• Hier komt nog wel tekst ooit misschien.


    take me back to the basics and the simple life

    Ziegler schreef:
    (...)

    Je hebt de bijles staan bij Cain, maar dat moet Traian zijn (:


    OEPS hahaha :'D damn ja sorry ik deed Aaron & Gabi tegelijk :'D Aaron lijstje komt dus zo

    Wat zou ik bij Cain dan doen? I mean they both are Hallestorm c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Skaikru schreef:
    (...)

    Moet dan wel nog gebeuren als je dat oke vind, anders pas ik mijn rol wel aan.

    En anders iets dat het afgelopen zomer gebeurd is? Dat Alex toch al met haar aan het flirten was en dat ze in de vakantie toen hebben afgesproken (en van het een kwam het ander wbw)?
    Alex is namelijk inmiddels verloofd en heeft besloten haar voor zich te gaan winnen (she hates him :x) en dan met andere meisjes in bed duiken is typisch Alex niet het handigste haha. Maar he, what happens in summer time... (nerd)
    Dan zou op school de eerste keer erna zijn dat ze elkaar weer tegenkomen?
    (Ik stel maar wat voor hoor, maar dan zou je niet je personage aan hoeven te passen (: )


    Leora schreef:
    (...)

    Poor Gabi. U mean xd


    Dit inderdaad :') Zij zit nu vast aan Alex haha.

    Leora schreef:
    Okeee Ik heb Gabi pagina 4 af C: hoewel ik niet denk dat veel haar zullen mogen trololol :'D


    Alex zal haar altijd mogen :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Je hebt Aarons omschrijving van Alex in Gabi's lijst gezet :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Relatielijstje Aaron (Gabi vorige page)


    'Glamour never takes off
    a day.'



    Aaron

    Hallestrom

    • Cain Sokratis von Rieder
    Aaron zal samen met Cain aan het begin behoorlijk aan elkaar hangen omdat ze allebei nieuw zijn. Echter lijken ze té veel op elkaar om vrienden te blijven. Daarnaast heeft Aaron het niet zo erg op mudbloods. Dit komt puur uit zijn opvoeding en niet omdat hij er zelf mee eens is.
    • Augustus Felix Björk
    Ook al zijn August en Aaron aan elkaar gewaagd; is Aaron toch de dominantere van de twee. Aaron weet precies hoe hij August moet bespelen, hoewel het soms nog wel eens de verkeerde kant op wil gaan dreigen. Toch kunnen de jongens het wel met elkaar vinden.

    Molokov

    • Astrid Losnedahl
    Aaron en Astrid waren haast gemaakt voor elkaar. Beide doen ze aan atletiek en als Astrid een man was geweest, of Aaron een vrouw, waren ze hoogstwaarschijnlijk binnen de kortste keren aan het daten. Aaron vind het fijn om vaak bij haar te zijn en waardeert haar als persoon. Ook omdat hij zo bot kan zijn als hij wilt en het meisje daar niet meteen in janken uit barst zoals de meeste.
    • Mykhaila Anna Chownyk 1.2
    KOMT WANNEER AF
    • Bethany Adeline Grace
    Aaron zal haar niet een interessant meisje vinden om mee om te gaan. Puur omdat ze een dramaqueen is en daar absoluut niet van houd.

    • Vincent Milan Zima
    Vincent & Aaron moeten elkaar nog ontmoeten. Aaron vind Vincent maar raar en moet niks van de jongen hebben. Hij zou, ondanks Vincent rare ticks, geen gemene dingen zeggen. Dit voornamelijk omdat hij weet hoe het is om anders te zijn dan de rest.
    • Sebastian Nordström
    Aaron en Sebastian gaan een tijd terug. Al vanaf de kindertijd werden ze vaak bij elkaar gedumpt als vol bloed kinderen om samen te spelen. Ook al zijn Sebastian en Aaron geen beste vrienden, kunnen ze niet met, maar ook niet zonder elkaar. Niemand moet dan ook aan Sebastian komen, want dan krijg je wel wat problemen.

    Rhoswen

    • Stella Rose Carrow
    KOMT WANNEER AF
    • Alessandra Gloriya Ivanov
    Aaron zou niet zoveel problemen met Alessandra hebben. Waarschijnlijk zou hij het wel leuk vinden om rond zich heen te hebben, hoewel hij wel soms een sneer kan maken als ze weer iets stoms heeft gedaan uit een impulsieve actie. Misschien dat hij haar ook soms uitdaagt dingen te doen?

    • Alexander Stoyan Lyuben
    Gabi en Alex kennen elkaar al van jongs af aan. Ze komen beide uit belangerijke pure blood families, hoewel ze ongetwijfeld, als je diep gaat graven, aan elkaar verwant zijn. Gabi vind Alex een arrogante eikel die misbruikt maakt van meisjes, hoewel Alex dit probeert te veranderen. Dit komt omdat de twee uitgehuwelijkt zijn. Iets wat Gabi alles behalve ziet zitten met een manho als Alex.
    • ? — ? — Valium — ?

    Ranaulph

    • Saengdao Kanya Ngam-Chit
    Aaron en Saengdao moeten elkaar nog leren kennen in de RP. Echter is Saengdao jaloers op zijn openlijke seksuele geaardheid, hoewel ze dat verbergt met rot opmerkingen te maken. Iets wat Aaron genadeloos terug zou doen. De twee zijn geen vrienden, hoewel, als Aaron erachter zou komen dat ze een andere seksuele voorkeur heeft dan mannen, haar zou willen ‘sparen.’
    • Elea Lise Thorsdóttir
    KOMT WANNEER AF
    • Brooke Jane Eatside
    Brooke is niet het meest opvallende meisje. Zeker niet voor Aarons oog. Aaron houd van populaire, ijdele mensen die niet doorsnee zijn. Echter red dat laatste het meisje. Aaron merkt dat ze een vrouwelijke voorkeur heeft en beschouwt haar als een van zijn projectjes. Misschien dat uit die project wel best friend material komt.
    • Mae Nicola Mickelson
    Mae en Aaron gaan elkaar in deze RP nog ontmoeten, maar het zal direct klikken tussen die twee. Dit door Mae’s dosis humor en lesbische neigingen en gewoon omdat Aaron haar, ook al zou hij dit niet vaak zeggen, een tof wijf vind.

    • Nathaniel Viktor Meijer
    Nathaniel en Aaron gaan een tijd terug. Toen Aaron naar Zweden verhuisde op zijn achtste, vond hij Nathaniel daar als buurjongen. Ondanks dat ze tegenpolen waren, trokken ze elkaar aan. Echter werden ze algauw weer uit elkaar gehaald toen het té goed tussen die twee leek te gaan, dat ze onafscheidelijk werden. Aaron heeft sindsdien Nathaniel niet meer gezien.
    • Emanuel Hugo Ostberg
    KOMT WANNEER AF
    • Traian Valeriu Petruscu 1.6

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 16:24 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Necessity schreef:
    Je hebt Aarons omschrijving van Alex in Gabi's lijst gezet :')


    Vanaf nu zijn Aaron & Alex wel gwn uitgehuwelijkt trololol :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Relaties / Impressies Sebastian
    Als je personage er niet bij staat, is er nog niets afgesproken of heeft Sebastian geen uitgesproken mening.




          • Aaron Christian Løvik
    Gezamenlijk speelden de twee jongemannen regelmatig in hun kinderjaren doordat hun ouders goede vrienden zijn in verband met hun ware Pureblood families. Hierdoor kennen ze elkaar door en door — zowel sterkten als zwakten. Bijvoorbeeld: Sebastian heeft het direct in de gaten als Aaron hem tracht te manipuleren en zal hier dan ook nooit ofte nimmer op in gaan. De twee jongemannen kunnen niet met en zonder elkaar, maar zullen altijd voor elkaar door het vuur gaan mocht dit benodigd zijn. Sebastian heeft niet geregeld contact met Aaron, maar mocht iemand besluiten aan hem te komen of hem negatief te behandelen dan zal hij daar zeer vurig op reageren.

          • Alessandra Gloriya Ivanov[/b]
    Sebastian houdt ervan om met deze jongedame te flirten. Echter, hetgeen wat hij nog fijner vindt is het gegeven dat ze samen in de vakanties (buiten de zomervakantie om) de keukens van Durmstrang onveilig maken om daar hun verschillende recepten uit te proberen. Gedurende deze momenten zal Sebastian zich anders gedragen tegenover Alessandra en geen enkele flirtende opmerking maken.

          • Alexander Stoyan Lyuben
    Alhoewel het niet altijd de meest geschikte momenten zijn, zoeken Alexander en Sebastian elkaar vrij vaak op in verband met het aangaan van uitdagingen of weddenschappen. Doordat de twee jongemannen ontzettend op elkaar lijken, kunnen ze enorm botsen waardoor gigantische gevechten kunnen ontstaan. Wanneer ze enkele dagen uit elkaars buurt zijn gebleven, is het alsof er nooit ofte nimmer iets gaande was en zijn ze opnieuw goede vrienden die elkaar tot hun uiterste grenzen laten gaan — of zelfs daar overheen.

          • Bethany Adeline Grace
    Sebastian flirt wel eens met deze jongedame waardoor hij een kus of twee kan stelen. De twee zijn één keer samen in bed belandt, maar de ochtend erna heeft Sebastian vrij hard aangegeven dat ze niet moet denken dat hij enkele gevoelens voor haar heeft.

          • Brooke Jane Eatside
    Ondanks het gegeven dat de jongedame homoseksueel is, kunnen de twee niet stoppen met flirtende opmerkingen maken tegenover elkaar. Sebastian vindt het geweldig dat hij op deze manier kan dollen met Brooke — aangezien er geen enkele waarheid achter de opmerkingen schuilt. Doordat ze dit van elkaar weten, lijken ze voor de buitenwereld continu op het punt dat ze met elkaar het bed in duiken. Echter, daar moeten ze beiden niets van weten. Brooke en Sebastian kunnen het samen goed vinden, omdat ze beide wat scherpe randjes binnen hun persoonlijkheid hebben.

          • Gabriëla Antansia Björk[/b]
    Sebastian's beste vrienden en steun en toeverlaat in zo'n beetje alles. Sebastian weet van Gabriëla's gevoelens tegenover het gegeven dat ze is uitgehuwelijkt en maakt vaak grapjes dat hij haar ééns mee zal nemen op z'n broomstick zodat ze op wereldreis kunnen en ze onder de bruiloft uit kan komen. Daartegenover weet Gabriëla over Sebastian's geschiedenis en gevoelens voor Mari en weet hij dat hij met álles bij haar terecht zou kunnen. Ondanks het gegeven dat Gabriëla en Sebastian compleet tegenovergesteld zijn in persoonlijkheden, vullen ze elkaar perfect aan en wordt Sebastian een totaal andere jongeman in haar buurt.

          • Mae Nicola Mickelson
    Regelmatig belanden Mae en Sebastian samen in bed nadat één van de twee duidelijke avances heeft weten te maken jegens de ander. Sebastian vindt Mae een prachtige jongedame met een nog prachtiger lichaam waar hij maar al te graag van geniet, maar hij zal nooit ofte nimmer gevoelens voor haar kunnen krijgen — wat hij haar ook meer dan eens duidelijk heeft gemaakt. Gelukkig denkt Mae er op dezelfde manier over en weten ze beiden dat de seks enkel en alleen voor de lustgevoelens plaats vindt.

          • Mari Kaarina Kirsipuu
    Binnen de geschiedenis van deze twee personen heeft veel voorgevallen. Mari is achter de ware, zachte aard van Sebastian gekomen doordat ze opkwam voor zijn jongere zusje Jutta en daar het fijne van wilde weten. Nadat ze een periode van vriendschap hadden, besloten ze een kortstondige (maar passionele) relatie aan te gaan. Sebastian was anders in deze periode — hij was prettiger in omgang en voelde zich daadwerkelijk gelukkig. Nadat zijn ouders erachter kwamen dat hij een relatie had met een Halfblood, werd hij gedwongen het op te breken. Uit angst voor zichzelf en Jutta maakte hij het uit met Mari op een kwetsende manier waar hij zichzelf nog steeds schuldig over voelt.
    Alhoewel de twee een lange periode niet hebben gepraat, houdt Sebastian nog steeds zijn oog op Mari. Zo heeft hij nog steeds extra eten bij zich op alle momenten voor het geval ze zich flauw voelt en let goed op dat ze zich niet in laat met foute personen. Diep van binnen zitten er nog extreme gevoelens in Sebastian voor Mari, maar deze zal hij er nooit ofte nimmer uitlaten.

          • Stella Rose Carrow
    Enkele weken geleden heeft Sebastian de jongedame over weten te halen om 's nachts met hem door de gangen van de school te struinen op zoek naar een late midnight snack. Voorheen deed Stella Sebastian af en toe denken aan Mari, maar hij heeft gezien dat er ook een unieke zijde aan het meisje zit welke hij zeer heeft leren waarderen. Nu heeft hij het als doel gesteld om Stella wat meer uit haar comfort zone te halen door haar over grenzen te laten gaan.

          • Traian Valeriu Petrescu
    Sebastian haat deze jongeman met al z'n kunnen — simpelweg omdat hij regelmatig slaapt met Mari.

          • Vincent Milan Zima
    Sebastian heeft bewondering voor deze jongeman omdat hij het als een van de weinigen voor elkaar weet te krijgen om het Quidditch team van de Molokovs tot in perfectie te laten functioneren. Ondanks de (te) strakke trainingsschema's en de druk die Vincent achter het team plaatst, staat Sebastian altijd als eerste klaar om opnieuw een harde training aan te gaan en te blijven oefenen. Sebastian zal Vincent regelmatig aanspreken rondom vragen over Quidditch over eventuele technieken welke hij van zijn oudere broer te horen heeft gekregen welke ze kunnen implementeren binnen de training.

    IMPRESSIE

          • Cain Sokratis Von Rieder
    Sebastian zal geen enkele blik schenken aan deze jongeman — simpelweg door het gegeven dat hij geboren is uit twee Muggles. Voor Sebastian bestaat er niemand onder de naam Cain Sokratis Von Rieder op Durmstrang.

          • Saengdao Kanya Ngam—Chit
    Sebastian zal geen flirtende opmerkingen jegens deze jongedame maken door het simpele gegeven dat ze een Aziatisch uiterlijk heeft. Sebastian is niet racistisch, maar valt simpelweg niet op deze verschijning. Daarnaast vindt Sebastian het wereldvreemd en zelfs verdomd irritant dat Saengdao enkel en alleen bezig is met zichzelf bewijzen op het schoolse gebied en heeft daarom ook geen enkele aansluiting met haar.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 18:50 ]


    •

    Tot nu toe klinken alle relaties/impressies goed. Ik zal zo weer eventjes mijn relaties aanpassen op alle nieuwe rollen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leora schreef:
    (...)

    Vanaf nu zijn Aaron & Alex wel gwn uitgehuwelijkt trololol :'D


    Plottwist :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wanneer gaat het speeltopic open?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn cuties (ahum) staan nog open voor van alles (Cain minder dan Traian tho)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb Astrid, op "Extra" na, helemaal af! Ik al morgen even een lijstje maken, maar ik zoek:

    -Goede/Beste vrienden
    -Ex(en)?
    -Een crush/iemand waarmee ze een relatie heeft
    -Iemand die haar helpt met haar moeilijke vakken
    -Iemand bij wie ze altijd terecht kan om te praten, maar daar hoeft ze verder geen goede vrienden mee te zijn
    -Iemand die haar liefde voor muziek deelt
    -iemand die ze absoluut niet uit kan staan/iemand die haar absoluut niet uit kan staan
    -Anything you want, really

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 17:51 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ziegler schreef:
    Wanneer gaat het speeltopic open?


    Ik denk morgenavond of overmorgen!


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    Ik heb Astrid, op "Extra" na, helemaal af! Ik al morgen even een lijstje maken, maar ik zoek:

    -Goede/Beste vrienden
    -Ex(en)?
    -Een crush/iemand waarmee ze een relatie heeft
    -Iemand die haar helpt met haar moeilijke vakken
    -Iemand bij wie ze altijd terecht kan om te praten, maar daar hoeft ze verder geen goede vrienden mee te zijn
    -Iemand die haar liefde voor muziek deelt
    -Anything you want, really


    Ik heb Mari voor je?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Ik heb Mari voor je?


    Voor wat? (:


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    Ik heb Astrid, op "Extra" na, helemaal af! Ik al morgen even een lijstje maken, maar ik zoek:

    -Goede/Beste vrienden
    -Ex(en)?
    -Een crush/iemand waarmee ze een relatie heeft
    -Iemand die haar helpt met haar moeilijke vakken
    -Iemand bij wie ze altijd terecht kan om te praten, maar daar hoeft ze verder geen goede vrienden mee te zijn
    -Iemand die haar liefde voor muziek deelt
    -Anything you want, really


    maybe Nathan? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH