen Timo is aardig voor haar. Opzich heeft ze het goed in de arena, tot ze een keer tegen Timo moet. Het is een geen makkelijke strijd voor hun beide. Ze willen elkaar niet doden. Als Elisa wint komt ze er gebroken uit. Vast besloten om vrij te komen of om te ontsnappen. Helaas heeft het lot andere plannen en laat haar haar ware verleden en aard zien.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    2 vechtende mensen
    Een (zwarte ) tiara wel vaag.
    Dit logo
    En verder mag je het zelf verzinnen.
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Gevaarlijk en Spannend maar met een elegant sfeertje of iets met licht.
    × overige wensen / bijzonderheden: Het is voor de SOTY. Ik heb ook een topic aangemaakt, Klik

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 10:48 ]

    Perpetual schreef:
    (...)
    Hey, hoe vind je dit? Alles kan nog worden aangepast!


    Wauwww ik vind hem echt super (H) (H)(H)
    Echt super bedankt!


    Second Star to the Right and straight on till the morning