• Hier komt nog wel tekst ooit misschien.


    take me back to the basics and the simple life

    Mouli schreef:
    nooit geweten dat er een praattopic was, maar bij deze nog een verrekt late MT :Y) Als iemand een relatie oid met Emanuel wilt, hij staat nog voor alles open! Zal hem vanavond nog wat verder uitwerken (:


    Weet niet precies wat voor relatie je zoekt, maar ik heb Stella voor je.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Niet om kattig te zijn, maar hoe komt Cain dan in Durmstrang?


    Dat mag dan niet lijkt me? I don't know.


    Moet ik Cain dan aanpassen? @EASE


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Moet ik Cain dan aanpassen? @EASE


    Als hij muggleborn is, ja.


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    Als hij muggleborn is, ja.


    Mag halfblood wel?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Mag halfblood wel?


    Yess (:


    take me back to the basics and the simple life

    Wil er iemand nog een specifieke relatie met Traian? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Wil er iemand nog een specifieke relatie met Traian? c:


    Ik heb Astrid (:


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    Ik heb Astrid (:


    Had je al iets in gedachten? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wie wil nog een relatie met mijn perso's??
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Indrukken Gail:



    Aaron ~ Gail mag Aaron wel. Ze zouden vrienden kunnen zijn.

    Brooke ~ Gail zou het wel met haar kunnen vinden, want ze kan het met veel mensen vinden.

    Alexander ~ Gail zou het wel met hem kunnen vinden, enkel zijn arrogantie zou haar kunnen irriteren en daar zou ze hem ook op wijzen.

    Cain ~ Ik denk niet dat ze vrienden zijn, gezien Cain niet veel vrienden heeft. Maar Gail kan met velen wel overweg, dus vijanden zal ze met deze jongen niet zijn.

    Vincent ~ Niet iemand die direct tot Gail haar vriendengroep behoort. Maar ze zal wel aardig tegen hem zijn als ze hem tegenkomt.

    Mae ~ Gail mag haar wel, maar misschien dat het af en toe wel botst tussen de twee, gezien Gail ook een duidelijke mening heeft en niet terugdeinst.

    Mari ~ Dit is zeker iemand waar Gail goed mee overweg zou kunnen.

    Brooke ~ Gail zou wel met haar overweg kunnen.

    Mykhaila ~ Moet nog worden ingevuld.

    Saengdao ~ Deze meid is wat te perfectionistisch en ambitieus wat Gail betreft. Ze zou haar alleen mogen als ze haar bijles zou geven.

    Bethany ~ Gail mag haar zeker wel.

    Crystal ~ Vrienden.

    Elea ~ Hmm, het harde en koude van Elea past niet goed bij Gail. In eerste instantie zal ze het meisje mogen, maar als ze achter haar ware aard komt zal ze minder positief over haar zijn.

    Gabriela ~ Haar duidelijke mening bevalt Gail. Gail zou Gabriela misschien wel wat braafjes en stijf vinden.

    Alessandra ~ Gail zou niet vrienden met haar zijn, maar haat haar ook niet.

    Augustus ~ De pure perfectie is niet iets wat bij Gail past. Arrogantie ook niet. Haten zal ze hem niet, maar vrienden zullen ze ook niet zijn.

    Stella ~ Gail kan het wel met haar vinden. Vrienden?

    Astrid ~ Gail zal haar doorzettingsvermogen zien en waarderen. Deze twee zouden goed vrienden kunnen zijn.

    Nathaniel ~ Ze zouden vrienden kunnen zijn, in ieder geval zal Gail hem wel eens aangesproken hebben.

    Sebastian ~ Gail mag deze jongen half, het ene deel van zijn karakter bevalt haar, het andere deel niet. Deze twee zouden een haat / liefde relatie kunnen hebben.

    Emanuel ~ Gail mag hem niet zo.

    Traian ~ Dat ze niet slim zijn hebben ze gemeen. Gail zal misschien wel eens voor de lol met hem hebben geflirt.

    Ashley ~ Weer vrienden doen?

    Sasha ~ Gail mag haar wel. Ze houdt ook wel van een feestje, dus misschien dat ze daar Sasha ook wel van kent.

    Dimitri ~ Niet direct Gail haar vriend, ze zal hem wel vriendelijk gedag zeggen als hij voorbij loopt.

    Kaj ~ Gail mag hem zeker, zijn vrolijkheid komt ten goede met haar vrolijkheid.

    Nia ~ Gail zou haar zeker opvallen, gezien het een knappe meid is, en haar ook wel meer dan leuk vinden misschien.


    Indrukken Emiel:



    Aaron ~ Ze zullen in ieder geval geen beste vrienden zijn, Aaron verschilt hiervoor te veel van Emiel. Emiel houdt niet van arrogantie.

    Saengdao ~ Het ambitieuze hebben ze niet gemeen, Emiel is een stuk minder ambitieus dan Saengdao. Het eerlijke waardeert hij wel aan haar. Die perfectie dan weer niet.

    Alexander ~ Zijn arrogantie vind hij in ieder geval niets. Misschien kunnen ze het voor de rest wel vinden. Zelfde afdeling.

    Cain ~ Het betweterige van Cain mag Emiel niet. Zelf is hij alles behalve dat. Dat hij niet met populaire mensen omgaat, hebben ze gemeen. Het aparte van Cain spreekt Emiel wel aan, gezien hij zelf ook geen doorsnee persoon is.

    Vincent ~ Niet iemand waarmee Emiel vrienden is, maar ook geen vijanden. Ze zijn wel veel verschillend.

    Mae ~ Emiel mag haar wel. Ze heeft een interessant karakter.

    Brooke ~ Emiel mag haar wel.

    Mykhaila ~ Moet nog worden ingevuld.

    Mari ~ Emiel zou het wel met haar kunnen vinden.

    Crystal ~ Emiel mag haar niet.

    Bethany ~ Emiel zou het met haar wel kunnen vinden, alleen dat onbetrouwbare van Bethany zou een dingetje kunnen zijn.

    Elea ~ Emiel zou wel met haar mee kunnen gaan in een avontuurlijk / impulsief iets, gezien hij daarin wel te beïnvloeden valt.

    Gabriela ~ Emiel zou wel eens hulp van Gabriela nodig kunnen hebben gehad. Op zich is er niets in haar karakter waardoor de twee botsen, goede vrienden zal het echter ook niet zijn.

    Alessandra ~ Het roekeloze in Alessandra trekt Emiel wel aan. Hij zou het wel met haar kunnen vinden.

    Augustus ~ Emiel mag hem niet, de arrogantie en ijdelheid staan te ver van hem af om hem te mogen.

    Stella ~ Niet direct iemand die tot Emiel zijn vriendenkring behoort, maar hij zal wel aardig tegen haar doen als hij haar tegenkomt.

    Astrid ~ Emiel mag haar wel. Haar eigenwijsheid vind hij leuk. Hij zal zeker met haar een prank willen doen of samen in een avontuur belanden.

    Nathaniel ~ Zijn broer, steun en toeverlaat

    Sebastian ~ Hij zou hem misschien mogen, maar misschien ook niet.

    Emanuel ~ Het moedige, brutale en ondernemende zal Emiel wel aanspreken.

    Traian ~ Emiel mag hem wel. Hij zou wel eens een weddenschap (of meerdere) met hem hebben gemaakt, gezien hij ook wel in is voor een uitdaging.

    Ashley ~ Weer vrienden doen?

    Sasha ~ Emiel zou wel eens gemanipuleerd door haar kunnen zijn, want hij is wel sociaal en laat zich gemakkelijk beïnvloeden door anderen.

    Dimitri ~ Niet direct Emiel zijn vriend, ook niet per se vijand.

    Kaj ~ Emiel kan deze vrolijkheid van deze jongen echt nodig hebben. Hij zal hem dan ook waarderen om wie hij is.

    Nia ~ Emiel zou best vrienden met haar kunnen zijn of kunstmaatjes?


    Aan niets denken is ook denken.

    Nope ik vind 't goed Lou c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ziegler schreef:
    (...)

    Had je al iets in gedachten? c:


    Pfft, idk. Ik had een hele waslijst gemaakt (vorige pagina) maar ik heb geen idee uit mn hoofd wat daarin staat hhahaha


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb Nathan en Gus ook nog openstaan voor relaties c: Ik maak vandaag nog een vernieuwde versie van de relatielijstjes ^^

    Ik zoek nog voor Gus

    Evenuteel een ex
    Iemand waarmee hij constant ruzie heeft
    iemand die hem vaak irriteerd
    iemand die weet van zijn vliegangst en hem wilt helpen/hem ermee plaagt
    Een goede vriendin waar hij eerlijk tegen mag zijn
    Iemand die weet dat Gus diep vanbinnen een lieve jongen is.
    Iemand die met hem traint in DADA
    Iemand waar hij ooit mee heeft geëxperimenteerd op seksueel vlak ( maar gewoon vrienden mee is)
    andere...

    Ik zoek eventueel voor Nath

    Een beste vriend(in)
    Iemand waar hij ooit mee heeft geëxperimenteerd op seksueel vlak ( maar gewoon vrienden mee is)
    Iemand die zijn zelfvertrouwen vaak krenkt
    Een rivaal (kan ook vriendschappelijk)
    Iemand waarmee hij veel uitdagingen aangaat
    Iemand waarmee hij COMC mee volgt
    andere...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    Ik heb Nathan en Gus ook nog openstaan voor relaties c: Ik maak vandaag nog een vernieuwde versie van de relatielijstjes ^^

    Ik zoek nog voor Gus

    Evenuteel een ex
    Iemand waarmee hij constant ruzie heeft
    iemand die hem vaak irriteerd
    iemand die weet van zijn vliegangst en hem wilt helpen/hem ermee plaagt
    Een goede vriendin waar hij eerlijk tegen mag zijn
    Iemand die weet dat Gus diep vanbinnen een lieve jongen is.
    Iemand die met hem traint in DADA
    Iemand waar hij ooit mee heeft geëxperimenteerd op seksueel vlak ( maar gewoon vrienden mee is)
    andere...

    Ik zoek eventueel voor Nath

    Een beste vriend(in)
    Iemand waar hij ooit mee heeft geëxperimenteerd op seksueel vlak ( maar gewoon vrienden mee is)
    Iemand die zijn zelfvertrouwen vaak krenkt
    Een rivaal (kan ook vriendschappelijk)
    Iemand waarmee hij veel uitdagingen aangaat
    Iemand waarmee hij COMC mee volgt
    andere...



    Kaj kan Gus wel helpen met DADA training en ik denk ook wel dat Kaj samen met Nath uitdagingen aan kan gaan c:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Vaiana schreef:
    Ik heb Nathan en Gus ook nog openstaan voor relaties c: Ik maak vandaag nog een vernieuwde versie van de relatielijstjes ^^

    Ik zoek nog voor Gus

    Evenuteel een ex
    Iemand waarmee hij constant ruzie heeft - Emiel?
    iemand die hem vaak irriteerd
    iemand die weet van zijn vliegangst en hem wilt helpen/hem ermee plaagt
    Een goede vriendin waar hij eerlijk tegen mag zijn
    Iemand die weet dat Gus diep vanbinnen een lieve jongen is.
    Iemand die met hem traint in DADA
    Iemand waar hij ooit mee heeft geëxperimenteerd op seksueel vlak ( maar gewoon vrienden mee is)
    andere...

    Ik zoek eventueel voor Nath

    Een beste vriend(in)

    Iemand waar hij ooit mee heeft geëxperimenteerd op seksueel vlak ( maar gewoon vrienden mee is)
    - Gail?
    Iemand die zijn zelfvertrouwen vaak krenkt
    Een rivaal (kan ook vriendschappelijk)
    Iemand waarmee hij veel uitdagingen aangaat
    Iemand waarmee hij COMC mee volgt
    andere...


    Aan niets denken is ook denken.