• Hier komt nog wel tekst ooit misschien.


    take me back to the basics and the simple life

    calice schreef:
    Jaa even drie relatielijstjes:

    Sasha Elena Draganov:
    • Gabi: jaa love Gabi weer goede vriendinnen doen?
    • Saengdao: Sasha en Saengdao hebben gemeen dat ze allebei erg slim zijn en hun best doen voor school, maar verder niet veel, dus misschien soort van rivalen in vakken ofzo?
    • Alexander: Sasha zou wel een beetje een crush op hem kunnen hebben, maar aangezien hij uitgehuwelijkt is aan Gabi weet ze dat ze er nooit iets mee zou kunnen doen.
    • Cain: Sasha leeft wel een beetje op populariteit, dus dat wordt denk ik niets haha
    • Vincent: niet echt dezelfde soort types, maar misschien dat ze samen kunen studeren of iets?
    • Mae: denk dat deze twee of vriendinnen of rivalen van elkaar zijn, of een soort frenemys ofzo? weet niet meer wat we hadden afgesproken.
    • Brooke: hmm niet echt type om vrienden te zijn
    • Mari: zouden wel vriendinnen kunnen zijn?
    • Bethany: eventueel wel vriendinnen
    • Alessandra: vriendinnen?
    • Gus: fav <3 bestfriendss
    • Stella: beide rich girls, dus zouden wel vriendinnen kunnen zijn.
    • Astrid: maybe friends, maybe not idk.
    • Nathaniel: Sasha zou heel graag met Nathaniel om willen gaan, zou hem stiekem ook een beetje leuk vinden
    • Sebastian: weet ik ook niet zo goed, wat denk jij?
    • Traian: Sas zou wel een crush op hem hebben.


    Ashley Josheph Diggory:
    • Aaron: we hadden goede vrienden, zullen we dat weer doen?
    • Seangdao: voor Ash is ze een beetje te ocd en perfectionistisch.
    • Alex: vrienden?
    • Cain: Ash is niet de slimste persoon en houdt totaal niet van agressieve opvliegerige types, dus hmm
    • Vincent: deze jongens zijn compleet verschillend
    • Mae: zij kunnen wel vrienden zijn denk ik
    • Brooke: zouden vrienden kunnen zijn denk ik
    • Mari: Ash zou wel vrienden kunnen zijn met het meisje
    • Bethany: ook eventueel wel vriendinnen
    • Gabi: Ash vindt Gabi een beetje intimiderend, door haar harde werken en altijd perfect gestylede uiterlijk.
    • Alessandra: zouden goede vrienden kunnen zijn, beiden Rhoswhen, hij zou ook wel een crush op haar kunnen hebben.
    • Gus: nouuu liggen elkaar denk ik niet heel erg haha. Ash is denk ik beetje te raar voor Gussie.
    • Stella: Ash zou Stella heel cute vinden en graag met haar om willen gaan,
    • Astrid: jaa deze twee zouden denk ik echt goed overweg kunnen. goede vrienden, exen, of crush, Ash zou haar iig erg leuk vinden.
    • Nathaniel: hmm idk, gewoon oke omgang?
    • Sebastian: weet ik niet zo goed, wat denk jij?
    • Traian: ze houden beiden van feesten, vrouwen , zijn niet de allerslimste of meest gemotiveerdste leerlingen voor school, denk match made in heaven haha; goede vrienden?


    Dimitri Viktor Volkov:
    • Aaron: Dimi en Aaron hebben niet heel veel gemeen, dus ze zouden denk ik niet per se vrienden zijn. Miss dat Aaron hem bijles geeft ofzo?
    • Seangdoa: ze zouden denk ik goede vrienden kunnen zijn, spelen samen quidditch en allebei Ranaulph.
    • Alex: weer goede vrienden?
    • Cain: denk dat zij wel vrienden zouden kunnen worden, allebei introverts
    • Vincent: ook deze twee zijn niet echt dezelfde types, dus misschien dat ze elkaar kennen van quidditch maar verder niet echt vrienden ofzo?
    • Mae: weer friends doen?
    • Brooke: denk dat Brooke en Dimi wel goede vrienden zouden kunnen zijn.
    • Mari: ook Dimi zou wel vrienden met Mari kunnen zijn.
    • Bethany: misschien dat Beth een beetje te lief is voor Dimi z'n norse en introverte karakter, misschien studeren ze samen? exen ?
    • Gabi: hmm niet echt dezelfde types, maar zouden evenuteel wel oke met elkaar om kunnen gaan.
    • Alessandra: zouden vrienden kunnen zijn
    • Gus: bespreken we al
    • Stella: beetje te lief denk ik voor Dimi
    • Astrid: beetje te heftig voor Dimi
    • Nathaniel: zouden wel vrienden kunnen zijn
    • Sebastian: zouden wel met elkaar om kunnen gaan denk ik
    • Traian: zijn niet echt zelfde types, hebben denk ik weinig met elkaar.


    laat maar weten wat je vindt & wat jij denkt/wilt. <3 alle ideen zijn welkom.



    vind het helemaal prima c:
    Hoe zie je de relatie tussen Ash en Stella voor je?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Vaiana schreef:
    Augustus, Impressies/relaties
    Hallestrom

    • Mari Kaarina Kirsipuu— Gus heeft het niet zo op Mari, gezien ze bazig is en Gus zijn eigen baas is. Daarbij zijn er nog wel karaktertrekjes die bij beiden zouden botsen.
    • Gabriëla Antansia Björk— Gabriëla is Gus zijn 5 minuten oudere tweelingszus, de twee zijn onafscheidelijk en beste vrienden van elkaar. Gaby is dan ook de enige die weet dat Gus biseksueel is. De jongen heeft wel niet toe dat hij erg jaloers is op zijn zusje.


    • Cain Sokratis von Rieder— Gus kent Cain nog niet, gezien de jongen pas nieuw is maar zal wel snel zijn neus naar de kerel optrekken. Cain is een modderbloedje en verdient het volgens Gus niet om in Hallestrom te zitten. Het lijkt hem eerder een troublemaker.

    • Aaron Christian Løvik— Aaron en Gus lijken wat op elkaar al maakt dat hen niet meteen vrienden. Hij zal wel zijn ergernissen hebben aan de jongen maar ook niet meteen problemen hebben met hem.


    Molokov


    • Astrid Losnedahl —
    • Mykhaila Anna Chownyk—
    • Bethany Adeline Grace— Beth vermijd Gus en dat vind hij maar goed ook. Hij heeft niet veel zin om lastig gevallen te zijn door een vervelende Molokov.

    • Vincent Milan Zima— Gus is nooit echt een voorstander geweest van Molokov en vind Vincent maar een domme koe. In de lessen zou August zich enkel maar irriteren aan hem.

    • Sebastian Nordström — Ik denk dat we beide kanten uit kunnen met Gus en Sebastian, of ze zijn rivalen en vind Gus hem een vreselijke kerel of ze zijn goede vrienden gezien ze nogal verschillend zijn van elkaar maar op een manier waar ze elkaar goed kunne opvullen?


    Rhoswen


    • Stella Rose Carrow—
    • Alessandra Gloriya Ivanov —

    • Alexander Stoyan Lyuben — Alex en August zijn beste vrienden en elkaars wingman. Gus kan Alex prima aan en omgekeerd ook, echter heeft Gus het niet zo graag als Alex over zijn zus begint.

    Ranaulph


    • Saengdao Kanya Ngam-Chit — De twee zijn wel soort van vrienden, hij mag haar en respecteert haar houding. Gus zal wel zijn opmerking klaar hebben als ze hem of zijn zus voor iets zou uitmaken, maar anders zit ze wel goed met hem.

    • Elea Lise Thorsdóttir— Misschien dat Gus weet hoe koel ze kan zijn en ze elkaar wel mogen?
    • Brooke Jane Eatside— Gus zou niet meteen vrienden met haar zijn maar haat haar ook niet
    • Mae Nicola Mickelson — Op zich vind Gus haar redelijk oké, wel kan hij zich ergeren aan haar extreem competitieve gedrag




    Nathaniel Impressies/relaties


    Hallestrom
    • Mari Kaarina Kirsipuu— Nathan zou haar wel mogen maar niet meteen als vrienden.
    • Gabriëla Antansia Björk— Misschien dat Nathaniel af en toe eens Gabi om bijles vraagt?


    • Cain Sokratis von Rieder— Nathan zal nogal schuw zijn van deze jongen. Hij zou wel vriendelijk zijn tegen hem, maar aangezien Cain nogal een moeilijk karakter heeft blijft Nate wijselijk uit zijn buurt. Daarbij lijkt Cain erg slim te zijn iets waar Nathan wel naar op kijkt.

    • Aaron Christian Løvik— Aaron en Nathan kennen elkaar al sinds ze kleine kinderen waren. Ze waren Acht toen ze buurjongetjes werden, het moment waarop Nathan net wist dat hij magische krachten kon bezitten. De twee waren beste vrienden te noemen en ondanks dat Aaron de bazige van de twee was wist Nate goed hoe hij met Aaron moest omgaan. Echter begonnen de ouders van Aaron zich zorgen te maken gezien de jongen iets 'te veel' met elkaar omgingen op een 'close' manier. Daarbij was het ook snel duidelijk dat Nathan geen volbloed was. Een aantal jaar later verdween de familie Løvik dan ook uit Nathans leven.


    Molokov

    • Astrid Losnedahl —
    • Mykhaila Anna Chownyk—
    • Bethany Adeline Grace— Nathaniel en Bethany kunnen het goed met elkaar vinden en kun je dus wel vrienden noemen

    • Vincent Milan Zima— Op zich denk ik dat Nathan hem wel zou mogen, dus maybe friends? c:
    • Sebastian Nordström — Nathan zou wijselijk uit zijn buurt blijven.


    Rhoswen

    • Stella Rose Carrow— Misschien dat Nathan en Stellen wel goed met elkaar overeen komen? c:
    • Alessandra Gloriya Ivanov —

    • Alexander Stoyan Lyuben — Nathan kent Alex niet echt en vind hem nogal arrogant. Nate heeft ook geen weet dat Alex en Aaron verre neven zijn.

    Ranaulph

    • Saengdao Kanya Ngam-Chit — Nath en Saengdao zijn vast geen goede combinatie, dit meisje lijkt één en al negatieviteit uit te stralen terwijl Nathan net het positieve in mensen te boven wilt brengen. Daarbij is ze nog eens Captain in het quidditch team waar Nathan ook zit.

    • Elea Lise Thorsdóttir— Misschien een beginnende vriendschap? En daarbij zitten ze ook samen op Quidditch ^^
    • Brooke Jane Eatside— Ik denk dat Nate haar wel mag, plus ze zitten beiden in Quidditch c; vrienden?
    • Mae Nicola Mickelson — Nathaniel zal haar wel mogen en ze zitten in dezelfde house, dus vrienden maybe? c:


    Dit heb ik alvast, als je het niet eens bent of andere suggesties hebt let me know c:

    Ik zoek nog voor Gus

    Evenuteel een ex
    Iemand waarmee hij constant ruzie heeft
    iemand die hem vaak irriteerd
    iemand die weet van zijn vliegangst en hem wilt helpen/hem ermee plaagt
    Een goede vriendin waar hij eerlijk tegen mag zijn
    Iemand die weet dat Gus diep vanbinnen een lieve jongen is.
    Iemand die met hem traint in DADA
    Iemand waar hij ooit mee heeft geëxperimenteerd op seksueel vlak ( maar gewoon vrienden mee is)
    andere...


    Ik zoek eventueel voor Nath

    Een beste vriend(in)
    Iemand waar hij ooit mee heeft geëxperimenteerd op seksueel vlak ( maar gewoon vrienden mee is)
    Iemand die zijn zelfvertrouwen vaak krenkt
    Een rivaal (kan ook vriendschappelijk)
    Iemand waarmee hij veel uitdagingen aangaat
    Iemand waarmee hij COMC mee volgt
    andere...


    Gus en Vincent zullen inderdaad wel botsen. Ze zijn erg verschillend en ook qua huizen, dus die kunnen denk ik niet echt met elkaar opschieten. Of het echt tot ruzie komt weet ik niet, maar irritaties zeker.

    Nath en Vincent zullen het denk ik wel met elkaar kunnen vinden, en kunnen ook samen op avontuur. Het enige is dat Nath's mindgames niet erg goed op Vince zullen werken, gewoon omdat Vince niet echt veel denkt voor hij doet. Hij kan wel zijn hoofd gebruiken, maar zijn hoofd heeft een aantal rare kronkels.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 13:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Ziegler schreef:
    FIRST IMPRESSIONS BY CAIN VON RIEDER

    Aaron Christian Løvik
    You seemed kinda cool when I met you, but damn you're arrogant
    Hij zou in eerste instantie geen hekel hebben aan Aaron, aangezien ze beiden nieuw zijn. Cain kan echter absoluut niet omgaan met zijn arrogantie, dus hij zal meteen afstand nemen.

    Saengdao Kanya Ngam-Chit:
    We're almost the same person, but you need to chill with the hate on muggles. They're way more awesome than you and your weird family will ever be
    Cain heeft een hekel aan mensen die muggles als minderwaardig zien, waardoor hij meteen vijandig zal zijn tegen over Saengdao. Tevens lijken ze erg op elkaar, wat waarschijnlijk zal botsen.

    Alexander Stoyan Lyuben:
    Mate, you're not that special
    Cain kan echt niet omgaan met types als Alexander, voornamelijk doordat de jongen zo zelfverzekerd is en dat ook uitstraalt. Hij zal Alexander proberen zoveel mogelijk te vermijden, omdat hij geen zin heeft in gezeik.

    Vincent Milan Zima
    You seem kinda cool, but don't over-do the controlfreakact on me please
    Hij zal Vincent op zich wel kunnen waarderen, ook al wordt Cain waarschijnlijk heel zenuwachtig van zijn routines en dergelijke. Cain zal dus, op zijn manier, aardig zijn tegen Vincent.

    Mae Nicola Mickelson
    Oh nope nope, you're not my type of person
    Op de een of andere manier is Mae gewoon niet het type persoon waar Cain graag mee om zal gaan. Hij zal Mae daarom vermijden en zeker niet opzoeken. Hij probeert echter wel vriendelijk te zijn, ook al kost hem dat af en toe veel moeite.

    Brooke Jane Eatside
    You seem alright, just don't expect me to be all nice and happy around you
    Cain zal geen problemen hebben met haar, maar ze zal ook niet de eerste persoon zijn met wie Cain graag om zal gaan. Hij zal beleefd zijn tegen haar.

    Mykhaila Anna Chownyk
    Don't know yet

    Mari Kaarina Kirsipuu
    I live in a house with this girl, please save me
    Cain zal bij voorbaat al een hekel aan haar, gewoon door de omstandigheden. Hij vindt haar te vrolijk en actief, waar hij echt niet tegen kan.

    WORDT AANGEVULD


    DON'T TAKE IT PERSONAL
    I'M JUST NOT A NICE PERSON



    Er staat in Cain's karakter dat hij 'domme' mensen niet kan waarderen, en Vincent is niet iemand die intellectueel is. Misschien dat hij Vince zijn kennis van andere dingen wel kan waarderen, maar dat is aan jou. Ook is Vince erg bedreven in de Dark Arts en komt uit een lange hechte pureblood familie, dus ik weet niet hoe erg Cain met zijn bloedstatus rondzwaait, want dat kan nog een probleem worden, gewoon omdat Vince is opgegroeid in de mindset dat muggleborns niet thuishoren in de magische wereld/


    Bowties were never Cooler

    Leora schreef:
    Relatielijstje Gabi


    (...)

    Gabriela


    Hallestrom

    • Cain Sokratis von Rieder
    ...
    • Augustus Felix Björk
    Augustus is Gabi’s tweeling broer en tevens haar favoriete lid van de familie. De twee zijn onwijs hecht en er hoeft dan ook niemand tussen die twee te komen.

    Molokov

    • Astrid Losnedahl
    Doordat Gabi lichte feministische trekjes bezit, lijkt het me grappig als Astrid denkt dat ze lesbisch is en haar uit de kast probeert te trekken ofzo?
    • Mykhaila Anna Chownyk 1.2
    KOMT WANNEER AF
    • Bethany Adeline Grace
    Gabi en Bethany zouden het wel kunnen vinden als best friends; ze hebben allebei grote dromen, hoewel Gabi iets sterker in haar schoenen staat dat Bethany.

    • Vincent Milan Zima
    Ook al heft Gabi geen OCD, kan ze wel inleven met Vincent. Ook zij heeft de gewoonte om alles schoon rond haarzelf heen te hebben en alles te sorteren. Ze vind Vincent een knappe jongen om te zien, hoewel er nooit geflirt aan te pas is geweest. Dit omdat beide hier niet goed in zijn en omdat ze Vincent een goede vriend vind. Ze vind het leuk om mee te gaan naar zijn paard en hem daar te helpen.
    • Sebastian Nordström
    Gabi en Sebastian hebben niet echt zoveel met elkaar. Ze maken geen ruzie, maar ze zijn ook geen vrienden.

    Rhoswen

    • Stella Rose Carrow
    KOMT WANNEER AF
    • Alessandra Gloriya Ivanov
    Alessandra en Gabi lijken behoorlijk op elkaar. Misschien dat ze van die vrienden zijn, die elkaar (door hun impulsieve acties) elkaar in de problemen werkt? En daar dan daarna wel over kunnen lachen.

    • Alexander Stoyan Lyuben
    Als je goed in de stamboom van Alexander zou gaan kijken, zou je een zwart, weg gebrand plekje zien branden, waar ooit Aaron gestaan zou hebben. Toch zijn Aaron en Alexander familie van elkaar. Echter hebben ze elkaar al een tijd niet meer gezien, doordat Aaron betrapt was op een mannelijk voorkeur op seksueel gebied. Iets wat verboden is in de familie. Toch zijn de jongens onafscheidelijk van elkaar, hoewel we nog moeten zien hoe het uit gaat pakken zodra Aaron dit jaar zijn schooljaar begint.
    • ? — ? — Valium — ?

    Ranaulph

    • Saengdao Kanya Ngam-Chit
    Saengdao en Gabi lijken wel wat op elkaar, hoewel Gabi wel iets zachter is dan haar. Misschien willen ze wel eens huiswerk/ werkstukken samen maken omdat ze qua intelligentie aan elkaar gewaagd zijn?
    • Elea Lise Thorsdóttir
    KOMT WANNEER AF
    • Brooke Jane Eatside
    Brooke en Gabi zijn geen vienden te noemen, maar ook geen vijhanden. Dit is meer omdat Brooke stil is en doordat Gabi niet aan Quidditch doet. Gabi heeft wel respect voor Brooke omdat ze in het Quidditch team zit.
    • Mae Nicola Mickelson
    Gabi en Mae zijn tegenpolen. Toch lijkt het me leuk als ze friends zijn, zodat ze bij elkaar het goede naar buiten kunnen brengen?

    • Nathaniel Viktor Meijer
    Nathaniel en Gabi konden het vanaf klas een al vinden en zijn dan ook goede vrienden geworden. Hij is een van de weinige jongens waarmee ze naar de bal zou gaan, als haar tweeling broer ziek is of met een ander naar de bal wilt. Ze voelt haarzelf dan ook veilig bij hem en is dan ook graag in zijn aanwezigheid.
    • Emanuel Hugo Ostberg
    KOMT WANNEER AF
    • Traian Valeriu Petruscu
    Gabi geeft Traian bijles en vind het ook nodig om in zijn privé leven te bemoeien. Ook al is Traian een moeilijke persoon om mee om te gaan, beschouwt ze hem als een vriend.



    Prima


    Bowties were never Cooler

    calice schreef:
    Jaa even drie relatielijstjes:

    Sasha Elena Draganov:
    • Gabi: jaa love Gabi weer goede vriendinnen doen?
    • Saengdao: Sasha en Saengdao hebben gemeen dat ze allebei erg slim zijn en hun best doen voor school, maar verder niet veel, dus misschien soort van rivalen in vakken ofzo?
    • Alexander: Sasha zou wel een beetje een crush op hem kunnen hebben, maar aangezien hij uitgehuwelijkt is aan Gabi weet ze dat ze er nooit iets mee zou kunnen doen.
    • Cain: Sasha leeft wel een beetje op populariteit, dus dat wordt denk ik niets haha
    • Vincent: niet echt dezelfde soort types, maar misschien dat ze samen kunen studeren of iets?
    • Mae: denk dat deze twee of vriendinnen of rivalen van elkaar zijn, of een soort frenemys ofzo? weet niet meer wat we hadden afgesproken.
    • Brooke: hmm niet echt type om vrienden te zijn
    • Mari: zouden wel vriendinnen kunnen zijn?
    • Bethany: eventueel wel vriendinnen
    • Alessandra: vriendinnen?
    • Gus: fav <3 bestfriendss
    • Stella: beide rich girls, dus zouden wel vriendinnen kunnen zijn.
    • Astrid: maybe friends, maybe not idk.
    • Nathaniel: Sasha zou heel graag met Nathaniel om willen gaan, zou hem stiekem ook een beetje leuk vinden
    • Sebastian: weet ik ook niet zo goed, wat denk jij?
    • Traian: Sas zou wel een crush op hem hebben.


    Ashley Josheph Diggory:
    • Aaron: we hadden goede vrienden, zullen we dat weer doen?
    • Seangdao: voor Ash is ze een beetje te ocd en perfectionistisch.
    • Alex: vrienden?
    • Cain: Ash is niet de slimste persoon en houdt totaal niet van agressieve opvliegerige types, dus hmm
    • Vincent: deze jongens zijn compleet verschillend
    • Mae: zij kunnen wel vrienden zijn denk ik
    • Brooke: zouden vrienden kunnen zijn denk ik
    • Mari: Ash zou wel vrienden kunnen zijn met het meisje
    • Bethany: ook eventueel wel vriendinnen
    • Gabi: Ash vindt Gabi een beetje intimiderend, door haar harde werken en altijd perfect gestylede uiterlijk.
    • Alessandra: zouden goede vrienden kunnen zijn, beiden Rhoswhen, hij zou ook wel een crush op haar kunnen hebben.
    • Gus: nouuu liggen elkaar denk ik niet heel erg haha. Ash is denk ik beetje te raar voor Gussie.
    • Stella: Ash zou Stella heel cute vinden en graag met haar om willen gaan,
    • Astrid: jaa deze twee zouden denk ik echt goed overweg kunnen. goede vrienden, exen, of crush, Ash zou haar iig erg leuk vinden.
    • Nathaniel: hmm idk, gewoon oke omgang?
    • Sebastian: weet ik niet zo goed, wat denk jij?
    • Traian: ze houden beiden van feesten, vrouwen , zijn niet de allerslimste of meest gemotiveerdste leerlingen voor school, denk match made in heaven haha; goede vrienden?


    Dimitri Viktor Volkov:
    • Aaron: Dimi en Aaron hebben niet heel veel gemeen, dus ze zouden denk ik niet per se vrienden zijn. Miss dat Aaron hem bijles geeft ofzo?
    • Seangdoa: ze zouden denk ik goede vrienden kunnen zijn, spelen samen quidditch en allebei Ranaulph.
    • Alex: weer goede vrienden?
    • Cain: denk dat zij wel vrienden zouden kunnen worden, allebei introverts
    • Vincent: ook deze twee zijn niet echt dezelfde types, dus misschien dat ze elkaar kennen van quidditch maar verder niet echt vrienden ofzo?
    • Mae: weer friends doen?
    • Brooke: denk dat Brooke en Dimi wel goede vrienden zouden kunnen zijn.
    • Mari: ook Dimi zou wel vrienden met Mari kunnen zijn.
    • Bethany: misschien dat Beth een beetje te lief is voor Dimi z'n norse en introverte karakter, misschien studeren ze samen? exen ?
    • Gabi: hmm niet echt dezelfde types, maar zouden evenuteel wel oke met elkaar om kunnen gaan.
    • Alessandra: zouden vrienden kunnen zijn
    • Gus: bespreken we al
    • Stella: beetje te lief denk ik voor Dimi
    • Astrid: beetje te heftig voor Dimi
    • Nathaniel: zouden wel vrienden kunnen zijn
    • Sebastian: zouden wel met elkaar om kunnen gaan denk ik
    • Traian: zijn niet echt zelfde types, hebben denk ik weinig met elkaar.


    laat maar weten wat je vindt & wat jij denkt/wilt. <3 alle ideen zijn welkom.


    Ik denk dat Vince en Sasha elkaar wel zullen kennen, ook uit de Russische gemeenschap, en zo wel wat dingen over elkaar kunnen horen, wat niet altijd positief is. Dat ze samen studeren is wel leuk, al zal Vince er lang niet altijd tijd voor hebben.

    Ik denkt dat Ashley en Vince elkaar compleet zullen mijden, hetzelfde voor Dimitri en Vincent


    Bowties were never Cooler

    RELATIES/IMPRESSIES SAENGDAO (geüpdatet)
          • Aaron Christian Løvik is niet iemand waarmee Saengdao om kan gaan, ze vind het vervelend dat het lijkt alsof hij zijn talenten inzet om andere te helpen en ze niet zelf benut voor zijn eigen benefit. Ze is ook nogal jaloers op het feit dat hij openlijk gay kan zijn en zij die mogelijkheid niet heeft. Zijn geaardheid is iets waar ze hem dan ook het liefst op kapot maakt als ze iets nodig heeft om op te bitchen.
          • Alessandra Gloriya Ivanov is iemand die Saengdao wel kan waarderen, maar waar ze verder weinig mee te maken heeft.
          • Alexander Stoyan Lyuben en Saengdao kunnen het prima met elkaar vinden. Ze zijn niet perse de beste vrienden, maar Saengdao heeft respect voor hoe hij zijn brein in zet om te manipuleren.
          • Ashley Josheph Diggory en Saengdao hebben vrij weinig met elkaar te maken en kunnen niet persé geweldig met elkaar omgaan.
          • Astrid Losnedahl is iemand waaraan Saengdao weinig aandacht besteedt, vooral omdat ze ver uit de buurt wil blijven van het LGBTQ+ supportende meisje.
          • Augustus Felix Björk is een jongen waarmee Saengdao het wel kan vinden, ze mag hem wel en vind het prima om met hem op te schieten, maar ze zijn niet perse beste vrienden.
          • Bethany Adeline Grace is een meisje dat Saengdao niet uit kan staan omdat ze veel te veel positiviteit uitstraalt, hoewel Saengdao Bethany alleen gebaseerd op uiterlijk wel erg knap vindt, maar het is niet haar type om te daten, voornamelijk om naar te kijken.
          • Brooke Jane Eatside is een vriendin van Saengdao, maar met iets minder tegenkracht dan Saengdao zelf, waardoor ze haar nogal makkelijk kleineert en de grond in drukt - soms zonder daar erg in te hebben en anders zonder er medelijden mee te hebben.
          • Cain Sokratis von Rieder is een jongen die Saengdao bij voorbaat al niet kan luchten omdat hij een Muggleborn is en hun persoonlijkheden clashen te veel doordat ze erg op elkaar lijken. Saengdao houdt er niet van om een spiegel voor te krijgen die haar lelijke kant laat zien.
          • Dimitri Viktor Volkov en Saengdao zijn vrienden en vooral op het Quidditch veld waar ze veel samen moet werken.
          • Elea Lise Thorsdóttir hoewel Saengdao het niet toe wil geven, werd ze helemaal van haar stoel afgeblazen de eerste keer dat ze Elea binnen zag komen lopen. Ze probeert Elea nu zoveel mogelijk te ontwijken om dat gevoel te ontwijken, maar kan het niet helpen dat Elea af en toe toch in haar dromen omhoog popt.
          • Emanuel Hugo Ostberg en Saengdao kunnen het goed met elkaar vinden omdat ze aan elkaar gewaagd zijn in zowel karakter als interesses. Daarnaast is hij ook nog eens een puurbloed, wat ze wel kan waarderen.
          • Gabriëla Antansia Björk en Saengdao zijn qua intelligentie aan elkaar gewaagd en werken daarom wel eens bij projecten voor school samen omdat ze op een lijn liggen.
          • Kaj Tue Andreasen is een jongen die Saengdao veel te positief vindt, alleen dat al stoot haar af om bij hem in de buurt te komen.
          • Mae Nicola Mickelson is iemand waar Saengdao het wel mee kan vinden, omdat ze redelijk op een lijn liggen. Ze zijn beide erg competitief in sporten en delen hierdoor een belangrijke interesse. Ze vind Mae ook erg aantrekkelijk en Mae is iemand waarbij haar lichaam duidelijk maakt dat ze absoluut niet helemaal heteroseksuele is. Iets wat haar frustreert, maar ze kan het toch niet helpen om af en toe stiekem net iets te lang naar Mae te kijken. Het is nog extra pijnlijk om te zien hoe Mae jongens aan de lopende band verslind.
          • Mari Kaarina Kirsipuu is een meisje dat, wat Saengdao betreft, veel te soft is en daarom richt ze graag haar sarcastische en gemene opmerkingen richting het meisje.
          • Mykhaila Anna Chownyk ...
          • Nathaniel Viktor Meijer is een jongen waarvan Saengdao vindt dat hij te soft is om in Renaulph te zitten. Ze negeert hem daarom en doet alsof hij niet bestaat.
          • Sasha Elena Draganov en Saengdao hebben alleen gemeen dat ze erg slim zijn en zijn elkaars concurrenten in de meeste vakken.
          • Sebastian Nordström is iemand die niet op Saengdao valt vanwege haar uiterlijk en dit is iets wat Saengdao opgevat heeft iets racistisch, ook al bedoeld hij dat niet zo. Ze kan hem niet uitstaan omdat hij zich beter voelt dan haar en haar - in haar ogen - "minderwaardig" beschouwd.
          • Stella Rose Carrow en Saengdao zijn goede vriendinnen van elkaar. Stella kijkt erg naar haar op en Saengdao is de slechte invloed op Stella en zorgt ervoor dat zij een beetje de verkeerde - maar volgens Saengdao natuurlijke goede - kant op gaat.
          • Traian Valeriu Petrescu is iemand waarvan Saengdao vindt dat hij te veel aanwezig is. Ze kan er niet tegen als ze haar spotlight moet delen met iemand anders en maakt daarom het liefst nare opmerkingen tegen hem om hem neer te halen.
          • Vincent Milan Zima is ook iemand die vind dat Saengdao moeten stoppen met zich gedragen als een robot, omdat ze een mens is, maar hier is ze niet van gediend en dit wil ze absoluut niet horen van zo iemand als hij die ze bijna een soort "boer" vindt.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 14:29 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wil wel weer meedoen maar denk ik niet met alle perso's

    Dus wie moet ik kiezen?
    Emiel (wss wel)
    Gail
    Jonah
    Marcello


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Wil wel weer meedoen maar denk ik niet met alle perso's

    Dus wie moet ik kiezen?
    Emiel (wss wel)
    Gail
    Jonah
    Marcello


    Ik vond Gail altijd leuk!

    ^ Ik zou gail doen want Marcello heeft geen twin meer dusja c; en ik hield niet van de Jonah fc dusja haha x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Micaela schreef:
    Wil wel weer meedoen maar denk ik niet met alle perso's

    Dus wie moet ik kiezen?
    Emiel (wss wel)
    Gail
    Jonah
    Marcello


    Gail en Emiel ! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Gail en Emiel ! c:


    Oke, die doe ik dan, gezien de meesten het daar ook mee eens zijn. :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Mt

    Doen we nieuwe relaties of houden we bestaande relaties tussen personages van de oude rpg?


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Doen we nieuwe relaties of houden we bestaande relaties tussen personages van de oude rpg?


    Nieuw lijkt me, aangezien er ook mensen meedoen die niet in de vorige RPG zaten?


    •

    Micaela schreef:
    Doen we nieuwe relaties of houden we bestaande relaties tussen personages van de oude rpg?


    heb sommige relaties weer hetzelfde afgesproken, omdat ik dat wel leuk vond.
    en de rest gewoon nieuw. beetje wat jezelf wil denk ik