• Hier komt nog wel tekst ooit misschien.


    take me back to the basics and the simple life

    @ Obscurial

    Okay sure! c:

    @Leora

    Prima c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bellamy_Blake schreef:
    (...)

    Ik heb Alessandra, al ik niet echt weet welke relatie tussen de twee kan zijn?


    Traian zal sowieso met haar flirten, hehe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb Brooke voor Traian, maar ik weet niet wat er tussen hen kan spelen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ziegler schreef:
    (...)

    Traian zal sowieso met haar flirten, hehe.


    Hehe nice c:
    Misschien zou ze hem kunnen helpen met studeren?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ziegler schreef:
    Dingen die ik zoek voor Traian (note: het is een ongelukkige jongen met een heeeeeel dik masker op):
    - een beste vriend
    - een rasechte vijand
    - iemand die bijles geeft aan Traiain (iemand die hem dus ook niet dom vindt, maar hem echt wil helpen)
    - een ex
    - iemand die een beetje op Traian wil letten (iets wat hij helemaal niet wil)
    c:


    Seb?


    August en Nathaniel staan ook vrij voor relaties! ik had enkele pagina's terug een indrukken lijstje geplaats , dus let me know if you agree or not :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    August en Nathaniel staan ook vrij voor relaties! ik had enkele pagina's terug een indrukken lijstje geplaats , dus let me know if you agree or not :')



    Ik heb Brooke nog voor August, wat denk je dat ze kunnen zijn van elkaar?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Sweetwine schreef:
    (...)

    Seb?


    Yess!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vaiana schreef:
    August en Nathaniel staan ook vrij voor relaties! ik had enkele pagina's terug een indrukken lijstje geplaats , dus let me know if you agree or not :')


    Ik heb Alessandra? Zal zometeen even beide rollen lezen c:


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ziegler schreef:
    (...)

    Yess!


    Wait I just heard that Traian & Mari are friend with benefits and Mari is Seb's ex so Seb isn't going to be BF's with Traian like that. (':


    Sweetwine schreef:
    (...)

    Wait I just heard that Traian & Mari are friend with benefits and Mari is Seb's ex so Seb isn't going to be BF's with Traian like that. (':


    Oh dat wist ik niet...


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Oh dat wist ik niet...


    Geeft niet. Alleen ik wil voor Seb wel een échte beste vriend hebben. Dus mocht er iemand een personage in de aanbieding hebben: graag. :Y)


    Relatielijstje Gabi



    'Throw me under the wolves and i'll come back.
    Leading the pack.'



    Gabriela


    Hallestrom

    • Cain Sokratis von Rieder
    ...
    • Augustus Felix Björk
    Augustus is Gabi’s tweeling broer en tevens haar favoriete lid van de familie. De twee zijn onwijs hecht en er hoeft dan ook niemand tussen die twee te komen.

    Molokov

    • Astrid Losnedahl
    Doordat Gabi lichte feministische trekjes bezit, lijkt het me grappig als Astrid denkt dat ze lesbisch is en haar uit de kast probeert te trekken ofzo?
    • Mykhaila Anna Chownyk 1.2
    KOMT WANNEER AF
    • Bethany Adeline Grace
    Gabi en Bethany zouden het wel kunnen vinden als best friends; ze hebben allebei grote dromen, hoewel Gabi iets sterker in haar schoenen staat dat Bethany.

    • Vincent Milan Zima
    Ook al heft Gabi geen OCD, kan ze wel inleven met Vincent. Ook zij heeft de gewoonte om alles schoon rond haarzelf heen te hebben en alles te sorteren. Ze vind Vincent een knappe jongen om te zien, hoewel er nooit geflirt aan te pas is geweest. Dit omdat beide hier niet goed in zijn en omdat ze Vincent een goede vriend vind. Ze vind het leuk om mee te gaan naar zijn paard en hem daar te helpen.
    • Sebastian Nordström
    Gabi en Sebastian hebben niet echt zoveel met elkaar. Ze maken geen ruzie, maar ze zijn ook geen vrienden.

    Rhoswen

    • Stella Rose Carrow
    KOMT WANNEER AF
    • Alessandra Gloriya Ivanov
    Alessandra en Gabi lijken behoorlijk op elkaar. Misschien dat ze van die vrienden zijn, die elkaar (door hun impulsieve acties) elkaar in de problemen werkt? En daar dan daarna wel over kunnen lachen.

    • Alexander Stoyan Lyuben
    Als je goed in de stamboom van Alexander zou gaan kijken, zou je een zwart, weg gebrand plekje zien branden, waar ooit Aaron gestaan zou hebben. Toch zijn Aaron en Alexander familie van elkaar. Echter hebben ze elkaar al een tijd niet meer gezien, doordat Aaron betrapt was op een mannelijk voorkeur op seksueel gebied. Iets wat verboden is in de familie. Toch zijn de jongens onafscheidelijk van elkaar, hoewel we nog moeten zien hoe het uit gaat pakken zodra Aaron dit jaar zijn schooljaar begint.
    • ? — ? — Valium — ?

    Ranaulph

    • Saengdao Kanya Ngam-Chit
    Saengdao en Gabi lijken wel wat op elkaar, hoewel Gabi wel iets zachter is dan haar. Misschien willen ze wel eens huiswerk/ werkstukken samen maken omdat ze qua intelligentie aan elkaar gewaagd zijn?
    • Elea Lise Thorsdóttir
    KOMT WANNEER AF
    • Brooke Jane Eatside
    Brooke en Gabi zijn geen vienden te noemen, maar ook geen vijhanden. Dit is meer omdat Brooke stil is en doordat Gabi niet aan Quidditch doet. Gabi heeft wel respect voor Brooke omdat ze in het Quidditch team zit.
    • Mae Nicola Mickelson
    Gabi en Mae zijn tegenpolen. Toch lijkt het me leuk als ze friends zijn, zodat ze bij elkaar het goede naar buiten kunnen brengen?

    • Nathaniel Viktor Meijer
    Nathaniel en Gabi konden het vanaf klas een al vinden en zijn dan ook goede vrienden geworden. Hij is een van de weinige jongens waarmee ze naar de bal zou gaan, als haar tweeling broer ziek is of met een ander naar de bal wilt. Ze voelt haarzelf dan ook veilig bij hem en is dan ook graag in zijn aanwezigheid.
    • Emanuel Hugo Ostberg
    KOMT WANNEER AF
    • Traian Valeriu Petruscu
    Gabi geeft Traian bijles en vind het ook nodig om in zijn privé leven te bemoeien. Ook al is Traian een moeilijke persoon om mee om te gaan, beschouwt ze hem als een vriend.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2016 - 16:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Relatielijstje Gabi


    (...)

    Gabriela


    Hallestrom

    • Cain Sokratis von Rieder
    Gabi geeft Cain bijles en vind het ook nodig om in zijn privé leven te bemoeien. Ook al is Cain een moeilijke persoon om mee om te gaan, beschouwt ze hem als een vriend. Dit kan in het begin meer zijn geweest omdat hij ook een Hallestrom was, maar door de tijd heen, zou ze hem wel leren te waarderen en mogen door zijn eigen persoonlijkheid.
    • Augustus Felix Björk
    Augustus is Gabi’s tweeling broer en tevens haar favoriete lid van de familie. De twee zijn onwijs hecht en er hoeft dan ook niemand tussen die twee te komen.

    Molokov

    • Astrid Losnedahl
    Doordat Gabi lichte feministische trekjes bezit, lijkt het me grappig als Astrid denkt dat ze lesbisch is en haar uit de kast probeert te trekken ofzo?
    • Mykhaila Anna Chownyk 1.2
    KOMT WANNEER AF
    • Bethany Adeline Grace
    Gabi en Bethany zouden het wel kunnen vinden als best friends; ze hebben allebei grote dromen, hoewel Gabi iets sterker in haar schoenen staat dat Bethany.

    • Vincent Milan Zima
    Ook al heft Gabi geen OCD, kan ze wel inleven met Vincent. Ook zij heeft de gewoonte om alles schoon rond haarzelf heen te hebben en alles te sorteren. Ze vind Vincent een knappe jongen om te zien, hoewel er nooit geflirt aan te pas is geweest. Dit omdat beide hier niet goed in zijn en omdat ze Vincent een goede vriend vind. Ze vind het leuk om mee te gaan naar zijn paard en hem daar te helpen.
    • Sebastian Nordström
    Gabi en Sebastian hebben niet echt zoveel met elkaar. Ze maken geen ruzie, maar ze zijn ook geen vrienden.

    Rhoswen

    • Stella Rose Carrow
    KOMT WANNEER AF
    • Alessandra Gloriya Ivanov
    Alessandra en Gabi lijken behoorlijk op elkaar. Misschien dat ze van die vrienden zijn, die elkaar (door hun impulsieve acties) elkaar in de problemen werkt? En daar dan daarna wel over kunnen lachen.

    • Alexander Stoyan Lyuben
    Als je goed in de stamboom van Alexander zou gaan kijken, zou je een zwart, weg gebrand plekje zien branden, waar ooit Aaron gestaan zou hebben. Toch zijn Aaron en Alexander familie van elkaar. Echter hebben ze elkaar al een tijd niet meer gezien, doordat Aaron betrapt was op een mannelijk voorkeur op seksueel gebied. Iets wat verboden is in de familie. Toch zijn de jongens onafscheidelijk van elkaar, hoewel we nog moeten zien hoe het uit gaat pakken zodra Aaron dit jaar zijn schooljaar begint.
    • ? — ? — Valium — ?

    Ranaulph

    • Saengdao Kanya Ngam-Chit
    Saengdao en Gabi lijken wel wat op elkaar, hoewel Gabi wel iets zachter is dan haar. Misschien willen ze wel eens huiswerk/ werkstukken samen maken omdat ze qua intelligentie aan elkaar gewaagd zijn?
    • Elea Lise Thorsdóttir
    KOMT WANNEER AF
    • Brooke Jane Eatside
    Brooke en Gabi zijn geen vienden te noemen, maar ook geen vijhanden. Dit is meer omdat Brooke stil is en doordat Gabi niet aan Quidditch doet. Gabi heeft wel respect voor Brooke omdat ze quidditch captain is.
    • Mae Nicola Mickelson
    Gabi en Mae zijn tegenpolen. Toch lijkt het me leuk als ze friends zijn, zodat ze bij elkaar het goede naar buiten kunnen brengen?

    • Nathaniel Viktor Meijer
    Nathaniel en Gabi konden het vanaf klas een al vinden en zijn dan ook goede vrienden geworden. Hij is een van de weinige jongens waarmee ze naar de bal zou gaan, als haar tweeling broer ziek is of met een ander naar de bal wilt. Ze voelt haarzelf dan ook veilig bij hem en is dan ook graag in zijn aanwezigheid.
    • Emanuel Hugo Ostberg
    KOMT WANNEER AF
    • Traian Valeriu Petruscu



    Je hebt de bijles staan bij Cain, maar dat moet Traian zijn (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leora schreef:
    Relatielijstje Gabi


    (...)

    Gabriela


    Hallestrom

    • Cain Sokratis von Rieder
    Gabi geeft Cain bijles en vind het ook nodig om in zijn privé leven te bemoeien. Ook al is Cain een moeilijke persoon om mee om te gaan, beschouwt ze hem als een vriend. Dit kan in het begin meer zijn geweest omdat hij ook een Hallestrom was, maar door de tijd heen, zou ze hem wel leren te waarderen en mogen door zijn eigen persoonlijkheid.
    • Augustus Felix Björk
    Augustus is Gabi’s tweeling broer en tevens haar favoriete lid van de familie. De twee zijn onwijs hecht en er hoeft dan ook niemand tussen die twee te komen.

    Molokov

    • Astrid Losnedahl
    Doordat Gabi lichte feministische trekjes bezit, lijkt het me grappig als Astrid denkt dat ze lesbisch is en haar uit de kast probeert te trekken ofzo?
    • Mykhaila Anna Chownyk 1.2
    KOMT WANNEER AF
    • Bethany Adeline Grace
    Gabi en Bethany zouden het wel kunnen vinden als best friends; ze hebben allebei grote dromen, hoewel Gabi iets sterker in haar schoenen staat dat Bethany.

    • Vincent Milan Zima
    Ook al heft Gabi geen OCD, kan ze wel inleven met Vincent. Ook zij heeft de gewoonte om alles schoon rond haarzelf heen te hebben en alles te sorteren. Ze vind Vincent een knappe jongen om te zien, hoewel er nooit geflirt aan te pas is geweest. Dit omdat beide hier niet goed in zijn en omdat ze Vincent een goede vriend vind. Ze vind het leuk om mee te gaan naar zijn paard en hem daar te helpen.
    • Sebastian Nordström
    Gabi en Sebastian hebben niet echt zoveel met elkaar. Ze maken geen ruzie, maar ze zijn ook geen vrienden.

    Rhoswen

    • Stella Rose Carrow
    KOMT WANNEER AF
    • Alessandra Gloriya Ivanov
    Alessandra en Gabi lijken behoorlijk op elkaar. Misschien dat ze van die vrienden zijn, die elkaar (door hun impulsieve acties) elkaar in de problemen werkt? En daar dan daarna wel over kunnen lachen.

    • Alexander Stoyan Lyuben
    Als je goed in de stamboom van Alexander zou gaan kijken, zou je een zwart, weg gebrand plekje zien branden, waar ooit Aaron gestaan zou hebben. Toch zijn Aaron en Alexander familie van elkaar. Echter hebben ze elkaar al een tijd niet meer gezien, doordat Aaron betrapt was op een mannelijk voorkeur op seksueel gebied. Iets wat verboden is in de familie. Toch zijn de jongens onafscheidelijk van elkaar, hoewel we nog moeten zien hoe het uit gaat pakken zodra Aaron dit jaar zijn schooljaar begint.
    • ? — ? — Valium — ?

    Ranaulph

    • Saengdao Kanya Ngam-Chit
    Saengdao en Gabi lijken wel wat op elkaar, hoewel Gabi wel iets zachter is dan haar. Misschien willen ze wel eens huiswerk/ werkstukken samen maken omdat ze qua intelligentie aan elkaar gewaagd zijn?
    • Elea Lise Thorsdóttir
    KOMT WANNEER AF
    • Brooke Jane Eatside
    Brooke en Gabi zijn geen vienden te noemen, maar ook geen vijhanden. Dit is meer omdat Brooke stil is en doordat Gabi niet aan Quidditch doet. Gabi heeft wel respect voor Brooke omdat ze in het Quidditch team zit.
    • Mae Nicola Mickelson
    Gabi en Mae zijn tegenpolen. Toch lijkt het me leuk als ze friends zijn, zodat ze bij elkaar het goede naar buiten kunnen brengen?

    • Nathaniel Viktor Meijer
    Nathaniel en Gabi konden het vanaf klas een al vinden en zijn dan ook goede vrienden geworden. Hij is een van de weinige jongens waarmee ze naar de bal zou gaan, als haar tweeling broer ziek is of met een ander naar de bal wilt. Ze voelt haarzelf dan ook veilig bij hem en is dan ook graag in zijn aanwezigheid.
    • Emanuel Hugo Ostberg
    KOMT WANNEER AF
    • Traian Valeriu Petruscu



    Oeh, me likes the idea voor Gabi x Alessa :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick