• Hier komt nog wel tekst ooit misschien.


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    Pfft, idk. Ik had een hele waslijst gemaakt (vorige pagina) maar ik heb geen idee uit mn hoofd wat daarin staat hhahaha


    Astrid zou hem wel mogen, stond er. Traian zal haar ook zeker mogen, dus misschien friends? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Coronam schreef:
    (...)


    Kaj kan Gus wel helpen met DADA training en ik denk ook wel dat Kaj samen met Nath uitdagingen aan kan gaan c:


    Augustus en Kaj botsen enorm dus ik weet niet of de training tussen hen twee goed zou kunnen aflopen :') Daarbij heeft Gus het ook niet zo op Molokov. Wat we welk kunnen doen is dat ze vroeger eens een tovenaarsduel moesten doen, maar die liep niet goed af voor Gus (hij heeft een groot litteken op zijn arm) en dat deze dus door Kaj kwam? Dus Gus zou de jongen dan verachten :') if you like that of course ^^

    Nathan en Kaj lijkt me dan wel een leuk duo dus de uitdagingen tussen hen twee klinkt goed! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Augustus en Kaj botsen enorm dus ik weet niet of de training tussen hen twee goed zou kunnen aflopen :') Daarbij heeft Gus het ook niet zo op Molokov. Wat we welk kunnen doen is dat ze vroeger eens een tovenaarsduel moesten doen, maar die liep niet goed af voor Gus (hij heeft een groot litteken op zijn arm) en dat deze dus door Kaj kwam? Dus Gus zou de jongen dan verachten :') if you like that of course ^^

    Nathan en Kaj lijkt me dan wel een leuk duo dus de uitdagingen tussen hen twee klinkt goed! c:



    Oeh ja, beide ideeën klinken goed! :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Nog iemand voor Vincent?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Nog iemand voor Vincent?


    Ik heb voor Astrid een hele lijst gemaakt (;


    take me back to the basics and the simple life

    @Micaela is goed! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    EASE schreef:
    IMPRESSIES & EVENTUELE VOORSTELLEN ASTRID


    Hallestrom
    • Mari Kaarina Kirsipuu // Astrid zou haar zeker mogen! Het feit dat ze beiden muziek hebben, zal daar ook wel aan bijdragen.
    • Gabriëla Antansia Björk // Hmm, ik heb niet het idee dat ze beste maatjes zouden zijn, maar ik weet niet wat voor'n ideeën jij had?
    • Sasha Elena Draganov // Idk.

    • Cain Sokratis von Rieder // Ik denk niet dat ze mekaars vrienden zullen zijn, maar ik denk ook niet echt dat Astrid hem zou ontwijken ofzo. Idk, what about you?
    • Aaron Christian Løvik // Track & LGBTQ+ Buddies, hebben mekaar wel eens gezien op grotere wedstrijden, wat dan ook een reden is om elkaar aan te spreken.
    • Augustus Felix Björk // Eerlijk? Ik heb geen idee :')


    Molokov
    • Bethany Adeline Grace // Ik denk dat Astrid en Bethany zeker goede vriendinnen zouden kunnen zijn!
    • Niamh Ahonen // Friends, at least?
    • Gail Gwendolyn Tervere // Those two would make great friends.

    • Vincent Milan Zima // Idk. I still like Vince, al denk ik dat Astrid erg kriebelig zou worden van z'n OCD trekjes, zeker aangezien ze zelf erg rommelig is. Wat vind jij? Want ze zitten immers wel in dezelfde afdeling, en ik denk dat ze het ook opzich wel goed zouden kunnen vinden.
    • Sebastian Nordström // Pfoeh, ze mogen dan wel in dezelfde afdeling zitten, maar ik denk dat Astrid vooral iets heeft van "week toch eens wat vrolijker/positiever!" tegenover de jongen.
    • Kaj Tue Andreasen // Naar mijn gevoel zouden Kaj en Astrid zeker erg goede vrienden zijn!

    Rhoswen
    • Stella Rose Carrow // Ik denk dat Astrid haar voornamelijk veel te "lief" zou vinden.
    • Alessandra Gloriya Ivanov // Astrid zou haar denk ik wel mogen!

    • Alexander Stoyan Lyuben // Hmm, ik heb niet het gevoel dat die twee dikke maatjes zouden zijn tbh, maar aan de andere kant zouden het lokwel oppervlakkige vrienden kunne zijn. Dat ze zeugma wel met elkaar omgaan, maar elkaar niet opzoeken en ook zeker niet dagelijks bij elkaar moeten zijn.
    • Ashley Joseph Diggory // Astrid en Ash zouden op zijn minst erg goede vrienden zijn, in mijn ogen.
    • Dimitri Viktor Volkov // Ik denk niet echt dat ze met elkaar om zouden gaan, maar Astrid zou niks tegen de jongen hebben.
    • Emiel Elijah Rostville // Astrid zou hem zeker wel mogen, ik denk dat ze goede vrienden kunnen zijn?

    Ranaulph
    • Saengdao Kanya Ngam-Chit // Astrid zou absoluut geen behoefte hebben om met haar om te gaan. Saengdao is haar te stijf en conservatief.
    • Elea Lise Thorsdóttir // Ik denk niet dat Astrid haar erg zou mogen.
    • Brooke Jane Eatside // Hmm, ik denk opzich dat Astrid haar wel zou mogen, maar ik zie ze eigenlijk niet echt super goede vrienden zijn, doordat Astrid er van houdt wat meer op de voorgrond te zijn, en Brooke niet.
    • Mae Nicola Mickelson // Astrid zou d'r niet mogen.

    • Nathaniel Viktor Meijer // Pfoeh, ik weet niet of ik de twee vrienden zou zien zijn, gezien ik niet echt weet waar hun aanknopingen zitten, maar Astrid zou hem zeker aardig vinden!
    • Emanuel Hugo Ostberg // I like him, maar ik heb eerlijk gezegd echt geen idee wat het zou kunnen zijn. Aan de ene kant denk ik dat Astrid hem niet zo mogen, maar aan de andere kant weer wel. Wat vindt jij?
    • Traian Valeriu Petruscu // Eerlijk gezegd denk ik dat Astrid hem best wel zou mogen
    • Dimitri Viktor Volkov // Moeilijk, moeilijk. Heb jij iets? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat Astrid van hem zou vinden...


    NOTES
          • Ik heb niet alle voorstellen die tot nu toe gedaan zijn, doorgelezen, doordat ik het overzicht even helemaal kwijt ben.
          • Ik heb hier niks over crushes/relaties/exen in gezet, maar sta hier zeker voor open (voornamelijk voor crush/relatie). Ik heb hierover niks neergezet simpelweg vanwege het feit dat ik heb gevoel heb dat Astrid meerdere mensen wel leuk zou kunnen vinden.
          • Liefst heb ik, omdat ik echt totaal het overzicht anders kwijtraak (ben ik eigenlijk nu al kwijt) dat je even in m'n GB/PB reageert ^^ Dat zorgt voor wat minder chaos in het topic, en dan heb ik het in mijn hoofd ook allemaal nog een beetje op een rijtje.
          • Ik heb door dat niet alle personages er in staan, degenen die missen, missen omdat daar nog geen innerlijk staat, en ik daar nog geen uitspraken over wil doen.
          • Misschien zijn er mensen die Astrid kan helpen met bepaalde vakken/die haar helpen met bepaalde vakken?


    “It’s okay. It may not seem like it right now, but you are going to be fine. I know it’s scary, but don’t be afraid. You are who you are, and you should love that person.”


    Ik vind het prima. Vince zal het denk ik niet erg vinden om bij haar in de buurt te zijn, al is hij zeker niet gemakkelijk in de omgang.


    Bowties were never Cooler

    Mag ik mijn fc veranderen naar Timur Simakov?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 16:42 ]


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Mag ik mijn fc veranderen naar Timur Simakov?


    Natuurlijk


    take me back to the basics and the simple life

    I'm so excited to start thisss


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    I'm so excited to start thisss


    Me too, willen jullie liever het topic vanavond (rond negen uur) of morgen?
    En hebben jullie ideeen voor de start, of gewoon de heenreis?


    take me back to the basics and the simple life

    ik twijfel of ik misschien nog een jongen moet bijnemen of niet :') a real man tho niet zoals gussie of dimi


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vanavonddddd! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Vanavonddddd! c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ziegler schreef:
    Vanavonddddd! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH