• Hier komt nog wel tekst ooit misschien.


    take me back to the basics and the simple life

    IMPRESSIES & EVENTUELE VOORSTELLEN ASTRID


    Hallestrom
    • Mari Kaarina Kirsipuu // Astrid zou haar zeker mogen! Het feit dat ze beiden muziek hebben, zal daar ook wel aan bijdragen.
    • Gabriëla Antansia Björk // Hmm, ik heb niet het idee dat ze beste maatjes zouden zijn, maar ik weet niet wat voor'n ideeën jij had?
    • Sasha Elena Draganov // Idk.

    • Cain Sokratis von Rieder // Ik denk niet dat ze mekaars vrienden zullen zijn, maar ik denk ook niet echt dat Astrid hem zou ontwijken ofzo. Idk, what about you?
    • Aaron Christian Løvik // Track & LGBTQ+ Buddies, hebben mekaar wel eens gezien op grotere wedstrijden, wat dan ook een reden is om elkaar aan te spreken.
    • Augustus Felix Björk // Eerlijk? Ik heb geen idee :')


    Molokov
    • Bethany Adeline Grace // Ik denk dat Astrid en Bethany zeker goede vriendinnen zouden kunnen zijn!
    • Niamh Ahonen // Friends, at least?
    • Gail Gwendolyn Tervere // Those two would make great friends.

    • Vincent Milan Zima // Idk. I still like Vince, al denk ik dat Astrid erg kriebelig zou worden van z'n OCD trekjes, zeker aangezien ze zelf erg rommelig is. Wat vind jij? Want ze zitten immers wel in dezelfde afdeling, en ik denk dat ze het ook opzich wel goed zouden kunnen vinden.
    • Sebastian Nordström // Pfoeh, ze mogen dan wel in dezelfde afdeling zitten, maar ik denk dat Astrid vooral iets heeft van "week toch eens wat vrolijker/positiever!" tegenover de jongen.
    • Kaj Tue Andreasen // Naar mijn gevoel zouden Kaj en Astrid zeker erg goede vrienden zijn!

    Rhoswen
    • Stella Rose Carrow // Ik denk dat Astrid haar voornamelijk veel te "lief" zou vinden.
    • Alessandra Gloriya Ivanov // Astrid zou haar denk ik wel mogen!

    • Alexander Stoyan Lyuben // Hmm, ik heb niet het gevoel dat die twee dikke maatjes zouden zijn tbh, maar aan de andere kant zouden het lokwel oppervlakkige vrienden kunne zijn. Dat ze zeugma wel met elkaar omgaan, maar elkaar niet opzoeken en ook zeker niet dagelijks bij elkaar moeten zijn.
    • Ashley Joseph Diggory // Astrid en Ash zouden op zijn minst erg goede vrienden zijn, in mijn ogen.
    • Dimitri Viktor Volkov // Ik denk niet echt dat ze met elkaar om zouden gaan, maar Astrid zou niks tegen de jongen hebben.
    • Emiel Elijah Rostville // Astrid zou hem zeker wel mogen, ik denk dat ze goede vrienden kunnen zijn?

    Ranaulph
    • Saengdao Kanya Ngam-Chit // Astrid zou absoluut geen behoefte hebben om met haar om te gaan. Saengdao is haar te stijf en conservatief.
    • Elea Lise Thorsdóttir // Ik denk niet dat Astrid haar erg zou mogen.
    • Brooke Jane Eatside // Hmm, ik denk opzich dat Astrid haar wel zou mogen, maar ik zie ze eigenlijk niet echt super goede vrienden zijn, doordat Astrid er van houdt wat meer op de voorgrond te zijn, en Brooke niet.
    • Mae Nicola Mickelson // Astrid zou d'r niet mogen.

    • Nathaniel Viktor Meijer // Pfoeh, ik weet niet of ik de twee vrienden zou zien zijn, gezien ik niet echt weet waar hun aanknopingen zitten, maar Astrid zou hem zeker aardig vinden!
    • Emanuel Hugo Ostberg // I like him, maar ik heb eerlijk gezegd echt geen idee wat het zou kunnen zijn. Aan de ene kant denk ik dat Astrid hem niet zo mogen, maar aan de andere kant weer wel. Wat vindt jij?
    • Traian Valeriu Petruscu // Eerlijk gezegd denk ik dat Astrid hem best wel zou mogen
    • Dimitri Viktor Volkov // Moeilijk, moeilijk. Heb jij iets? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat Astrid van hem zou vinden...


    NOTES
          • Ik heb niet alle voorstellen die tot nu toe gedaan zijn, doorgelezen, doordat ik het overzicht even helemaal kwijt ben.
          • Ik heb hier niks over crushes/relaties/exen in gezet, maar sta hier zeker voor open (voornamelijk voor crush/relatie). Ik heb hierover niks neergezet simpelweg vanwege het feit dat ik heb gevoel heb dat Astrid meerdere mensen wel leuk zou kunnen vinden.
          • Liefst heb ik, omdat ik echt totaal het overzicht anders kwijtraak (ben ik eigenlijk nu al kwijt) dat je even in m'n GB/PB reageert ^^ Dat zorgt voor wat minder chaos in het topic, en dan heb ik het in mijn hoofd ook allemaal nog een beetje op een rijtje.
          • Ik heb door dat niet alle personages er in staan, degenen die missen, missen omdat daar nog geen innerlijk staat, en ik daar nog geen uitspraken over wil doen.
          • Misschien zijn er mensen die Astrid kan helpen met bepaalde vakken/die haar helpen met bepaalde vakken?


    “It’s okay. It may not seem like it right now, but you are going to be fine. I know it’s scary, but don’t be afraid. You are who you are, and you should love that person.”

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 21:43 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Sweetwine schreef:
    (...)

    De meeste Purebloods in de RPG kunnen de Halfbloods ook moeilijk hebben, dus dat is allemaal wel prima denk ik. (:

    Ik heb wel een vraagje over de rol Emiel van Micaela —
    want als ze zijn bloedstatus niet weten, wordt hij toch nooit toegelaten op Durmstrang? Daar zijn ze super streng op afkomst. . .
    Ik weet niet of dit mag van de TS oid. Maar het komt op mij een beetje vreemd over.


    •

    Sweetwine schreef:
    (...)

    De meeste Purebloods in de RPG kunnen de Halfbloods ook moeilijk hebben, dus dat is allemaal wel prima denk ik. (:

    Ik heb wel een vraagje over de rol Emiel van Micaela —
    want als ze zijn bloedstatus niet weten, wordt hij toch nooit toegelaten op Durmstrang? Daar zijn ze super streng op afkomst. . .
    Ik weet niet of dit mag van de TS oid. Maar het komt op mij een beetje vreemd over.


    Dit staat in de beginpost van het rollentopic, helemaal bovenaan:

    Durmstrang Institute, 2014. De school richt zich nog altijd wat op de duistere magie, maar een stuk minder dan vroeger. Muggleborns worden echter nog altijd niet toegelaten op Durmstrang, en de school heeft een duidelijke voorkeur voor Purebloods. Toch is de school een stuk toegankelijker dan hij vroeger was.


    Als dus niet duidelijk is of de leerling ouders heeft die magie bezitten, zal deze sowieso niet toegelaten. Als er van een van zijn/haar ouders bekend is dat deze magie bezit, moet de leerling gewoon toegelaten worden, aangezien deze dan sowieso geen muggleborn is.


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    Als dus niet duidelijk is of de leerling ouders heeft die magie bezitten, zal deze sowieso niet toegelaten. Als er van een van zijn/haar ouders bekend is dat deze magie bezit, moet de leerling gewoon toegelaten worden, aangezien deze dan sowieso geen muggleborn is.


    Oké, dus die rol moet aangepast worden?


    •

    Sweetwine schreef:
    (...)

    Oké, dus die rol moet aangepast worden?


    Not to be rude; maar dit is al de tweede keer dat Louise dezelfde rol inlevert dus al twee keer goedgekeurd door Leonie. Ik snap niet waarom je helemaal er een probleem van maakt tbh ;s.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Not to be rude; maar dit is al de tweede keer dat Louise dezelfde rol inlevert dus al twee keer goedgekeurd door Leonie. Ik snap niet waarom je helemaal er een probleem van maakt tbh ;s.


    Ik vraag daarom ook of het is goed gekeurd door de TS of niet. Leonie geeft hier zelf aan dat iemand waarvan niet duidelijk is of de ouders magisch zijn of niet, niet wordt toegelaten op Durmstrang. En dat ik wil weten hoe dat precies zit, betekent niet dat ik er meteen probleem van maak. (': Djiez.


    •

    Sweetwine schreef:
    (...)

    Oké, dus die rol moet aangepast worden?


    Dat ligt er even aan. Waarschijnlijk staat hij wel gewoon bij het ministerie ingeschreven, gezien alle kinderen die met magie geboren zijn, geregistreerd zijn, en dus ook hun familie. Als hij een muggleborn zou zijn, dan zou hij uberhaupt al niet naar Durmstrang hebben kunnen gaan.


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    Dat ligt er even aan. Waarschijnlijk staat hij wel gewoon bij het ministerie ingeschreven, gezien alle kinderen die met magie geboren zijn, geregistreerd zijn, en dus ook hun familie. Als hij een muggleborn zou zijn, dan zou hij uberhaupt al niet naar Durmstrang hebben kunnen gaan.


    Ah — op die manier, that makes a lot of sense. Dank je wel voor de uitleg.
    Ik kan er heel slecht tegen als RPG regels een beetje door de wc worden gespoeld. (':


    •

    Stiles schreef:
    (...)

    Well, Mari zou Ash en Dimi zeker knap vinden haha. Idk of je denkt dat Ash en Mari best friends kunnen zijn? Over Dimi ga ik nog even nadenken.


    Ja leuk! Hij had ook nog niet echt een best friend, dus chill.

    Dougal schreef:
    (...)

    Elea heeft al een beetje een fling met iemand anders, maar ze kunnen zeker samen Quidditch spelen :3


    Ja leuk!

    Crystal is eindelijk af wie wil er een relatie met haar? (Ik hoop dat ik nog niet te laat ben voor relaties.)

    GinnyWeasley8 schreef:
    Crystal is eindelijk af wie wil er een relatie met haar? (Ik hoop dat ik nog niet te laat ben voor relaties.)


    Ik heb Astrid natuurlijk, maar ik vind je rol eerlijk gezegd een beetje onrealistisch. Voornamelijk dit stukje, maar nog wel wat meer dingen in je rol:
    Toen ze acht was besloten haar ouders om naar Bulgarije te verhuizen zodat Crystal naar Durmstrang kon gaan inplaats van Hogwarts. Crystal was hierom zo boos dat ze niet nadacht en haar vader vermoorde. Iets waar ze nu nog steeds spijt van heeft en waar ze nog steeds nachtmerries over heeft.


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)


    Sorry ik ben de hele aan het stressen geweest en nu ik tot rust ben gekomen ben ik heel erg moe. Ik heb mijn dag gewoon niet.

    Sweetwine schreef:
    (...)

    Muggleborns worden niet toegelaten — dus dat kan sowieso niet.


    Niet om kattig te zijn, maar hoe komt Cain dan in Durmstrang?


    Bowties were never Cooler

    nooit geweten dat er een praattopic was, maar bij deze nog een verrekt late MT :Y) Als iemand een relatie oid met Emanuel wilt, hij staat nog voor alles open! Zal hem vanavond nog wat verder uitwerken (:


    take risks