• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    You die. I die.


    I'd better die. That way I can't make any more mistakes. That way I won't be able to hurt any more people. That way people won't have to pretend to care about me. I'd better die.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hellhounds schreef:
    Seizoen 2 van the 100 uitgekeken. Op naar seizoen 3. ^^

    Hoewel ik het wel verwachtte dat het zou gebeuren, had ik het ook weer niet verwacht en toen haalde ze die schakelaar om met Bellamy. O dear. So many people.
    Daarbij haat ik Murphy nu ook niet zo erg meer als seizoen 1 / begin seizoen 2.
    Damn you Lexa, dat was een nare streek. (+ Still waiting for Lexa and Clarke to happen...)


    Murphy <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Murphy <3

    Weetje wie bae is
    Murphy van Z Nation

    Kawasaki schreef:
    (...)
    Ik stuurde alleen 😂😂 en gelijk verwijderd
    Omg ik ga hem zo blocken op een tijd wanneer hij niet meer zijn aandacht aan mij besteedt
    Ew 3w FAMKE HELP

    Hahahahaha wtf hoe komt hij aan jouw nummer??


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Deze wodka is te lekker. Geef mij 50 flessen ervan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Echt, mijn familie zit lekker kerst te vieren met elkaar. Ze nodigen ons niet uit en we hebben sowieso geen vervoer.

    Kawasaki schreef:
    (...)
    Weetje wie bae is
    Murphy van Z Nation

    Ken ik niet


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Afsluiter van eerste kerstdag: Sense8 kerstspecial kijken!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is kerst. Waarom praten we over het feit dat opa wel eens onverwacht ineens weg kan zijn. Don't talk about that scary shit.


    She's imperfect but she tries

    DEUR DICHT!!!! Jezus hoe vaak moet ik dat nog zeggen! Waarom heeft je moeder je dat niet geleerd?

    *chokes on Jilz* HE HAS A SON?!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Rockabye schreef:
    DEUR DICHT!!!! Jezus hoe vaak moet ik dat nog zeggen! Waarom heeft je moeder je dat niet geleerd?


    O my god, ik haat het wanneer mensen de deur niet dichtdoen.

    Echt, dit is de laatste keer dat ik iets in elkaar steek. Ipv het gewoon even te vragen, stomme trutten.


    Mhm?

    Wie moet ik dan inzetten? Pikachu, Riolu, Pachirisu en Growlithe zijn te slap en Absol en Swampert te sterk. ;-;


    I've hurt you again. How foolish can one man be?